Ուղեղով։
____________________________________________________
Եթե նայենք Բիլայնի ու ՎիվաՍել ՄՏՍ-ի սակագնային փաթեթները, ապա կտեսնենք, որ կան մեկական հետվճարային փաթեթներ (Չհաշված «Հարմարավետ»-ը). ՎիվաՍելում` Կլասիկ, Բիլայնում` Բազիսային։ Երկուսում էլ գործում է 4000 դրամ ամսավճար։ Փաստորեն եթե որեւէ մեկը ցանկանում է օգտվել հետվճարային համակարգից, բայց չի ցանկանում մտնել որեւէ կորպորատիվ խմբի մեջ, ապա ստիպված է վճարել ամսական առնվազն 4000 դրամ։
Բիլայնի «Հարմարավետ» փաթեթը լուծում է այս խնդիրը։ Այսինք` այժմ յուրաքանչյուր ոք կարող է օգտվել հետեւյալ առավելություններից.
- Չվճարել ամսավճար,
- Լինել անկախ որեւէ կորպորատիվ խմբից,
- Նախ խոսել, հետո վճարել։
Սա ես գրում եմ ընդամենը որպես ծանոթություն։
էս բիլայնի սայթին ինչա եղել?
չի բացում, error ա տալի![]()
Freeproxyserver.ca-ի միջոցով կարացի մտնեմ:
ԱՄԵՆ ԻՆՉ ՀԵՌԱԽՈՍՈՎ
[17:41] 23 Հոկտեմբերի, 2008
![]()
Այսուհետեւ ՚ՀայԷկոնոմբանկՙ-ի հաճախորդներն իրենց ավանդային, վարկային տոկոսադրույքների, դրամական փոխանցումենրի, պլաստիկ քարտերի, արտարժույթի փոխարժեքների մասին անվճար տեղեկություններ կարող են ստանալ հեռախոսի միջոցով:
Այս հնարավորությունը ստեղծվել է ՚ԱրմենՏելՙ-ի եւ բանկի միջեւ այսօր կնքված համաձայնագրի արդյունքում: Անվճար հեռախոսակապը կաշխատի շուրջօրյա: Այդ նպատակով շուրջ երկու շաբաթվա ընթացքում ՚ԱրմենՏելՙ-ի մասնաշենքում ստեղծվել է հաճախորդների սպասարկման կոմերցիոն կենտրոնը, որի հանդիսավոր բացումը տեղի ունեցավ այսօր բանկի եւ ՚ԱրմենՏելՙ-ի ղեկավարների մասնակցությամբ:
Ըստ բանկի վարչության նախագահ Դավիթ Սուքիասյանի՝ այս կենտրոնի բացումը սպասարկման ոլորտում պատմական իրադարձություն է, որը հնարավորություն է տալիս սերտացնել կապերը բանկի եւ հաճախորդների միջեւ, որից շահում են երկկողմ:
Բացի վերոնշյալ հնարավորություններից՝ 2009թ. առաջին եռամսյակում բանկը խոստացավ ընդլայնել սպասարկման ոլորտը եւ հաճախորդներին սկսի տեղեկատվություն տրամադրել նրանց հաշիվների մասին: Ինչպես նաեւ հաճախորդները կկարողանան իրենց հաշիվների միջոցով հեռախոսով փոխանցումներ, կոմունալ վճարումներ կատարել: Սակայն մինչ այդ՝ ՚ՀայԷկոնոմբանկըՙ կստեղծի անվտանգության համակարգը, որն օրենսդրորեն թույլատրելի է եւ որը կբխի բանկի շահերից՝ բանկային գաղտնիքը պահպանելու համար:
Դավիթ Սուքիասյանի ասելով՝ ՚ԱրմենՏելՙ-ը նաեւ ունի հստակ մշակված մի ծրագիր, որը հնարավորություն կտա այդ զանգերի մոնիտորինգը ստանալ հաշվետվության ձեւով՝ թե քանի անձ է զանգահարել, որ ժամերին, ինչ թեմաներով են եղել հարցերը եւ այլն: ՚Դրանք մեզ հնարավորություն կընձեռնեն կառուցել ռազմավարական ծրագրեր եւ ավելի հետեւողական լինել այս կամ այն կարծիքի նկատմամբ: Ուսումնասիրելով առաջին հերթին ռուսական փորձը՝ եկանք այն եզրահանգման, որ այն բանկերը, որոնք ունեցել են իրենց սեփական կենտրոնը եւ վստահել են պրոֆեսիոնալներին, տեղեկատվական համակարգերում եղել են մեկ քայլ առաջՙ,- ավելացրեց Սուքիասյանը:
՚ԱրմենՏելՙ-ի գործադիր տնօրեն Նեյչո Վելիչկովն էլ նշեց, որ այս համագործակցությունը եւ սպասարկման կենտրոնն իրենց հպարտությունն են: ՚Միակ մտավախությունն այն է, որ այս կենտրոնը կարող է շատ շուտով փոքր լինել նման ծառայություն իրականացնելու համարՙ,- ժպիտով ավելացրեց Վելիչկովը:
a1plus.am
23/10/2008
ՀայԷկոնոմբանկը և ԱրմենՏելը բացել են հաճախորդների հեռախոսային սպասարկման առաջին կենտրոնը
Հոկտեմբերի 23-ին Երևանում տեղի ունեցավ հաճախորդների սպասարկման Հայաստանում առաջին միջազգային կենտրոնի (call center) հանդիսավոր բացումը: Կենտրոնը ստեղծվել է ՀայԷկոնոմբանկի և "ԱրմենՏել" ՓԲԸ (Beeline ապրանքանիշ) համատեղ նախաձեռնությամբ: Բացման արարողությանը ներկա էին "ԱրմենՏել" ՓԲԸ Գլխավոր տնօրեն Նեյչո Վելիչկովը և ՀայԷկոնոմբանկի վարչության նախագահ Դավիթ Սուքիասյանը:
"Այսօր տեղի է ունենում պատմական իրադարձություն սպասարկման բնագավառում, երբ առևտրային կառույցը իր տեղեկատվական համակարգը վստահում է փորձ ունեցող պրոֆեսիոնալ մի կառույցի հանձինս "ԱրմենՏել"-ի, և մեզ համար դա հնարավորություն է ընձեռում ավելի սերտացնել մեր հարաբերությունները հաճախորդների հետ", - ասաց ՀայԷկոնոմբանկի վարչության նախագահ Դավիթ Սուքիասյանը: "ՀայԷկոնոմբանկը ներգրավել է "ԱրմենՏել"-ի տեխնոլոգիական փորձն ու ռեսուրսներ, և մենք ակնկալում ենք, որ այս համագործակցությունը թույլ կտա ունենալ ևս մեկ շփման կետ հաճախորդի հետ, ավելի լավ ճանաչել նրան և հասկանալ նրա կարիքները", - հավելեց "ԱրմենՏել"-ի գլխավոր տնօրեն Նեյչո Վելիչկովը:
Այժմ բանկի հաճախորդները կարող են հեռախոսով ստանալ շուրջօրյա անվճար տեղեկություններ ՀայԷկոնոմբանկի կողմից մատուցվող բոլոր ծառայությունների` արտարժույթի փոխարժեքներ, ավանդների տեսակներ, տոկոսադրույքներ, վարկեր, դրամական փոխանցումներ, պլաստիկ քարտեր, մասնաճյուղերի հասցեներ և հեռախոսահամարներ և այլն:
"Կենտրոնում ներդրված է AVVAYA տեխնոլոգիան, որը թույլ է տալիս հարցումները դասակարգել ըստ թեմաների` աշխատանքը դարձնելով ավելի արդյունավետ: Բացի այդ, այս տեխնոլոգիան թույլ է տալիս օգտվել ոչ միայն օպերատորների ծառայություններից, այլև սպասարկման ավտոմատացված համակարգից` ըստ հաճախորդի ցանկության: Հետագայում նախատեսվում է ընդլայնել կենտրոնում մատուցվող ծառայությունների տեսականին", - հայտնեց "ԱրմենՏել"-ի հաճախորդների սպասարկման ծառայության ղեկավար Բուրաստան Մովսիսյանը:
* * *
"ԱրմենՏել" ՓԲԸ-ն (Beeline ապրանքանիշ) "Վիմպելկոմ" ԲԲԸ դուստր ձեռնարկությունն է, որը տրամադրում է ֆիքսված և բջջային հեռախոսակապի ծառայություններ Հայաստանի Հանրապետությունում: "Վիմպելկոմ" ընկերությունների խումբը հեռահաղորդակցության օպերատոր է, որը մատուցում է ձայնային կապի և տվայների փոխանցման ծառայություններ անլար և ֆիքսված հեռախոսակապի տեխնոլոգիաների լայն շրջանակում, ինչպես նաև լայնաշերտ Ինտերնետ կապի ծառայություններ: "Վիմպելկոմ" ընկերությունների խմբի մեջ են մտնում բջջային կապի մի շարք օպերատորներ, որոնք մատուցում են իրենց ծառայությունները Ռուսաստանում, Ղազախստանում, Ուկրաինայում, Տաջիկստանում, Ուզբեկստանում, Վրաստանում և Հայաստանում:
"Վիմպելկոմ" ընկերությունների խմբի արտոնագրերը ընդգրկում են ընդհանուր 340 մլն բնակչությամբ տարածքներ: "Վիմպելկոմ" ԲԲԸ առաջին ռուսական ընկերությունն էր, որը գրանցվեց Նյու-Յորքի ֆոնդային բորսայում (NYSE): Իսկ ընկերության բաժնետոմսերը ներառված են Նյու-Յորքի արժեթղթերի շուկայի VIP ցուցակում:
Հայէկոնոմբանկը Հայաստանի բանկային համակարգի կայուն զարգացող և հաստատուն առաջատարներից է: Հայէկոնոմբանկը հանդիսանում է բաց բաժնետիրական ընկերություն, որն ունի ավելի քան 1420 բաժնետերեր: Բանկի խոշոր բաժնետերերից է Վերակառուցման և Զարգացման Եվրոպական Բանկը, որի մասնակցությունը կանոնադրական կապիտալում կազմում է 25% + 1 բաժնետոմս: Ներկայումս Հայէկոնոմբանկի ընդհանուր ակտիվները գերազանցում են 52 մլրդ ՀՀ դրամը, իսկ ընդհանուր կապիտալը` 8.5 մլրդ ՀՀ դրամը: Բանկի հաճաղորդների թիվը հասնում է 60 հազարի: Բանկն ունի 46 մասնաճյուղ, որոնցից 20-ը գտնվում են Երևանում և 26-ը` ՀՀ գրեթե բոլոր մարզերում և Արցախում: Հայէկոնոմբանկը Հայաստանի բանկային համակարգում առաջինը աշխարհահռչակ Moody''s Investors Service միջազգային ռեյտինգային ընկերության կողմից ստացել է ֆինանսական կայունության (D-) և երկարաժամկետ ՀՀ դրամով և արտարժույթով ավանդների (Ba3) ռեյտինգներ:
aeb.am
ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԽԱՂԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՆԽԱՎՃԱՐԱՅԻՆ ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ:
24 հոկտեմբեր 2008
Օգտնվե´ք ավտոմեքենա շահելու հնարավորությունից` պարզապես լիցքավորելով ձեր բջջայինի հաշվեկշիռը:
2008թ. հոկտեմբերի 25-ից մինչև նոյեմբերի 25-ը մենք անցկացնում ենք հատուկ ակցիա` «Մեքենաների խաղարկություն կանխավճարային բաժանորդների համար»:
Լիցքավորեք ձեր հաշվեկշիռը առնվազն 3 անգամ ակցիայի ընթացքում, ուղարկեք լիցքավորման քարտի կոդը SMS հաղորդագրությամբ 777 համարին և ստացե´ք հնարավորություն շահելու խաղարկվող «Նիվա» մակնիշի 3 ավտոմեքենաներից մեկը:
777 կարճ համարին ուղարկվող SMS-հաղորդագրության արժեքը կազմում է 50 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ):
Բարև Ձեզ, մի անգամ ՝էլ մենք հյուր գանք Ձեզ
Հարգելի Rammstein, թույլ տվեք մի քանի ճշտում մտցնել
Նախ Վիվասելլի Կլասիկի ամսավճարը իրոք 4000 դրամ է, սակայն չգիտեմ տեղյակ է, թե ոչ որ յուրաքնաչյուր ամիս Կլասիկ քարտի բաժանորդների տրամադրվում է 100 անվճար րոպե Վիվասելլի ցանցում զանգ կատարելու համար, այսինքն առաջին 100 րոպեն գանձում չի կատարվում
Մյուս ճշտումը- Վիավսելլն ունի ևս մեկ Հետվճարային քարտ-կոչվում է Կլասիկ Սոլո,
որի ամսավճարը 1000 դրամԿարող եք համեմատել
Ծխելը վնասակար է առողջությանը
Նախ նշեմ, հարգելիս, որ Դուք ոչ թե ճշտում արեցիք 100 րոպեի մասին գրելով, այլ ավելացում արեցիք։ Ես խոսում էի ամսավճարի մասին։ Իսկ 100 րոպեն ամսավճարի հետ ոչ մի կապ չունի։
Կլասիկ սոլոյի մասին չեմ իմացել։ Այստեղ ընդունում եմ Ձեր ճշտումը։
Ստացվում է, որ մինչեւ «Հարմարավետ»-ը մինիմալ ամսավճարը, որ հնարավոր էր գտնել մեր օպերատորների մոտ 1000 դրամն էր, իսկ հիմա այն 0 է։ Բացի այդ Կլասիկ Սոլոյի երաշխիքային կանխավճարը 10.000 է, իսկ «Հարմարավետ»-ինը` 3000։
Մի հատ ել ես ավելացնեմ, ունենք Բազիսային-2 հետվճարային քարտ բաժ. վարձ 4000, որին կարող են անցում կատարել բազիսային քարտի բաժանորդները և որտեղ 5 Beeline-ի համարի հետ կարող եք խոսել անվճար վճարելով ընդամենը 300 դր. բաժանորդավճար
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ