Իրավիճակը կարծես թե այդպիսին է:
Սակայն: Կոնկրետ այս դեպքում Հյուրը երևում է, որ բավականին պատրաստված Հյուր էր, բոլոր տեսանկյուններից ու դժվար թե իրեն համար նորություններ են ոչ ադեկվատ պահվածքները վիրտուալ դաշտում: Ու նա իսկզբանե գիտե, թե որտեղ է վերջանում Հարցը ու սկսվում պիտակավորումը: Այնպես որ կոնկրետ այս Հյուրի դեպքում իհարկե տհաճ էր... բայց և այնպես կոնկրետ իր համար ոչ մի կատաստրոֆա չկար, ու ինքը անգամ պատրաստվում էր զվարճանալ Ոչ ադեկվատ պահվաքի վրա:
Իսկ թեմայի առումով:
Իմ համար թեման լրիվ նորություն էր ու "առաջին ընթերցմամբ" շատ ինֆորմատիվ: Առօրյա Ռեալ կյանքում մարսելու համար լիքը նյութ կա, ու սա հաստատ քննարկելու եմ դեռ Ռեալում:
Եթե հասկանամ որ սա լավագույնն է իմ դեպքում, ապա նախ`
Կսկսեմ պատրաստվեմ ապագա սեփական "հոմսքուլը" բացելուն
Ու եթե հասկանամ որ իվիճակի եմ, ապա կկիրառեմ ապագայում:
Այնպես որ Շնորհակալություն քեզ այդ ամենը կազմակերպելու և այսպիսի հետաքրքիր, բավականին բարձր մակարդակի տեր, կազմակերված մարդ հրավիրելու համար:
Եթե էլի այսպիսի կյանքի "թաքնված" ու հետաքրքիր անկյուններ բացելու ու բացահայտելու հնարավորություն լինի, կրկին հարցազրուցի ֆորմատով, և ոչ թե "քննարկման" համար, շատ լավ կլինի:
ivy (22.10.2016), Sambitbaba (22.10.2016)
Sambitbaba (22.10.2016)
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Ես երևի ինչ որ բան բաց եմ թողել, որտև չեմ հիշում որ Գլենը բոչկա գլորեր ավանդականի վրա, ինչ ա թե իրանը ավանդականից տարբերվում ա։
Մարդն էլի հետաքրքրություն առաջացրեց երևույթի նկատմամբ, բայց առանց մյուս կողմին պիտակավորելու։
Ինչ էն թեման բացվել ա, գրում եմ, որ դպրոցները տարբեր են լինում։ Էդ անտեր հոմսքուլինքն էլ վերջիվերջի «տնային դպրոց» ա, այսինքն էլի դպրոցի տարատեսակ ա։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Quyr Qery (25.10.2016), Sambitbaba (23.10.2016), Մուշու (24.10.2016)
Արտ ջան, քեզ հյուրի էս պատասխանը ինչո՞վ չի բավարարել, ինքն էլ ուրիշ բան չէր ասում.
Գտնում եմ՝ սխա՛լ է հավասարեցնել բոլոր դպրոցները։
Չեմ բացառում։ Եթե այդպիսի եզրակացության եք հանգել իմ համեմատությունից հումսքուլրների ու դպրոց հաճախող երեխաների միջև, ապա ասեմ, որ դա, իհարկե, գռեհիկ ընդհանրացում էր, և միմիայն աչքի ամենաընկնող դիտարկումը։
Հավատում եմ, որ Բլեյանի դպրոցը այդ առումով ինչ-որ չափով օրինակելի դպրոց է Հայաստանում (որոշ կապեր կան այդ դպրոցի հետ)։ Բայց, ըստ իս, կամայական դպրոց էլ ունի սահմանափակումներ, որոնք տնային կրթության մեջ ուղղակի չեն էլ առաջանում։ Օրինակ խոսվեց սոցիալիզացիայի մասին, ու շատերը կարծում են թե դպրոց չհաճախելը բացասական է ազդում տանը կրթվող երեխաների սոցիալական հմտությունների զարգացման վրա։ Բայց իմ կարծիքով դպրոցական միջավայրը ոչ միայն դրականորեն չի նպաստում ճիշտ սոցիալական հմտությունների ձեռք բերմանը, այլ նաև անառողջ է։ Մարդ արարածը ապրում է բազմաշերտ, բազմատարիք հասարակական խմբավորումների մեջ, ու սովորելուն ամենանպաստավոր տարիների ընթացքում օրվա կեսը իր տարիքակիցների հետ հարկադրական միջավայրում անցակցնելը դժվար թե իդեալական «դպրոց» լինի հետագա կյանքի համար։ Ու սրա հետևանքներից մեկն է գրեթե համատարած peer dependence-ը դպրոցներ հաճախող երեխաների մոտ, որը հոումսքուլրների մոտ գրեթե չտեսնված բան է։
Ու ես ամենևին ոչ քարոզում եմ, ու նույնիսկ ոչ էլ խրախուսում եմ բռնել տնային կրթության ուղին։ Ձեր համար Բլեյանի դպրոցն է լավը, ուրիշի համար՝ շարքային հանրակրթական դպրոցը, երրորդի համար էլ Դիլիջանի Միջազգային դպրոցը։ Մենք էլ մեր յուղի մեջ ենք տապակվում։ Գլխավորը՝ երեխաները մեծանան արողջ, երջանիկ ու հմուտ՝ հետագա կյանքի մարտահրավերները ընդունելու համար։
John (22.10.2016)
Եզակի ադեկվատ մարդ է էս հարցազրույցի հարցերին պատասխանող մարդը իմ կարծիքով։ Իսկ կեղտ կարելի ա բռնել ցանկացածի ցանկացած գրառման մեջ։ Ով որ կասկածում ա՝ թող 10-15 նախադասությամբ որևէ հարցի մասին արտահայտվի, նեղվելու ու վիրավորվելու էնքան առիթ գտնեմ մեջը՝ զարմանքից ապուշ կտրի։
Էդ ո՞ւմ համար ա նորություն, որ դպրոցների բացարձակ մեծամասնությունը կաղապարում է աշակերտներին։ Շատ կամ քիչ, էդ ուրիշ հարց է։ Բայց որպես անձնական վիրավորանք ընդունել էդ մասին բարձրաձայնելը, կներեք, բայց աբսուրդ է։
Էդ պատասխանը դուրըս եկավ, բացյ դրանից հետո անընդհատ ընդհանրականգնահատականներ էին տրվում, ու, էլի ասեմ, սեփականի առավելությունները ցույց տալու փոխարեն, վերցնում էր դպրոցի ինչ որ վատ կերպար, ու դրա սաղ վատ կողմերը վերագրվում ԲՈԼՈՐ դպրոցներին։
Այսինքն սկզբում, էս հարցին ի պատասխան ասում ա սաղ նույնը չեն, բայց հետո սաղին քֆրտում։ Էդ սաղի մեջ մտնում ա նաև էնինչը ես հավանում եմ, ու ինչը հեչ իրա ասածին չի հապատասխանում։ Ու ակնհայտ, որ ինձ տհաճ պետք ա լինի, որ վատաբանում են էն ինըչը ես հավանում եմ, էն էլ առանց ինչ որ փաստարկների, օդի մեջ, ինչև թե իրանցը բարձրացնեն։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Ես էլ սաղ օրը քրֆում եմ, բայց կոնկրետ նշում եմ, Էշոտյանական դպրոցները, այսինքն որոնք անվերապահորեն ենթարկվում են պետական ծրագրին, իրա բոլոր թերություններով հանդերձ։
Ու նույնիսկ էդ դեպքում, եթե մեկը պետական, բայց լավ դպրոցի օրինակ բերի, հիմնավորի, որ իրականում բոլորը չեն վատը, ես էլ բոլոր պետականներինչեմ հայհոյի։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Եկեք քարերը փեշերիցդ թափեք, թեման վերաբացեք։ Հարցեր ունեմ էն մարդուն տալու։
Ներսես_AM (22.10.2016)
Ես ինձ երեկ վատ զգացի ստեղծված վիճակից և մի քիչ էլ պատասխանատու կատարվածի համար ու Անուկին խնդրեցի փակել. գուցե և ճիշտ չէր...
Բայց ես ձեռքերս լվանում եմ, դուք գիտեք, ինչ ուզում եք արեք ։))
Կարող ա հանգստացանք, հիմա ամեն ինչ ավելի հանգիստ ընթանա ։)
Վերջին խմբագրող՝ ivy: 22.10.2016, 23:13:
Աթեիստ (22.10.2016)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ