Չէ, ապեր - օդի մեջ խոսել կլիներ, եթե ես, առանց ելքային տեղեկատվությանը տեղյակ լինելու, կոնկրետ լուծում առաջարկեի: Դրան հակառակ, ես պնդում եմ ավելի ընդհանուր լուծման վրա՝ իր ընդհանուր հատկանիշով ի դեմս համակարգային լուծման:
Օրինակ՝ 12-ամյա կրթությունը լա՞վ է, թե՞ վատ, ավագ դպրոցները, ոնց ես նայում եմ, իրենց չեն արդարացնում, պե՞տք է այս ոլորտում մի բան անել, թե՞ ոչ: Բուհական կրթությունը՝ ողբալի վիճակ է, ի՞նչ է արվել, որ կրթությունը մոտենա կյանքին: Հումանիտար խայտառակ դասագրքերը, որտեղից հանված են ազգային գրողները, պե՞տք է այս վիճակն ուղղել թե՞ ոչ: Նախկին համակարգին նվիրված դպրոցների ընտրակեղծարար տնօրենների հարցը, պե՞տք է նրանք շարունակեն պաշտոնավարել, թե՞ ոչ, գիտական կոչումների արժեզրկումը, պե՞տք է մի բան անել վիճակն ուղղելու համար, թե՞ ոչ և այլն, և այլն, և այլնՕրինա՞կ:
Թե՞ էլի օդի մեջ յանի սիրուն բառեր:
Լավ, սաղ հեչ, դու էն ասա - 2 խորհրդական և մեկ օգնական ազատվեցին պաշտոնից, ժողովուրդը պե՞տք է իր վարչապետից իմանա՝ ինչու, թե՞... էլի նախկինի նման...P.S. Չեմ կարա չասեմ: Մեր պապերը սրան ասում էին ջեբ տռել)))
Էջանիշներ