User Tag List

Էջ 116 159-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1666106112113114115116117118119120126 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1,726 համարից մինչև 1,740 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 2379 հատից

Թեմա: «Կրոն» բաժնի թեմաներից դուրս քննարկումներ

  1. #1726
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ու այստեղ "օգնության" է հասնում Աստվածաշունչը

    Ծննդոց Ա:27
    Եւ արար Աստուած զմարդն ի պատկեր իւր. ըստ պատկերի Աստուծոյ արար զնա. արու եւ էգ արար զնոսա:
    Ծննդոց Բ:7
    Եւ ստեղծ Տէր Աստուած զմարդն հող յերկրէ. եւ փչեաց յերեսս նորա շունչ կենդանի, եւ եղեւ մարդն յոգի կենդանի:
    Ծննդոց Բ:15
    Եւ ստեղծ եւս Տէր Աստուած զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից.
    Որքան հասկանում եմ, Ա գլխի "խառնաշփոթ" ժամանակագրությունը եթե մի կողմ թողենք, ապա մարդ արարածն ավելի շուտ է արարվել, քան "զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից"
    Համ էլ բավականին հավեսով տեխնոլոգիան ներկայացված է.
    1. Վերցնում ենք հող, դրան տալիս ենք մարդու ձև
    2. երեսին շունչ ենք փչում ու ... վուալյա, մարդը պատրաստ է
    Այս տեխնոլոգիայի կիրառման համար ընդամենը պետք է Աստված լինել

    Ի դեպ տան պայմաններում խնդրվում է չկրկնել` անիմաստ տները հողոտելու եք:

    Բայց գիտեկան տեսությունաբանության մեջ կա մի հետաքրքիր մոտեցում: Եթե որևէ երևույթ ունի մեկից ավելի հավանական և չհերքված բացատրություն, ապա դրանցից ամենամեծ հավանականությամբ իսկոթւյանն ավելի մոտ է ամենապարզը: Ու այս տեսանկյունից արարման տեսության պարզությունն իր ընկալման մեջ ակամայից ստիպում է երկրորդ պլան մղել կայծակի հետևանքով օրգանական "սուպից" կենդանի բջջի առաջացման ու դրա մարդու վերածման տեսությունը
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  2. #1727
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Բայց գիտեկան տեսությունաբանության մեջ կա մի հետաքրքիր մոտեցում: Եթե որևէ երևույթ ունի մեկից ավելի հավանական և չհերքված բացատրություն, ապա դրանցից ամենամեծ հավանականությամբ իսկոթւյանն ավելի մոտ է ամենապարզը: Ու այս տեսանկյունից արարման տեսության պարզությունն իր ընկալման մեջ ակամայից ստիպում է երկրորդ պլան մղել կայծակի հետևանքով օրգանական "սուպից" կենդանի բջջի առաջացման ու դրա մարդու վերածման տեսությունը
    Այն, որ ասում է լույս լինի և լույս եղավ, դա հենց պայթունն է( քո ասած կայծակը)
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 31.01.2012, 15:41:

  3. #1728
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Որքան հասկանում եմ, Ա գլխի "խառնաշփոթ" ժամանակագրությունը եթե մի կողմ թողենք, ապա մարդ արարածն ավելի շուտ է արարվել, քան "զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից"
    Վառզոր ջան ուշադիր կարդա Աստվածաշունչը
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 31.01.2012, 15:34:

  4. #1729
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վառզոր ջան ուշադիր կարդա Աստվածաշունչը
    Դու ուշադիր կարդա` մեջբերումներս, ոնց տեսնում ես պաշտոնական գրաբար տարբերակից են (ՀԱԵ կայքից )
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  5. #1730
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դու ուշադիր կարդա` մեջբերումներս, ոնց տեսնում ես պաշտոնական գրաբար տարբերակից են (ՀԱԵ կայքից )
    Ուրեմն գրաբարը լավ չես հասկանում կամ էլ նշածիս իմաստը, խոսքը սրա մասին է
    ապա մարդ արարածն ավելի շուտ է արարվել, քան "զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից

  6. #1731
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ուրեմն գրաբարը լավ չես հասկանում կամ էլ նշածիս իմաստը, խոսքը սրա մասին է
    Էէէ, ախր ուշադիր չես
    Պարզ գրած է

    Ծննդոց Բ:7
    Եւ ստեղծ Տէր Աստուած զմարդն հող յերկրէ. եւ փչեաց յերեսս նորա շունչ կենդանի, եւ եղեւ մարդն յոգի կենդանի:

    Ծննդոց Բ:15
    Եւ ստեղծ եւս Տէր Աստուած զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից.

    Հստակ չի? նույն գլխի 7-ում ստեղծում է մարդուն, հետո 15-ում` գազաններին: Մենակ չասես, թե գրաբարը սխալ եմ հասկացել` շարադասորեն միանշանակ համարժեք նախադասություններ են, ուղղակի "զմարդն"-ի փոխարեն գրված է "զամենայն գազանս վայրի"
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  7. #1732
    Պատվավոր անդամ Sambitbaba-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.08.2010
    Գրառումներ
    6,659
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վառզոր ջան ուշադիր կարդա Աստվածաշունչը:)
    Կներես, Վարզոր ջան, բայց այստեղ անհնար է չհամաձայնվել Հովարսի հետ, քանզի նրա ասածը հաստատում է Գիրք Ծննդոցի Ա գլուխը: Իսկ իմ ունեցած հայերեն և ռուսերեն հրատարակությունները հաստատում են Բ գլխից քո մեջբերած միայն յոթերորդ կետը, իսկ տասնհինգում Ադամը դառնում է Եդեմի այգեգործն ու պահակը: Հավանաբար քո ընդգծած "ՀԱԵ կայքում" ինչ-որ սխալմունք կա:

    Քանի որ քիթս խոթեցի, մի երկու բան էլ ասեմ:

    Եթե ելնում ես Աստվածաշնչից, ապա քո նշած առաջին կետը՝
    1. Վերցնում ենք հող, դրան տալիս ենք մարդու ձև
    ավելի ճճիշտ կլիներ ասել. վերցնում ենք հող, դրան տալիս ենք Աստծո ձև…


    Ի դեպ տան պայմաններում խնդրվում է չկրկնել` անիմաստ տները հողոտելու եք:
    Բայց և այնպես երբեմն ոչ միայն հողոտվել են տները չէ՞: Հիշիր Գյոթեի Հոմունկուլուսին, Գյուստավ Մեյրինկի Գոլեմին, Մերի Շելլիի Ֆրանկեյնշտեյնին և ուրիշներին:


    Իսկ եթե լուրջ…

    Փորձեմ իրավիճակը վերարտադրել ըստ իմ հասկացածի:

    Երբ ասում ենք, որ Աստված ստեղծեց մարդուն "Իր կերպ և նմանությամբ", կարիք չկա հասկանալ, որ խոսքը ֆիզիկական նմանության մասին է գնում: Քանզի ո՞վ կարող է ասել, թե ո՞րն է Աստծո ֆիզիկական տեսքը: Լինել Աստծո "կերպ և նմանությամբ", նշանակում է լինել Նրա պես արարիչ և ստեղծարար, դրան գումարած Աստծո մեծագույն նվերները մեզ. կամքի ազատություն և շնորհք՝ ֆիզիկականացնել մեր յուրաքանչյուր մտահղացում ու ցանկություն:

    Իզուր չէ ասված. ուշադիր եղիր, թե ինչ ես ցանկանում, քանզի ինչ-որ ցանկանում ես՝ կստանաս: Եվ սա էլ, ինչ խոսք, որ այն "կերպ և նմանության" մի մասն է՝ այս շնորհը: Չէ՞ որ Աստված էլ, ցանկացավ և ստեղծեց Ադամին: Ցանկացավ ստեղծել հողից, ստեղծեց հողից: Ինչո՞ւ… Այդ րոպեին հողը աչքին ընկավ հավանաբար: Եթե, օրինակ, հիշենք Իսահակյանի լեգենդն առաջին կնոջ՝ Լիլիթի մասին, չէ՞ որ Աստված նրան ստեղծեց կրակից:

    Մեր, որպես Աստծո զավակների, ավելի ճիշտ՝ մասնիկների կարողություններն էլ նույնն են, ինչպես մեր Հորը /"Իր կերպ և նմանությամբ"/: Եվ այդ կարողություններով զինված, մենք ինքներս կերտում ենք մեր կյանքը, մեր մտահղացած և ցանկացած կյանքը: Ուղղակի… Ամբողջ խնդիրն այն է, որ մենք ուշադիր չենք մեր ցանկությունների մեջ: Դրան գումարած, տգետ ենք ինքնաճանաչման հարցում. չգիտենք, որ մենք ենք մեր կյանքի արարիչը և ամեն ինչ վերագրում ենք Աստծոն: Իսկ Նա, ամբողջապես նախապատրաստելով մեզ ինքնաարարչագործությանը, նաև տալով կամքի անսահման ազատություն, - իր բառապաշարում թողել է ընդամենը մեկ բառ մեզ համար: Այդ բառն է. Այո:

    Եվ ստացվում է, որ ինչ հարցվով էլ դիմենք նրան, Նա պատասխանում է. "Այո"… Մենք ասում ենք. "Հայր, ես երջանիկ չեմ": Նա ասում է. "Այո"… Ասում ենք. "Պապ, ես փող չունեմ": Նա ասում է. "Այո": Քանզի Նա հասկանում է քեզ այսպես. այդ դու ես ընտրել ապրել քո երջանիկ չլինելու փորձը: Ուրեմն ապրիր այդ փորձը, քանի կորոշես ուրիշ փորձ ընտրել: Այդ դու ես ընտրել ապրել քո փող չունենալու փորձը: Ուրեմն ապրիր այդ փորձը, քանի կորոշես ուրիշ փորձ ընտրել…

    Եվ եթե քեզ դուր չի գալիս քո ստեղծած՝ քո ֆիզիկական աշխարհը, ուրեմն մտածիր ուրիշ կերպ և ուրիշ կերպ դասավորիր մտքերդ, երբ դիմում ես Հորդ՝ Աստծոն: Չէ՞ որ դու արդեն գիտես, որ Նրա միակ պատասխանն է.

    ԱՅՈ:

    Սա էլ կայծակի, օրգանական "սուպի" և կենդանի բջջիջի մասին…
    Մեր ցավն այն է, որ մենք կարծում ենք, որ հոգևոր լինելն ընտրության հարց է, այլ ոչ մեր էությունը: (մի հաղորդատվությունից)
    http://www.akumb.am/showthread.php/60784, http://www.akumb.am/showthread.php/56471
    http://www.akumb.am/showthread.php/61017, http://www.akumb.am/showthread.php/57267

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (01.02.2012)

  9. #1733
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էէէ, ախր ուշադիր չես
    Պարզ գրած է

    Ծննդոց Բ:7
    Եւ ստեղծ Տէր Աստուած զմարդն հող յերկրէ. եւ փչեաց յերեսս նորա շունչ կենդանի, եւ եղեւ մարդն յոգի կենդանի:

    Ծննդոց Բ:15
    Եւ ստեղծ եւս Տէր Աստուած զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից.

    Հստակ չի? նույն գլխի 7-ում ստեղծում է մարդուն, հետո 15-ում` գազաններին: Մենակ չասես, թե գրաբարը սխալ եմ հասկացել` շարադասորեն միանշանակ համարժեք նախադասություններ են, ուղղակի "զմարդն"-ի փոխարեն գրված է "զամենայն գազանս վայրի"
    Դե լավ, հուշեմ, Ծննդոց Ա գլխում ասվում է որ 5րդ օրը ստեղծեց կենդանական աշխահը (ծնն. Ա 20-25) , և 6րդ օրը՝ մարդուն (Ծնն. Ա 26-31)
    Եթե 6րդ օրը ավելի առաջ է 5րդ օրից , ուրեմն ես քեզ հետ համաձայն եմ
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 31.01.2012, 20:45:

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (01.02.2012)

  11. #1734
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Sambitbaba-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կներես, Վարզոր ջան, բայց այստեղ անհնար է չհամաձայնվել Հովարսի հետ, քանզի նրա ասածը հաստատում է Գիրք Ծննդոցի Ա գլուխը: Իսկ իմ ունեցած հայերեն և ռուսերեն հրատարակությունները հաստատում են Բ գլխից քո մեջբերած միայն յոթերորդ կետը, իսկ տասնհինգում Ադամը դառնում է Եդեմի այգեգործն ու պահակը: Հավանաբար քո ընդգծած "ՀԱԵ կայքում" ինչ-որ սխալմունք կա:
    Անհնար է չհամաձայնել, միայն կեսից միանալով
    Նախորդ գրառումներում գրել էի, որ Ա գլխի խառնաշփոթ խրոնոլոգիան հաշվի չեմ առնում:
    Ես չգիտեմ, թե քո մոտի Աստվածաշնչերը ում տպածն ու գրածն են, ես ընդամենը մեջբերում եմ կատարել գրաբարյա տարբերակից (ի դեպ առաջին դեպքը չի, որ այն տարբերվում է արևմտահայերեն կամ աշխարհաբար տարբերակներից` սխալ թարգմանություն կամ էլ բացթողում) սակայն սխալ եմ նշել թիվը, ոչ թե 15, այլ 19` ներող եղեք Հա, ի դեպ մեջբերումս չէր պարունակում հենց աղբյուրի համարակալումը` համարները ձեռքով եմ գրել ու սխալվել...
    Քո խաթր մի քիչ ավելի մեծ կտոր մեջբերեմ` հենց աղբյուրի համարակալմամբ.

    Ծննդոց Բ
    17 Բայց ի ծառոյն գիտութեան բարւոյ եւ չարի՝ մի ուտիցէք, զի յորում աւուր ուտիցէք ի նմանէ՝ մահու մեռանիցիք: 18 Եւ ասաց Տէր Աստուած, ոչ է բարւոք մարդոյդ միայն լինել, արասցուք դմա աւգնական ըստ դմա: 19 Եւ ստեղծ եւս Տէր Աստուած զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից. եւ ած զնոսա առ Ադամ տեսանել զինչ կոչեսցէ զնոսա: Եւ ամենայն շնչոյ կենդանւոյ զինչ եւ անուանեաց Ադամ, այն անուն է նորա:
    Ոնց տեսնում ես.

    Ծննդոց Բ:7
    Եւ ստեղծ Տէր Աստուած զմարդն հող յերկրէ. եւ փչեաց յերեսս նորա շունչ կենդանի, եւ եղեւ մարդն յոգի կենդանի:

    Ծննդոց Բ:19
    Եւ ստեղծ եւս Տէր Աստուած զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից. եւ ած զնոսա առ Ադամ տեսանել զինչ կոչեսցէ զնոսա:

    Դե հիմա համաձայնի Հովարսի հետ Միանգամայն հստակ գրված է, որ Աստված ստեղծեց կենդանիներին ու լցրեց Ադամի մոտ, որ անուններ դնի:
    Հիմա Ա գլխին հավատանք, թե Բ????

    Ինչևէ այդ տողերն ընդամենը մեջբերել էի այն բանի համար, որ ցույց տամ, որ նույնիսկ ըստ Ասվածաշնչի ժամանակագրության մարդը չի կարող լինել Էվոլյուցիայի արդյունք:
    Ուղղակի Ծննդոց Ա-ն ու Ծննդոց Բ-ն տարբեր աղբյուրներից հավաքագրված ինֆորմացիա են, որը եբրայացի (???) գիչն ուղղակի ի վիճակի չի եղել վերլուծել և ֆիլտրել` գիտելիքների պակասի պատճառով:

    Հետաքրքիր է արևմտահայերեն տարբերակը`
    Եւ Տէր Աստուած դաշտին բոլոր գազաններն ու երկնքի բոլոր թռչունները Կամ` հողեն ձևակերպեց եւ Ադամի առջեւ բերավ, որպէսզի տեսնէ թէ ինչպէս պիտի կոչէ զանոնք:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  12. #1735
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե լավ, հուշեմ, Ծննդոց Ա գլխում ասվում է որ 5րդ օրը ստեղծեց կենդանական աշխահը (ծնն. Ա 20-25) , և 6րդ օրը՝ մարդուն (Ծնն. Ա 26-31)
    Եթե 6րդ օրը ավելի առաջ է 5րդ օրից , ուրեմն ես քեզ հետ համաձայն եմ
    Եղբայրս մի հուշի, այլ մի քիչ ավելի ուշադիր կարդա Աստվածաշունչը
    Չգիտեմ հիշում ես թե չէ էդ Ծննդոց Ա-ի մասին շատ եմ խոսել` վիճելի է օրերի հաջորդականությունը: Բայց դա թողենք մի կողմ ...

    Դու ավելի լավ է ասա, թե ինչու է Ծննդոց Բ-ն հակասում Ա-ին` մարդու ու կենդանիների արարման հաջորդականության մասով:
    Ա-ի մասերը դու արդեն նշել ես, ես էլ նշեմ Բ-ի մասերը` ուղղումով (մեջբերածդ գրառման մեջ սխալվել եմ` ներղ կլինես )

    Ծննդոց Բ:7
    Եւ ստեղծ Տէր Աստուած զմարդն հող յերկրէ. եւ փչեաց յերեսս նորա շունչ կենդանի, եւ եղեւ մարդն յոգի կենդանի:

    Ծննդոց Բ:19
    Եւ ստեղծ եւս Տէր Աստուած զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից. եւ ած զնոսա առ Ադամ տեսանել զինչ կոչեսցէ զնոսա:

    Նույնիսկ մենակ վերջին նշումս` Ծննդոց Բ:19 ինքնին հակասում է քո նշած Ծնն. Ա 20-25 և Ծնն. Ա 26-31 հաջորդականությանը:
    Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 01.02.2012, 12:34:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  13. #1736
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եւ ստեղծ եւս Տէր Աստուած զամենայն գազանս վայրի, եւ զամենայն թռչունս երկնից. եւ ած զնոսա առ Ադամ տեսանել զինչ կոչեսցէ զնոսա:
    Իմ կարծիքով և վստահ եմ բոլոր քրիստոնյաների , որ այս համարը գրված է հիշեցման կարգով այլ ոչ թե հերթականության, և նաև այն , որ նրանք նույնպես ստեղծվել են հողից և ոչ թե ջրից, ինչպես էվոլուցիայի կողմնակիցներն են աղաղակում

  14. #1737
    ես գիտեմ... Գեա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2010
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    868
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմ կարծիքով և վստահ եմ բոլոր քրիստոնյաների , որ այս համարը գրված է հիշեցման կարգով այլ ոչ թե հերթականության, և նաև այն , որ նրանք նույնպես ստեղծվել են հողից և ոչ թե ջրից, ինչպես էվոլուցիայի կողմնակիցներն են աղաղակում
    Հովարս ջան էդ որտեղ են էվոլյուցիայի կողմնակիցները ասել, որ կենդանական աշխարհը ստեղծվել է ջրից???, երևի ուզում էիր ասել ստեղծվել են ջրում? սրանց մեջ առանքային մեծ տարբերություն կա
    Է՜յ, դո՛ւ` սապատ դառած ՃԻՇՏ, անապատ եմ մտել: Քեզ մաշելու համար ծարավ եմ մնալու...

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Մինա (03.02.2012)

  16. #1738
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմ կարծիքով և վստահ եմ բոլոր քրիստոնյաների , որ այս համարը գրված է հիշեցման կարգով այլ ոչ թե հերթականության, և նաև այն , որ նրանք նույնպես ստեղծվել են հողից և ոչ թե ջրից, ինչպես էվոլուցիայի կողմնակիցներն են աղաղակում
    Մեջբերում Գեա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հովարս ջան էդ որտեղ են էվոլյուցիայի կողմնակիցները ասել, որ կենդանական աշխարհը ստեղծվել է ջրից???, երևի ուզում էիր ասել ստեղծվել են ջրում? սրանց մեջ առանքային մեծ տարբերություն կա
    Հովարս, բայց էվոլյուցիայի ասածը նաև Ծննդոցն ա հաստատում(1:20)`

    Եւ ասաց Աստուած. Հանցեն ջուրք զեռունս շնչոց կենդանեաց, եւ թռջունս թեւաւորս ի վերայ երկրի ըստ հաստատութեան երկնից: Եւ եղեւ այնպէս:
    Աստուած ասաց. «Թող ջրերն արտադրեն կենդանութեան շունչ ունեցող զեռուններ, եւ երկրի վրայ ու երկնքի տարածութեան մէջ թող թեւաւոր թռչուններ լինեն»։ Եւ եղաւ այդպէս։

  17. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (01.02.2012), Sambitbaba (01.02.2012), Tig (01.02.2012), Varzor (01.02.2012), Արէա (01.02.2012)

  18. #1739
    . keyboard-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.12.2007
    Գրառումներ
    4,771
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ժողովուրդ, ոչ մեկի վիրավորելու կամ կարծիքը սխալ համարելու նպատակ չունեմ, բայց իմ համոզմամբ հենց Աստվածաշունչը էնքան խուճուճա, որ մեզանից շատ ավելի խորը ուսումնասիրողները ու իրենց կյանքը դրան նվիրածները՝ իենք չեն կարողացել այն հասկանալ և վերջապես ինչպես ասում ա ընկերս Աստվածաշունչն էլ է մարդ գրել։
    Հիմա տարակարծիքությունը յանքի ստեղծման հնարավոր դեպքերի մասին բնական ու նորմալա, ստեղ այլ հարցա, ինչն ա քեզ հարազատ ու ինչն էս դու ուզում տեսնել։
    Ես ինքս երբեք չեմ խորացել Ասվածաշնչում և փորձել մեկնել այն, շատ հարցեր ունեմ անպատասխան, որ սպասում և հավատում եմ․ պատասխանը լինելու է անկասկած։
    Հավատում եմ Աստծո, որևէ Մեծ Գերբնական ուժի գոյությանը, ինչը տարբեր մարդկան մոտ տարբեր անուններ է կրում։
    Հիմա Ա կետնա, թե՝ Բ, ջրիցա, թե՝ հողից․․․ դա չի հարցը, քանզի բոլորս խոսում ու ասում ենք նույնը։
    Մեկս՝ պայթյուն, մեկս Աստծո արարում,մեկ՝ ջրից ծտեղծքում ու էսպես շարունակ, բայց իմաստը, էս ամենի գաղափարը մի թե նույնը չի, հիմա ինչ բնենք զոռով մարդկանց Աստվածաշունչ հավատացնենք ու պնդենք, որ Աստվածաշունչնա ճի՞շտ, չէ, որտև էդ մարդու համար էլ իրա տեսածնա ճիշտ։
    Աստված մեծ է, բոլորս էլ վաղ թե ուշ ստանալու ենք մեր հարցերի պատասխանները, Աստված տա էն ինչ ակնկալում ենք՝ չհիաստափվենք։

  19. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Sambitbaba (01.02.2012), Tig (01.02.2012)

  20. #1740
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմ կարծիքով և վստահ եմ բոլոր քրիստոնյաների , որ այս համարը գրված է հիշեցման կարգով այլ ոչ թե հերթականության, և նաև այն , որ նրանք նույնպես ստեղծվել են հողից և ոչ թե ջրից, ինչպես էվոլուցիայի կողմնակիցներն են աղաղակում
    Ինչ հիշեցման կարգ???
    Պարզ չի գրած "Եվ Տեր Աստված ստեղծեց վայրի գազաններին ու երկնքի թռչուններն ևս, և լցրեց ադամի մոտ, որպեսզի տեսնի, թե ինչպես կկոչի նրանց:"
    Ոնց նկատում ես անցյալ ժամանակով չի խոսում:
    Ախր հատուկ համեմատության համար նշել էի մարդու արարումը նկարագրող տողը` նախադասությունները նույնն են շարադասորեն, մենակ մարդու փոխարեն գազաններն են հանդես գալիս որպես արարման օբյեկտ:
    Ստեղ հիշեցում որտեղ ես տեսնում? Հերիք չի պարզ ու հստակ գրված նախադասութունները վերածեք փիլիսոփայության? Ինչ հիշեցման մասին է խոսքը? նախորդ էջում արդեն գրված չէր? Կարդացողները էդքան կարճ հիշողություն ունեին?
    Մի խոսքով. հիշեցման կարգով համարելը ոչ մի հիմք չունի` անհիմն ենթադրություն է, իմ կարծիքով էլ` սխալ ենթադրություն է:
    Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 01.02.2012, 17:11:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

Էջ 116 159-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1666106112113114115116117118119120126 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. «Անեկդոտներ» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Անեկդոտներ
    Գրառումներ: 97
    Վերջինը: 24.06.2020, 01:19
  2. «Ճարտարապետություն» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Mephistopheles, բաժին` Ճարտարապետություն
    Գրառումներ: 249
    Վերջինը: 10.07.2018, 18:46
  3. Առանձին թեմաներից դուրս գրական քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 233
    Վերջինը: 28.07.2017, 11:36

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •