1. Երբեք մի վստահի պրովայդերի «մասնագետներին»։ Նրանք կարող է իրենց գծերից տեղյակ են, բայց որ նրանց մեծ մասը շատ հեռու է նորմալ ադմինիստրատորությունից, փաստ է (վառ օրինակ՝ Apeh Jan-ի ֆորմատ անելու խորհուրդը)։
2. Երբ գրում ես, որ ունեցել ես BSOD (blue screen of death), ցանկալի է նշել BSOD-ի կոդը, թե չե դա նույնն է որ մեքենան տանեմ դզող փչողի մոտ ու ասեմ «2 օր առաջ միջից ձեն եկավ, ինչի՞ց կլինի»։ Կարծում եմ կոդը չես հիշում, ապագայում նման դեպքում անպայման հիշի
Օրինակ.
http://410chan.ru/b/src/126639213052.jpg կոդը՝ 50 , գրված է 0x00000050
օրինակ2.
http://www.gadgetlite.com/wp-content...ows-7-bsod.jpg կոդը՝ 8E, գրված է 0x0000008E
Բերված օրինակներում նշվում է նաև թե որ ֆայլ է եղել BSOD-ի պատճառ։ Ավելի հաճախ ֆայլի անուն չի լինում։
3. Այսպիսի խնդրով (ու թերի ինֆորմացիայով) դժվար թե որևէ մեկը կարողանա հեռակա օգնել։
Կարող եմ տալ 2 խորհուրդ
Ա. դիմել որևէ մասնագետ ընկերոջ (ցանկալի է որ լավ ծանոթ լինի AVZ ծրագրին)
Բ. Եթե կարող ես ապահովել գոնե 10 րոպե ինտերնետ, կարող ես օգտվել իմ ստորագրության մեջ նշված տարբերակից (համակարգչային անվճար սպասարկում)։ Մտնում ես կայքն ու սեղմում
NEW բառի վրա։ Մնացածը այնտեղ գրված է։
Էջանիշներ