Էսի Ավստրալիայի Ակումբն ա:
հ.գ. կեսերից ավելի շատ մեր ներկա թեման ա
հ.գ.գ. ինձ ամենաշատը դզում ա էն աթեիստի ու գեյ տերտերի քննարկումը... կա հարգանք
Էսի Ավստրալիայի Ակումբն ա:
հ.գ. կեսերից ավելի շատ մեր ներկա թեման ա
հ.գ.գ. ինձ ամենաշատը դզում ա էն աթեիստի ու գեյ տերտերի քննարկումը... կա հարգանք
Վերջին խմբագրող՝ Sagittarius: 07.11.2013, 17:50:
Mephistopheles (08.11.2013)
Ժող, ձեռի հետ մեկդ էդ «սրբությունը» բացատրեք ինչ ա, էլի՞:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
VisTolog (07.11.2013)
Շին ջան, չեմ ուզում քննարկումը շեղենք, բայց իմ պատկերացմամբ «ամենամաքուր» հասկացությունից ազատվելու ժամանակն ա:
Որտև անթերի բան չկա, բայց կան բաներ, հասկացություններ, որոնք իրենց թերություններով հանդերձ քո համար չափից ավելի մեծ նշանակություն ունեն ու դրանք դու պատրաստ ես ատամներով պաշտպանել, իսկ դրանց դեմ եղած ամեն բան մեծ հարված ա քո համար:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Քանի որ բաժնի թեմայից դուրս ա, շեղվեմ թեմայից: Կարծեմ քննարկում էինք ծաղրելը, ամիջապես սրբության մասին իմ գրածից հետո էս թեմայում հայտնվում ա Աթեիստի վերի գրառումը՝ ակնհայտ երգիծող երանգով: Ու ընդհանրապես ոնց տեսնում եմ էս երկու թեմաները աթեիստների համար քանի գնում են դառնում են ուղղակի էշը բռթելու թեմաներ: Էնքան ա իրանց ճիշտ ցույց տան, ոնց ուզում շեղում, դիմացինի ասածը խեղաթյուրում են, կամ չասված բաներ մոգոնում: Մի խոսքով, Մուրադը քիչ-քիչ կատաղում աՔանի որ ես արդեն անթույլատրելոիրեն շատ խոսացի էս թեմաներում ու ոչ մի քննարկում մեծ հաշվով չեմ տենսում, քանի որ փորձ անգամ չկա դիմացինին լսելու՝ հակառակ կողմից, լրիվ ուրիշ բաներից են խոսում, ու քանի որ էրեկվանից էս կողմ էդ պատճառով ես մեծագույն տհաճություն եմ ապրում, խնդրում եմ արգելափակել ինձ կրոն բաժնից, որովհետև ես միշտ վայելել եմ ակումբը ու ուզում եմ շարունակել վայելել:
Կարծում եմ, որ հարցն այստեղ ոչ թե նեղվելը կամ չնեղվելն է, Աթեիստ ջան: Ուղղակի ընտրածդ պերսոնաժը ծաղրի համար մի քիչ այն չի էլի:
Ես էլ քեզ հետ միասին հազար ու մի օրինակներ կարող եմ բերել Աստվածաշնչից, քննադատել, փնովել, քլնգել, անեկդոտ սարքել և այլն: Բայց այդ հազար ու մի օրինակի մեջ դժվար թե կարողանամ գտնել մեկը, ինչի համար կարելի կլիներ ծաղրել Հիսուսին:
Ծաղրի արժանի է այն, ինչ դեմ է մարդկային նորմալ մտածելակերպին, դաժան է, անհամապատասխան է բարոյական նորմերին ու էլի չգիտեմ ինչ: Բայց ուզում եմ ուշադրությունդ հրավիրել այն փոքրիկ, բայց կարևոր հանգամանքի վրա, որ մարդկային՝ չի նշանակում միայն ու միայն աթեիստական ու պըրծ:
Ես, օրինակ, երբ խոսում եմ Աստվածաշնչում տեղ գրաված աղբի մասին, հիմնականում նկատի ունեմ Հին Կտակարանը: Իսկ այնտեղ Հիսուս ուղղակի չկա: Բայց միայն ես չեմ այդպիսին: Սովորաբար բոլորն էլ նկատի ունեն Հին Կտակարանը, որտեղ Հիսուս... չկա: Չէ, Հիսուս կա, բայց դա Հիսուս Նավինն է, ոչ թե Հիսուս Քրիստոս: Եթե Նավինին նկատի ունես, ես էլ դեմ չեմ, մի բան ասա՝ ծաղրենք, չնայած նրա վերաբերյալ էլ՝ առանձնապես ծաղրական ինչ-որ բան չեմ հիշում... Այ, ինձ համար տեղով տեղ անեկդոտ է, ասենք, Սամսոնը...
Բայց Հիսուս Քրիստոսի ի՞նչը ծաղրենք, Աթեիստ ջան... Ի՞նչ է արել կամ ասել այդ մարդը, ինչը կարելի է դիտել որպես բացասական, դաժան, չար և անընդունելի մարդկային նորմ:
Թույլ տուր կրկնել. համամարդկային, այլ ոչ միայն աթեիստական: Ես այդպիսի տեղ չգիտեմ, չեմ հիշում: Եթե դու գիտեսես, ցույց տուր, խնդրում եմ: Եվ շատ հնարավոր է, որ թե քլնգենք և թե ծաղրենք միասին:
Հակառակ դեպքում Քրիստոսին ծաղրելն ուղղակի կոմիլֆո չէ...![]()
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Տիրան ջան, կարա՞ս բացատրես, թե ինչի հիման վրա որոշեցիր, որ էն հարցը, որը ես այլ տեղերում էլ եմ տվել, ստեղ (որտեղ պարբերաբար այդ տերմինն են մեջբերում) հանկարծ դարձավ երգիծող երանգով։
Քանի մարդիկ ասում են, որ հավատում եմ Հիսուսին, ես դա հասկանում եմ։ Ես էլ ատերին հավատում եմ, բայց չեմ համարում որ իրանք անձեռնմխելի են։ Բայց հենց մեջտեղ են բերում «սրբություն» բառը, նենց տպավորություն ա, որ դա անուն եմ բերանդ փակելու համար, որտև «ո՞նց կարաս տենց բան ասես, էդի սրբություն ա»։
Սրբերը կարծեք «սուրբ գրքում» որոշակի մարդիկ էին։ Հետո եկեղեցին իրեն իրավունք վերապահեց դա դարձնել պաշտոնի պես մի բան, ու ում ուզում, հայտարարում ա սուրբ (չեմ քննարկում, արժանավոր, թե ոչ, դա կարևոր չի)։ Հաջորդ սրբին հայտարարեց ինչ որ հայֆան կենդանի, սուրբն էլ լֆիկն էր։
Փողոցային խոսակցություններոմ սրբությունների շարքում են հայտվում «ծնող» ու «մայր» հասկացությունները՝ անձերից վերացարկված։ Սա որ իմ համար լրիվ աբսուրդ ա, ասել «մերը սրբություն ա», որբ որ նախորդ օրը լուրերով նայել ես, ոնց ա մերը 2 երեխեքին սպանել։
Արդյունքում ես չեմ հասկանում էդ տերմինը։ Ես չունեմ «սրբություն», ես ունեմ լիքը հարգված ու սիրված մարդիկ, բայց նրանցից ոչ մեկն անթերի ու անսխալական չի, ոչ մեկին արգելված չի քննադատելը։ Եթե մեկն ասի որ նա խիստ սխալ բան է արել, ես ապացույց ու հիմնավորում կպահանջեմ, ոչ թե «ես վիրավորվա, իմ սրբության մասին վատ բան ասիր, արի կլնի, փորդ թափեմ»։
Փաստորեն հին կտակարանը ծաղրելը նորմալ ա՞, 0 թվից էս կողմ կամ լավ, կամ ոչի՞նչ (չնայած էս ուրիշ բանի մասին էր)։
Իսկ ես դեռ էն կարծիքին եմ, որ ակումբում ծաղրելը սենց թե նենց արգելվում ա, իսկ հումոր անելուց, եթե ուզում եմ կպնեմ քրիստոնեությանը, Հիսուսը, որպես լավ «ռասկռուտկա» արած պերսոնաժ, օպտիմալ տարբերակ ա։
Եկեղեցին էլ գիտի ինչ ա անում։ Սաղ բացասական «հերոսների» մասին լռում ա, ռասկռուկտա անում գերդրականին, ու սաղ մենակ դրա մասին գիտեն, մնացածի մասին ինչ ասես, հայերը չեն էլ ջոկի որ ՍԳ-ից ա (սուրբ գիրք)։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Իսկ ընդհանուր առմամբ Հիսուսը կարգին մուժիկ ա եղել, առաջին պացիֆիստ հիպպին, էն էլ խեղճին ջահել-ջահել սպանին:
Mephistopheles (08.11.2013), Sambitbaba (08.11.2013), Աթեիստ (08.11.2013), Արէա (07.11.2013)
Sagittarius (07.11.2013), VisTolog (08.11.2013), Աթեիստ (08.11.2013), Արէա (07.11.2013)
Երեխա ջան, ուզենք թե չուզենք, մշտապես լինելու ա խոսքի ազատության սահմանափակում, որովհետև դրա անհրաժեշտությունը կա: Որովհետև եթե խոսքի ազատություն ասելով հասկանում ենք մտքին եկածը ասելը, ապա դա բերում ա լիքը տգեղ ու տհաճ երևույթների:
Օրինակ, 24 տարեկան տղաներ, ընկերներ: Առաջին Անգամ Սերգոն գնում ա Համոյի տուն՝ իր մտերիմ ընկերոջ: Համոյի քույրը բերում է սուրճ: Սերգոն Համոյի քրոջ դուրս գալուց հետո ասում է իր մտքին եկածը.
- Քուրդ էս ի՞նչ ծիտ էր, ուզում եմ հետը քնեմ:
Սրան հաջորդում ա արդեն գործողության ազատություն. Համոն ջարդում է Սերգոյի գլուխը:
Ծայրահե՞ղ օրինակ էր: Ոչ այնքան, ավելի ծայրահեղներն էլ կարելի է մտածել: ՓՈխարենը օգնում է հասկանալ, որ միշտ էլ կան դեպքեր, երբ մտքիդ եկածը չպետք է ասես: Օրինակս եղած քննարկումների որևէ դրվագի անալոգ չէր, այլ ընդամենը օրինակ՝ ասելիքս ցույց տալու համար:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Sambitbaba (08.11.2013)
Այս պահին թեմայում են 3 հոգի. (0 անդամ և 3 հյուր)
Էջանիշներ