Մեջբերում Mencho-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Էսօր գնացի Օրանժի գրասենյակ(Շինարարների վրայի),ասւմ եմ կտեղեկացնե՞ք ձեր փաթեթների գների մասին,ասում ա չգիտենք,պետք ա ցանցը եղնի նոր,ասում եմ իսկ սայտը ե՞րբ ա թարմացվելու,ասում են չգիտենք,ասում եմ iPhone-ները ե՞րբ կեղնեն,ասում ա,ի՞նչ Այֆոն:Հետո հարցնում եմ,հիմա կարո՞ղ եմ գրանցածս համարները վերցնեմ,ասում ա այո,հիմա մենք 095-ով համարներն ենք տալիս,տենց էլ չհասկացավ,թե ես ինչ ի նկատի ունեի,իսկ ամենահետաքրքիրը նա էր,որ եդքան աշխատողներից և ոչ մեկի քարտը Օրանժ չէր:Կեսը Բիլայնի բաժանորդներ էին,կեսը վիվայի,ու նույնիսկ իրանց սպասարկման կենտրոնի համարը ասելու փոխարեն,ասում էին վիվայի սպասարկման կենտրոնի համարը:
Սաղի հեռախոսները հատ հատ ստուգել ես թե որ օպերատորի բաժանորդնա?

Բացի դրանից էլ Արմենթելից բազմաթիվ տարիներ պահանջվեց մինչև սկսեց քարտեր տրամադրել հասարակ մահկանացուներին (էն էլ ԳՈՂԱՆԱԼՈՎ մարդկանց կանխավճարները եթե գեթ մեկ օր ուշացնում էին լիցքավորումը), հիմա ուզում եք էս մադիկ մի հարվածով ամեն հարց լուծեն?