Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
հա, խելացի տղայա , դաս-մաս տալի՞ս էր
Հենց Մինասյանը չէր ներկայանում, ինքն էր հայտնվումՀա, շատ խելացի ա, հատկապես քարոզ էր շատ կարդում գլխներիս՝ ինչպես բոլոր երիտասարդ դասախոսները: Մինասյանը, մինչև ռեկտորատում մեր երեխեքի բողոքելը, 8,30-ի դասի վերջին 10 րոպեն էր գալիս ու ներկա-բացակա անում: Այ այդքան անտարբեր էր՝ մեզ սովորեցնելու հարցում, հետո փոխվեց, իսկ Ժակը լրիվ հակառակն էր՝ ահավոր պահանջկոտ:
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Աաա՜, Մինասյանը բոց էր, հայ քաղ.կուսակցություններ պատմություն էր տալիս, բայց մեր մոտ վերջի 5 րոպեին էր գալիս, ու ... Ետի դզում էր![]()
Վերջին խմբագրող՝ Սերխիո: 05.02.2010, 01:29:
Նկատի ունեմ՝ մագիստրատուրայում ապագայում կիրառական գիտելիք տալիս ե՞ն: Ֆիզիկան իբր հիմա կիրառական է, մագիստրատուրայում հնացած ու շատ «անպետք» գիտելիք են տալիս՝ իմ իմանալով: (խոսքս միայն այս մասնագիտության մասին է, մյուսների մասին չգիտեմ:)
Իսկ մեր մոտ, որ ինքը վերջին 10 րոպեն էր գալիս, հեչ լավ չէր. տղաների մեծ մասը, էլ չեմ ասում՝ աղջիկները, արդեն հարակից սրճարաններում էին լինումԳալիս բացակա էր դնում, իսկ 3 բացակայի դեպքում արդեն պիտի բացատրություն գրեիր դեկանատում: Կարճ ասած՝ տուժում էինք:
Բա 1-ին կուրսում անցնում էինք կարծեմ Հայոց պատմության հիմնահարցեր վերնագրով առարկաԼեկցիաները սաղ կոնյակների մասին էին
Վերջում էլ մի էնպիսի հարցաշար տվեց, որ ոչ ուտում էինք, ոչ խմում, ամբողջ օրը հարցաշարին էինք նայում
![]()
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Սերխիո (05.02.2010)
ԵՊՀ-ում Տեառնընդառաջի տոնը նշեցին տոնական խարույկով ու ավանդական գաթայով
Փետրվարի 14-ին Հայ առաքելական եկեղեցին նշեց քառասնօրյա փրկչին` Հիսուս Քրիստոսին տաճարին նվիրաբերելու տոնը, որը նաեւ ժողովրդական տոնախմբություն է: Տեառնընդառաջի կամ Տերընդեզի տոնը հին Հայաստանում ընդունված ու սիրելի տոներից է եղել, որը ավանդաբար նշվել է երգ ու պարով, խարույկով ու այլ ծեսերով: Այդ օրը ընդունված է համարել նաեւ նորապսակների, սիրահար զույգերի օր: Իսկ եկեղեցիներում` տոնական պատարագից հետո, կատարվում է նաեւ նորապսակների օրհնության կարգ:
Ասել է թե` սա յուրօրինակ երիտասարդական տոն է, որից անմասն չէին կարող մնալ նաեւ ուսանողները: Մեկօրյա ուշացումով Տերընդեզը եկավ նաեւ ԵՊՀ. իրեն սպասեցնել չտվեց նաեւ տոնական խարույկը, որի շուրջ համախմբվեցին ոգեւորված ուսանողներն ու զույգերով թռան դրա վրայից:
Միջոցառման նախաձեռնությունը պատկանում էր 5 ֆակուլտետներին` Աստվածաբանության, Հայ բանասիրության, Պատմության, Տնտեսագիտության, Փիլիսոփայության եւ հոգեբանության, իսկ կազմակերպիչներն ուսանողական խորհուրդներն ու Աստվածաբանության ֆակուլտետի ՈՒԳԸ-ն էին: Բացի տոնական համեղ գաթայից, միջոցառման մասնակիցներին բաժանվեցին նաեւ խորհրդանշական տարոսիկներ: «Մտահղացումը մերն է, ուզում էինք, որ ամեն մեկն իր հետ մի մասնիկ տանի այս տոնից: Իսկ տարոսիկները պարունակում են այն ամենը, ինչը բնորոշ է այս տոնին` հալվա, աղանձ ու կոնֆետներ: Վրան էլ աստվածաշնչյան մեջբերում. «Այն ամենը, ինչ կկամենաք, որ մարդիկ ձեզ անեն, այդպես եւ դուք արեք նրանց»: Կարծում եմ` լավ խորհուրդ է»,- ասում է ԵՊՀ աստվածաբանության ֆակուլտետի ՈՒԽ նախագահ Աննա Մարմարյանը:
Պատմության ֆակուլտետի 4-րդ կուրսի ուսանող Արթուր Ապրիկյանն առաջին անգամը չէր, որ մասնակցում էր Տերընդեզի արարողությանը: Արթուրը պատմում է, որ իր հայրենի Արթիկում ամեն տարի մեծ շուքով նշում են տոնը, հավաքվում թաղի երիտասարդներով, խարույկ վառում, «խեձախ» պատրաստում (ծիսական ուտեստ): «Մի տարի նույնիսկ շատ հետաքրքիր ու ծիծաղելի դեպք եղավ: Հարեւանի տղան սպիտակ շորերով էր եկել, բայց խարույկից հետո տուն գնաց սեւ հագուստով»,- հիշում է Արթուրը:
Միջոցառմանն իր օրհնությունն ու ողջույնի խոսքն էր բերել նաեւ բուհերի ուսանողների եւ երիտասարդության հոգեւոր պատասխանատու Գեղամ սարկավագ Ավետիսյանը: Նա կրակի շուրջ համախմբված ուսանողներին մեկնում էր Տեառնընդառաջի խորհուրդն ու ծեսերի իմաստը: Ըստ Գեղամ սարկավագի` խարույկը խոտելի չէ, սակայն ավելի կարեւոր է տիրոջն ընդառաջ գնալը, հոգեւոր կողմն ընկալելը: Հոգեւորականն ուսանողներին հորդորեց այս օրերին զբաղվել ինքնաքննությամբ, քանի որ սկսվել է Մեծ Պահքը:
Ես հարց ունեմ:
1. Մագիստրատուրան ինչի՞ համար է, ինչ-որ գիտելիք ավելացնու՞մ է այդ երկու տարվա վարձը:
2. ԵՊՀ ֆիզֆակի բակալավր ավարտողը ի՞նչ քննութուններով է ընդունվում նույն տեղում մագիստրատուրա: (1 տարվա ուսման արժեքը, քննությունների անցողիկ բալերը և առնչվող այլ տեղեկություններ)
Վերջին խմբագրող՝ Ֆոտոն: 05.02.2010, 01:21:
1. Մագիստրատուրան մասնագիտանալու համար է: Դե մեր դասախոսների խոսքերով՝ այս 4 տարիների ընթացքում մենք բազմակողմանի զարգանում ենք, ձեռք ենք բերում այնպիսի գիտելիքներ, որոնց վրա մագիստրատուրայում կառուցելու ենք մեր մասնագիտությունը: Օրինակ, որ ես մեր մագիստրատուրայի դասացուցակը կարդացի, ահագին դուրս եկավ:
2. Ֆիզֆակից գաղափար չունեմ: Ուզում ես, կայքում նայի՝ http://www.ysu.am
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Մագիստրատուրա մեխանիկորեն ընդունվում են, երբ բակալավրում ստացած գնահատականների միջին արժեքը գերազանցում է 4 միավորը, էտ դեպքում քննություն հանձնել պետք չի, իսկ եթե ազատ տեղեր լինեն, կամ մեկ այլ համալսարանից դիմողներ լինեն, ապա պետքա հունիս ամսին դիպլոմի միջուկով ներկայանալ համապատասխան ֆակուլտետի դեկանատ, և իմանալ մանրամասները: Քննությունը կազմակերպվումա սեպտեմբեր ամսին՝ մայիս ամսին կայացած ավարտական քննությունների հարցաշարով: Իսկ վարձը հաշվվում է ըստ բակալավրի այդ տարվա վարձի չափով:
Վերջին խմբագրող՝ yerevanci: 05.02.2010, 10:19:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ