Թեման բացողը, իր ընտրած վերնագրով մեծ պատվի է արժանացրել ռաբիսը:
Այս հարցը ինձ համար առհասարակ քննարկմեն ենթակա չէ:
Սովորաբար բարձր մշակույթը ներկայացնող մարդիկ բարձր ինտելեկտ են ունենում:
Որպես կանոն ռաբիս ոճը ներկայացնում են ցածր ինտելեկտ ունեցող մարդիկ:
Նույն Արամ Ասատրյանը, Սպիտակցի Հայկոն, Արմենչիկը, Թաթուլը,Վլեն, Բղդոն,Արտաշ Ասատրայնը,Աֆոնը եվ վերջապես Ֆիլե ԳագոնԱյս բոլոր մարդիկ աչքի են ընկնում իրենց ցածր ինտելեկտով:
Ցավոք Հայաստանի ռեստորանները նույնպես ողողված են նման կարգի ցածրակարգ երաժիշտներով, որոնք տարիներ շարունակ ժողովրդին մատուցում են ցածրաճաշակ, թուրքախառն հնչերանգով, Ստամբուլի փողոցներին հարիր, օտարամոլ աղմուկ:
Հատուկ կուզեի անդրադառնալ Արմենչիկին
Ասեմ որ կրթությամբ երաշիտ եմ,եվ ինձ իրավունք եմ վերապահում համարձակ կարծիք հայտնել այս կամ այն կատարողի, կամ երաժշտական ուղության վերաբերյալ:
Արմենչիկին ինձ համար հայտնաբերեցի 2003 թվականին, նրան լսելով անիմջապես հասկացա որ ունի շնորք, ունի ինքնատիպ ձայնային տվյալներ եվ ինքնատիպ երգելավոճ: Որպես իսկական մելոման, որը ընդունում է առանց բացառության բոլոր երաժշտական ոճերը, որոշեցի անպատճառ գնալ նրա նախորդ համերգին:
Բայց, ցավոք վերջին Հայաստանյան համերգից հետո, Արմենչիկի մոտ ոչ մի ստեղծագործական աճ չգրանցվեց, ցավոք նրա ցածր ինտելեկտը թույլ չի տալիս որ բացառիկ ձայնային տվյալները, եվ ինքնատիպ երգելավոճը կարողանա մատուցել իր ողջ հարստությամբ:
Նա մնացել է պարսիկներից, հույներից, թուրքերից երգ որսալու, երգի բառերը հայերեն փոխելու խղճուկ մակարդակի վրա: Այն դեպքում երբ Հայաստանում կան պարզապես հրաշալի երգահաններ, որոնց դիմելով նա հաստատ մեկ աստիճան կբարձրանա,եվ ձեռք կբերի ավելի մեծ լսարան:
Այս տարի խոսք չի կարող գնալ նրա համերգին գնալու մասին, ավելին , ամեն գնով փորձում եմ մտքափոխել բոլոր նրանց ովքեր ոգեվորված, խանդավառված սպասում են նրա մենահամերգի օրվան:
Հարգելի երաժշտասերներ, գնահատեք նրանց ովեքեր աշխատում են իրենց վրա, փորձում են կատարելագործվել ոչ միայն իրենց արվեստում, այլեվ լրացնում են իրենց ինտելեկտուալ պաշարը:
Ցավոք կանխազգում եմ որ սա կլինի Արմենչիկի վերջին Հայաստանյան տրիումֆային մենահամերգը:
Էջանիշներ