User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 233 հատից

Թեմա: Մատեան երանության

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #11
    Պատվավոր անդամ Sambitbaba-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.08.2010
    Գրառումներ
    6,664
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ես համոզված չեմ, որ մարդիկ
    պատրաստ են նման բանն ընկալել:

    Այս, և բոլոր գրքերի,
    որ մենք ստեղծում ենք, նպատակն է`
    Պատրաստվածություն հարուցել
    դեպի նոր պարադիգմ,
    Դեպի նոր ըմբռնում,
    ավելի լայն հայացք,
    Ավելի մեծ գաղափար,
    ավելի խոր իմաստություն:


    Բայց ես ստիպված կլինեմ
    տալ հարցեր այդ առումով,
    Որոնք, ես համոզված եմ,
    ծագում են շատ մարդկանց մոտ:
    Ինչպե՞ս կարող է պատահել,
    որ այդքան զարհուրելի մարդ,
    Այդպիսի չարագործը` Հիտլերը...
    ընկնի դրախտ:

    Աշխարհի բոլոր կրոնները...
    յուրաքանչյուր, այսօր գործող,
    Համոզված եմ, որ հայտարարել են.
    նա անիծված է և ուղարկվել է դժոխք:

    Նախ, քանի որ դժոխք չկա,
    նա չէր կարող ընկնել այնտեղ:
    Այդ պատճառով կա միայն մեկ տեղ,
    ուր նա կարող էր ընկնել:

    Բայց այստեղ Ես ցանկանում եմ
    քննարկել հարցի էությունը.
    Արդյո՞ք դա իրականություն է,
    որ "սխալ" էին Հիտլերի գործերը:

    Եվ Ես արդեն ասել
    և ասում եմ նորից ու նորից,
    Որ ամբողջ Տիեզերքում
    "սխալ" կամ "ճիշտ" չկա ոչինչ:
    Ըստ էության ինչ-որ բան
    չի կարող լինել ճիշտ կամ սխալ:
    Եվ իրականությունը միակ այն է,
    որ դա ուղղակի կա:

    Քո միտքն այն մասին,
    որ Հիտլերը հրեշ էր,
    Հիմնված է փաստի վրա,
    որ նա միլիոնավոր մարդիկ է սպանել:


    Հենց այդպես է, որ կա:

    Իսկ եթե Ես ասեմ քեզ,
    որ այն, ինչը դու կոչում ես "մահ",
    Ամենասքանչելի բանն է,
    որ պատահում է մարդու հետ, -

    Ի՞նչ կպատասխանեիր
    դու այդ ժամանակ:


    Ես կասեի, որ դա
    դժվար է ընդունել:

    Դու մտածում ես,
    որ կյանքը Երկրի վրա
    Ավելի լավ բան է,
    քան կյանքը դրախտու՞մ:
    Ես ասում եմ քեզ,
    որ պահին քո մահվան
    Դու կապրես երջանիկ,
    գերագույն ազատություն,

    Գերագույն հանգստություն,
    գերագույն ուրախություն
    Եվ գերագույն սեր, որ իմացել ես
    քո ողջ կյանքի ընթացքում:

    Եվ ուրեմն պե՞տք է պատժել
    Եղբայր Աղվեսին,
    Որ նա փշե մացառուտն է գցել
    Եղբայր Ճագարին*:


    Դու հաշվի չես առնում
    այն փաստը կարևոր,
    Որ որքան էլ հրաշալի լինի
    կյանքը մահից հետո,
    Մեր կյանքը չպետք է ընդհատվի
    մեր կամքին հակառակ,
    Չէ՞ որ մենք կյանք ենք եկել
    ինչ-որ բանի համար:

    Որ հասնենք մի բանի,
    կատարենք ինչ-որ բան,
    Ինչ-որ բան սովորենք,
    և կլիներ շատ սխալ,
    Եթե այն ավարտվեր
    ինչ-որ մի մոլագարի
    Խելագար գաղափարի
    իրականացմամբ:

    Նախ, դու այստեղ ես
    ոչ թե նրա համար,
    Որ ինչ-որ բան սովորես
    (վերընթերցի՛ր Առաջին Գիրքը):
    Կյանքը` դպրոց չէ,
    և քո նպատակն էլ
    Վերհիշելն է, հիշու՞մ ես,
    այլ ոչ թե սովորելը:

    Եվ հետո, մեծ հաշվով,
    կյանքը "կրճատվում է"
    Բազմաթիվ պատճառներով...
    փոթորիկ, երկրաշարժ...


    Դա այլ բան է: Դու Աստծո
    գործերի մասին ես խոսում:

    Աստծո ևս մեկ գործ է
    յուրաքանչյուր իրադարձություն:

    Կամ դու ենթադրում ես,
    որ ինչ-որ իրադարձություն
    Կարող է կատարվել,
    երբ Ես չե՞մ ցանկանում:
    Դու կարծում ես, թե դու
    կշարժեիր ճկույթդ,
    Եթե Ես որոշեի, որ քեզ
    պետք չէ այդ անե՞լ:

    Դու չես կարող որոշել ոչինչ,
    եթե Ես դեմ եմ:

    Բայց եկ շարունակենք քննել
    "սխալ" մահվան մասին միտքը:
    Սխա՞լ է, եթե կյանքն ընդհատվում է
    հիվանդության պատճառով:


    Այս դեպքում "սխալ" բառը,
    կարծում եմ, անընդունելի է:
    Դա այն է, ինչ բնականաբար է
    տեղի ունենում:
    Դա չի կարելի համեմատել
    այնպիսի դեպքի հետ,
    Երբ Հիտլերի նման մեկը
    մարդիկ է սպանում:

    Իսկ դժբախտ պատահարների
    մասին ի՞նչ կասես:
    Կույր պատահականությունների մասին
    ի՞նչ կարծիքի ես:


    Միևնույնը: Դա դժբախտություն է,
    դա պատահականություն է,
    Բայց դա Կամքն է Աստծո:
    Չէ՞ որ մենք չենք կարող
    Ներթափանցել Աստծո
    մտքի, գիտակցության մեջ
    Եվ բացահայտել, թե ինչու է
    այդ ամենը կատարվում:

    Մեզ պետք չէ այդ ամենը
    նույնիսկ փորձել հասկանալ,
    Քանզի Կամքը Աստծո`
    անճանաչելի է և անխախտ:
    Ձգտելով գուշակել
    Գաղտնիքն Աստվածային,
    մենք խախտում ենք սահմանները
    մեր հնարավորությունների:

    Դա մեղք է:

    Որտեղի՞ց գիտես:

    Եթե Աստված ցանկանար,
    որ մենք այդ ամենը հասկանանք,
    Ուրեմն այդպես էլ կլիներ:
    Պարզ կլիներ ամեն բան:
    Փաստը, որ չենք հասկանում`
    որ հասկանալ չենք կարող, -
    Վկայում է այն մասին,
    որ հենց դա է Կամքն Աստծո:

    Հասկանալի է: Փաստը,
    որ դուք չեք հասկանում,
    Աստծո Կամքի մասին է
    ձեզ հայտարարում:
    Իսկ փաստը, որ նման բան
    տեղի է ունենում,
    Աստծո Կամքի վկայությունը
    չի հանդիսանում:

    Հըմմմ...


    Դժվարանում եմ բացատրել,
    բայց ես դրան հավատում եմ:

    Դու հավատու՞մ ես Աստծո Կամքին,
    հավատու՞մ ես, որ Նա` Ամենակարող է:


    Այո:

    Եթե դա չի վերաբերվում Հիտլերին:
    Իսկ Հիտլերի դեմ Նա անկարող էր:


    Ոչ:

    Ինչպե՞ս կարող է դա լինել:

    Հիտլերը գործում էր
    Աստծո Կամքին հակառակ:

    Իսկ ինչպե՞ս, քո կարծիքով,
    նա կարող էր այդ անել,
    Եթե դու համաձայն ես,
    որ Իմ Կամքն ամենակարող է:


    Դու թույլատրեցիր նրան:

    Եթե Ես թույլատրեցի,
    չի՞ նշանակում, ուրեմն,
    Որ ինչ էլ որ նա արել է,
    Իմ Կամքով է արել:


    Ստացվում է, որ այդպես է...
    Բայց հնարավոր է, դրա համար
    Դու ունեիր ինչ-որ
    կարևոր մի պատճա՞ռ:
    Ոչ: Քո Կամքի համաձայն
    նա ուներ ազատ ընտրություն:
    Իսկ ամենն, ինչ արել է,
    արել է իր կամքով միայն:

    Դու այնքան մոտ ես ըմբռնմանը:
    Այնքա՜ն մոտ ես դու:

    Իհարկե, դու ճիշտ ես:
    Իհարկե, դա Իմ Կամքն է,
    Որ Հիտլերը` և դուք բոլորդ էլ, -
    Ազատ Ընտրություն ունենաք:
    Եվ իհարկե, Իմ Կամքն այն չէ,
    որ դուք չկատարեք այն,
    Եվ հետո Ես կարողանամ պատժել ձեզ
    անվերջ ու անդադար:

    Եթե լիներ այդպես,
    մի՞թե "ազատ" կլիներ
    Ձեր ընտրությունը: Ինչպե՞ս:
    Էլ ի՞նչ ազատ ընտրություն:

    Ի՞նչ ազատ ընտրություն է դա,
    եթե դուք գիտեք,
    Որ ձեզ կստիպեն հավերժ
    տառապել, եթե
    Դուք չեք ցանկանում այն,
    ինչ ցանկանում եմ Ես:
    Ի՞նչ ընտրություն է դա,
    դու Ինձ կբացատրե՞ս:


    Բանը պատիժը չէ: Դա`
    ուղղակի Օրենք է Բնական:
    Դա ընդամենը
    հետևանքների խնդիր է:

    Տեսնում եմ, քեզ լավ են
    սովորեցրել հիրավի
    Աստվածաբանական
    այդ բոլոր դատողություններին,
    Որոնք քեզ թույլ են տալիս
    հեշտորեն ու անվրդով
    Ինձ պատկերացնել որպես
    ահեղ, պատժող Աստծո:

    Եվ ընդ որում ստացվում է,
    որ այդ դաժան հարցում
    Ես չեմ կրում որևէ
    պատասխանատվություն:

    Բայց ո՞վ է ստեղծել այդ
    Բնական Օրենքները:
    Չէ՞ որ, եթե ընդունենք,
    որ Ես եմ դրանք հիմնել,
    Ուրեմն, ինչու՞ Ես,
    հիմնելով այդ օրենքները,
    Հետո ձեզ իշխանություն եմ տվել
    դրանց չհնազանդվել:

    Եթե Ես չէի ուզում,
    որ նրանք գործեն, -
    Եթե Իմ Կամքն էր,
    որ դուք չտանջվեք, -
    Ուրեմն ինչու՞ Ես
    ձեր տառապանքների
    Հնարավորությունն անգամ
    պետք է ստեղծեի:


    Մեզ գայթակղում ես ոչ Դու:
    Գայթակղում է Սատանան:

    Եվ նորից դու վիճակն
    այնպես ես պատկերացնում,
    Որ Ես չեմ կրում ոչ մի
    պատասխանատվություն:

    Մի՞թե դու չես տեսնում,
    որ ձեր աստվածաբանությունն
    Արդարացնելու միակ
    հնարավորությունն է,
    Պատկերացնել սեփական
    Աստծոն` անօգնական:

    Հասկանու՞մ ես արդյոք,
    որ ձեր դատողությունները
    Կարող են իմաստ
    ունենալ այն դեպքում,
    Եթե իմաստ չկա
    Իմ գործողություններում:

    Քեզ իրո՞ք բավարարում է
    այն Աստծո մասին գաղափարը,
    Ով ստեղծել է քեզ, բայց գործերդ
    հսկել անկարող է:


    Ես չեմ ասել, թե չես կարող
    Դու հսկել սատանային:
    Դու` Աստված ես: Դու կարող ես
    հսկել ամեն ինչ:
    Ուղղակի ինչ-որ պատճառով
    որոշել ես այդ չանել:
    Ուղղակի Դու թույլատրում ես
    սատանային մեզ գայթակղել:

    Թույլատրում ես սատանային
    տիրանալ մեր հոգիներին:

    Բայց ինչի՞ համար Ես պետք է
    անեի այդ: Ինչու՞,
    Եթե Ես ցանկանում եմ,
    որ դուք վերադառնաք Տուն:


    Որովհետև Դու ցանկանում ես,
    որ մենք հետ գանք Քեզ մոտ
    Մեր ընտրությամբ, այլ ոչ թե
    այն չունենալու պատճառով:
    Եվ Դրախտն ու Դժոխքն էլ
    այդ պատճառով ես հիմնել.
    Որպեսզի ըստ ընտրության
    կարողանանք մենք գործել,

    Այլ ոչ թե Քեզ մոտ գանք
    պատճառով այն հասարակ,
    Որ չկա այլ ճանապարհ
    և մենք չունենք այլընտրանք:

    Ես հասկանում եմ, թե ինչպես եք
    դուք հանգել այդ գաղափարին:
    Դուք համարում եք, որ ձեր Աստված է
    այդ ամենը բարդել ձեր գլխին:
    Եվ քանի որ Ես այդ կարգը
    սահմանել եմ ձեր աշխարհում,
    Դուք կարծում եք, որ Իմ աշխարհում էլ
    ամենն այդ կերպ պետք է լինի:

    Ձեր աշխարհում չի կարող Լավը
    գոյատևել առանց Վատի:
    Եվ դուք կարծում եք, որ Իմ աշխարհում էլ
    այլ կերպ ոչինչ չի աշխատի:

    Բայց Ես ասում եմ.
    Որտեղ Ես Եմ,
    "վատ" չկա:
    Չկա նաև "չար":
    Կա Ամեն Ինչ միայն `
    Ամենահնարավոր
    Ամենաընդունելի
    Ամենակատարյալ:

    Կա Ընտրություն:
    Եվ Գիտելիք:
    Եվ Փորձը նրա`
    Գիտելիքի:

    Իմ աշխարհը`
    Աշխարհն է
    Կատարյալի
    և Բացարձակի,
    Որտեղ Մի Բանը կա
    ոչ թե համեմատ մեկ ուրիշի,
    Այլ ամբողջովին անկախ է
    որևէ այլ Բանից:

    Իմ աշխարհը` մի տեղ է,
    որեղ Ամենն, Ինչ Կա, - Սերն է:


    Եվ չկան հետևանքները նրա,
    ինչ մենք մտածում,
    Ասում կամ անում ենք
    Երկրի վրա՞:

    Էհ, հետևանքներ կան:
    Շուրջդ նայիր:


    Մահից հետո: Ես այդ
    նկատի ունեի:

    "Մահ" չկա: Կյանքը շարունակվում է
    հավերժ և անվերջ:
    Կա Կյանք միայն: Ուղղակի
    դուք փոխում եք ձեր ձևը:


    Լավ, թող ասածդ լինի, -
    այն բանից հետո,
    Երբ մենք "փոխում ենք
    մեր ձևը":

    Այն բանից հետո,
    երբ դուք փոխում եք ձեր ձևը,
    Հետևանքները դադարում են
    գոյություն ունենալ:
    Ձևը փոխելուց հետո
    կա Գիտելիք միայն:

    Հետևանքները` տարրերն են
    հարաբերականության:
    Բացարձակի մեջ նրանք տեղ չունեն,
    քանզի կախված են նրանք
    "Ժամանակից" գծային
    և հաջորդող իրադարձություններից:
    Իսկ Բացարձակի Տարածքում
    "ժամանակ" գոյություն չունի:

    Այդ տարածքում չկա ոչինչ,
    բացի ուրախությունը,
    Բացի հանգստությունը
    և բացի, իհարկե, սերը:

    Այդ տարածքում դու, վերջապես,
    կիմանաս Լուրը Բարի.
    Ձեր չար, կեղծ, անբարոյական
    "սատանան" Գոյություն չունի:

    Դու կաս այն, ինչպիսին միշտ քեզ
    գիտեիր. Բարություն և Սեր:
    Քո գաղափարն այն մասին,
    որ կարող ես մեկ այլ բան էլ լինել, -
    Եկել է խելագար արտաքին աշխարհից,
    դրդելով քեզ գործել անմտորեն:

    Դատապարտման և մեղադրանքի
    արտաքին աշխարհից,
    Որտեղ ուրիշները դատապարտում էին քեզ
    ինչ-ինչ պատճառներով,
    Եվ դու էլ դատապարտում էիր քեզ
    նրանց դատողություններից ելնելով:

    Այժմ դու ցանկանում ես,
    որ քեզ դատապարտի Աստված:
    Բայց Ես չեմ անի այդ,
    որքան էլ դու ցանկանաս:
    Եվ քանի որ չես հասկանում Աստծոն,
    Ով չի վարվի այդպես, -
    Դու շվարած ես, դու շփոթված ես,
    թե ինչ անել` չգիտես:

    Ձեր աստվածաբանությունը`
    ձեզ նորից վերագտնելու
    ձեր անհաջող փորձն է:


    - - - - - - - - - - -
    * Այստեղ հիշատակվում է ամերիկացի գրող Ջոել Հարիսի "Քեռի Ռիմուսի հեքիաթները" գրքից մի հեքիաթ:
    Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
    http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
    http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Smokie (06.09.2016)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •