10. Իմ կերտած Երևանը
Կարծիքս սկիզբը կարդալուց հետո.
Բացասական, որովհետև սկզբից արդեն հասկանալի է, որ դպրոցներում պահանջվող ստանդարտ շարադրություն եմ կարդալու:
Լավը.
Լավ բանը, որ կարող եմ նշել, հեղինակը հարուստ բառապաշար ունի: Ես ինքս օրինակ չէի կարողանա էդքան բառ մի ստեղծագործության մեջ օգտագործեի:
Վատը.
Եթե պաթոսն էս գործից հանենք, տակը բան չի մնա ու ցավոք էս գործը լի է արհեստական պաթոսով ու շաբլոնային արտահայտություններով: Պաթոսն իրականում շատ լավ լեզվական հնարք է, եթե ճիշտ տեղում է օգտագործվում, մնացած բոլոր դեպքերում այն ստեղծագործությունը դարձնում է պաթետիկ ու զավեշտալի: Էլ անմոռուկ, էլ հիշել ու պահանջել, էլ Արարատ, էլ արևմտյան ու արևելյան Հայաստանների միավորում, էլ Տիգրան Մեծ, էլ Նժդեհ, էլ եսիմ ինչ, լավ էլի, հեղինակ ջան, գիտեմ, որ շատ ջահել ես, Երևանի մասին կարող էիր քո բառերով ու քո զգացածով նենց սիրուն բան գրեիր, բայց ոչ էս պաթոսախեղդ արած գործը: Միգուցե հայոց լեզվի դասատուն գովել է էս ստեղծագործությունը, հինգ նշանակել ու դասարանում բարձրաձայն կարդացել, բայց ինձ՝ սովորական ընթերցողին սարսափելի տհաճ էր սա կարդալը:
Ինչ խորհուրդ կտայի հեղինակին.
Պաթոսը հանել, գրել սեփական փորձից, օգտագործել էնպիսի բառեր, որոնք օգտագործվում են առօրյայում: Լիքը կարդալ ու շատ գրել:
Վերջնական կարծիքս.
Վատ:
Էջանիշներ