եթե ըտենց մարդ լիներ, ապա ինքը պետք ա պառկեր գետին ու էլ բան չաներ, ոչ մի բան, ոչ մի շարժում, քանի որ ինքը ոչ թե ինքն ա, այլ ինքը հենց Աստվածն ա իրա մարմնի մեջ մտած
եթե ըտենց մարդ լիներ, ապա ինքը պետք ա պառկեր գետին ու էլ բան չաներ, ոչ մի բան, ոչ մի շարժում, քանի որ ինքը ոչ թե ինքն ա, այլ ինքը հենց Աստվածն ա իրա մարմնի մեջ մտած
Կարդա 10 ը կույսերի առակը։Հերթական անգամ գալիս ես ապացուցելու որ իրոք հակված. կամ ծարավ ես ճշմարտությունն իմանալու. այլ կոպիտ ասած՝ ՙչանա ծռելու։Հարցիդ պատասխանդ ստանալուց հետո պիտի հիմա էլ էդ պատասխանին հակաճառես...ու այդպես շարունակ։ Նորից եմ ասում. դու չես կարող հասկանալ Հին կտակարանի խորհուրդները։ Ու որևե մեկին էլ խորհուրդ չի տրվում առանց որոշակի հոգևոր ապրած կյանքի վերցնել ու կարդալ Հին կտակարանը։ես էլ այն ամբողջությամբ չեմ կարդացել. բայց որ էդքան շատ չուրախանաս թէ իբր հարցիդ պատասխան չունեմ ՝ եթե որևե մեկը հետաքրքրվի հարցով (բացի քեզանից). թող անձնական նամակով գրի ինձ. Ավետարանի մեկնիչ չեմ. բայց իմ գիտցածի չափով կպատասխանեմ։Հո չե՞ս նեղանում ճիշտը լսելուց։ Սա քո հերթական կեղծավորություն ասեմ. թէ շողոքորթություն ասեմն ա։Մի քանի օր առաջ փորձում էիր ստորաբար. բառերս մոնտաժելով ու իրար կարելով ինչ որ բան սարգեիր. հիմա հանկարծ սե՞ր բուսնեց մոտդ։ ես քեզ չեմ սիրում. ոչ էլ ատում եմ։ Հույսս չսպանեմ. որ կարող ա մի գեղեցիկ օր շտկվես։ Գուցե չոր է հնչում ասածս. բայց հավատա. որ դա լավ է քան կեղծավոր ու հրապարակային ՙսիրո՚ խոստումները։( Ու՞մ ես ինչ ցույց տալիս)։
Դիվ ջան, կլինի՞ ասես, թե ինչի՛ ես ֆիքսվել այդ "հայհոյել" բառի վրա: Մոռացե՞լ ես, որ այն դու օգտագործեցիր, այլ ոչ ես: Ես ընդամենն ասել եմ "կոպտել", կամ՝ "սիրուն չի":
Եվ հետո, ասենք, "էշ"-ն էլ, ոնց որ ասում ես, քֆուր չի: Հիմա, եթե ես ու դու իրար էշ-էշ ասելելով ման գանք, դրանից մի այլ տեսակի ընդհանուր երանությու՞ն ենք վայելելու:
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Կարդացի: Է՞…
Քանի որ նորից բան չես ասում, փորձեմ ինքս հասկանալ, թե ի՞նչ ես քթիս դեմ տալիս:
Ուզում ես ասել, որ դուռը կծեծեմ, իսկ Նա չի՞ բացի:
Ճիշտ ես, չի՛ բացի: Բայց միայն այն պատճառով, որ ես չեմ ծեծի: Իսկ չեմ ծեծի, որովհետև չկա՛ դուռ, որ հնարավոր լիներ ծեծել կամ չծեծել: Իմ ու Աստծո միջև դուռ չկա ու չի կարող լինել: Ես Աստծո հետ նույնիսկ դռնով բաժանված հարևան էլ չեմ, ես Նրա հետ մի ընտանիքի անդամ եմ:
Դու էլ ես մեր ընտանիքի անդամն ու քո առջև էլ ոչ մի դուռ չկա: Եթե համարում ես, որ կա, ուրեմն այդ դուռը՝ քո սարքած դուռն է, այլ ոչ թե Աստծո: Իսկ ավելի ճիշտ, դա դուռ չէ, դա դռան գաղափար է ընդամենը: Եկ կլինի այդ գաղափարդ ռադ արա, ու միացիր մեզ:
Իմ ճշմարտության ծարավը դու համարում ես "չանա ծռել", իսկ Սողոմոնը համարում է "իմաստությունն ընդունել": Ներող եղիր, բայց թույլ տուր առաջնորդվել Սողոմոնի ասածով, լա՞վ: Իսկ թե ինչու՞, - կարող եմ պատճառն էլ ասել: Համ էլ, քանի որ ասում ես, որ Աստվածաշունչը տեղ-տեղ ես կարդում, կարող է այդ տեղը չես կարդացել: Այնպես որ ասեմ, իմացիր էլի, մարդ ես: Որովհետև Սողոմոնն ասում է. "Բայց յիմարները իմաստութիւնն ու կրթութիւնը կ'անարգեն:Հերթական անգամ գալիս ես ապացուցելու որ իրոք հակված. կամ ծարավ ես ճշմարտությունն իմանալու. այլ կոպիտ ասած՝ ՙչանա ծռելու։
Պարզ է. չես կարդում, որ կարդացածդ հանկարծ չխանգարի չկարդացածդ "խորհուրդները" հասկանալ: /Ուղեղս եռաց, մինչև փորձեցի հասկանալ, թե ինչի չես կարդում այն, ինչ միակ ճշմարիտն ես համարում:/դու չես կարող հասկանալ Հին կտակարանի խորհուրդները։ Ու որևե մեկին էլ խորհուրդ չի տրվում առանց որոշակի հոգևոր ապրած կյանքի վերցնել ու կարդալ Հին կտակարանը։ ես էլ այն ամբողջությամբ չեմ կարդացել
Իսկ իմ խոսքերով ես կասեի, որ չես կարդում, քանզի ներքուստ վախենում ես, որ եթե դու էլ կարդաս հրեաների՝ այդ մեզ համար լրիվ անիմաստ ու անպետք հաշվապահությունը, ինքդ էլ կզզվես դրա "խորհրդից" և աչքերդ էլ կբացվեն ու կտեսնես, թե իրականում ի՛նչ ես պաշտպանում:
Այսինքն, ես մեկին պիտի խնդրեմ, որ քեզ անձնական նամակ գրի (Մե՜ֆ, կգրե՜ս…), ու հետո վազելով գա՝ ինձ պատմի, հա՞: (Մեֆ, ժամանակը չի՞ ասել. Please...)բայց որ էդքան շատ չուրախանաս թէ իբր հարցիդ պատասխան չունեմ ՝ եթե որևե մեկը հետաքրքրվի հարցով (բացի քեզանից). թող անձնական նամակով գրի ինձ. Ավետարանի մեկնիչ չեմ. բայց իմ գիտցածի չափով կպատասխանեմ։
Ես սխալը լսելուց էլ չեմ նեղանում: Ես ընդհանրապես չեմ նեղանում: Որովհետև ես քեզ սիրում եմ:Հո չե՞ս նեղանում ճիշտը լսելուց։ Սա քո հերթական կեղծավորություն ասեմ. թէ շողոքորթություն ասեմն ա։Մի քանի օր առաջ փորձում էիր ստորաբար. բառերս մոնտաժելով ու իրար կարելով ինչ որ բան սարգեիր. հիմա հանկարծ սե՞ր բուսնեց մոտդ։ ես քեզ չեմ սիրում. ոչ էլ ատում եմ։ Հույսս չսպանեմ. որ կարող ա մի գեղեցիկ օր շտկվես։ Գուցե չոր է հնչում ասածս. բայց հավատա. որ դա լավ է քան կեղծավոր ու հրապարակային ՙսիրո՚ խոստումները։( Ու՞մ ես ինչ ցույց տալիս)։
Բայց սկզբից քո՝ ինձ չսիրելու մասին.
Ստացվում է, որ դու Նոր Կտակարանն էլ ես տեղ-տեղ կարդացել: Հակառակ դեպքում կհիշեիր Քրիստոսի խոսքերը, որ նա եկել է, որ դու ոչ թե քո բարեկամին սիրես, այլ եկել է, որ դու քո թշնամուն սիրես: Չէ, Նետ ջան, ես չեմ կարծում, որ դու ինձ քո ոխերիմ թշնամին ես համարում, բայց դե… բարեկամ էլ չես համարում, ճիշտ չԷ՞: Եվ եթե դու ընդամենը ոչ-բարեկամիդ չես կարողանում սիրել, թշնամուդ ինչպե՞ս ես սիրելու…
Իմ՝ քեզ սիրելու մասին.
Ես համոզված եմ, որ մենք բոլորս մեկ ընտանիք ենք, և բոլորս էլ տարբեր, բազմաթիվ կյանքեր ենք ապրել: Եվ այդ բազմաթիվ կյանքերում մեկս մեկին միշտ օգնել ենք որևէ փորձ կուտակել, որևէ խորհուրդ բացահայտել, որևէ դաս սերտել: Եվ այդ կյանքերում մենք քեզ հետ շատ ենք հանդիպել. մեկ դու եղել ես լավը, ես՝ վատը, մեկ դու եղել ես չարը, ես՝ բարին, և այլ ուրիշ բաներ: Իսկ մ ի անգամ էլ նույնիսկ ես եղել եմ "Նետ", իսկ դու՝ "Ս-բաբա":
Ես հավատում եմ սրան, ես գիտեմ սա և ես ապրում եմ սրանով: Եվ ապրելով սրանով, երբ ես տեսնում եմ քեզ իմ առջև, անկախ այն բանից, թե ով ես դու քո այս ներկա պահի կյանքում. ստահակ լինես, թե հրեշտակ, մարդասպան ես, թե առաքյալ, - ով էլ որ դու լինես, ինձ համար դու՝ նա ես, ով օգնում է ինձ ապրել իմ փորձը, խորհուրդը, դասը: Եվ ես անսահման շնորհակալ եմ քեզ դրա համար:
Եվ այդ պատճառով, երբ ես քեզ ասում եմ, որ սիրում եմ քեզ, դա՝ դեմագոգիա չէ: Կեղծավորություն չէ: Շողոքորթություն էլ չէ:
Միայն մեկ բան է դա. ես սիրում եմ քեզ:
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Ամմէ (29.11.2012)
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Ամեն քեզ հետ զրույցի բռնվելն ինձ մազութի տակառ մտնել է թվում ։ Ինչևե գոնե զգացե՞լ ես՝ ինչ թեմա որ մտնում ես. ք**մեջ ես անում էդ թեմայի նախնական իմաստը։ Էդ սուտի ՙսիրել միրելուդ ՚ էլ չանդրադառնամ. ուղղակի մի հատ հիշիր թէ թեման ի՞նչ ա պահանջում ու ուր ես
դռբել հասել։(Դեռբի կուտե՞ս)![]()
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Նայեք 28:30-ից
Quyr Qery (03.12.2012)
Այսինքն ուզում եք ասել, որ մարդ առանց Աստծո պիտի լինի լավը? Աստծով չպետք է պայմանավորված լինի բարոյական լինելը?
Այսինքն Աստծուն հորինել են, ընդամենը, մարդկանց կառավարելի դարձնելու համար?
Ինչու եմ ես փորձում լինել բարեյական, որովհետեւ վախենում եմ Աստծո պատժից? Այսինքն, եթե ապացուցվի, որ Աստված չկա ես անմիջապես կկորցնեմ իմ բարոյականությունը?
Այսինքն Աստծուն չհավատացող բարոյականը իսկական բարոյական է, իսկ Աստծուն հավատացողը կեղծ? Այսինքն եթե ես Աստծուն հավատում եմ կնշանակի դուք չեք հավատում, որ իսկապես բարոյական արժեքների կողմնակից եմ?
Մի տեսակ տհաճ խոսակցություն ա ստացվում?
Jarre ջան դու հավատում ես Աստծուն?
Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:
Չամիչ ջան էլի լրիվ խառնում ես իրար:
Կոնկրետ ես ասում եմ, որ մարդու բարոյականությունը պայմանավորված չի, ավելի ճիշտ պիտի պայմանավորված չլինի Աստծո գոյությամբ կամ չգոյությամբ: Ու հաստատ սրանից չի հետևում, որ հավատացյալ լինել նշանակում է կեղծ բարոյական արժեքների կրող լինել:
Ես հավատում եմ, ավելի ճիշտ ոչ թե հավատում եմ այլ գիտեմ, որ Աստված կա, ավելի ճիշտ իմ համար ինքը ուղղակի գերագույն գիտակցություն է ոչ թե գրքերում ներկայացված ԱՆՁ: Բայց չեմ ընդունում, որ նրա լինելու ընդունելուց է կախված իմ բարոյականության արժեհամակարգը:
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Sambitbaba (29.11.2012), Smokie (29.11.2012), Ամմէ (29.11.2012), Ուլուանա (29.11.2012)
Ինչն եմ խառնում իրար? ուզում եմ հասկանալ թեմայի ասելիքը որն ա?
Ես էլ եմ էն կարծիքին, որ հավատով չի պայմանավորված բարոյականությունը, բայց, ստեղծվում ա էնպիսի տպավորություն, որ շատերը ի հեճուկս կեղծ հավատացյալների պատրաստ են հավատից հրաժարվել: Այսինքն եթե կան մի շարք կեղծ բարեպաշտ Աստվածապաշտներ կնշանակի դա առիթ ա տալիս հավատը ընդհանուր առմամբ որակել որպես կեղծ արժեք, անիմաստ երեւույթ:
Սենց ա ստացվում, մենք չենք ուզում հավատալ էն Աստծուն ում հավատում են էն մարդիկ ովքեր իրականում շատ հեռու են բարեպաշտ ու բարոյական կոչվելուց: Նման կեղծ բարեպաշտներ իրականում շատ շատ են:
Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:
Sambitbaba (29.11.2012), Tig (29.11.2012)
dvgray, իսկ ո՞րն է պատճառը, որ նման եզրակացության ես հանգել։
Ես թեման բացել եմ հետևյալ երկու նպատակով.
Բարոյականության գոյությունը հավատացյալ մարդիկ բացատրում են Աստծու գոյությամբ (Աստված մեր մեջ դրել է չարի բարու գաղափարը կամ ներքին կոմպասը ՝ կողմնացույցը), իսկ աթեիստները բացատրում են էվոլյուցիայով։
Ինձ հետաքրքրել է, թե ինչ են այս հարցի մասին մտածում ակումբցիները։ Ակնկալել եմ լսել թե՛ հավատացյալ ակումբցիների կարծիքը և թե՛ աթեիստներինը։
Հաջորդ նպատակս եղել է այն, որ այն հավատացյալ մարդիկ ովքեր համոզված են, որ բարոյականության գոյությունը ապացուցվում է Աստծու գոյությամբ, իսկ էվոլյուցիոն տեսությունը չի էլ կարող անգամ մոտենալ բարոյականության բացատրությանը, տեսնեն, որ էվոլյուցիոն տեսությունը ևս տալիս է բավական հիմնավոր և խելացի տեսակետներ առանց Աստծու բարոյական լինելու մասին։ Բացատրություն, թե ինչպես կարող էր էվոլյուցիան առաջացնել մտածելակերպի և վարքի այն համակարգերը, որոնք մենք այսօր խցկում ենք «բարոյականություն» և «բարի» բառերի մեջ։
Կարծում եմ որ տարբեր կարծիքներ լսելը կարող է շատ օգտակար լինել տյալ երևույթի հանդեպ մեր տեսակետները և պատկերացումները ավելի հարստացնելու, փոփոխելու և ամեն ինչին ՄԻԱՆՇԱՆԱԿ գնահատակն չտալուն։
Freeman (03.12.2012), Sambitbaba (03.12.2012)
Sambitbaba (03.12.2012)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ