Թեմայի վերնագիրը փոխեք, idram.am ա edram չի....
Թեմայի վերնագիրը փոխեք, idram.am ա edram չի....
nachange.com լրիվ խայտառակությունա,հածվեցի որ 5000 ռուբլի փոխանակելուց ես կորցնում եմ մոտ 500-6000 դրամ,միգուցե ինչ որ այլ ձևեր գիտեք wmr փոխանակելու?
Toki wa kane nari.
Время - деньги
Մի քանի հարց՝ արտերկրից Հայաստան գումար փոխանցելու համար
1. Հնարավո՞ր է Idram աքաունթ բացել ու բալանսը համալրել արտասահմանյան Visa / Master քարտով
2. Իմ idream բալանսի այլ անձի idram բալանսին գումար փոխանցելիս որքա՞ն գումար է գանձվում
3. Idram-ի բալանսը ինչեպես կարելի է կանխիկացնել ու կանխիկացման համար որքա՞ն գումար է գանձվում
Վերջին խմբագրող՝ armatura: 06.01.2017, 22:18:
armatura (10.01.2017)
1ին կետի հետ կապված վստահ չեմ, բայց պիտի որ լինի, ամեն դեպքում ափը քաշել փորձել կարելի է։ Կորցնելու բան չկա, ինչքան գիտեմ մի 1800 դրամի կարգի մճանվագ գումար ա քարտ կցելուց պահում։
2. իդրամից-իդրամ փախանցումը 0.4% գորարքից։
3.կանխիկացման ամենահարմար տարբերակը իրենց մասնաճյուղերից կանխիկացումն է, չնայած բանկի վրա փոխանցման հնարավորություն էլ կա, իրենց մասնաճյուղերից կանխիկացումը՝ 0.1% գործարքից
armatura (10.01.2017)
armatura (10.01.2017)
Գյումրիում մասնաճյուղ չունեն ոնց որ թե, հետո էլ տենց հարմարա, փոխանցում եմ քարտին, կես ժամվա նստումա մաքսիմում: Առաջ 2-րդ պունկտը 1% էր եթե չեմ սխալվում, հիմա հնարավորա փոխվելա, համենայն դեպս, հաշվից հաշիվ փոխանցումներ չեմ արել արդեն 3 տարիա: Մենակ կանխիկացում եմ արել: Իսկ հիմա հիմնականում վեբմանիից միանգամից քարտին եմ փոխանցում ավելի էժանա նստում, քան ասենք վեբմանի-իդրամ-քարտ: Իսկ մասնաճյուղում ինչ լիմիտներ կան կանխիկացման?
armatura (10.01.2017)
իդրամը շատ լավ է աշխատում ու իրենց ծառայությունից օգտվում եմ երևի արդեմ մի 10 տարի Երևանի կոմունալները մուծելու համար ու նաև եղել է որ փող եմ հանել տվել Երևանում իրենց հետ աշխատող բանկի միջոցով: Կարծեմ արդշինբանկն էր, որ անտոկոս կարող էիր փող հանել: Լավ չեմ հիշում քանի որ արդեն մի քանի տարի է չեմ արել դա:
Ամեն ինչ հիմանալի է ու շատ գոհ եմ իրենց ծառայությունից, միայն մի բայց կա, դա դոլլար-դրամ կուրսն է: Ինչքան որ փոխանցում եմ արել դոլարային վիզայից իմ իդրամ հաշվի վրա, փոխանցման կուրսը ավտոմատը հաշվարկել է ամենա վատ կուրսով որ կարելի է պատկերացնել, էնքան ցածր կուրսով որ ռեալում դա ոչ մի հայկական բանկի մոտ չեմ գտել ու գոյություն չունի:
Իսկ բալանսը համալրելու համար պետք է անցնես "նույնականացում" /ստուգում/- քո անձնագիրի էլեկտրոնային կոպիան պետք է ուղարկես իրանց ու հետո սկայպով իրանց ռեալում երևաս:
armatura (10.01.2017)
Շատ շնորհակալ եմ պատասխանների համար։ Իրոք, Հայաստանի քաղաքացիներին թույլ են տալիս արտերկրում գտնվելու դեպքում նույնականացնումը (Anonymous->Premium user անցումը) իրանակացնել անձնագրի սկանն ուղարկելով և Skype-ով երևալով։ Ու հետո արտասահմանյան քարտով կարելի է top-up անել։ Ահա նաև մի քանի կարևոր տեղեկություններ իրենց հետ շփումից։
- Եթե ցանկանում եք Իդրամի միջոցով կատարել կանխիկացումը,ապա անհրաժեշտ է փոխանցել մասնաճյուղ:
- Տերմինալներով կարել է համալրել,կանխիկացնել հնարավոր չէ:
- Փոխարժեքի կոնվերտացիան կատարում է Ձեր քարտը սպասարկող բանկը:
- Անանուն օգտատերը, ի տարբերություն Պրեմիում օգտատերի, չի կարող փոխանցումներ,կանխիկացումներ,վարկերի մարում և բուքմեյքերական գործարքներ կատարել։
- Մասնաճյուղում կանխիկացուման համար անհրաժեշտ է ունենալ չափահասության անձնագիր կամ ID քարտ:Իդրամ համակարգում գրանցում ունենալը պարտադիր չէ:
- Այլ Իդրամ օգտատերերին փոխանցումները կատարվում են 0.4% միջնորդավճարով:
Վերջին խմբագրող՝ armatura: 10.01.2017, 18:53:
Ինչ հոռի վիճակում են հայկական օնլայն բանկինգ ու օնլայն վճարամիջոցները: Էսօր էլի ֆբից իմանում եմ որ նորից իդրամ հաշիվ են կոտրել ու կցված բանկային քարտից փոխանցում արել, ու սա են դեպքում որ նույնիսկ կցված քարտով տռանզակցիա անելուց էդ անտերը սմս-ով one time pass ա ուզում հաստատող: Կամ կոտրողները իրանցից են կամ էլ իդրամը ինչ-որ անննասուն բագեր ունի որ չեն ուզում փակեն: Ու իհարկե իդրամը պրիզնատ չի գալիս ու ասում ա դիմեք ոստիկանություն (էս անգամ էլ ա ոնցոր նույնը խորհուրդ տվել)ասենք եթե Հայաստանում չես пиши пропало: Հետաքրքիրա էս հրաշքները ԱՅԴԻ ԲԱՆԿԻ (նախկին անելիք գովնոբանկ-գարեծ վամ վ ադու մռազի) կողմից Իդրամը գնելուց հետո ի հայտ եկան թե առաջ էլ կային? սավապաձենիյե նե դումայու: Հլը app - ի UX ի մասին վաաաաափշե լռում եմ, ոնց կարելի էր սենց քաքմեջ անել, անհասկանալի ա
Արքան էլ անցած տարվանից չի կարում իրա app-ը խելքի բերի, մանր label-ներից բռնած մինչև ամենալուրջ անվտանգության հարցեր։ Երևի մի 20 անգամ բագռիպոռթ եմ արել իրանց, որ մինոռ ափդեյթով արագ կարելի էր դզել, բայց չէէէ կես տարի ա քաշում իրանց մոտ, էն էլ մասամբ են դզում։ Վերջը, պատահաբար իմանում եմ որ դու մի ասա 2FA օպցիա կա, որի մասին app-ում բառ անգամ չկա, վեբ վերսիայում եմ նկատում։ Ակտիվացնում եմ 2ֆա-ն google authentificator - ով ու ինչ? պարզվում ա ամեն անգամ app-ը բացելուց պետք ա 2fa կոդ հավաքելխելոք նորից մտա անջատեցի։
Էս իդրամի դեպքերից հետո արդեն արքային էլ չեմ վստահում, ով գիտի իրանց մոտ ինչ ծակ ասես չկա
Լսել եմ որ քիչ թե շատ ինեկոյի մոբալյ բանկինգ ա նորմալ աշխատում ու նորմալ ux ունի որից չես ուզում աչքերդ միքսեռով հանես, բայց ծառայություններով զիջում ա իդրամին։
Հետաքրքիր ա ինչն ա պատճառը որ նորմալ app-եր(ոչ միայն) չեն անում նույն իդրամն ու արքան? նորմալ ծրագրավող չունեն, չեն ուզում ծախսվեն թե ուղակի պոխ․ վիճակ ա՝ ի տակ սխավայուտ։
Էլի այլընտրանքներ կան՝ Easypay, Telcell, բայց սրանք վեբ տարբերակ չունեն, դրա համար չեմ էլ պատրաստվում փորձեմ։
Բայց իդրամն իսկականից ափսոս էր։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Life (25.02.2020)
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Դե պատճառներից մեկն արդեն նշել ես` չեն ուզում ծախսվել: Միգուցե այն պատճառով, որ շուկան խիստ սահմանափակ է: Բայց բուն պատճառը տուֆտա վերահսկողությունն ու համարյա բացակայող խելամիտ մենեջմենթն է: Երբեմն ծախսեր անում են, նույնիսկ մեծ բայց ատկատների վրա ավելի շատ, քան ասենք արհեստավարժ ՏՏ ստորաբաժանման և ՏՏ անտվատնգության ղեկավարների և անձնակազմի վրա:
Ուզում են նվազագույն ներդրումներով իրենց համար "ընդունելի" արդյունքներ ունենալ, բայց ՏՏ աշխարհում այդպես չի լինում, մանավանդ եթե էդ պատկերացրած ընդունելին շատ հեռու է նորմալ լինելուց:
Չեն ուզում հասկանալ, որ լավ ծրագրավորողը, համակարգային ինժեները կարող են աշխատանք գտնել ողջ աշխարհում և իրենց բանկերի քեֆին չեն մնացել: Դե որոշ բանկեր էլ մտածում են, որ ռեբրենդինգ անելով բոլոր խնդիրները լուծվելու են
Դէ տուֆտա վերահսկողությունն էլ ՀՀ ԿԲ-ից է գալիս` էլի վերը նշված պատճառներով: Աուդիտների և ստուգուգումների առյուծի բաժինը, մանավանդ ՏՏ անվտանգությանը վերաբերվող, ֆիկտիվ են, թղթային:
Արդարության համար ասեմ, որ պարտադիր չի, որ կատարվածում Իդրամը մեղավոր լինի: Չի բացառվում, որ հենց քարտապանի կամ քարտը սպասարկող բանկի մեղքն է:
Ցավոք, բայց ՀՀ բջջային օգտագործողների շատ մեծ մասն ուղղակի պատկերացում չունի անձնական տվյալների պաշտպանության նվազագույն պահանջների մասին:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Life (25.02.2020)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ