Լույս ջան, լավ չեմ հասկանում քո գրածի ու իմ գրածի միջև կապը, ու համ էլ չեմ հասկանում, թե էս մեջբերումներդ ոնց են ցույց տալիս, որ արարումը սկիզբը չէր:
Լույս ջան, լավ չեմ հասկանում քո գրածի ու իմ գրածի միջև կապը, ու համ էլ չեմ հասկանում, թե էս մեջբերումներդ ոնց են ցույց տալիս, որ արարումը սկիզբը չէր:
Արէա (20.11.2012)
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Jarre (21.11.2012)
Կարծեմ կա, Տրիբուն ջան: Ես հիմա կոնկրետ չեմ հիշում որտեղ, բայց Լյուցիֆերի ապստամբությունը, որոշ հրեշտակների անկումը, ամբողջ այդ կռիվ-դավին՝ մարդու ծննդից առաջ էր, չէ՞: Դե, խեղճ օձին էլ վերցրել կպցրել են դրան, հիմա ի՞նչ անենք… Ես, օրինակ, այն կարծիքին եմ, որ օձը՝ ոչ թե սատանայի մարմնավորումն է, այլ Վիշապի հետնորդը: Իսկ խորամանկությունն էլ ինձ համար՝ ոչ թե բացասական հատկանիշ է, այլ իմաստուն մտքի աշխատանք, որը կարելի է օգտագործել, ինչպես ցանկանաս: Եվ իզուր չի, որ մինչև օրս էլ օձը հանդես է գալիս որպես իմաստության սիմվոլ:
Եվ հետո, եթե խորամանկությունն այդքան վատ բան լիներ, արդար Աստված Մովսեսին չէր սովորեցնի, որ վերջինս խաբի փարավոնին ու խաբեությամբ իր ազգը հանի Եգիպտոսից:
Այնպես որ, ստացվում է, որ Մովսեսն անամոթաբար ստում է, երբ իր պատվիրաններում ասում է. մի խաբիր: Որովհետև ինչպե՞ս կարող է խաբել, գողանալ ու սպանել սովորեցնող Աստված՝ պատվիրանել չխաբել, չգողանալ ու չստել:
Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267
Սելավի (21.11.2012)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ