Նայել RSS հոսքը

Սահակ

Սուրբ Ծնունդ

Գնահատել այս գրառումը
http://www.mypriest.araratian-tem.am/index.php?id=33 կայքում գրված է «Մինչև 4-րդ դարը բոլոր քրիստոնյաները Ս. Ծնունդը նշել են հունվարի 6-ին:»

Ինտերնետից գտել եմ հետևյալ տեղեկությունները՝

1. 200 թվականին Clement of Alexandria-ն գրել է որ Մարյամ Աստվածածինը հղիացել է Մարտի 25-ին, որից հետևում է որ Սուրբ Ծնունդը գալիս է Դեկտեմբերի 25-ին։ Սակայն այդ տոնը ոչ մի կերպ չէր նշվում քանի որ ծննունդ նշելը քրիստոնյաները համարում էին հեթանոսական ավանդույթ։ Օրինակ՝
In 245, the theologian Origen of Alexandria stated that, "only sinners (like Pharaoh and Herod)" celebrated their birthdays. In 303, Christian writer Arnobius ridiculed the idea of celebrating the birthdays of gods, which suggests that Christmas was not yet a feast at this time.
Այսինքն ստացվում է որ մինչև 4-րդ դարը ցանկացած Ծնունդ (այդ թվում նաև Սուրբ Ծնունդ) նշելը համարվում էր հեթանոսական և հակաքրիստոնեական ավանդույթ։ Միքիչ չի բռնում Հայ Առաքելական Եկեղեցու պաշտոնական «Մինչև 4-րդ դարը բոլոր քրիստոնյաները Ս. Ծնունդը նշել են հունվարի 6-ին:» նախադասության հետ։

2. Առաջին պաշտոնական Սուրբ Ծնունդի նշումը տեղի է ունեցել 336 թվականի Դեկտեմբերի 25-ին Հռոմում։ Կան տարբեր բացատրություններ թե ինչո՞ւ քրիստոնյաները սկսեցին նշել այդ տոնը երբ 3 դար շարունակ դա համարվում էր հեթանոսական ավանդույթ։ Բայց հիմա ինձ այդ հարցը չի հետաքրքրում։

3. Առաջին գրանցված քրիստոնեական տոնը որը նշվել է Հունվարի 6-ին գրանցվել է 361 թվականին և եղել է Աստվածահայտնության տոնը (Epiphany)։ (The earliest reference to Epiphany as a Christian feast was in A.D. 361, by Ammianus Marcellinus. St. Epiphanius says that January 6 is hemera genethlion toutestin epiphanion (Christ's "Birthday; that is, His Epiphany").

4. 451 թ. Քաղկեդոնում կայացած 4-րդ տիեզերական ժողովից հետո արևելյան եկեղեցիները միացրեցին Աստվածահայտնության և Սուրբ Ծնունդի տոները և երկու տոնն էլ նշում էին նույն օրը՝ հունվարի 6-ին։ (Saint John Cassian says that even in his time (beginning of the 5th century), the Egyptian monasteries celebrated the Nativity and Baptism together on January 6.) Այսօր Հայ Առաքելական Եկեղեցին միակ եկեղեցին է որը նշում է Սուրբ Ծնունդը հունվարի 6-ին։

--------------------

Ի՞նչ հիմնավորումներ կան «Մինչև 4-րդ դարը բոլոր քրիստոնյաները Ս. Ծնունդը նշել են հունվարի 6-ին:» նախադասության համար, որը վերցված է http://www.mypriest.araratian-tem.am/index.php?id=33 կայքից։

Ուղարկել «Սուրբ Ծնունդ"» Digg-ին Ուղարկել «Սուրբ Ծնունդ"» del.icio.us-ին Ուղարկել «Սուրբ Ծնունդ"» StumbleUpon-ին Ուղարկել «Սուրբ Ծնունդ"» Google-ին

Պիտակներ: ոչ մի Խմբագրել պիտակները
Կատեգորիաներ
Առանց կատեգորիայի

Մեկնաբանություն

  1. Harcaser-ի ավատար
    Սահակ, մի քիչ բարդ պատմություն է, բայց փորձեցեք հասկանալ:

    Քրիստոնեության տարածման դեռևս առաջին դարում Հակոբոս Տյառնեղբայրը նախապես կարգել և սահմանել է տերունական տոները, որնցից ամենագլխավորը և ամենաուրախալին հունվարի 6-ն է` Քրիստոսի ծննդյան օրը: Այս տոնը հունվարի 6-ին կարգելու համար Հակոբոսին հուշել է Հովսեփը: Եվ երեսուն տարի անց դարձյալ հունվարի 6-ին եղավ Տիրոջ մկրտությունը, ինչպես վկայում է Երուսաղեմի Կյուրեղ եպիսկոպոսը: Նա Հակոբոս Տյառնեղբոր ընթերցվածքների գիրքը ամբողջացրել է նաև այլ տոներով` իր հերթին մեկ անգամ ևս փասելով, որ հունվարի 6-ը մեր Տիրոջ ու Աստծու` Հիսուս Քրիստոսի ծննդյան ու մկրտության տոնն է, իսկ դեկտեմբերի 25-ը գրեց որպես Դավիթ մարգարեի ու Հակոբոս Տյառնեղբոր հիշատակի օր: Նաև Կղեմես Ալեքսանդրացին է գրում, որ առաքյալներն են սահմանել Տիրոջ Ծննդյան տոնը հունվարի 6-ին: Երուսաղեմի Հովհաննես հայրապետը գրում է, որ Ծննդյան տոնից առաջ ժողովրդի համար ութօրյա պահք է սահմանված, իսկ կրոնավորների համար` քառասնօրյա:
    Նախկինում Ընդհանրական Եկեղեցին Ծննդյան և Մկրտության տոները միասին էր տոնում, հունվարի 6-ին, իսկ հետո սրանք բաժանվեցին:
    Զաքարիայի պապանձումը թշրինի 10-ին եղավ, քանի որ թշրինն իրոք յոթերորդ ամիսն է, և այդ օրը Քավության օրն էր, երբ քահանայապետը մտնում է Սրբություն սրբոց, որը լինում է տարին մի անգամ:
    Եվ այս օրը` ամսի 10-ին, եղավ Զաքարիայի մուտքը Սրբություն սրբոց ու պապանձումը, որն ըստ հռոմեական օրացույցի` սեպտեմբերի 27-ին էր: Իսկ թշրինի 15-ին, որը հոկտեմբերի 2-ն է, Տաղավարահարաց տոնն է` հիշատակը հրեաների քառասուն տարի տաղավարներում բնակվելու: Եվ քանի որ այդ տարիներին Ամպը նրանց հովանի էր լինում, հրեաները վերցնում էին պտուղներ եւ ծառի գեղեցիկ ոստեր, ինչպես նաև ձիթենու և ուռենու ճյուղեր ու յոթ օր շարունակ նշում այդ տոնը, որ տևում էր մինչև հոկտեմբերի 9-ը, որը թշրինի 22-ն է` համաձայն Հին Ուխտի պատվիրանի (Ղեւտ. 22.33-39): Եվ Զաքարիան այդ օրն է գնում իր տունը, և այդ օրերից հետո է, ըստ Ավետարանի, հղիանում Եղիսաբեթը, այսինքն` հոկտեմբերի 10-ին` ուրբաթ:
    Այսպիսով, Զաքարիայի պապանձումը եղավ սեպտեմբերի 27-ին, իսկ հոկտեմբերի 10-ին եղավ Եղիսաբեթի հղացումը: Այստեղից հաշվելով 6 ամիս` 180 օր` հասնում ենք նիսանի 16-ին, որն ապրիլի 6-ն է: Եվ ապրիլի 7-ին լինում է Գաբրիելի ավետումը: Ապա, ըստ անդրանիկների օրենքի, հաշվելով 276 օրեր` ինն ամիս և հինգ օր` որպես Սուրբ Աստվածածնի հղիության օրեր, հասնում ենք տեբեթի 21-ին, որը հունվարի 6-ն է:
    Թարմացել է 08.01.2010, 01:12 ըստ [ARG:5 UNDEFINED] (Նախկին գրածը շատ եմ համարում Ակումբի համար, բա:)
  2. ihusik-ի ավատար
    Աստվածային Իմաստությունն այս կամ այն կերպ մարդկանց հաղորդելու համար անհրաժեշտ է եղել դիմել տեսանելի` չնայած նաև նույն Աստվածային Օրենքներով կառուցված /ինչպես վերևում է այնպես էլ ներքևում/ մի հիմքի. ուստի Արևի` լույսն ու կյանքը խորհրդանշող կամ Քրիստոսի` Սուրբ Երրորդությանը պատկանող, ծնունդն հարկ է նշել կարծում եմ և ինչպես ցույց են տալիս ու հաստատում մոլորակները, դեկտեմբերի 24-ին, իսկ Հիսուս անձնավորության ֆիզիկական ծննդի օրվա մասին տեղեկություններ չունեմ բավարար ու դրա մասին կարող են գրել նրանք` ովքեր այդ հարցը լավ ուսումնասիրել են` չնայած կարծում եմ, որ այստեղ ամենակարևորն Աստվածայինն է և ոչ թե այձնայինը ու նշել պետք է տվյալ դեպքում Աստվածային Երրորդության, Քրիստոսի ծնունդն Հիսուսի մեջ, որն ըստ տեղեկության տեղի ունեցավ նույն ծննդյան օրը մկրտության ժամանակ, երբ աղունիկի տեսքով իջավ ու մնաց Նրա հետ: Այսպես Աստվածայինն ու պատմականը միախառնվում են և պետք է ոչ միայն ֆիզիկական աչքեր ու ականջներ ունենալ դրանք հասկանալու համար, հակառակ դեպքում աչքեր կարող ենք ունենալ ու չտեսնել, ականջներ ունենալ ու չլսել...
    Թարմացել է 02.01.2010, 17:21 ըստ [ARG:5 UNDEFINED]
  3. StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Եթե Մարիամը հղիացել է մարտի 25-ին, դա դեռ չի նշանակում, որ Հիսուսը պետք է դեկտեմբերի 25-ին ծնվեր, քանզի հղիությունը տևում է ոչ թե 9 ամիս, այլ՝ 40 շաբաթ (իդեալական տարբերակի դեպքում), հետևաբար Սուրբ Ծնունդը պետք է լիներ դեկտեմբերի 30-ին...
  4. Սահակ-ի ավատար
    Հարգելի Հարցասեր,

    Շնորհակալություն ձեր պատասխանի համար։

    Կարո՞ղ եք ինձ ավելի հստակ հղում տալ թե որտե՞ղ է Հակոբոս Տյառնեղբայրը առաջին դարում կարգել և սահմանել հունվարի 6-ը որպես Քրիստոսի ծննդյան օրը:

    Նաև ինչպե՞ս է գրվում իր անունը լատիներեն տառերով։

    Շնորհակալություն։
  5. Harcaser-ի ավատար
    Եթե դեմ չեք, կուղարկեմ անձնական նամակով:
  6. Harcaser-ի ավատար
    Հավելվածի փոխարեն.
    Ես գիտեմ, որ Հայ Առաքելական Եկեղեցին հարազատ է մնացել տոնակարգերի սկզբնական տարբերակներին, ու դա պետք է աշխարհը իմանա:
  7. Harcaser-ի ավատար
    Ահ, մոռացա ասել, որ աղբյուրները գրաբարով են. կարո՞ղ եք կարդալ գրաբար:
  8. Սահակ-ի ավատար
    Հարգելի Հարցասեր,

    Այդ գրաբար աղբյուրները ես այդպես էլ չստացա։ Ի՞նչ եղան դրանք։
  9. Սահակ-ի ավատար
    Հարգելի Հարցասեր,

    Այնպես էլ չստացա Հակոբոս Տյառնեղբայրը գրաբար աղբյուրները։ Արդյոք այդպիսի աղբյուրներ գոյություն ունե՞ն։