User Tag List

Էջ 43 44-ից ԱռաջինԱռաջին ... 33394041424344 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 631 համարից մինչև 645 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 658 հատից

Թեմա: Հանդուրժողականության սահմաններ

  1. #631
    ազատ ռադիկալ
    Ruby Rue-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2012
    Գրառումներ
    970
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Բյուր, ասածներիդ հետ լրիվ համաձայն եմ, երբ ասում էի հատուկ կրթական ծրագիր է պետք մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխեքի համար, նկատի չունեի, որ իրենց պետք է այլ դպրոցներ տանել. ուղղակի պետք են նորմալ մանկավարժներ, ովքեր ամեն ինչ կանեն, որ էդ երեխաները սովորեն իրենց ուժերի ներածին չափով, ոչ թե գրատախտակ կմաշեն` ով հասկացավ, խելացի է, ով չէ` տհաս սկզբունքով: Ուղղակի էսօրվա դրությամբ, սովորական դպրոցի շարքային ուսուցիչը ոչ միայն չի նպաստի, որ մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխան սովորի, զարգանա, այլ ընդհակառակը:

    Մենք դասարանում մտավոր խնդիրներ ունեցող մի աղջիկ ունեինք: Ինքը միշտ նստում էր շարքի ամենավերջում, դասերին չէր մասնակցում, երբեք որևէ ուսուցիչ չէր հիշում նրա գոյության մասին: Երբ նոր ուսուցիչ պետք է դաս տար, իրեն զգուշացնում էին, որ Հասմիկին դաս չհարցնի: Մի անգամ էլ եկեղեցու պատմության, ում չէին զգուշացրել, դաս հարցրեց իրեն ու երբ ինքը չկարողացավ պատասխանել, սկսեց դասարանով մեկ գոռալ, որ դեբիլ է ու տհաս: Նենց էի տխրում էդ աղջկա համար, երբեք որևէ դասատու չէր փորձում իրեն օգնել, որ սովորի, ուղղակի անտեսում էին իրեն ու երեքներ շարում: Ութ տարի սովորեցի հետը, բայց էդպես էլ ձայնը չէի լսել:
    Ես վստահ եմ, որ եթե դասատուները փորձեին իրեն օգնել, այլ ոչ թե անտեսեին, ինքը կաշխատեր, ահագին բան կսովորեր:

    Նախ պետք ա մի հատ դասատուներին կրթել, եթե իհարկե բան կհասկանան: Մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների իրավունքների տեսանկյունից էլ նայելով, պետք չէ, որ նրանց էդպիսի ուսուցիչներ դաս տան, ում ձեռքին ոչ միայն էդ երեխեքը չեն սովորում, այլ ավելի են կոմպլեքսավորվում ու մեկուսանում: Էսպես արտահայտվող կինն էլ էր մանկավարժ. պատկերացնու՞մ եք, թե ինքը ոնց կվերաբերեր մտավոր խնդիրներ ունեցող աշակերտին:

    Ես մի ՀԿ-ում լրագրության ու մեդիա դասերի էի գնում ու մեզ հետ տարբեր տեսակի հաշմանդամություն ունեցող երեխաներ էլ էին գալիս. սկսած հենաշարժողական, վերջացրած մտավոր խնդիրներ ունեցողներով: Մտավոր թերզարգացած երեխեքի մեջ նենց հավես ու հետաքրքրիր դեմքեր կային. մեկը փայտի վրա սիրուն քանդակում էր, մյուսը` լողի չեմպիոն էր, ոմանք էլ թատրոնում էին խաղում: Իրենք պատմում էին, որ դպրոցում իրենց և՛ դասատուներն են նեղացնում, և՛ երեխեքը: Մեր հետ շփվելով, էդ կես տարվա ընթացքում իրենք ահագին բացվել էին, ավելի մարդամոտ դարձել: Մի անգամ Հակոբը, ով մտավոր խնդիրներ ուներ, մեզ իր ծնունդին հրավիրեց: Երբ բոլորով գնացինք, իրա մաման ուրախությունից լաց էր լինում, ասում էր, որ չենք պատկերացնի, թե ինչ մեծ բան է իր համար, որ իր տղան ընկերներ ունի, ուրախանում էր, որ ինքն ահագին դեպի լավն է փոխվել էդ շփման ընթացքում:

    Ես իրենցից շատ բան եմ սովորել, ու ոչ միայն դեմ չէի լինի, այլև կուզենայի, որ իմ երեխան հաշմանդամություն ունեցողների հետ, այդ թվում` նաև մտավոր, նույն դասարանում սովորեր ու կուզեի, որ էս անտակտ ու հիմար ուսուցիչների փոխարեն լավ մասնագետներ լինեին: Բայց արի ու տես, որ լիքը ծնողներ իրենց երեխաներին հանում են էն դասարաններից, որտեղ հաշմանդամ երեխաներ կան` նույն էս կնոջ տրամաբանությամբ: Հիմա ո՞վ ա տհասը. երեխան, ով մտավոր խնդիրներ ունի, բայց անհրաժեշտ կրթական միջավայրում կարող է սովորել, թե՞ այն ծնողը ով վախենում է, որ իր երեխան կդեգրադանա նրանց հետ շփվելով:

  2. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (09.07.2014), Smokie (09.07.2014), Ուլուանա (09.07.2014), Տրիբուն (08.07.2014)

  3. #632
    Պատվավոր անդամ Sambitbaba-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.08.2010
    Գրառումներ
    6,662
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինձ շատ կտփե՞ք, եթե համարձակվեմ ասել, որ անգամ մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաները պետք ա սովորեն սովորական դասարաններում: Բացատրեմ: Նախ սկսենք էդ կնգա ապուշ ասածներից, թե մտավոր խնդիր ունեցողները խանգարում են խելացի էրեխեքին: Հայաստանում շատ տարածված մտածելակերպ ա, թե՝ խելոքներին պետք ա օգնենք, որ բարձունքների հասնենք: Մեր կրթական համակարգը հիմնված ա հենց էդ խելոքների վրա, անգամ միջակները չեն ձգում, ուր մնաց՝ մտավոր խնդիր ունեցողները, մինչդեռ իմ համեստ կարծիքով կրթությունը պետք ա ուղղված լինի բոլորին բավարարելու, հատկապես միջակներին, որովհետև իրանք թվով ամենամեծն են, խելացիներն ու մտավոր խնդիրներ ունեցողները կոնտինուումի երկու ծայրերի բացառություններն են: Հետո, շատ կարևոր ա հենց փոքրուց երեխային սովորեցնելը, որ ինքը հասարակության մի մաս ա, ու իրա ունակությունները ոչ թե նրա համար են, որ ինքը բարձունքներ նվաճի, այլ օր օգնի նրանց, ովքեր իր նման չեն, օրինակ հենց թեկուզ ընկերություն անելով: Բայց իհարկե խնդիրներով էրեխեքը պիտի տարբեր ծրագրերով դասավանդվեն: Կասեք՝ ո՞նց ա դա հնարավոր, երբ նրանք ընդհանուր մի դասարանում են: Եթե նման օրինակ տեսած չլինեի, օդում պիտի կրակեի: Բայց կարամ իմ Պրահայի դպրոցի օրինակը բերեմ: Էնտեղ կոնկրետ մաթեմը բոլորս անհատական ծրագրով էինք անցնում: Մի գիրքը վերջացնելուց հետո անցնում էինք մյուսի: Դասերի ժամանակ էլ դասատուն ոչ թե գրատախտակին բան էր բացատրում, այլ առանձին-առանձին հերթով բոլոր էրեխեքին կանչում, նայում ուր են հասել, նախորդ դասի վարժությունների սխալները քննարկում, եթե պետք էր լինում, նոր բան բացատրում, իսկ էդ ընթացքում մնացած բոլորն իրենց էդ դասի հանձնարարություններն էին լուծում:

    Հետո, շատ կարևոր ա ստանալ մի հասարակություն, որտեղ բոլորը բոլորից են սովորում, ոչ թե ուսուցիչը սովորեցնում ա, աշակերտը՝ սովորում: Այսինքն՝ նույն ուսուցիչը պետք ա աշակերտներից սովորի, աշակերտներն էլ միմյանցից: Հիմա սրա հետ կապված մի դեպք պատմեմ:

    Մեր կողքը մի գերդաստան ա բնակվում: Իրանք հայտնի են իրանց մեղմ ասած մտավոր ոչ փայլուն կարողություններով: Մտավոր հետամնացությունը կոպիտ տերմին կլինի, բայց կարելի ա ասել, որ նորմայի կոնտինուումի ստորին մասերում էին: Էդ գերդաստանի աղջիկներից մեկն ինձնից մի դասարան ցածր էր: Մինչև դպրոց գնալն էլ մենք իրար հետ ընկերություն անում էինք, բակում խաղում էինք, իրար ծնունդների գնում ու մինչև դպրոցն ավարտելն էլ լավ մոտիկ էինք: Ասենք եթե մեկը չասեր, որ իրանք (կամ հենց թեկուզ իմ էդ ընկերուհին) մտավոր խնդիրներ ունեն, կյանքում մտքովս չէր անցնի (էս էլ քեզ դիսկրիմինացիայի օրինակ. դասատուներն ասում էին, թե՝ ինչ ես Ռիմուշի հետ ընկերություն անում): Ամեն ինչից բացի, էդ աղջիկը հաճախ մեր տուն էր գալիս ու մաթեմի տնայինները դեմ տալիս, որ անեմ: Չէի անում: Նստում, ժամերով բացատրում էի, թողնում, որ ինքը անի: Էնքան էի բացատրում, մինչև իրոք կարողանում էր: Չեք պատկերացնի՝ ոնց էի ուրախանում տենց ժամանակ: Հետո որ մեծացա, մտածեցի՝ ինչքան շատ բան կսովորեր ինքը դպրոցում, եթե դասախոսներն էլ նման վերաբերմունքի արժանացնեին:

    Բայց ամեն ինչից բացի, էդ մեր կողքի գերդաստանի կանայք մի շատ կարևոր հատկանիշ ունեին. իրանց ձեռքից ամեն ինչ գալիս էր, տները պլպլում էին, էփած ճաշերը գժանոց համով էին, կարուձևից իրանց նմանը չկար: Բաներ, որոնցից ես՝ ամենայն գերազանցիկս գոնե էդ տարիքում լրիվ զրո էի, հիմա էլ չեմ փայլում: Ու ասենք կարայի, չէ՞, Ռիմուշից դրանք սովորեի (մինչև դպրոց գնալը գոնե տիկնիկի շոր կարել սովորել եմ իրանից): Բայց հենց էդ դիսկրիմինացիան բերել էր նրան, որ տպավորություն էի ստացել, թե նրանից սովորելու բան չունեմ, թե մեջներիցս ես եմ:

    Ասածս ինչ ա. մտավոր խնդիր ունեցող երեխան կարա ուրիշ հատկանիշներ ունենա, որոնցով կարա հասարակությանն օգուտ տա, կարա մեծանա ու ինչ-որ փոքր աշխատանք ունենա, իր վաստակածով ապրի, ոչ թե թոշակների հույսին մնա: Իսկ նման վերաբերմունքն ու համակարգն ուղղակի սպանում ա էս մարդկանց՝ հավերժ կախված դարձնելով մնացածներից:
    Էստեղից (ավելի աաջը չեմ կարդացել ) մինչև առայժմ վերջին գրառմանդ համար, Բյուր ջան, կոշիկներով մտար աչքս:
    Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
    http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
    http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267

  4. #633
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ռուբի ջան, իհարկե համաձայն եմ, որ պետք ա դասատուներին կրթել: Բնական ա, ծրագրերը փոխելն ու մշակելը քիչ ա, մի հատ էլ պետք ա դասատուներին փոխել ու մշակել:

    Ծնողների հարցն ավելի հեշտ լուծվող ա: Եթե դասատուներն ու տնօրենները համապատասխան պատրաստվածություն ունեն, կարան շատ հեշտ բացատրեն ծնողին, որ քո երեխայի համար լավ ա, որ հաշմանդամություն ունեցող էրեխեք են հետը սովորում: Ավելին՝ եթե խնդիրը համակարգային լուծում ստանա, ծնողն ինչքան ուզում ա, թող իրա էրեխուն հանի, ուրիշ դպրոց տանի. էնտեղ էլ հաստատ կլինեն հաշմանդամություն ունեցող էրեխեք:

  5. #634
    Պատվավոր անդամ insider-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.03.2014
    Գրառումներ
    641
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բախտ եմ ունեցել երկու տարբեր երկրներում, մեկը մեկից ու Հայաստանից բեթար, հայտնվել նման հատուկ կրթօջախներում: Գլխանց ասեմ, որ ամեն մուտքից հետո երկու ամիս դեղերով եմ քնել: Ավելի լավ էր էտ երեխեքին մեչետեներով մորթած լինեին, քան դատապարտեին էտ աներևակայելի տառապանքներին:

    Ասածս ինչ ա, insider հոպար, երեխաներին ցանկացած «հատուկ» օջախ ուղարկելը, կլինի կրթօջախ, ճռթօջախ, թե ազգային հայրենասիրական օջախ, անընդունելի ա: Ցանկացած հատուկ օբյեկտում նմանատիկ երեխաներին կենտրոնացնելը նշանակում ա ինստիտուցիոնալացում, հետևապես՝ հասարակությունից մեկուսացում: Մեկուսացված երեխան, որին տալիս ես ինչ-որ անհասկանալի դատիարակների ձեռքը, որոնք իրենք դաստիարակության կարիք ունեն, էտ երեխաներին դարձնում ա սարսափելի խոցելի: Էտ երեխեքը, որպես կանոն շատ արագ ու հեշտ դառնում են ամեն տեսակի ծաղրի առարկա: Ծաղրողներ հաճախ իրենք էլ չեն գիտակցում, որ ծաղրում են էտ երեխեքին, քանի որ չունեն համապատասխան մասնագիտական պատրաստվածություն:
    Տրիբուն ձյա համաձայն եմ, լրիվ: Ես էլ եմ տեսել սեփական աչքերով ու ոչ մի անգամ: Խոսքս ոչ թե Հայաստանի վայ ինտերնատների մասին ա, որ ոնց որ մեկուսարան լինեն, այլ որպես դպրոց` սովորելու տեղ, որ գնան ու գան էդ մարդիկ, որ այնտեղ լինեն հատուկ պատրաստված մասնագետներ, հատուկ ուսուցման ծրագիր ... որ ավելի հեշտ լինի երեխաների համար էդ ամեն ինչը մարսելը:

    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինսայդեր ջան, եթե ասում ենք մտավոր հետամնաց, ուրեմն մտավոր հետամնացը նկատի ունենք, ոչ թե միջին վիճակագրականից ցածր մտավոր ունակությունները: Մտավոր հետամնացությունը դիագնոզ ա ու համապատասխան մոտեցում ա պահանջում: Բայց նույնիսկ այդ դեպքում ես կտրականապես դեմ եմ, որ նման երեխաները հատուկ կրթօջախներ ուղարկվեն:
    Բյուր ջան, չեմ կարող վիճել, թե որն ա մտավոր հետամնացը /դիագնոզով/, բայց եթե երեխան, թեկուզ դժվարությամբ, բայց ի վիճակի ա նորմալ դպրոցում բոլորի կողքին ուսանել ու ուսանում ա ... Անձամբ ճանաչում ու շփվում եմ նման մի մարդու հետ, չգիտեմ ինչ դիագնոզ ա իրանը, հաստատ մի վատ բան կլինի, երբեք չեմ հարցրել, բայց նաև, թեկուզ մտքում, երբեք նրան մտավոր հետամնաց չեմ ասել: Եսիմ: Երևի էդ հետամնաց բառն ա մեջս ամեն ինչ խառնում իրար:
    The Truth Is Out There

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Smokie (09.07.2014)

  7. #635
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում insider-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բյուր ջան, չեմ կարող վիճել, թե որն ա մտավոր հետամնացը /դիագնոզով/, բայց եթե երեխան, թեկուզ դժվարությամբ, բայց ի վիճակի ա նորմալ դպրոցում բոլորի կողքին ուսանել ու ուսանում ա ... Անձամբ ճանաչում ու շփվում եմ նման մի մարդու հետ, չգիտեմ ինչ դիագնոզ ա իրանը, հաստատ մի վատ բան կլինի, երբեք չեմ հարցրել, բայց նաև, թեկուզ մտքում, երբեք նրան մտավոր հետամնաց չեմ ասել: Եսիմ: Երևի էդ հետամնաց բառն ա մեջս ամեն ինչ խառնում իրար:
    Եթե երեխան, անկախ նրանից մտավոր հետամնաց ա, թե ոչ, դպրոցում սովորելու դժվարություններ ունի, խնդիրը ոչ թե երեխայի, այլ կրթական համակարգի մեջ ա, ու պետք ա ծրագիրը նենց լինի, որ հնարավորինս ընդգրկի բոլոր երեխաներին: Իհարկե, կան մտավոր հետամնացության ծայրահեղ դրսևորումներ, երբ երեխան խիստ հակասոցիալական վարք ա ցուցաբերում, խոսքը չի զարգանում, տակը չիշիկ ա անում, ու իրանց ներկայությունը դասերին իրոք կարա խնդիր լինի, բայց դա նորից համակարգային խնդիր ա. պետք ա լուծում մտածել իրանց էլ ընդգրկելու մասին:

    Իսկ ինչ վերաբերում ա դպրոցում «դժվարությամբ սովորելուն», ապա հայկական (Սովետից ժառանգություն մնացած) կրթական համակարգի ահավոր լուրջ բացերից ա դա, որ դպրոցում դժվարությամբ չի սովորում մենակ աշակերտների 5%-ը, որոնք ներքին մոտիվացիա ունեն սովորելու ու բարդ բանը կարան իրանց ստիպեն, հազար անգամ կարդան, միջինից շատ բարձր մտավոր ունակություններ ունեն: Մնացած բոլոր աշակերտներն էս կամ էն աստիճանի դժվարություն ունենում են: Ու ցանկացած երեխա էլ ի վիճակի կլինի նորմալ դպրոցում ուսանել, եթե հարցը ճիշտ դրվի: Եթե մենք ուզում ենք հասարակության մեջ ներառել իրանց, ուրեմն պետք ա մեր առաջ խնդիր դնենք ու լուծումներ փնտրենք, եթե ի վիճակի չի «նորմալ» դպրոցում ուսանել, ուրեմն ավելի «նորմալացնենք» դպրոցը: Մեկուսացնելը, անկախ նրանից, թե ինչ դրախտավայրում ա դա արվում, շատ հեշտ ու ալարկոտ լուծում ա:

  8. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (09.07.2014), Smokie (09.07.2014), Տրիբուն (08.07.2014)

  9. #636
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ruby Rue-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ... Մի անգամ Հակոբը, ով մտավոր խնդիրներ ուներ, մեզ իր ծնունդին հրավիրեց: Երբ բոլորով գնացինք, իրա մաման ուրախությունից լաց էր լինում, ասում էր, որ չենք պատկերացնի, թե ինչ մեծ բան է իր համար, որ իր տղան ընկերներ ունի, ուրախանում էր, որ ինքն ահագին դեպի լավն է փոխվել էդ շփման ընթացքում:
    ...
    Այստեղից եզրահանգում - մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաներին պետք չի հատուկ կրթություն կամ հատուկ դաստիարակություն, կարող ա ընդհանրապես պետք չի կրթություն՝ իրա ուղղակի 2+2=4 իմաստով: Իրանց պետք ա, որ իրանք լիարժեք ինտեգրված լինեն հասարակության մեջ, որ շրջապատ ունենան, ընկերներ ունենան, շփվեն մարդկանց հետ ու իրանց վերաբերվեն այնպես ինչպես ուրիշներին: Դրա համար էլ, մի անգամ էլ իմ կողմից ստորագրում եմ Բյուրի գրածների տակ: Հատուկ կարիքներով երեխաները պիտի գնան նույն դպրոցները ինչ մնացած երեխաները, էտ համ իրանց ա լավ, համ էլ մյուս երեխաներին, որոնք սովորում են լինել ավելի մարդկային ու հանդուրժող, ու հասկանում են, որ հատուկ կարիքներ ունեցող երեխա չի նշանակում մարգինալացված ու մեկուսացված երեխա, նշանակում ա ուղղակի հատուկ կարիքներ ունեցող երեխա:

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (09.07.2014), Mephistopheles (08.07.2014)

  11. #637
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում insider-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տրիբուն ձյա համաձայն եմ, լրիվ: Ես էլ եմ տեսել սեփական աչքերով ու ոչ մի անգամ: Խոսքս ոչ թե Հայաստանի վայ ինտերնատների մասին ա, որ ոնց որ մեկուսարան լինեն, այլ որպես դպրոց` սովորելու տեղ, որ գնան ու գան էդ մարդիկ, որ այնտեղ լինեն հատուկ պատրաստված մասնագետներ, հատուկ ուսուցման ծրագիր ... որ ավելի հեշտ լինի երեխաների համար էդ ամեն ինչը մարսելը:
    Չէ եղբայր, հենց էտ ա որ չի կարելի: Նույն պրոբլեմներով երեխեքին դու հավաքում ես իրար գլխի մի տեղ, որը ուզես թե չուզես դառնում ա գետո - հենց սա էլ նշանակում ա հասարակությունից մեկուսացում ու մարգինալացում: Կրկնեմ ընկեր, խնդիրը նրանում չի, որ էտ երեխեքը պարտադիր պիտի մաթեմատիկա կամ աշխարհագրություն սովորեն ինչ-որ կերպ, հատուկ մեթոդով կամ առանց դրա: Խնդիրը նրանում ա, որ էտ երեխեքը պիտի հասարակության ինտեգրալ մասը լինեն:

    Էտ, ստեղ մի քանի անգամ կրկնված inclusive education ասվածը կատակ բան չի: Նորմալ երկրները մի քանի տասնամյակում են եկել էտ եզրակացության, որ համանման խնդիրենրով երեխեքին իրար գլխի մի տեղ հավաքելով խնդիրը ավելի ա խորանում ու սրվում: Էտ երեխեքը տեսնում են միայն իրանց նման կամ իրանցից քիչ տարբերվող երեխեքի, իրանք սկսում են արագ հասկանալ, որ իրանք նորմայից դուրս են ու իրանց արհեստականորեն առանձնացրել են մնացածից: Իրանք, առանց որևէ մեկի օգնության սկսում են արագ կտրվել հասարակությունից, ինքնա-մարգինալացվում են, դառնում են խնդիր իրանք իրանց ու մոտ հարազատների համար:

  12. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (09.07.2014), Mephistopheles (08.07.2014)

  13. #638
    Պատվավոր անդամ insider-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.03.2014
    Գրառումներ
    641
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե երեխան, անկախ նրանից մտավոր հետամնաց ա, թե ոչ, դպրոցում սովորելու դժվարություններ ունի, խնդիրը ոչ թե երեխայի, այլ կրթական համակարգի մեջ ա, ու պետք ա ծրագիրը նենց լինի, որ հնարավորինս ընդգրկի բոլոր երեխաներին: Իհարկե, կան մտավոր հետամնացության ծայրահեղ դրսևորումներ, երբ երեխան խիստ հակասոցիալական վարք ա ցուցաբերում, խոսքը չի զարգանում, տակը չիշիկ ա անում, ու իրանց ներկայությունը դասերին իրոք կարա խնդիր լինի, բայց դա նորից համակարգային խնդիր ա. պետք ա լուծում մտածել իրանց էլ ընդգրկելու մասին:

    Իսկ ինչ վերաբերում ա դպրոցում «դժվարությամբ սովորելուն», ապա հայկական (Սովետից ժառանգություն մնացած) կրթական համակարգի ահավոր լուրջ բացերից ա դա, որ դպրոցում դժվարությամբ չի սովորում մենակ աշակերտների 5%-ը, որոնք ներքին մոտիվացիա ունեն սովորելու ու բարդ բանը կարան իրանց ստիպեն, հազար անգամ կարդան, միջինից շատ բարձր մտավոր ունակություններ ունեն: Մնացած բոլոր աշակերտներն էս կամ էն աստիճանի դժվարություն ունենում են: Ու ցանկացած երեխա էլ ի վիճակի կլինի նորմալ դպրոցում ուսանել, եթե հարցը ճիշտ դրվի: Եթե մենք ուզում ենք հասարակության մեջ ներառել իրանց, ուրեմն պետք ա մեր առաջ խնդիր դնենք ու լուծումներ փնտրենք, եթե ի վիճակի չի «նորմալ» դպրոցում ուսանել, ուրեմն ավելի «նորմալացնենք» դպրոցը: Մեկուսացնելը, անկախ նրանից, թե ինչ դրախտավայրում ա դա արվում, շատ հեշտ ու ալարկոտ լուծում ա:
    Ըհն, աբրիս, բա ես ինչ եմ ասում: Իմ մյուս ասածը, որ Տրիբուն ձյան ցիտել ա, հենց ծայրահեղ դեպքերին և հոգեկան ծանր հիվանդությամբ տառապող երեխաներին ա վերաբերվում, ոչ թե հաշմանդամ կամ մտավոր հետամնաց երեխաներին: Մի հատ էլ օրինակ բերեմ: Մեր նախկին հարևանի երեխան չգիտեմ ինչ հոգեկան խանգարում ուներ, որ եկավ դպրոցի ժամանակ, ծնողները ծանրութեթև արեցին ու ի վերջո չտարան դպրոց, որովհետև էդ անտեր հիվանդության պատճառով նույնիսկ չեր կարողանում նորմալ խոսել: Հասարակ բաներ ուղղակի ի վիճակի չէր ընկալել ... մեկ մեկ էլ շատ ագրեսիվ էր դառնում: Չնայած հայաթում, բոլորին հավասար, իրեն համար խաղում էր ... ոչ մի բանից էլ չէին զրկում էդ երեխուն:
    The Truth Is Out There

  14. #639
    Պատվավոր անդամ insider-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.03.2014
    Գրառումներ
    641
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէ եղբայր, հենց էտ ա որ չի կարելի: Նույն պրոբլեմներով երեխեքին դու հավաքում ես իրար գլխի մի տեղ, որը ուզես թե չուզես դառնում ա գետո - հենց սա էլ նշանակում ա հասարակությունից մեկուսացում ու մարգինալացում: Կրկնեմ ընկեր, խնդիրը նրանում չի, որ էտ երեխեքը պարտադիր պիտի մաթեմատիկա կամ աշխարհագրություն սովորեն ինչ-որ կերպ, հատուկ մեթոդով կամ առանց դրա: Խնդիրը նրանում ա, որ էտ երեխեքը պիտի հասարակության ինտեգրալ մասը լինեն:

    Էտ, ստեղ մի քանի անգամ կրկնված inclusive education ասվածը կատակ բան չի: Նորմալ երկրները մի քանի տասնամյակում են եկել էտ եզրակացության, որ համանման խնդիրենրով երեխեքին իրար գլխի մի տեղ հավաքելով խնդիրը ավելի ա խորանում ու սրվում: Էտ երեխեքը տեսնում են միայն իրանց նման կամ իրանցից քիչ տարբերվող երեխեքի, իրանք սկսում են արագ հասկանալ, որ իրանք նորմայից դուրս են ու իրանց արհեստականորեն առանձնացրել են մնացածից: Իրանք, առանց որևէ մեկի օգնության սկսում են արագ կտրվել հասարակությունից, ինքնա-մարգինալացվում են, դառնում են խնդիր իրանք իրանց ու մոտ հարազատների համար:
    Տրիբուն ձյա, Հայաստանում էդ երեխեքի մեծ մասին իրանց սեփական ծնողներն էն մեկուսացնում ու տանում ինտերնատ, ոչ թե օրենքով են դնում մեկուսացնում: Այսինքն ծնողը չի պահում նման երեխուն, ինքն իրանից ա առաջինը մեկուսացնում, ուր թե մնաց դպրոց տա ...
    The Truth Is Out There

  15. #640
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում insider-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ըհն, աբրիս, բա ես ինչ եմ ասում: Իմ մյուս ասածը, որ Տրիբուն ձյան ցիտել ա, հենց ծայրահեղ դեպքերին և հոգեկան ծանր հիվանդությամբ տառապող երեխաներին ա վերաբերվում, ոչ թե հաշմանդամ կամ մտավոր հետամնաց երեխաներին: Մի հատ էլ օրինակ բերեմ: Մեր նախկին հարևանի երեխան չգիտեմ ինչ հոգեկան խանգարում ուներ, որ եկավ դպրոցի ժամանակ, ծնողները ծանրութեթև արեցին ու ի վերջո չտարան դպրոց, որովհետև էդ անտեր հիվանդության պատճառով նույնիսկ չեր կարողանում նորմալ խոսել: Հասարակ բաներ ուղղակի ի վիճակի չէր ընկալել ... մեկ մեկ էլ շատ ագրեսիվ էր դառնում: Չնայած հայաթում, բոլորին հավասար, իրեն համար խաղում էր ... ոչ մի բանից էլ չէին զրկում էդ երեխուն:
    Ինսայդեր, ստեղ հարց ա՝ ո՞րն ա էդ «ծայրահեղ» դեպքը: Իմ նկարագրա՞ծը, որ չի կարողանում չիշիկ պահի, խոսի, վարքը հակասոցիալական ա, թե՞ Դաունի համախտանիշով երեխան (երկուսն էլ մտավոր հետամնաց են):

    Իսկ քո բերած օրինակի դեպքում, երբ ծանրութեթև էին անում... ստեղ հարց ա առաջանում՝ ինչու՞ չէր կարողանում նորմալ խոսել: Հակառակը, հենց էդ պատճառով պետք ա տանեին դպրոց, որ խոսքը զարգանար: Խոսքի նորմալ չզարգանալու պատճառը ոչ միայն մտավոր հետամնացությունը կարա լինի, այլև էդ խոսքն ուղղակի չօգտագործելը: Ու շատ տխուր ա, որ ծնողներն իրենց երեխայի համար էդպիսի բան են որոշել:

  16. #641
    Պատվավոր անդամ insider-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.03.2014
    Գրառումներ
    641
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինսայդեր, ստեղ հարց ա՝ ո՞րն ա էդ «ծայրահեղ» դեպքը: Իմ նկարագրա՞ծը, որ չի կարողանում չիշիկ պահի, խոսի, վարքը հակասոցիալական ա, թե՞ Դաունի համախտանիշով երեխան (երկուսն էլ մտավոր հետամնաց են):

    Իսկ քո բերած օրինակի դեպքում, երբ ծանրութեթև էին անում... ստեղ հարց ա առաջանում՝ ինչու՞ չէր կարողանում նորմալ խոսել: Հակառակը, հենց էդ պատճառով պետք ա տանեին դպրոց, որ խոսքը զարգանար: Խոսքի նորմալ չզարգանալու պատճառը ոչ միայն մտավոր հետամնացությունը կարա լինի, այլև էդ խոսքն ուղղակի չօգտագործելը: Ու շատ տխուր ա, որ ծնողներն իրենց երեխայի համար էդպիսի բան են որոշել:
    Բյուր ջան, էդ հենց դուք` մասնագետներդ կասեք, որոնք են ծանր դեպքերը: Քո էլ, Տրիբուն ձյաի էլ ասածը ընդունում եմ, էդ inclusive education շատ լավ հասկանում եմ ինչ ա: Բայց նաև չես ժխտում չէ՞, որ կան նման հիվանդություններ և որ նման հիվանդությամբ տառապող մարդը ոչ թե inclusive education-ի, այլ նաև ուղղակի, խնամքի ու հոգատարության կարիք ունի: Որ մեր երկրում նման շատ երեխաների ոչ թե կրթությամբ ու խնամքով ուզում են զբաղվեն ծնողները, բայց դրա հնարավորությունը չունեն, այլ հենց իրենք են առաջինը հրաժարվում նման երեխաներից ու հանձնում պետության խնամքին ու ասում դե պահի: Սա էլ պակաս կարևոր հարց չի:
    The Truth Is Out There

  17. #642
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում insider-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բյուր ջան, էդ հենց դուք` մասնագետներդ կասեք, որոնք են ծանր դեպքերը: Քո էլ, Տրիբուն ձյաի էլ ասածը ընդունում եմ, էդ inclusive education շատ լավ հասկանում եմ ինչ ա: Բայց նաև չես ժխտում չէ՞, որ կան նման հիվանդություններ և որ նման հիվանդությամբ տառապող մարդը ոչ թե inclusive education-ի, այլ նաև ուղղակի, խնամքի ու հոգատարության կարիք ունի: Որ մեր երկրում նման շատ երեխաների ոչ թե կրթությամբ ու խնամքով ուզում են զբաղվեն ծնողները, բայց դրա հնարավորությունը չունեն, այլ հենց իրենք են առաջինը հրաժարվում նման երեխաներից ու հանձնում պետության խնամքին ու ասում դե պահի: Սա էլ պակաս կարևոր հարց չի:
    Ինսայդեր ջան, դա մենակ նեղ մասնագետի որոշելիքը չի, դա համընդհանուր հասարակական խնդիր ա: Նայի, նեղ մասնագետը կարա բռնի, ասի՝ ADHD-ով էրեխեն էլ չի կարա դպրոցում սովորի, որտև ինքը չի կարում կենտրոնանա, հա շարժվում ա, մյուսներին խանգարում ա: Բայց արի ու տես, որ էս էրեխեքը մտավոր խնդիրներ չունեն: Ասենք, Այնշտայնն էլ ա ունեցել ADHD: Որպեսզի հարցն ավելի պարզ դառնա, ոչ մտավոր խնդրով երեխայի վրա բերեմ օրինակը: Նայի, անվասայլակով, քայլել չկարողացող երեխա ա: Երկու մոտեցում կա. իրան չտանել սովորական դպրոց, որովհետև անվասայլակի հարմարություններ չունի էդ դպրոցը, այլ տանել դպրոց, որը կառուցված ա հատուկ անվասայլակով էրեխեքի համար, ու մենակ իր նմաններն են սովորում: Երկրորդ տարբերակը սովորական դպրոցներն անվասայլակներին հարմարացնելն ա: Հասարակության ճիշտ զարգացման, առաջընթացի համար ես կարծում եմ, որ երկրորդն ա ճիշտը:

    Իսկ կրթության կարիք բոլորն ունեն, չկա նենց մարդ, որ չունենա, անկախ նրանից՝ ինչ աստիճանի են մտավոր և ֆիզիկական ունակությունները տուժած: Այլ հարց ա, որ մենք՝ որպես հասարակություն չենք կարողանում այդ մարդկանց կրթության կարիքը հոգալ: Ինչ վերաբերում ա քո ասած դեպքերին, երբ ծնողները հրաժարվում են, միշտ չի, որ «ծայրահեղ ծանր» դեպքեր են: Մի հարյուր տարի առաջ Դաունի հիվանդությամբ մարդը համարվում էր մենակ «խնամքի ու հոգատարության» կարիք ունեցող: Էսօր իմ աչքով եմ տեսել, թե ոնց են Դաունի հիվանդությամբ մարդիկ տարբեր տեղերում աշխատում, դաշնամուր նվագում, զանազան արհեստներով զբաղվում, անգամ համալսարան ընդունվում: Ուրեմն արդեն էդ «ծայրահեղ ծանր» դեպքի շեմքն իջել ա: Մեր խնդիրը պիտի լինի էդ շեմքը հնարավորինս իջացնելն ու ի վերջո վերացնելն ա, ոչ թե որոշելը, թե որն ա «ծայրահեղ ծանր», որը՝ չէ:

    Ինչ վերաբերում ա «պետության խնամքին» հանձնելը, ապա անբաշար պետությունից ա, որ էդպես ա: Նորմալ պետությունը նախ ֆինանսական մեծ օգնություն ցույց կտար այդ երեխաներին (ի դեպ, եթե մի երեխայի վրա ծախսվող ինտերնատի փողը փոխանցվի ծնողներին, գուցե շատ ավելի քիչ ծնողներ թողնեն իրենց երեխաներին): Հետո, կաներ ամեն ինչ, որ իրա վրա «էժան նստի», այսինքն՝ կզբաղվեր էդ երեխաների կրթությամբ, որ հետո կարողանան աշխատել: Ու տարօրինակ կերպով Հայաստանի նման աղքատ երկրներում են նման երեխաներն ինտերնատներում հայտնվում: Հարուստ երկրներում սովորաբար նրանք աշխատում են, երբեմն նույնիսկ առանձին ապրում:

  18. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (09.07.2014), insider (09.07.2014), Mephistopheles (09.07.2014), Smokie (09.07.2014), Աթեիստ (09.07.2014), Տրիբուն (09.07.2014)

  19. #643
    . keyboard-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.12.2007
    Գրառումներ
    4,771
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինձ շատ կտփե՞ք, եթե համարձակվեմ ասել, որ անգամ մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաները պետք ա սովորեն սովորական դասարաններում: Բացատրեմ: Նախ սկսենք էդ կնգա ապուշ ասածներից, թե մտավոր խնդիր ունեցողները խանգարում են խելացի էրեխեքին: Հայաստանում շատ տարածված մտածելակերպ ա, թե՝ խելոքներին պետք ա օգնենք, որ բարձունքների հասնենք: Մեր կրթական համակարգը հիմնված ա հենց էդ խելոքների վրա, անգամ միջակները չեն ձգում, ուր մնաց՝ մտավոր խնդիր ունեցողները, մինչդեռ իմ համեստ կարծիքով կրթությունը պետք ա ուղղված լինի բոլորին բավարարելու, հատկապես միջակներին, որովհետև իրանք թվով ամենամեծն են, խելացիներն ու մտավոր խնդիրներ ունեցողները կոնտինուումի երկու ծայրերի բացառություններն են: Հետո, շատ կարևոր ա հենց փոքրուց երեխային սովորեցնելը, որ ինքը հասարակության մի մաս ա, ու իրա ունակությունները ոչ թե նրա համար են, որ ինքը բարձունքներ նվաճի, այլ օր օգնի նրանց, ովքեր իր նման չեն, օրինակ հենց թեկուզ ընկերություն անելով: Բայց իհարկե խնդիրներով էրեխեքը պիտի տարբեր ծրագրերով դասավանդվեն: Կասեք՝ ո՞նց ա դա հնարավոր, երբ նրանք ընդհանուր մի դասարանում են: Եթե նման օրինակ տեսած չլինեի, օդում պիտի կրակեի: Բայց կարամ իմ Պրահայի դպրոցի օրինակը բերեմ: Էնտեղ կոնկրետ մաթեմը բոլորս անհատական ծրագրով էինք անցնում: Մի գիրքը վերջացնելուց հետո անցնում էինք մյուսի: Դասերի ժամանակ էլ դասատուն ոչ թե գրատախտակին բան էր բացատրում, այլ առանձին-առանձին հերթով բոլոր էրեխեքին կանչում, նայում ուր են հասել, նախորդ դասի վարժությունների սխալները քննարկում, եթե պետք էր լինում, նոր բան բացատրում, իսկ էդ ընթացքում մնացած բոլորն իրենց էդ դասի հանձնարարություններն էին լուծում:

    Հետո, շատ կարևոր ա ստանալ մի հասարակություն, որտեղ բոլորը բոլորից են սովորում, ոչ թե ուսուցիչը սովորեցնում ա, աշակերտը՝ սովորում: Այսինքն՝ նույն ուսուցիչը պետք ա աշակերտներից սովորի, աշակերտներն էլ միմյանցից: Հիմա սրա հետ կապված մի դեպք պատմեմ:

    Մեր կողքը մի գերդաստան ա բնակվում: Իրանք հայտնի են իրանց մեղմ ասած մտավոր ոչ փայլուն կարողություններով: Մտավոր հետամնացությունը կոպիտ տերմին կլինի, բայց կարելի ա ասել, որ նորմայի կոնտինուումի ստորին մասերում էին: Էդ գերդաստանի աղջիկներից մեկն ինձնից մի դասարան ցածր էր: Մինչև դպրոց գնալն էլ մենք իրար հետ ընկերություն անում էինք, բակում խաղում էինք, իրար ծնունդների գնում ու մինչև դպրոցն ավարտելն էլ լավ մոտիկ էինք: Ասենք եթե մեկը չասեր, որ իրանք (կամ հենց թեկուզ իմ էդ ընկերուհին) մտավոր խնդիրներ ունեն, կյանքում մտքովս չէր անցնի (էս էլ քեզ դիսկրիմինացիայի օրինակ. դասատուներն ասում էին, թե՝ ինչ ես Ռիմուշի հետ ընկերություն անում): Ամեն ինչից բացի, էդ աղջիկը հաճախ մեր տուն էր գալիս ու մաթեմի տնայինները դեմ տալիս, որ անեմ: Չէի անում: Նստում, ժամերով բացատրում էի, թողնում, որ ինքը անի: Էնքան էի բացատրում, մինչև իրոք կարողանում էր: Չեք պատկերացնի՝ ոնց էի ուրախանում տենց ժամանակ: Հետո որ մեծացա, մտածեցի՝ ինչքան շատ բան կսովորեր ինքը դպրոցում, եթե դասախոսներն էլ նման վերաբերմունքի արժանացնեին:

    Բայց ամեն ինչից բացի, էդ մեր կողքի գերդաստանի կանայք մի շատ կարևոր հատկանիշ ունեին. իրանց ձեռքից ամեն ինչ գալիս էր, տները պլպլում էին, էփած ճաշերը գժանոց համով էին, կարուձևից իրանց նմանը չկար: Բաներ, որոնցից ես՝ ամենայն գերազանցիկս գոնե էդ տարիքում լրիվ զրո էի, հիմա էլ չեմ փայլում: Ու ասենք կարայի, չէ՞, Ռիմուշից դրանք սովորեի (մինչև դպրոց գնալը գոնե տիկնիկի շոր կարել սովորել եմ իրանից): Բայց հենց էդ դիսկրիմինացիան բերել էր նրան, որ տպավորություն էի ստացել, թե նրանից սովորելու բան չունեմ, թե մեջներիցս ես եմ:

    Ասածս ինչ ա. մտավոր խնդիր ունեցող երեխան կարա ուրիշ հատկանիշներ ունենա, որոնցով կարա հասարակությանն օգուտ տա, կարա մեծանա ու ինչ-որ փոքր աշխատանք ունենա, իր վաստակածով ապրի, ոչ թե թոշակների հույսին մնա: Իսկ նման վերաբերմունքն ու համակարգն ուղղակի սպանում ա էս մարդկանց՝ հավերժ կախված դարձնելով մնացածներից:

    Սրա համար քեզ տփելը չգիտեմ, բայվ Հայաստանից վտարել ա պետք, լավ ա դու քո ոտով գնացիր: Այլևս դու հայ չես, դավաճան

  20. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Jarre (09.07.2014), Աթեիստ (09.07.2014)

  21. #644
    Պատվավոր անդամ boooooooom-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2009
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    1,819
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Եթե ներառված երեխաների թիվը կամ նրանց դասավանդումը դժվար է մեկ ուսուցչի համար, ապա պետք է դասարանին կցել հավելյալ ուսուցիչ(ներ)։ 60000 դրամ աշխատավարձ ստացող ուսուցչուհուց պահանջել, որ նա անձնազոհ աշխատի? Էս ոլորտում լուրջ ֆինանսավորում է պետք, եթե ուզում ենք գոնե մի 30 տարի հետո "ավելի որակյալ պտուղներ քաղենք"։ Սա իմ համար ավելի լուրջ խնդիր է , քան էլեկտրոէներգիայի, Աֆրիկյանների տան, կամ նախագահի փոփոխության խնդիրը։ Եթե մենք ուզում ենք փոփոխություն, պետք է սկսենք մանկապարտեզներից, դպրոցներից։ Ակտիվիստներին էդ ուղղությամբ է պետք ակտիվացնել։
    Կարճ
    Կոնկրետ

  22. #645
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում insider-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տրիբուն ձյա, Հայաստանում էդ երեխեքի մեծ մասին իրանց սեփական ծնողներն էն մեկուսացնում ու տանում ինտերնատ, ոչ թե օրենքով են դնում մեկուսացնում: Այսինքն ծնողը չի պահում նման երեխուն, ինքն իրանից ա առաջինը մեկուսացնում, ուր թե մնաց դպրոց տա ...
    Հոպար, մենք ընդհանուր առմամբ տգետ հասարակություն ենք: Մեր ծնողներն էլ են տգետ, մենք սաղս տգետ ենք ու անկիրթ: Կրթության կարիք մենակ հատուկ դպրոցների ուսուցիչները չունեն, ծնողներն էլ ունենք, քանի որ իրանք էլ չեն իմանում, թե ինչպես ա պետք վարվել նման երեխայի հետ: Մեր մոտ ծնողը ամաչում ա, որ իրա երեխեն խնդիրներ ունի, դրա համար էլ իրա ձեռով երեխուն մեկուսացնում ա, կամ ավելի վատ, տանում թողնում ա ինչ-որ հաստատությունում ու ինչ-որ ժամանակ հետո ընդհանրապես լքում ա: Էս մի հատ գլոբալ խնդիր ա ու չի սահմանափակվում մենակ կրթությամբ - սոցիալական ասպեկտը կա, տնտեսական ասպեկտը կա, ամբողջ հասարակության ընկալունակության ասպեկտը կա; Հազար խնդիր կա:

    Վոբշեմ, Բյուրը մի բան ճիշտ ասեց, մենք շատ հեռու ենք դեռ նրանից, որ էս հարցում, ու շատ այլ խոցելի խմբերի հարցում, մոտակա մի 50-100 տարում մենք կարանք խելքին մոտ բան անենք: Առավելագույնը որին կարելի հասնել էն ա, որ գոնե էտ կարգի երեխեքին նորմալ վերաբերվեն, ծաղրի առարկա չդարձնեն, մարդկային լինեն ..... ու սենց շարքային տրիվիալ մտքեր ....

Էջ 43 44-ից ԱռաջինԱռաջին ... 33394041424344 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 105
    Վերջինը: 14.11.2018, 20:23

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •