User Tag List

Էջ 9 12-ից ԱռաջինԱռաջին ... 56789101112 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 121 համարից մինչև 135 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 175 հատից

Թեմա: Երևանյան մետրո

  1. #121
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Re. Երևանյան մետրո

    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ու ընդհանրապես, սենց հարցերը իրոք պետք ա մի քիչ ավելի գլոբալ տեսանկյունից դիտարկել, քան ուղղակի մեկ կամ երկու ավել մետրոյի մուտքի կառուցումն ա: Բոլորս էլ գիտենք որ Երևանը լուրջ տրանսպորտային խնդիրներ ունի, ճանապարհները նորմալ չեն, կենտրոնը լցրել են ու շարունակում են լցնել ինչ-որ անհասկանալի մավզալեյներով: Մի բան սարքելուց առաջ պետք ա խնդիրը դիտարկել քաղաքաշինության ընդհանուր առաջնայնությունների տեսանկյունից: Մարդիկ ուղղակի լավ փող լվանալու ձև են գտել - երթևկությունն կարգավորելու, խելքը գլխին տրանսպորտային միջոցներ բերելու, լուսաֆորները կարգավորելու, ճանապարհները նորմալ գծանշելու ու վերանորոգելու փոխարեն ինչ-որ էստակադաներ ու ստոր-վերգետնյա անցումներ են սարքում, տելեվիզորով ցույց են տալիս ու հետո ոչ մեկը դրանից չի օգտվում:
    Ճիշտ ես ասում, լիքը ավելորդ անիմաստ բան կա սարքած, որոնք միայն փող լվանալու միջոց են։ Բնականաբար էս մետրոյի մուտքն էլ ա փող լվանալու համար արվում, բայց սա աննպատակ հիմարություն չի։
    Հիմիկվա սարքածներից մի քանիսը թվարկեմ.
    Բարեկամության խաչմերուկի էտակադ. քաղաքի ամենաանճոռնի կառույցներից մեկը։ Ոչ մի նորմալ քաղաքում տենց բան չի կարա լինի։
    Ռոսիայի մոտի ստորգետնա ավտոճանապարհ. սրա պատճառով օրը 26 ժամ Խանջյանից դեպի ձախ թեքվելու համար խցանում ա։ Էն օրը երթուղայինը ստիպված տակով անցավ, պտտվեց հակառակ կողմով մտավ Ռոսիայի դիմացը։
    Հաղթանակ զբոսայգու դիմացի ստորգետնյա հետիոտն անցում. կատարյալ անիմաստություն, էդ փողոցը հերիք չի շատ հանգիստ ա, մի բան էլ մեջտեղումհսկայական չերթեւեկելի տարածք կա, շատ հարմար ա վեեւով անցնելը։
    Վարդան Մամիկոնյանի արձանի մոտի անցում. անիմաստություն։
    Իսահակյան - Նալբանդյան խաչմերուկի անցում. երեւի միակ արդարացված անցումը։
    Արշակունյաց պողոտայի վերգետնյա անցում. եթե չհաշվենք, որ պիտի երկու անգամ շատ աստիճան բարձրանալ, քան ստորգետնյայի դեպքում, ապա մնացածը լավ ա։


    Էսքանը ինչի գրեցի, ես էլ չգիտեմ, ուղղակի ասածս էն ա, որ նոր կառուցված անցում-մանցումները հիմնականում չեն արդարացնում ու պատահական չի, որ դրանք նախկինում նախատեսված էլ չեն եղել։ Իսկ այ էս մետրոյի մուտքը նախատեսված ա եղել, ու սովետի ժամանակ չեմ կարծում, որ դա նախատեսեին միայն փող լվանալու համար։

    Կաթողիկոսի մասին էլ իմ ասածը էն էր, որ բացի հիմիկվա նախատեսված հոռադարի եկեղեցի-մեկեղեցիից, կարող ա հետո որոշի մի հատ էլ միջին չափսի եկեղեցի, հետո մի հատ էլ մզկիթ եւ այլն։ Ուզում եմ ասեմ, դժվար էդ մասում ավելի լավ բան կառուցվի, քան մետրոյի մուտք, որը, ի դեպ, էդքան մեծ տարածք չի զբաղացնում (եթե ավելորդ չճոխացնեն)։

  2. #122
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Re. Երևանյան մետրո

    Մեջբերում Rammstein-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էսքանը ինչի գրեցի, ես էլ չգիտեմ, ուղղակի ասածս էն ա, որ նոր կառուցված անցում-մանցումները հիմնականում չեն արդարացնում ու պատահական չի, որ դրանք նախկինում նախատեսված էլ չեն եղել։ Իսկ այ էս մետրոյի մուտքը նախատեսված ա եղել, ու սովետի ժամանակ չեմ կարծում, որ դա նախատեսեին միայն փող լվանալու համար։
    Սովետի ժամանակ նախատեսված մետրո


    Այս մետրոյով օրական մի քանի հարյուր հազար, եթե ոչ միլիոն մարդ պիտի օգտվեր

    Մետրոյի ԲՈԼՈՐ կայարանները 5 վագոնի համար են նախատեսված։

    1981 թ. - տարեկան 14 մլն մարդ
    1987 թ. - տարեկան 31.5 մլն մարդ
    2001 թ. - տարեկան 15.5 մլն մարդ
    2004 թ. - տարեկան 12.1 մլն մարդ

    Ներկա պահին ունենք 9 կայարան + 1 պռովոկացիա։
    Գնացքների երթևեկության հաճախականությունը օրվա հիմնական ժամերին մոտ հինգ րոպեն մեկ է, իսկ այլ ժամերին մինչև 15 րոպե մեկ, գնացքի շարժման միջին արագությունը 35 կմ/ժ է:

    Երևանի մետրոլոպիտենի տարեկան բյուջեն 2002-ին կազմէլ եր 1 միլլիարդ 440 միլլիոն ՀՀ դրամ։ Այդ գումարից 800 միլլիոնը տրամադրվել էր պետության կողմից, իսկ մնացած մասը գոյացել է տոմսերի վաճառքից, այլ առքուվաճառքից և գովազդից։ Տոմսի գինը 50 դրամ է։
    Այսպիսով, ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ԷՐ փաստարկը ջարդուխուրդ եղավ, մետրոյի խճուկ վիճակին բախվելով։


    ՎԵՐՋՈՒՄ ՊԱՐԶ ԽՆԴԻՐ

    Տրված է
    Երիտասարդական մետրոյի ներքևի թունելի լայնությունը - 6 մետր
    Օրական օգտվող մարդկանց քանակը - 1254.5

    Հարց
    Արդյո՞ք կայարանին պետք է երկրորդ ելք կամ մուտք, նայած որ կողմից ես գալիս։

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ռուֆուս (03.04.2010)

  4. #123
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Re. Երևանյան մետրո

    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ՎԵՐՋՈՒՄ ՊԱՐԶ ԽՆԴԻՐ

    Տրված է
    Երիտասարդական մետրոյի ներքևի թունելի լայնությունը - 6 մետր
    Օրական օգտվող մարդկանց քանակը - 1254.5
    Տրվածի մեջ նշեիր, որ գրացքից մինչեւ շարժասանդուղք մարդիկ բարձրանում են 26 հատ աստիճան հետո եսիմքանի մետր քայլում են։ Երեւանի ամենաերկար ու էդ իմաստով ամենաանհարմար կայարանն ա։


    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարց
    Արդյո՞ք կայարանին պետք է երկրորդ ելք կամ մուտք, նայած որ կողմից ես գալիս։
    Դե կայարանը բերան չունի, որ ասի` իրան պետք ա թե չէ։ Տվյալ դեպքում մարդիկ պիտի որոշեն։
    Անձամբ ես համարում եմ, որ պետք ա։ Ու էս թեմայում դեռ հիմնավոր պատճառ չեմ կարդացել, ինչի համար կարող ա պետք չլինի էդ մուտքը։ Բոլորս էլ կարանք նստենց խորը փիլիսոփայական մտքեր արտահայտենք, թե պետությունը շատ ավելի կարեւոր ծախսեր ունի, բլա բլա բլա…

    1981 թ. - տարեկան 14 մլն մարդ
    1987 թ. - տարեկան 31.5 մլն մարդ
    2001 թ. - տարեկան 15.5 մլն մարդ
    2004 թ. - տարեկան 12.1 մլն մարդ
    Բա ի՞նչ ես ուզում, Հայաստանը օրեցօր դատարկվում ա, մարդ չի մնացել։
    Էս թվերը չեն նշանակում, որ պահանջարկ չկա։


    Ուղղակի մեր ժողովրդի մոտ սովորություն ա դառել, ամեն ինչին մի պոզ ու պոչ կպցնել, ինչ ա թե դա արվում ա ներկա իշանության օրոք։ Ես ներկա իշխանությունից , բայց դեռ չի նշանակում, թե ինչ նրանց օրոք արվում ա պարտադիր վատ ա։

  5. #124
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Re. Երևանյան մետրո

    Մեջբերում Rammstein-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե կայարանը բերան չունի, որ ասի` իրան պետք ա թե չէ։ Տվյալ դեպքում մարդիկ պիտի որոշեն։
    Անձամբ ես համարում եմ, որ պետք ա։ Ու էս թեմայում դեռ հիմնավոր պատճառ չեմ կարդացել, ինչի համար կարող ա պետք չլինի էդ մուտքը։ Բոլորս էլ կարանք նստենց խորը փիլիսոփայական մտքեր արտահայտենք, թե պետությունը շատ ավելի կարեւոր ծախսեր ունի, բլա բլա բլա…
    Ռամշ, ես քեզ հստակ, տնտեսական, սոցիալական, քաղաքական ու խզ ինչ հաշվարկներ, ապացույցներ ու հիմնավորումներ եմ բերել, իսկ դու ասում ես «չաղ ու հղբացած մարդիկ ալարում են, երկու քայլ անել» ու իմ հիմնավորումները համարում ես «բլա, բլա»

    Վերջնական
    Կողմ - մարդիկ երկու քայլ պակաս կանեն
    Դեմ - Անիմաստ ա, թանկ ա, աննպատակ ա ու այլ «բլա, բլա»

    Ի՞նչ խոսամ...

  6. #125
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Re. Երևանյան մետրո

    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ռամշ, ես քեզ հստակ, տնտեսական, սոցիալական, քաղաքական ու խզ ինչ հաշվարկներ, ապացույցներ ու հիմնավորումներ եմ բերել, իսկ դու ասում ես «չաղ ու հղբացած մարդիկ ալարում են, երկու քայլ անել» ու իմ հիմնավորումները համարում ես «բլա, բլա»

    Վերջնական
    Կողմ - մարդիկ երկու քայլ պակաս կանեն
    Դեմ - Անիմաստ ա, թանկ ա, աննպատակ ա ու այլ «բլա, բլա»

    Ի՞նչ խոսամ...
    Ես սովետի վախտ նախատեսված լինելու փաստը բերեցի, որովհետեւ սովետի վախտով անկապ աննպատակ բաներ հիմնականում չէին նախագծում։ Եթե դու քեզ ավելի բարձր ես դասում, քան էդ նախագծողն ոը նախատեսողը, որը պատահական մարդ չի, այլ ունի համապատասխան մասնագիտություն, ապա իմ ասելիքը ավարտվում ա։

    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կողմ - մարդիկ երկու քայլ պակաս կանեն
    Լավ ա չասիր` քայլելը օգտակար ա, բերեք ընդհանրապես մեքենաներին հանենք ռադ անենք, փողոցները տանք հետիոտներին։

    Ոչ թե մարդիկ երկու քայլ պակաս կանեն, այլ մի քանի մեքենա պակաս կլինի Աբովյան - Սայաթ-Նովա խաչմերուկ գնացող։
    Կոնկրետ ես եթե Բարեկամությունից կամ Ռոսիայից, կամ գնալու լինեմ էդ խաչմերուկ, ու մի քիչ էլ շտապեմ, հաստատ երթուղային պիտի նստեմ, կամ կանգնեմ, իսկ եթե էս մուտքը լինի` միայն մետրո։
    Ի դեպ, քո ասած երկու քայլը 500 մետր է, կամ կես կիլոմետր, կամ` 5.285 × 10^–14 լուսատարի։


    Արթ, ես նորից եմ ասում, էլի թանկ ա, ես դա լավ գիտեմ, (շարժասանդուղքը արդեն իսկ ահագին թանկ հաճույք ա)… բայց ոչինչ։ Էդքան շենք սարքվեց էլիտար հաստավզերի համար, էդքան փողոց ու գետնանցում սարքվեց, որ ջիպ քշողները հանգիստ քշեն, ինչ որ կակոյ նիբուձյ մարդուկներ էլ վերեւից փողոց անցնելով չմաշեն ջիպի արգելակման կալոդկեքը, ու էս լրիվ արվել ա միայն ջիպերի շարժը հեշտացնելու համար, թող մի բան էլ հասարակ մահկանացուների համար արվի…

  7. #126
    Պատվավոր անդամ Ungrateful-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.05.2007
    Հասցե
    մայրաքաղաք
    Գրառումներ
    1,978
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Re. Երևանյան մետրո



    Ուզում եմ ...

  8. #127
    Ձայ Ձայնալար-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.04.2007
    Տարիք
    42
    Գրառումներ
    5,289
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Re. Երևանյան մետրո

    Մետրոն և ԱԺ պատգամավորները

    Ինչպես հայտնի է, մետրոն ամենաէժան փոխադրամիջոցն է, որից հիմնականում օգտվում են միջին և ստորին խավի ներկայացուցիչները։ Հայաստանում նույնպես այդպես է։ Մետրոյի ժետոնի սակագինը 50 դրամ է՝ մյուս բոլոր փոխադրամիջոցների համեմատ ամենաէժանը։ Հետաքրքիր էր պարզելը, թե ազգիս ընտրյալները որքանով են տեղյակ մետրոյին վերաբերող հարցերին։

    Թե որքա՞ն հաճախ են, օրինակ, ՀՀ Ազգային ժողովի պատգամավորները շրջում մետրոյով և գիտե՞ն արդյոք՝ մետրոյի սակագինը որքան է, փորձեցինք ճշտել հենց իրենցից։

    «Օրինաց երկիր» խմբակցության ղեկավար Հեղինե Բիշարյանը չգիտեր. մետրոյով չի շրջում։

    -Վերջին անգամ մետրո երևի մի 10 տարի առաջ եմ նստել,-ասաց նա։

    Նույն իրավիճակում էր նաև նրա կուսակից Հովհաննես Մարգարյանը։

    -Ես գյումրեցի եմ, և Գյումրիում մետրո չկա, որ երթևեկեմ։ Այստեղ ընդամենը գալիս եմ աշխատանքի,-նշեց Հ. Մարգարյանը։

    ՀՀԿ պատգամավոր Առաքել Մովսիսյանն (Շմայս) էլ ժետոնի գինը չիմանալը կապեց գյուղի հետ.

    -Մետրո չեմ նստում։ Գյուղերում որ լիներ, կնստեի։

    Մետրոյի ժետոնի սակագինը չգիտեր նաև «Բարգավաճ Հայաստան» կուսակցության անդամ Էռնեստ Սողոմոնյանը.

    -Վաղուց մետրոյով չեմ երթևեկել։ Եթե երթևեկել եմ, ընկերներով ենք եղել, նրանք իմ փոխարեն վճարել են։ Մտքովս էլ չի անցել հարցնել սակագինը։

    Փոխարենը ԲՀԿ մեկ այլ պատգամավոր՝ Նաիրա Զոհրաբյանը, միանգամից պատասխանեց, որ սակագինը 50 դրամ է։

    -Ես պարբերաբար՝ շաբաթվա մեջ առնվազն 2 անգամ, օգտվում եմ մետրոյից, որովհետև մեր տունը «Բարեկամություն» կայարանից մեկ կանգառ վերև է, և ես սիրում եմ և՛ մետրոյից էլ օգտվել, և՛ երթուղային տաքսիներից, որոնց սակագինն էլ 100 դրամ է,-ասաց Ն. Զոհրաբյանը։

    Մետրոյի ժետոնի սակագինը գիտեր նաև ՀՅ Դաշնակցություն խմբակցության անդամ Արմեն Ռուսատմյանը, թեև նա մետրոյից չի օգտվում.

    -Ինձ մետրոն հարմար չէ։ Զեյթունում եմ ապրում, այնտեղ մետրո չկա, ուզենամ էլ, չեմ կարող մետրոյից օգտվել։

    ՀՅԴ խմբակցության ղեկավար Վահան Հովհաննիսյանն էլ դժվարությամբ հիշեց սակագինը, քանի որ, ինչպես ինքն ասաց, վերջին տարիներին բախտ չի վիճակվել մետրո մտնել.

    -Բայց մի անգամ մտա, ինչ-որ ժետոն տվեցին, ուղղակի չեմ հիշում՝ ի՞նչ արժեր։ Կարծեմ 50 դրամ էր։

    ՀՀԿ խմբակցության քարտուղար Էդուարդ Շարմազանովն էլ մոտ 2 տարի առաջ է մետրոյով երթևեկել և հիշում է, որ այն ժամանակ ժետոնը 50 դրամ արժեր։

    -Մետրոյի սակագինը 100 դրամ է,-սա էլ հայտարարեց մեկ այլ հանրապետական՝ Կարեն Ավագյանը։-Վերջին անգամ աշնանն եմ երթևեկել։ Ոչ ամեն օր, բայց ժամանակ առ ժամանակ ես մետրոյից օգտվում եմ։

    Իսկ ՀՀԿ պատգամավոր Հովհաննես Սահակյանը հիշում է, որ ոչ վաղ անցյալում մետրոյից հաճախ էր օգտվում.

    -Վերջերս ենք ընկերներով երթևեկել. եթե չեմ սխալվում, 10-12 օր առաջ։ Բայց, ճիշտն ասած, տեղյակ չեմ սակագնից՝ օբյեկտիվ պատճառներով. ժետոնը ես չեմ գնել։ Բայց ուսանող ժամանակ բավական հաճախ օգտվել եմ, իմ սիրած տրանսպորտի միջոցներից է եղել զուտ այն պատճառով, որ լիքը հասարակություն, ժողովուրդ կա, շփվում են և այլն։

    Պատգամավոր Վիկտոր Դալլաքյանն էլ մետրոն կարոտում է.

    -Աշխատանքի գնում եմ և աշխատանքից տուն եմ վերադառնում հիմնականում ոտքով. քայլել սիրում եմ։ Մենք ապրում ենք բշժկական ինստիտուտի հարևանությամբ։ Իսկ մետրոյին կարոտում եմ և շաբաթ օրերը մետրոյով եմ գալիս աշխատանքի, մետրոյով էլ գնում եմ։

    Մետրոյի սակագինը, սակայն, Վ. Դալլաքյանը չէր հիշում։

    Ի դեպ, «Ժառանգություն» կուսակցության բոլոր այն պատգամավորները, ում մենք մոտեցանք, առանց վարանելու պատասխանեցին, որ ժետոնի սակագինը 50 դրամ է։

    -Վերջին անգամ մի քանի օր առաջ եմ երթևեկել։ Ոչ շատ հաճախ, բայց օգտվում եմ մետրոյից,-նշեց Զարուհի Փոստանջյանը։

    «Ժառանգություն» խմբակցության ղեկավար Ստեփան Սաֆարյանն էլ է բավական հաճախ օգտվում փոխադրամիջոցի այս տեսակից.

    -Վերջին անգամ երեկ եմ մետրոյից օգտվել։ Ցավում եմ, որ Հայաստանում մետրոպոլիտենի ցանցը զարգացած չէ։ Կարծում եմ՝ աշխարհի բոլոր երկրներում ամենահարմարավետ տրանսպորտային միջոցը, որ ես նաև նախընտրում եմ օգտագործել, մետրոպոլիտենն է։

    Մետրոյից հաճախ է օգտվում նաև «Ժառանգություն» կուսակցության վարչության նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանը, քանի որ նրանց տան միակ ավտոմեքենան հիմնականում ծառայում է ընտանիքի անդամներին տեղափոխելու նպատակին.

    -Ոչ միայն մետրոյով, հիմնականում նաև երթուղային տաքսիներով եմ շրջում, որովհետև «ժողովրդի մասին մտածող» քաղաքապետարանն այնպես է արել, որ 16 թաղամասից մինչև ամենամոտիկ մետրոյի «Բարեկամություն» կայարան ավտոբուս չի աշխատում։ Բացառապես աշխատում են երթուղայիններ, որոնք հայտնի պատգամավորների ենթակայության տակ են։ Գծատերերը պատգամավորներ են, և ավելի քան 20 000-ի չափ բնակչություն ունեցող թաղամասից որևէ ավտոբուս չկա, որ գնում է մետրո։ Մինչդեռ մինչև 15 թաղամաս գալիս են ավտոբուսները, և ընդամենը այդ 300-500 մետրը, որ պետք է պտույտ կատարեն, հատուկ պտույտ չեն կատարում։

    Ա. Մարտիրոսյանի խոսքերով՝ տրանսպորտային խնդիրները կարելի է լուծել բացառապես մի դեպքում. եթե մետրոյի մեկ ճյուղ անպայման գնա Աջափնյակ, մեկ ճյուղ՝ Կոմիտաս, մեկ ճյուղ՝ դեպի Նոր Նորք համայնք։
    http://www.7or.am/hy/news/2010-04-07/12879/
    Վերջին խմբագրող՝ Ձայնալար: 08.04.2010, 13:27:

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Rammstein (08.04.2010)

  10. #128
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Հուլիսի մեկին Երևանի մետրոն «կարդիականացնեն»... Երթևկության արժեքը 50 դրամից դարձնելով 100...

    Բառարան ո՞վ ունի, կարո՞ղ ա «արդիականացնել» բառը «թանկացնել» իմաստով ա օգտագործվում վերևներում:

  11. #129
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հուլիսի մեկին Երևանի մետրոն «կարդիականացնեն»... Երթևկության արժեքը 50 դրամից դարձնելով 100...

    Բառարան ո՞վ ունի, կարո՞ղ ա «արդիականացնել» բառը «թանկացնել» իմաստով ա օգտագործվում վերևներում:
    Բա ի՞նչ էին հավայի հաչում, իբր չեն արդիակա… է՜հ, չեն թանկացնելու:

    Իսկ տեղեկույթը հավաստի՞ ա: Եթե հա, կարելի ա ժետոնի բիզնես անել, հիմա լիքը առնել, հուլիսի 1-ից հետո 6 հատը 500 դրամով ծախել:

  12. #130
    e' un uomo libero Adriano-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.07.2008
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    1,297
    Բլոգի գրառումներ
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հուլիսի մեկին Երևանի մետրոն «կարդիականացնեն»... Երթևկության արժեքը 50 դրամից դարձնելով 100...

    Բառարան ո՞վ ունի, կարո՞ղ ա «արդիականացնել» բառը «թանկացնել» իմաստով ա օգտագործվում վերևներում:
    Ճիշտն ասած իմ կարծիքով արդիականացման մեջ մտնում է ինչպես ընդհանուր պարկի թարմացումը, անվտանգության համակարգերի և մաքրության պահպանումը, այնպես էլ առավել երկարատև ժամանակահատվածում նոր գծեևի կառուցումը…Ուղղակի վատը նա է, որ մարդկանց փողերը լափում են ու նորից մեզնից փող են հավաքում արդիականացման համար… Բայց ինձ հետաքրքրում է հետևյալ հարցը, ինչպես լսեցի հեռուստացույցով, քաղաքապետը նշեց ինչ-որ փողոցների բեռնաթափման մասին, որի նպատակը մետրոյի առավել աշխույժ աշխատանքի ապահովումը…Բայց չհասկացա էդ ինչպես պետք է արվի, մոտավորապես կարո՞ղ եք բացատրել էդ «բեռնաթափման իմաստը»

  13. #131
    Մշտական անդամ Morg-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Տարիք
    33
    Գրառումներ
    299
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Մետրոն թանկանումա

    Երևանի մետրոպոլիտենը թանկացնում է սակագները: Հուլիսի 1-ից ուղևարձը արժի նախկին 50-ի փոխարեն 100 դրամ:

  14. #132
    insidious VisTolog-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.10.2007
    Հասցե
    Էլի հին տները
    Գրառումներ
    8,294
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Morg-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երևանի մետրոպոլիտենը թանկացնում է սակագները: Հուլիսի 1-ից ուղևարձը արժի նախկին 50-ի փոխարեն 100 դրամ:
    Գնամ քարտս լցնեմ:


  15. #133
    Պատվավոր անդամ Valentina-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.03.2010
    Գրառումներ
    861
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rammstein-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բա ի՞նչ էին հավայի հաչում, իբր չեն արդիակա… է՜հ, չեն թանկացնելու:

    Իսկ տեղեկույթը հավաստի՞ ա: Եթե հա, կարելի ա ժետոնի բիզնես անել, հիմա լիքը առնել, հուլիսի 1-ից հետո 6 հատը 500 դրամով ծախել:
    Հավաստիա հավաստի, լուրերով ասել են:

    Մեջբերում Adriano-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճիշտն ասած իմ կարծիքով արդիականացման մեջ մտնում է ինչպես ընդհանուր պարկի թարմացումը, անվտանգության համակարգերի և մաքրության պահպանումը, այնպես էլ առավել երկարատև ժամանակահատվածում նոր գծեևի կառուցումը…Ուղղակի վատը նա է, որ մարդկանց փողերը լափում են ու նորից մեզնից փող են հավաքում արդիականացման համար… Բայց ինձ հետաքրքրում է հետևյալ հարցը, ինչպես լսեցի հեռուստացույցով, քաղաքապետը նշեց ինչ-որ փողոցների բեռնաթափման մասին, որի նպատակը մետրոյի առավել աշխույժ աշխատանքի ապահովումը…Բայց չհասկացա էդ ինչպես պետք է արվի, մոտավորապես կարո՞ղ եք բացատրել էդ «բեռնաթափման իմաստը»
    Դե որ մետրոն թանկացնեն, մարդիկ ուրախությունից կսկեն մետրոյից ավելի շատ օգտվել, համ էլ տեսախցիկներ են տեղադրվելու, իբր թանկացումը նաև դրա հետա կապված: Մի խոսքով մեզ նկարահանելու են

  16. #134
    Պատվավոր անդամ impression-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.03.2007
    Գրառումներ
    3,734
    Բլոգի գրառումներ
    7
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Adriano-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց չհասկացա էդ ինչպես պետք է արվի, մոտավորապես կարո՞ղ եք բացատրել էդ «բեռնաթափման իմաստը»
    բեռնաթափումը սենց ա բացատրվել` որտեղով որ մետրոյի մարշրուտ ա անցնում, էն մասերի երթուղայինները պակասացնում են
    հանճարեղ լուծում ա, ինչպես միշտ
    Find what you love and let it kill you. (c) Bukowski

  17. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Adriano (21.06.2011)

  18. #135
    e' un uomo libero Adriano-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.07.2008
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    1,297
    Բլոգի գրառումներ
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում impression-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    բեռնաթափումը սենց ա բացատրվել` որտեղով որ մետրոյի մարշրուտ ա անցնում, էն մասերի երթուղայինները պակասացնում են
    հանճարեղ լուծում ա, ինչպես միշտ
    Լավ, բա էնա ասա գործի չհասանք Փաստորեն, եթե իմ մարշրուտը Բաղրամյանովա գնում, բարեկամությունով, ես պետքա հազար հատ տրանսպորտ փոխեմ… Եթե նստում ես Կոմիտասից ու վերջնական տեղդ ասենք Սարյան փողոցնա, հիմա ինչ պետքա Կոմիտասով գամ, բարեկամություն իջնեմ, մետրո նստեմ հետո էլ մի քանի կիլոմետր ոտքով քայլեմ Ստեղ ինչ-որ մի բան թերի է…

Էջ 9 12-ից ԱռաջինԱռաջին ... 56789101112 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Երևանյան թատրոններ
    Հեղինակ՝ Undina, բաժին` Թատրոն
    Գրառումներ: 37
    Վերջինը: 19.03.2012, 21:15
  2. Երևանյան փողոցներ
    Հեղինակ՝ Angelina, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 43
    Վերջինը: 02.04.2011, 15:49
  3. Երևանյան մայրամուտ
    Հեղինակ՝ Գոռ Ջան - Հայ, բաժին` Լուսանկարչություն
    Գրառումներ: 35
    Վերջինը: 05.07.2010, 18:52
  4. Արձակ. Մետրո
    Հեղինակ՝ Հարդ, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 4
    Վերջինը: 04.10.2009, 17:56

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •