User Tag List

Նայել հարցման արդյունքները: Գո՞հ եք մատուցված ծառայություններից (բազմակի ընտրություն)

Քվեարկողներ
100. Դուք չեք կարող մասնակցել այս հարցմանը
  • Գոհ եմ ինտերնետից

    76 76.00%
  • Դժգոհ եմ ինտերնետից

    16 16.00%
  • Գոհ եմ հեռուստատեսությունից

    34 34.00%
  • Դժգոհ եմ հեռուստատեսությունից

    17 17.00%
  • Գոհ եմ հեռախոսակապից

    24 24.00%
  • Դժգոհ եմ հեռախոսակապից

    7 7.00%
Մի քանի ընտրության հնարավորությամբ հարցում
Էջ 65 94-ից ԱռաջինԱռաջին ... 155561626364656667686975 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 961 համարից մինչև 975 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 1410 հատից

Թեմա: Ucom (ունիվերսալ հեռահաղորդակցություն)

  1. #961
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vassa-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես շատ կուզեի Յուքօմից օգտվել, ոնց ել չլինի ապագան օպտիկային ա, բայց թե մասնագետները Յուքոմի չեն ուզում ինձ օգնած լինեն:
    Ուրեմն տեստերը անցկացրել էի հետևյալ կերպ
    Երբ տորրենտով էի քաշում կապը շատ լավն էր: մոտ 800-1100 քաշում էր: Երբ բեռնում էի օրինակ Միկրոսոֆտի կայքից որև մեծ ֆայլ, ապա սկսվում էր լավ արագությունից (700-800կբ/վ), ու ստաբիլանում էր 40-60 վրա դեպքերի մեծ մասում, լավագույն դեպքերում 130-160-ի վրա: Հիմա տեխնիկները ասում էին, որ դա կարող ա կայքերի սահմանափակումներ լինեն, բայց ես այդ նույն ֆայլը, նույն պահին, միաժամանակ, այլ համակարգչի վրա ՀայԼայնով ե քաշում 2 մբ-անոց, նորմալ իրա 2 մբը տալիս է: Հետո ել ասեցին կարող ա համակարգչից լինի, բայց հայլայնի ու Յուքոմի փորձերը արել էի նույն կոմպերի վրա, նույն վատ արդյունքներ: Նաև արել էի հետևյալ տեստը, առավոտ շուտ, փաստորեն ոչ պիկ ժամ, երբ բոլորը դեռ քնած են, նորմալ 8 մբ արագություն ստացա: Փաստորեն ստացվում էր, որ պիկ ժամերին նագրուզկայից իջնում է արագությունը: Ուքոմում դա հերքվեց: Գնացի հարևանի մոտ, իրա մոտ նույնպես Յուքոմ է, բայց օգտվում էր երեքը մեկում փաթեթից՝ կլասսիկից: Համարյա նորմալ ստանում էր 8 մբ, բայց երբ անջատում էր տյունները համարյա ստանում էր իրա 15 մբ: Իմ համակարգչով իրա տանը նույն նորմալ արդյունքներն եր տվել: Ասյօր դեակտիվացրեցի ծառայությունը մինչև 2 ամիս:
    Հիմա եթե ստեղ կան Յուքոմից մարդիկ, մի գուցե կօգնեք ինձ պարզել պատճարը, կամ մարդ ուղարկեք, կարող ա պատճառը լինի մոնտաժի մեջ: Բայց թե սպասարկման կենտրոնում համառորեն պնդում են որ շատ լավ ա կապը, պատճառը ձեզանից է: Կամ ել ինձ թվում ա, եթե վերցնեի երեքը մեկում կարող ա եդ դեպքում լավ լիներ, (իսկ էդ ձմեռվա ակցիան ուղղակի կլիենտ բերելու համար եր):
    հեռ: 094 549-548
    Դե բնական է, որ ձմեռայի ակցիան բաժանորդներին "ջիջիլ քցելու" համար էր:
    Բայց էդ Մայքրոսոֆթի սայթից քաշելու պահով որ ասում ես` դոգմա չի: Իմ մոտ էլ Վայլայնով (2մբիտ) քաշում ա ընդամենը 40-60կբիտ-ով` համարյա 5 անգամ դանդաղ:
    Խնդիրը ստեղ ուրիշ բվանի մեջ է: Մայքրոսոֆթից որ քաշում ես հո բոլոր տեղերից նույն սերվերից չի քաշում? Սերվերները տարբեր են ու տարբեր պահերի կարոս ես միանալ տարբեր սեվերների, որոնց ոչ միայն կապպը կարող է ծանրաբեռնված լինել, այլև որոշակի սահմանափակումներ ունենալ:

    Բայց միանշանակ ճիշտ ես այն հարցում, որ պիկի ժամանակ կապի արագությունն ընկնում է: Ու դա այդպես է բոլոր շերինգ կանալներով աշխատող պրովայդերների մոտ, իսկ U-Com-ը կապը տրամադրում է նույնպես Shared եղանակով: Այսինքն պրովայդերի կապուղին (կամ դրա մի ֆիքսված կամ դինամիկ փոփոխվող հատված) իր թողունակությունը "բաշխում" է այդ պահին ակտիվ օգտագոծղների միջև: Սովորաբար կանալի կապուղու ընդհանուր թողունակությունը հաշվում են բաժանորդների պիկային գումարայինի 20-30%-ի չափով: Գործնականում ինտերնետ բրաուզինգի ու ինֆորմացիոն նավարկման համար բավարար է նույնիսկ 1:10 հարաբերակցությամբ շերինգ կանալը: Օնլայն ֆիլմեր նայելու համար (ոչ HD) բաժանորդին բավարար է 1-1.5 թողունակությամբ կապուղին: Բայց այ բեռնումները` "ամենածանրն" են կապուղու համար: եթե բեռնվող ռեսուրսի սերվերի կապուղին լայն է, սահմանափակումները մեղմ, ապա սովորական բեռնման ժամանակ օգտագործողը մեկ սեսիայով "զբաղեցնում է" իրեն հատկացված կապուղու պրակտիկորեն ամբողջ հատվածը: Ու այդպիսի պիկերի ժամանակ պրովայդերի մոտ կապը սկսում է "կաղել":
    Տոռենտի հարցում խնդիրը մի քիչ այլ է: Տոռենտի ֆայլը սովորաբար բեռնվում է մի քանի ռեսուրսներից, որոնցից ամեն մեկը համացանցում կարող է գտնվել տարբեր հանգույցներում, տարբեր սահմանափակումներ ու կապի արագություն ունենալ: Սակայն գումարայինով սիդերի արագությունը կարող է ամբողջականորեն լցնել օգտագործողի կապի կանալը, բայց դա կատարում է մի քանի սեսիաների միջոցով, որի արդյունքում պրովայդերի կապի կանալի հասանելի լայնության նվազումը վիզուալ այդքան էլ չի անդրադառնում բեռնման արագության վրա:

    U-Com-ը, նաև որոշակի կարգաբերումներ ունի հանրահայտ ռեսուսների հետ աշխատելու համար: Օրինակ` Յութուբը հասանելի է շատ բարձր արագությամբ:
    Ընդհանրապես ոչ մի տեղ գրած չի, որ պիտի արագությունը ստաբիլ լինի 8ՄԲիտ: Պրովայդերն ապահովում է դա որպես առավելագույն արագություն (մեկ-մեկ էլ շեյփինգն անջատում են` ավելի մեծ է լինում արագությունը)
    Ներկայիս տվյալներով Յուքոմի բաժանորդների քանակը չի գերազանցում 15.000-ը: Սա առնվազն 4 անգամ ավելի քիչ է, քան Վայլայնի օգտագործողների քանակը: Ուստի սկսում է տեղի ունենալ այն, ինչ կանխատեսում էի` բաժանորդների քանակի ավելացմանը զուգահեռ նվազում է թե կապի ստաբիլոթւոյւնը, թե սպասարկման որակը:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  2. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Petrosyanv (17.01.2012), specialist (17.01.2012), VisTolog (17.01.2012)

  3. #962
    Պատվավոր անդամ Okamigo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.07.2009
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    1,635
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե բնական է, որ ձմեռայի ակցիան բաժանորդներին "ջիջիլ քցելու" համար էր:
    Բայց էդ Մայքրոսոֆթի սայթից քաշելու պահով որ ասում ես` դոգմա չի: Իմ մոտ էլ Վայլայնով (2մբիտ) քաշում ա ընդամենը 40-60կբիտ-ով` համարյա 5 անգամ դանդաղ:
    Խնդիրը ստեղ ուրիշ բվանի մեջ է: Մայքրոսոֆթից որ քաշում ես հո բոլոր տեղերից նույն սերվերից չի քաշում? Սերվերները տարբեր են ու տարբեր պահերի կարոս ես միանալ տարբեր սեվերների, որոնց ոչ միայն կապպը կարող է ծանրաբեռնված լինել, այլև որոշակի սահմանափակումներ ունենալ:

    Բայց միանշանակ ճիշտ ես այն հարցում, որ պիկի ժամանակ կապի արագությունն ընկնում է: Ու դա այդպես է բոլոր շերինգ կանալներով աշխատող պրովայդերների մոտ, իսկ U-Com-ը կապը տրամադրում է նույնպես Shared եղանակով: Այսինքն պրովայդերի կապուղին (կամ դրա մի ֆիքսված կամ դինամիկ փոփոխվող հատված) իր թողունակությունը "բաշխում" է այդ պահին ակտիվ օգտագոծղների միջև: Սովորաբար կանալի կապուղու ընդհանուր թողունակությունը հաշվում են բաժանորդների պիկային գումարայինի 20-30%-ի չափով: Գործնականում ինտերնետ բրաուզինգի ու ինֆորմացիոն նավարկման համար բավարար է նույնիսկ 1:10 հարաբերակցությամբ շերինգ կանալը: Օնլայն ֆիլմեր նայելու համար (ոչ HD) բաժանորդին բավարար է 1-1.5 թողունակությամբ կապուղին: Բայց այ բեռնումները` "ամենածանրն" են կապուղու համար: եթե բեռնվող ռեսուրսի սերվերի կապուղին լայն է, սահմանափակումները մեղմ, ապա սովորական բեռնման ժամանակ օգտագործողը մեկ սեսիայով "զբաղեցնում է" իրեն հատկացված կապուղու պրակտիկորեն ամբողջ հատվածը: Ու այդպիսի պիկերի ժամանակ պրովայդերի մոտ կապը սկսում է "կաղել":
    Տոռենտի հարցում խնդիրը մի քիչ այլ է: Տոռենտի ֆայլը սովորաբար բեռնվում է մի քանի ռեսուրսներից, որոնցից ամեն մեկը համացանցում կարող է գտնվել տարբեր հանգույցներում, տարբեր սահմանափակումներ ու կապի արագություն ունենալ: Սակայն գումարայինով սիդերի արագությունը կարող է ամբողջականորեն լցնել օգտագործողի կապի կանալը, բայց դա կատարում է մի քանի սեսիաների միջոցով, որի արդյունքում պրովայդերի կապի կանալի հասանելի լայնության նվազումը վիզուալ այդքան էլ չի անդրադառնում բեռնման արագության վրա:

    U-Com-ը, նաև որոշակի կարգաբերումներ ունի հանրահայտ ռեսուսների հետ աշխատելու համար: Օրինակ` Յութուբը հասանելի է շատ բարձր արագությամբ:
    Ընդհանրապես ոչ մի տեղ գրած չի, որ պիտի արագությունը ստաբիլ լինի 8ՄԲիտ: Պրովայդերն ապահովում է դա որպես առավելագույն արագություն (մեկ-մեկ էլ շեյփինգն անջատում են` ավելի մեծ է լինում արագությունը)
    Ներկայիս տվյալներով Յուքոմի բաժանորդների քանակը չի գերազանցում 15.000-ը: Սա առնվազն 4 անգամ ավելի քիչ է, քան Վայլայնի օգտագործողների քանակը: Ուստի սկսում է տեղի ունենալ այն, ինչ կանխատեսում էի` բաժանորդների քանակի ավելացմանը զուգահեռ նվազում է թե կապի ստաբիլոթւոյւնը, թե սպասարկման որակը:
    Ընդհնաուր առմամբ քո հետ համաձայն եմ,բայց չպետք է մոռանանք որ Յուքոմը երիտասարդ ընկերություն է,չնայաշ դրան թե որակի տեսկատից,թե սպասարկման որլորտով հազար գլուխ լավն է հոգնածլայնից:Հայլայնը մտնելով շուկա առաջարկում էր 256 կիլոբիթ ինտերնետը 12000 դրամով ու հավատացեք,այնինչ Յուքոմի գալով ինտերնետ արագությունները զգալի ավելացան,Յուքոմը ունենալով նման կարգի բարձր արագություններ,իհարկե կկանգնի որոշ խնդիրների առաջ,բայց հավատում եմ որ դա լուծվող հարցեր են,այնինչ վայլայնը միշտ խնդիրներ ունի,կամ դսլ սիգնալն է,ինչը պիտի սպասենք որ ատս-- մասնագետը բարեհաճի գա ստուգի,կամ մալուխն է ինչ որ տատիկ պոկել,կամ կամ......:Ինչ վերաբերվում է հարցին Մայքրոսոֆթի կայքի հետ կապված,հու դրանով չեք որոշելու կապի որակը,դրեք տոռենտով մի բան քաշեք,եթե քաշում է8 մեգաբիթով,ուրեմն արագությունը տեղն է,ու ամենավատը ինձ համար այն է որ այսքան ժամանակ հետո ես ոչ մի դրական փոփոխություն չեմ զգացել Հայլայնի սպասարկման ոլորտում,չեմ ասում որ Բիլայնը վատ ընկերություն է,բայց տվյալ ընկերությունը պետք է մեշ տեղ հատկացնի այդ ոլորտին:
    Մի բան էլ ավելցնեմ եթե Դուք կարշում եք որ Մայքրոսոֆթի կայքից հենց ձեր պրովայդերի պատճառով է դանդաղ բեռնում,քաշելոի սիլկեն քոփի արեք որևէ արագ ֆայլոբմեննիկի ուդալյոննի զագռուզկա,դրանից հետք քաշեք հենց էդ ֆայլաաբմեննիկից
    Վերջին խմբագրող՝ Okamigo: 17.01.2012, 15:00:
    Toki wa kane nari.
    Время - деньги

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    specialist (17.01.2012), Varzor (17.01.2012)

  5. #963
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Okamigo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընդհնաուր առմամբ քո հետ համաձայն եմ,բայց չպետք է մոռանանք որ Յուքոմը երիտասարդ ընկերություն է,չնայաշ դրան թե որակի տեսկատից,թե սպասարկման որլորտով հազար գլուխ լավն է հոգնածլայնից:Հայլայնը մտնելով շուկա առաջարկում էր 256 կիլոբիթ ինտերնետը 12000 դրամով ու հավատացեք,այնինչ Յուքոմի գալով ինտերնետ արագությունները զգալի ավելացան,Յուքոմը ունենալով նման կարգի բարձր արագություններ,իհարկե կկանգնի որոշ խնդիրների առաջ,բայց հավատում եմ որ դա լուծվող հարցեր են,այնինչ վայլայնը միշտ խնդիրներ ունի,կամ դսլ սիգնալն է,ինչը պիտի սպասենք որ ատս-- մասնագետը բարեհաճի գա ստուգի,կամ մալուխն է ինչ որ տատիկ պոկել,կամ կամ......:Ինչ վերաբերվում է հարցին Մայքրոսոֆթի կայքի հետ կապված,հու դրանով չեք որոշելու կապի որակը,դրեք տոռենտով մի բան քաշեք,եթե քաշում է8 մեգաբիթով,ուրեմն արագությունը տեղն է,ու ամենավատը ինձ համար այն է որ այսքան ժամանակ հետո ես ոչ մի դրական փոփոխություն չեմ զգացել Հայլայնի սպասարկման ոլորտում,չեմ ասում որ Բիլայնը վատ ընկերություն է,բայց տվյալ ընկերությունը պետք է մեշ տեղ հատկացնի այդ ոլորտին:
    Մի բան էլ ավելցնեմ եթե Դուք կարշում եք որ Մայքրոսոֆթի կայքից հենց ձեր պրովայդերի պատճառով է դանդաղ բեռնում,քաշելոի սիլկեն քոփի արեք որևէ արագ ֆայլոբմեննիկի ուդալյոննի զագռուզկա,դրանից հետք քաշեք հենց էդ ֆայլաաբմեննիկից
    Դե ելնելով այն նորություններից, որ Ռոստելեկոմն ուզում է գնել ՋիԷնՍի Ալֆան ու Յուքոմը, կարող եմ ասել, որ Յուքոմի պարագայում դեռ շատ հետաքրքիր բաներ կտեսնենք:
    Ամեն դեպքում յուքոմի բաժանորդների բողոքները ավելի շատ կապված են որոշ կազմակերպական և կարգաբերումային խնդիրների հետ, քան թե կապի արագության, ինչը չեմ ասի Վայլայնի բաժանորդների մասին:
    Չնայած պետք չի մոռանալ, որ Վայլայնի բաժանորդները 4-5 անգամ ավել են: Իսկ վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ Հայաստանում ցանկացած լավ աշխատող հիմնարկ, մեծանալով դադարում է լավը լինելուց` սկսած տաքսի սերվիսից, վերջացրած պրովայդերով:

    Հ.Գ.
    Հիշոմ եմ, ոնց որ մարդ կար, ասում էր հնարավոր չի, որ Յուքոմին առնեն
    Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 17.01.2012, 21:02:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  6. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Bruno (18.01.2012), Shah (17.01.2012), specialist (17.01.2012)

  7. #964
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Էսօր ևս մեկ անգամ առիթ ունեցա գնահատել Յուքոմի տեխնիկական «սպասարկումը»։
    Զանգում ասում եմ 2 տարբեր ռոութեր ձեզանից սարքից IP չեն ստանում, ուրիշ պրովայդերից նորմալ ստանում են։
    Բիլայնում գոնե գիտեմ շիկահերներից հետո կմիացնեն մասնագետի, որը թեկուզ կես ժամ կխոսա, բայց մի բան կասի կամ կանի, ոչ թե Յուքոմի պես. «ռոութերը տարեք մեր գրասենյակ, մենք կկարգավորենք, կտանք»։
    Ասում եմ, ասեք ինչ պիտի կարգավորեք, ես անեմ։ Պատասխանում են, թե հեռախոսով բան չեն կարա ասեն, պիտի տանեք օֆիս։
    Լավ ա մի քիչ ավելի բարձր պաշտոն ունեցողի համար ունեի, զանգեցի, էն գիտեր, որ ես հաստատ իրանց օֆիսի մասնագետներից շատ եմ հասկանում, նրանց բացատրեց, սկսեցին իրանց մոտից ստուգել։ Վերջ ռոութերի պռոշիվկեն թարմացրի, աշխատեց։ Դրա համար պտի տանեինք իրանց օֆիս, տեղում ուրիշ սարքի կպցնեին, նորմալ աշխատեր, տենց մի շաբաթ տանեինք բերեինք, ժամանակ կորցնեինք, որտև ալարում էին կլիենտի հետ խոսալ։
    Ու վստահ եմ, որ եթե ծանոթս չլիներ, տենց էլ կլիներ։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  8. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    keyboard (21.01.2012), Varzor (18.01.2012), VisTolog (17.01.2012)

  9. #965
    Մշտական անդամ tigranmj-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.12.2009
    Գրառումներ
    173
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ներկայիս տվյալներով Յուքոմի բաժանորդների քանակը չի գերազանցում 15.000-ը: Սա առնվազն 4 անգամ ավելի քիչ է, քան Վայլայնի օգտագործողների քանակը: Ուստի սկսում է տեղի ունենալ այն, ինչ կանխատեսում էի` բաժանորդների քանակի ավելացմանը զուգահեռ նվազում է թե կապի ստաբիլոթւոյւնը, թե սպասարկման որակը:
    Ծանրաբեռնված ժամ, 8 MB/s արագություն.


  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    specialist (18.01.2012)

  11. #966
    Քնից լավ բան չկա Ապե Ջան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.04.2009
    Հասցե
    Իսպանիա, Բարսելոնա
    Գրառումներ
    7,223
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Փաստորեն պակետներ են կորում
    կամ պրովայդերն է, կամ էլ հնարավոր է ռոութերի խնդիր լինի:
    «Յուքոմից» դուրսա էդ խնդիրը: Արդեն 6-7 օր երևի կլինի չի լուծվում էս հարցը:

  12. #967
    Քնից լավ բան չկա Ապե Ջան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.04.2009
    Հասցե
    Իսպանիա, Բարսելոնա
    Գրառումներ
    7,223
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jazz 24.000AMD


  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    specialist (18.01.2012)

  14. #968
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.05.2009
    Գրառումներ
    1,587
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ընդհանուր առմամբ կապից դժգոհ չեմ,բայց սպասարկումը շատ ցածր մակարդակի վրայա,կարելի ա ասել բացակայում ա:Երեկ զանգել եմ(արդեն պատրաստված՝լան քանեքշնը անջատած/միացրած,կոմպը և կոնվերտերը ռեստարտ արած) ասում եմ յութուբը մոտս շատ դանդաղ ա,ամենա ցածր որակի վրա չի բացում,տեխ.մասնագետը ( ) ինձ վերոհիշյալ գործողություններն ա ասում որ կատարեմ,ես ասում եմ որ դրանք բոլորը մի քանի անգամ արել եմ,ուրիշ ինչով կարաք օգնեք,որին հարգելի տեխ.մասնագետը ( ) պատասխանում ա՝ ոչնչով

  15. #969
    Քնից լավ բան չկա Ապե Ջան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.04.2009
    Հասցե
    Իսպանիա, Բարսելոնա
    Գրառումներ
    7,223
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Life-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընդհանուր առմամբ կապից դժգոհ չեմ,բայց սպասարկումը շատ ցածր մակարդակի վրայա,կարելի ա ասել բացակայում ա:Երեկ զանգել եմ(արդեն պատրաստված՝լան քանեքշնը անջատած/միացրած,կոմպը և կոնվերտերը ռեստարտ արած) ասում եմ յութուբը մոտս շատ դանդաղ ա,ամենա ցածր որակի վրա չի բացում,տեխ.մասնագետը ( ) ինձ վերոհիշյալ գործողություններն ա ասում որ կատարեմ,ես ասում եմ որ դրանք բոլորը մի քանի անգամ արել եմ,ուրիշ ինչով կարաք օգնեք,որին հարգելի տեխ.մասնագետը ( ) պատասխանում ա՝ ոչնչով
    Դրա համար գոյություն ունի տեղնիկական բաժնի տնօրինություն:

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    specialist (18.01.2012)

  17. #970
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.05.2009
    Գրառումներ
    1,587
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ապե Ջան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դրա համար գոյություն ունի տեղնիկական բաժնի տնօրինություն:
    է լավ ա որ կա,հիմա ինչ իրանց զանգեմ?

  18. #971
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Life-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    է լավ ա որ կա,հիմա ինչ իրանց զանգեմ?
    Բա չլինե՞ր։ Տեխնիկական բաժնին ասում եմ, եթե դու չես կարում հեռախոսով օգնես, միացրա մասնագետի, ասում ա օֆիսում ա, ասում եմ միացրա օֆիս, ասում ա չեմ կարա, հեռախոս չկա։

    Նենց որ, էդ «տեխնիկական բաժնի տնօրինություն»-ը ֆանտաստիկայի ժանրից ա։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  19. #972
    Քնից լավ բան չկա Ապե Ջան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.04.2009
    Հասցե
    Իսպանիա, Բարսելոնա
    Գրառումներ
    7,223
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Life-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    է լավ ա որ կա,հիմա ինչ իրանց զանգեմ?
    Ըհը:

    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բա չլինե՞ր։ Տեխնիկական բաժնին ասում եմ, եթե դու չես կարում հեռախոսով օգնես, միացրա մասնագետի, ասում ա օֆիսում ա, ասում եմ միացրա օֆիս, ասում ա չեմ կարա, հեռախոս չկա։

    Նենց որ, էդ «տեխնիկական բաժնի տնօրինություն»-ը ֆանտաստիկայի ժանրից ա։
    Իրենց միանալը դժվարա, բայց միանալիս խնդրիդ լուծումը միանգամից ես ստանում:

  20. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    specialist (18.01.2012)

  21. #973
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Ապե Ջան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իրենց միանալը դժվարա, բայց միանալիս խնդրիդ լուծումը միանգամից ես ստանում:
    Ես չգիտեմ թե ում էին միացրել, բայց որ մի 2 ժամ քաշեց խնդրի «լուծումը», էն էլ վերևներին զանգելուց հետո, փաստ ա։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  22. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ապե Ջան (18.01.2012)

  23. #974
    Պատվավոր անդամ Bruno-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Գրառումներ
    706
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Վայ քու արա, 2 ժամ.

    Ձեռ չի տալիս, կարաս հաջորդ ամիս հրաժարվես:
    Բա ի՞նչ ասեն այն մարդիք, որոնք «Հայվան» օպերատորի բաժանորդներ են, ու ամբողջ տարին այդպես էլ պրոբլեմը չի լուծվում:

  24. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    specialist (18.01.2012)

  25. #975
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Bruno-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վայ քու արա, 2 ժամ.

    Ձեռ չի տալիս, կարաս հաջորդ ամիս հրաժարվես:
    Բա ի՞նչ ասեն այն մարդիք, որոնք «Հայվան» օպերատորի բաժանորդներ են, ու ամբողջ տարին այդպես էլ պրոբլեմը չի լուծվում:
    1. Օգտվողը ես չեմ, ընկերություն ա, որը ինտերնետը «միացրել էր» մի քանի օր առաջ։
    2. 2 ժամ մենակ ես էի հեռախոսն ականջին կատարում իրանց հրահանգները։
    3. Միայն իմ ծանոթության շնորհիվ ես այդ օրն ինտերնետ ունեցա։ Այլ պրովայդերների մոտ սպասարկում ստանալու համար դրա կարիքը չկա։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

Էջ 65 94-ից ԱռաջինԱռաջին ... 155561626364656667686975 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ունիվերսալ պորտալ
    Հեղինակ՝ Նիկեա, բաժին` Անձնական օրագրեր
    Գրառումներ: 344
    Վերջինը: 08.12.2020, 14:12
  2. Hi-Line, թե՞ Ucom
    Հեղինակ՝ Adriano, բաժին` Ինտերնետ պրովայդերներ
    Գրառումներ: 456
    Վերջինը: 05.07.2014, 01:09
  3. www.hashvich.info - առցանց ունիվերսալ հաշվիչ
    Հեղինակ՝ ed2010, բաժին` Վեբ կայքերի քննարկում
    Գրառումներ: 16
    Վերջինը: 09.02.2011, 23:40
  4. Ucom
    Հեղինակ՝ vkmkpok, բաժին` Ինտերնետ պրովայդերներ
    Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 08.01.2011, 18:44
  5. UCom
    Հեղինակ՝ Kita, բաժին` Ինտերնետ պրովայդերներ
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 09.12.2009, 17:53

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •