Լավ… ասեմ… ես եմ գրել…
LisBeth (20.03.2015), Sambitbaba (20.03.2015), Գալաթեա (20.03.2015)
Ընդհանրապես, եթե լուրջ մտածենք Բյուրի մասին, նա այդքան վարպետություն ունի, կարծում եմ, Գալ ջան: Նա հեշտ ու հանգիստ կարող է մի ինչ-որ "պսևդո-արևմտահայերեն" սարքել, սաղին խառնել իրար, ու հենց ինքն էլ առաջինն սկսել քլնգել իր գրածը, որ իր վրա չկասկածենք:
Բայց ես հարյուր տոկոսով համոզված եմ, որ Բյուրը չի երկրորդի հեղինակը: Եվ եթե ձեզ մի պահ պոկեք պիեսի "արևմտահայերեն" մասից և ուշադրություն դարձնեք արևելահայերենին, իսկույն ամեն ինչ պարզ կդառնա:
Ժողովուրդ, Բյուրը շատ ինտելիգենտ գրող է: Գրելիս`նա երբեք չի օգտագործի "հայաթի" խոսելաոճը որպես գրական լեզու, իսկ օգտագործելիս էլ, մենք բոլորս կտեսնենք, որ նա օգտագործել է դա ինչ-որ կոնկրետ նկատառումով: Իսկ այստեղ այդ "հայաթի" ժարգոնն օգտագործված է այնպես, ասես հենց այդպես էլ պետք է լինի: Թող ների ինձ հեղինակը, բայց ես դեմ եմ, որ իմ աշխարհի ամենասիրուն լեզուն հայաթի ժարգոն դառնա: Գրականությունը պետք է վեր լինի հայաթի ժարգոնից, և առաջին հերթին դա ձեր երեխաներին է անհրաժեշտ: Հակառակ դեպքում վաղը-մյուս օր Շեքսպիրի "Ռոմեո և Ջուլիետը" ստիպված եք լինելու վերափոխել Շաքսպերի "Ռոմիկ և Ջուլիկի", որպեսզի ձեր երեխաները կարդալիս մի բան հասկանան...
Համոզված եմ, Բյուրը դա գիտի:
Կրկնում եմ, միտումնավոր կարելի է գրել ամեն ինչ, և ընթերցողի համար արդեն ճաշակի խնդիր է ընդունել կամ չընդունելը: Բայց գրական լեզուն երբեք չպետք է դառնա հայաթի ժարգոն:
Համ էլ ստացվեց, որ երկրորդի մասին էլ գրեցի: Ուֆֆ: Մնաց առաջինը:
Բայց առաջինի մասին չեմ գրելու, մինչև քնածները չարթնանան:![]()
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Սամ ջան, բնականաբար Բյուրի պահը լուրջ չէի գրել, թեման վառ ենք պահում, թե չէ էնտեղ լիքը կետադրական սխալներ կան և այլն, ու նույն կատաղելն էլ Բյուրը հաստատ գեղարվեստական ստեղծագործության մեջ մարդւո հանդեպ չէր կիրառի, առօրյա խոսքում ուրիշ ա, շարքային գրառումում ուրիշ ա, գեղարվեստական խոսքում՝ էն էլ հեղինակի խոսքում՝ ուրիշ:
Sambitbaba (20.03.2015)
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Աթեիստի թեկնածությունը կասկածի դնող մի բան հիշեցի: Որ Մեֆի դեպքում էլ ա աշխատում, ի դեպ, մնացած ամեն ինչի հետ:
Փառք Աստծո ա գրած, էն էլ մեծատառով:
Աթեիստի ձեռքը կկոտրվեր, բայց նա մեծատառով չէր գրի էդ արտահայտությունը: Յա տակ դումայու:
Աթեիստ (20.03.2015)
մի հատ լասե՞ք Կառն ինչի մասին ա… որ իմանամ կասեմ ես եմ գրել թե չէ…
MWMS-ը չի՞ գրել առաջինը։
Երկրորդը Սամն ա։
Երրորդը՝ Ա՞յբ, Լուսնթա՞գ, Ալֆա՞։
Չորրորդը՝ Վոլտերան։
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
LisBeth (20.03.2015)
Արէա, իսկ գործերի մասին ի՞նչ կասես:
Sambitbaba (20.03.2015)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ