15.
Թող որ մենք նվաստացված ենք տգետների երեսպաշտությամբ, բայց ուղին մեկն է, և ոչինչ այն չի պատնեշի, եթե մաքուր է սիրտը։ Որքա՜ն իմաստնորեն են սիրտն անվանել նավ, բայց նավն էլ նավավար է ենթադրում։ Արիությունը մաքուր սրտից կծնվի։ Կարելի է այն համեմատել վարդի հետ, որտեղ ծաղկի իմաստը թերթիկների բազմաթիվության մեջ է, բայց նրանք պոկելը խախտում է իրեն ծաղկին։ Ուրեմն հոգացեք սրտի պաշտպանության մասին։ Խելամիտ է հասկանալ, որ միայն ծաղկի տերը մուտք ունի դեպի բոլոր թերթիկները։
- - - - - - -
16.
Ահա խոսում ենք դեպի Մեզ ուղիղ նկրտման մասին։ Խոսում ենք այդպիսի վերաբերմունքից բխող հաջողության և օգտի մասին։ Թվում էր, թե հրապուրիչ է փորձել այդ միջոցը, բայց արդյո՞ք շատերն են փորձում գնալ այդ ճանապարհով։ Այնինչ Մեր դարմանը փորձած ամեն ոք կասի, որ Մեր խորհուրդը բարեվարք է։ Կհաստատի ամենուր և միշտ, որ երբ նրա մտքերը եղել են Մեզ հետ, նա միշտ հաջողակ է եղել։ Ամեն անհաջողություն տեղի է ունեցել արծաթե թելն արատավորելու հետևանքով։ Որքա՜ն սքանչելի կլիներ, եթե, ավարտելով օրը, ամեն մեկը հարցներ իրեն այդ ժամերի ընթացքում իր մտածողության որակի մասին։ Որքա՜ն հզոր կդառնար նա գիտակցությամբ, որ իր մտքերն ամրացրել են կապող թելը։ Անարժան մտքերի դրսևորումը կարող էր անմիջապես արմատախիլ լինել։ Բայց մարդկանց հետ գործն ընթանում է այնպես, որ լսում են առանց ընկալելու, և կարդում են աչքերից ոչ անդին։
Ուրեմն մեկ անգամ ևս խորհուրդ եմ տալիս Ուսմունքը դարձնել ամեն օրվա պահանջ։ Խորհուրդ եմ տալիս հետևել, թե որքան հաջող կդառնա շրջապատը։ Սերտ խմբավորումների ներքո պետք է հատկապես հետևել փոխադարձ դիտավորություններին, որպեսզի չծանրացնեք և չկասեցնեք հոսանքը։ Շատ Ուսմունքներ խորհուրդ են տալիս այդ հասարակ կարգապահությունը, բայց յուրաքանչյուր գիրք պետք է հիշեցնի, քանզի կյանքում չի կիրառվում ամենակարևորը, ամենաանհրաժեշտը։
Եվ Մեզ համար մեծ երջանկություն է, երբ մեկի մասին կարող ենք ունենալ այնպիսի լիակատար համոզվածություն, ինչպես Մեզ համար։ Այդքա՛ն ամուր է բաց սրտի ամրոցը։
- - - - - - -
17.
Բոլոր ժամանակներում, անընդմեջ, Կյանքի Ուսմունքը թափվում է երկրի վրա։ Անհնար է պատկերացնել երկրային գոյությունն առանց Անտեսանելի Աշխարհի հետ այդ կապի։ Ինչպես փրկակար խարիսխ, ինչպես լույս առաջնորդող, ամրապնդում է Ուսմունքն առաջընթացը մթի մեջ։ Բայց Երանության հեղեղի մեջ, ինչպես ծովի ալիքներում, կարելի է տեսնել ռիթմ առանձնահատուկ թույլատրական աճով, այդժամ ի հայտ են գալիս Ուսմունքները։ Այդպես սուզվելով և աճելով կարելի է բացահայտել այս ամբողջ աշխարհի ռիթմը, կարճ ասած, նախագծել Ամենայն Գոյի բարեշրջումը։
Էջանիշներ