User Tag List

Էջ 3 6-ից ԱռաջինԱռաջին 123456 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 31 համարից մինչև 45 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 81 հատից

Թեմա: Ագահ ալգորիթմ

  1. #31
    Պատվավոր անդամ armen9494-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Տարիք
    31
    Գրառումներ
    1,242
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էս ինչեր եք խոսքւմ, բան չեմ հասկանում
    Եթե ուղղանկյան կողմերը բնական թվեր են` M և N, ապա ամենափոքր խառակուսին կլինի 1 կողմով քառակուսին, հետևաբար կունենանք M x N հատ այդպիսի քառակուսիներ:
    Ու սկսվում է հակադարձ գործընթացը` փոքր քառակուսիների միավորման:
    Իսկ ալգորիթմը կլինի մոտավորապես հետևյալը.
    1. որոշում ենք որ թիվն է մեծ ` օրինակ M>N: Ըստ դրա կատարում ենք կողմերի վերադասավորում:
    2. n` Առաջին քառակուսու կողմը: Տակը մնաց` M-N=>M1 և N=>N1 կողմերով ուղղանկյունը:

    Այս երկու գործողությունները շարունակվում են այնքան, մինչև i-երորդ քայլում կողմերից որևէ մեկը չհավասարվի 1-ի: Արդյունքում տակը կմնա Ni x Mi չափերով ուղղանկյուն, որտեղ օր. Ni=1, հետևաբար տակը մնաց Mi հատ քառակուսի: քանակը ստացվեց ` i + Mi

    Ծրագիրը C++-ով գրեմ տամ, թե արդեն հասկանալի է?
    էդքան էլ պարզ չէր, բայց մի բան ասա՝ ըստ քո ալգորիթմի քանի՞ քառակուսի կստացվի 5x6 -ի դեպքում

  2. #32
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    էդքան էլ պարզ չէր, բայց մի բան ասա՝ ըստ քո ալգորիթմի քանի՞ քառակուսի կստացվի 5x6 -ի դեպքում
    5 - 2 հատ 3x3, 3 հատ 2x2
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  3. #33
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում vahe-91-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    էտ դեպքում դու ստացել ես 3 հատ քառակուսի ու մի հատ ուղղանկյուն: Եվ ընդհանրապես կարող է նենց ստացվել, որ անվերջ քանակությամբ քառակուսիներ ստացվեն
    ]
    Անվերջ քանակով չեն ստացվի, որովհետև կողմերը բնական թվեր են: Սա ամբողջաթվային ծրագրավորման խնդիրը է` օպտիմիզացիայի խնդիրներից է: Նույն կերպ ասենք ԴՍՊ-ի լիստից մաքսիմալ հնարավոր քառակուսիներն են ստանում, կամ հակառակը մինիմալ հնարավոր քառակուսիները:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  4. #34
    Պատվավոր անդամ armen9494-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Տարիք
    31
    Գրառումներ
    1,242
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    5 - 2 հատ 3x3, 3 հատ 2x2
    իսկ հիմա փորձեմ հասկանալ ալգորիթմը

    Որ խնդրեմ կգրես, թե օրինակ կոնկրետ էս պայմանի դեպքում ի՞նչ քայլերով ա առաջ գնում, ճիշտը որ ասեմ՝ չեմ հասկանում
    Վերջին խմբագրող՝ armen9494: 14.11.2011, 16:51:

  5. #35
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    լավն ա, իմ առաջարկածից ավելի արագ ա աշխատում
    օրինակ եթե իմում հանդիպում էր 1x4 ուղղանկյան, ապա 4 անգամ ցիկլով անցնում էր՝ ամեն անգամ հանելով 1x1 չափսի քառակուսի, իսկ ստեղ միանգամից ա էդ 4 հատ քառակուսիները հանում
    Ավելի արագ է միայն այն պատճառովմ, որ դու 1 երկարությամբ կողմով ուղղանկյունները դեռ շարունակում ես կտրտելը: Դրանք այլևս կտրտել պետք չի` միանգամից բաժանելով ստացվում է:
    Իսկ ընդհանուր առումով ալգորիթմը արհեստական է սխալ արդյունք է տալիս, համ էլ բլոկ-սխեման սխալ է գծված (երեք վերջ չի կաորղ ունենալ, վերագրման և բազմապատկման գործողությունը Պասկալ լեզվով է գրված, սլաքները բացակայում են )
    Ըստ գրված ալգորիթմի հաշվեք արդեն որպես օրինակ բերված տարբերակը` 5x6 ուղղանկյունը:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  6. #36
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում soultaker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էտ խնդիրը կարծեմ NP-ա, այսինքն նորմալ լուծում չունի, իսկ վերը նշված էվկլիդեսի ալգորիթմով հաշված թիվը ցույցա տալիս ընդամենը պատասխանի վերևի սահմանը:
    ]
    Միշտ էլ լուծում ունի, քանի որ կողմերը ամբողջ թվեր են, քառակուսիների քանակն էլ վերջավոր է:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  7. #37
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէ, իր դեպքում ծրագիրն ավելի արագ էր աշխատում, չնայած ինձ թվում ա արդյունքը նույնը կլիներ:

    Իսկ կասե՞ս մի տարբերակ, որի ժամանակ այդ ձևով լուծելով կստանանք սխալ պատասխան:
    Ուղղակի չեմ պատկերացնում:
    Իրականում քո ու իրա գրածների մեջ քայլային տրամաբանություն չկա: Ու չի էլ կարող ավելի արագ աշխատել
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  8. #38
    Չամուսնացած
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.10.2009
    Հասցե
    192.168.1.2
    Տարիք
    33
    Գրառումներ
    3,996
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    համ էլ բլոկ-սխեման սխալ է գծված (երեք վերջ չի կաորղ ունենալ),
    իմ գծածը այսպես կոչված բետա վերսիա կարելի է համարել շատ հեշտությամբ կարելիա մի վերջ ստանալ

    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    համ էլ բլոկ-սխեման սխալ է գծված (վերագրման և բազմապատկման գործողությունը Պասկալ լեզվով է գրված, սլաքները բացակայում են )
    կներեք, հեսա կգնամ c++ կսովորեմ, հատուկ sonechka-ի համար

    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ըստ գրված ալգորիթմի հաշվեք արդեն որպես օրինակ բերված տարբերակը` 5x6 ուղղանկյունը:
    կստացվի մի հատ քառակուսով ավել, քան ուրիշ ձևով բաժանելուց: Էս սխալն էլ կարելի է հեշտությամբ ուղղել: Բայց արդյոք ուրիշ բացառութոյւններ չկան ՞ ոնց որ 5x6 չափերի դեպքում ՞

  9. #39
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    իսկ հիմա փորձեմ հասկանալ ալգորիթմը
    Որ խնդրեմ կգրես, թե օրինակ կոնկրետ էս պայմանի դեպքում ի՞նչ քայլերով ա առաջ գնում, ճիշտը որ ասեմ՝ չեմ հասկանում
    Ճիշտը որ ասեմ, ես էլ իմ գրածը կողքից մուշտարու աջքով կարդացի ու հասկացա ու հասկանալի չի
    Ուրեմն, ոնց արդեն ասեցի` խնդիրը ամբողջաթիվ գծային ծրագրավորման խնդիր է:
    Որպես մուտքային տվյալներ են ծառայում ուղղանկյան կողմերը, իսկ նպատակային ֆունկցիան քառակուսիների մակերեսների գումարն է:
    Որպես սահմանափակումներ ընդունվում են ուղղանկյան կողմերի երկարությունները:
    Մոտավորապես սենց
    Sum(X(i) *i^2) = M*N, որտեղ i-ն քառակուսու կողմի երկարությունն է, իսկ X(i)-ն i կողմով քառակուսիների քանակն է:
    Քառակոսիների կողմերի երկարությունների գումարներիկ վրա էլ սահմանափակումներ են դրվում:
    Սկսում ես 1 երկարության քառակուսիներից, հետո հատ-հատ աճացնում ես:
    Դասական խնդիր է: АСУ-ի ամբիոնում հաստատ անցնում են:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  10. #40
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում vahe-91-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    իմ գծածը այսպես կոչված բետա վերսիա կարելի է համարել շատ հեշտությամբ կարելիա մի վերջ ստանալ
    Դե բետա տարբերակի համար բավականին լավ է ստացվել
    Մեջբերում vahe-91-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կներեք, հեսա կգնամ c++ կսովորեմ, հատուկ sonechka-ի համար
    Պետք չի, քանի որ բլոկ սեխմաներում ծրագրային լեզվիւ տարրերը չեն կիրառում Հենց դրա համար էլ բլոկ սխեմա է, որպեսզի ցանկացած լեզվով հնարավոր լինի թարգմանել ու կախված չլինի լեզվի իմացությունից:
    Մեջբերում vahe-91-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կստացվի մի հատ քառակուսով ավել, քան ուրիշ ձևով բաժանելուց: Էս սխալն էլ կարելի է հեշտությամբ ուղղել: Բայց արդյոք ուրիշ բացառութոյւններ չկան ՞ ոնց որ 5x6 չափերի դեպքում ՞
    Դրանք բացառություններ չեն: Տվյալ ալգորիթմն է բացառությունների համար
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  11. #41
    Չամուսնացած
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.10.2009
    Հասցե
    192.168.1.2
    Տարիք
    33
    Գրառումներ
    3,996
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ագահ ալգորիթմ (կամ ինչպես էր ծուլանում sonechka-ն) Beta 2


  12. #42
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում vahe-91-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կամ ինչպես էր ծուլանում sonechka
    Միթե դա ծուլանալ է?
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Վահե-91 (14.11.2011)

  14. #43
    Ինժեներ soultaker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.05.2010
    Գրառումներ
    221
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ]
    Միշտ էլ լուծում ունի, քանի որ կողմերը ամբողջ թվեր են, քառակուսիների քանակն էլ վերջավոր է:
    Դրա համար էլ ասում եմ - նորմալ լուծում, ոչ թե ուղղակի լուծում: Նորմալ լուծում ասելով նկատի ունեմ մուտքային տվյալներից բազմանդամային կախում ունեցող, այսինքն այնպիսին, որ մեծ թվերի համար հնարավոր լինի արագ լուծել:

  15. #44
    Ինժեներ soultaker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.05.2010
    Գրառումներ
    221
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Sum(X(i) *i^2) = M*N
    5x6 = 30
    Վերցնենք 5x5 + 2x2 + 1x1 = 30
    Ստացանք 3 քառակուսի: Հիմա փորձիր բացատրել թե ինչպես ես 3 այսպիսի քառակուսիներ կտրելու 5x6 ուղղանկյունից:

  16. #45
    Չամուսնացած
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.10.2009
    Հասցե
    192.168.1.2
    Տարիք
    33
    Գրառումներ
    3,996
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում soultaker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դրա համար էլ ասում եմ - նորմալ լուծում, ոչ թե ուղղակի լուծում: Նորմալ լուծում ասելով նկատի ունեմ մուտքային տվյալներից բազմանդամային կախում ունեցող, այսինքն այնպիսին, որ մեծ թվերի համար հնարավոր լինի արագ լուծել:
    հո ձեռքով չենք հաշվում պատասխանը ? թող քանի անգամ ուզումա համակարգիչը հաշվի տվյալ խնդրի դեպքում դժվար հզորության պակաս նկատվի: Կարելիա սկզբում չափերի ընդհանուր բազմապատիկը գտնել, հետո նոր մնացած գործողություններն անել: Բայց դա էլ ավելորդ գործողություն կլինի, եթե չափերը չունենան ընդհանուր բազմապատիկ:

  17. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (15.11.2011)

Էջ 3 6-ից ԱռաջինԱռաջին 123456 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ագահ ալգորիթմ
    Հեղինակ՝ Sonechka, բաժին` Բնական ու կիրառական գիտություններ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 11.11.2011, 22:39
  2. Լողացող ալգորիթմ
    Հեղինակ՝ n1djhayko, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 23
    Վերջինը: 06.12.2010, 18:34

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •