Մեջբերում Արշակ-ի խոսքերից
Նախ, բոլորովին էլ պարտադիր չի, որ հիմնի բառերը հենց սկզբից այնքան ծանոթ լինեն, որ ասեն՝ ծամծմված է: Ոնց որ «նաիրյան դալար բարդին» է արդեն դառել «ծամծմված» , նույն ձևով ու մի բան էլ ավելի շուտ, ցանկացած հիմնի բառեր ուզած-չուզած դառնում են «ծամծմված», եթե նույնիսկ նախկինում նրանում եղած ձևակերպումները լրիվ նորություն լինեն:

Ինչ վերաբերում է հիմնի բովանդակությանը, ապա իմ խորին համոզմամբ հիմնը ոչ թե պետք է լինի ուղղակի ժողովրդի փառաբանությունն ու արժանիքների թվարկումը, այլ առաջին հերթին պետք է արտահայտի ժողովրդի ձգտումները, նպատակներն ու երազանքները: Այն պետք է ներկայացնի ժողովրդի ոչ միայն անցյալը, այլև այն ապագան, որին ձգտում է ազգը: Այսինքն՝ հիմնը պետք է ազգային գաղափարախոսության խտացումը լինի և ոչ թե ուղղակի շատ լսված բառերի շռայլում: ՈՒ պետք է ոգեշնչի մարդուն և՛ բառերի, և՛ երաժշտության միջոցով:

Բացի դրանից, համաձայն չեմ, որ հիմնի բանաստեղծական արժեքը կարևոր չի: Եթե կարևոր չլիներ, բոլոր ժողովուրդների հիմները բանաստեղծության ու ու երգի տեսքով չէին լինի: Հիմնը արտահայտում է նաև ժողովրդի գեղեցիկի ընկալումը, արվեստն ու մշակույթը, հետևաբար բանաստեղծական առումով էլ, երաժշտության առումով էլ պետք է գեղեցիկ լինի ու ներկայացնի ազգային մշակույթը:

Ամեն դեպքում շատ լավ է, որ հիմնի վերաբերյալ թեմա եք բացել: Մեզ պետք են այսպիսի քննարկումները:
Արշակ ջան, շատ բազմակողմանի ու ամբողջական ներկայացրել էս հիմնի ինչպիսին լինելը, ոչ մի բան չի կարելի ավելացնել կամ մի կողմ դնել, լրիվ համաձայն եմ քո հետ, ուղղակի ասեմ, որ դա իդիալական հիմնն է: Իմ նկարագրությունը քոնի համեմատ աղքատ է, բայց հիմնը ավելի հարուստ է քան իմ նկարագրությունը:
Յուրաքանչյուր պարզ ու հասքանալի խոսքի տակ, ինքնին կերպով կարելի է հասքանալ քո նշած հատկություններից շատերը, իհարկ է, կրկնում եմ, դու ներկայացրել էս իդիալական հիմնը, իսկ ինչքանով է իմ գրածը ձգտում քո ասածին, կարող է ասել յուրաքանչյուրը, բայց ո՛չ ես:
Մենակ ասեմ, որ ասելու շատ բան կա, չնայած սեղմությանը