Կարո"ղ է արդյոք փողի համար աշխատող հոգեբանն օգտակար լինել մարդու, որն ունի բավականաչափ հարուստ արժեքային համակարգ և սկզբունքորեն հասկանում է հոգեբանի «տրյուկները»:
Կներեք որ միջամտում եմ, իսկ դու կարող էս ասել ընդհանրապես ինչա՞ նշանակում հոգեբան, կամ օվքե՞ր են այդ մարդիկ: Ես օրինակ ոնց մտածում եմ հոգեբան նշանակումա հոգի բանող, արդյո՞ք կա ինչ-որ մեկը որ հոգիյա բանում բացի Աստծուց, թե՞ ես իմաստը ճիշտ չեմ հասկանում: Կխնդրեմ եթե ինչ-որ մեկը կարող է ինձ բացատրել մեծ սիրով կլսեմ:
Մենք իրար սեր ենք պարտք մարդիկ:
Մենք իրար սեր ենք պարտք մարդիկ:
Մի պահ հասկանում եմ, որ այնքան էլ ճիշտ չէ գրածդ (որովհետև շատ հոգեբաններ ողնուծուծով մատերիալիստներ են) բայց չգիտեմ ինչի հավանեցի սահմանումդԻնքս էլ կարծում եմ որ հոգեբանը հենց մարդկանց Լույս տվող ու ճիշտ ուղու վրա կանգնեցնող մեկը պետք է լինի, այլ ոչ թե ինչ որ կերպ բուժող ու առանց բուն այդ մարդու մեջ արժեքներ փոխելու, գիտելիքով զինելու ավարտի գործը և շատ հաճախ կամ միշտ դա անի իր շահի մասին մտածելով։ Վառ հոգեբանի կերպարներ են ինձ համար Հոգևոր Մեծ Ուսուցիչները. օրինակ Հիսուսը, որը կարողացավ ամբոխի ձեռքից ազատել մարմնավաճառ մի կնոջ, որին ուզում էր սպանել այդ ամբոխը և ամենակարևորը չդատապարտեց այդ կնոջը ու կարողացավ Իրեն Իմաստությամբ փոխել այդ կնոջ ողջ կյանքը ու հետագայում նա դարձավ ամենահավատարիմ ու լավ աշակերտներից մեկը, որը գրի առավ նաև այդ Մեծ Ուսուցչի Ուսմունքը չնայած կանոնակարգված Աստվածաշնչի մեջ այն չմտավ, բայց չկորցրեց դրանից իր ճշմարտությունն ու արժեքը։
Թե սիրում ենք՝ մեր սրտի բոլոր լարերո՜վ սիրենք...Միայն Սիրուն է երաժշտությունը զիջում, բայց և Սերն էլ մեղեդի է...
Ես և Դու՝ Մի Ենք՝ Մի-Մի Աշխարհ Ենք, Հավերժի Ճամփորդներ...
Հուսիկ ջան, ես ամենևին նկատի չունեի, որ հոգեբանները պետք է կամ կարող են Աստծո լույս ցույց տալ պացիենտներին:
Խոսքն այն մասին էր, որ մարդը կարող ա հայտնվի հոգական այնպիսի ծանր կամ բարդ վիճակում, որից գլուխը կորցնի, ապրի խորը դեպրեսիա, մթագնի իրավիճակը ճիշտ գնահատելու ու լուծումներ գտնելու ունակությունը, բթանա ենթազգացողությունը, այսինքն՝ ծանր ապրումներից պարզապես հոգեկանի խաթարում լինի, ու այդտեղ հնարավոր է շատ տեղին լինի հոգեբանի հետ զրույցը, խորհուրդը, այլ կերպ ասած՝ ձայն կողքից, քանի որ երբ մարդը մոլորվել է ու կորցրել կամ հեռացել ներսի ձայնից, ականջը սրված է դրսի ձայնի:
Իսկ հոգեբանությունը, այսինքն հոգեվիճակների վերլուծությունը՝ մոդելների վրա հիմնված գիտություն է, և ուզենք, թե ոչ՝ այս կամ այն չափով կիրառելի է բոլորիս վրա էլ:
Հա, ու էն ժամանակ, երբ որ հոգեբանի օգնությամբ մարդը գա քիչ թե շատ նորմալ վիճակի, մնացածն արդեն ինքն ինքնուրույն կվերգտնի իր ներքին հարմոնիան![]()
Վերջին խմբագրող՝ Բարեկամ: 25.07.2008, 13:03:
Համամիտ եմ քեզ հետ, բայց բացի դժվար պահին ձեռք մեկնելուց և այդ վիճակից դուրս բերելուց շատ կուզենայի ու իմ պատկերացմամբ էդպես էլ պետք է անի հոգեբանը, որ կարողանա նաև ապրելու ուղի ցույց տա իր այցելուին, որպեսզի կրկին ու կրկին այդ այցելուն չհայտնվի նմանատիպ հոգեկան ծանր վիճակներում ու թմրամոլի նման անընդհատ գնա հոգեբանի մոտ ասի ինձ օգնի ինչպես անում են նաև մարմնական հիվանդությունների դեպքում. այսինքն ասածս քո ներկայացրածի հաստատումն էր ու նաև մեկ քայլ առաջ![]()
Թե սիրում ենք՝ մեր սրտի բոլոր լարերո՜վ սիրենք...Միայն Սիրուն է երաժշտությունը զիջում, բայց և Սերն էլ մեղեդի է...
Ես և Դու՝ Մի Ենք՝ Մի-Մի Աշխարհ Ենք, Հավերժի Ճամփորդներ...
Ցավոք շատ իմաստներ դեգրատացվել են իրենց տերմինների բառացի բացատրություններից, բայց սա իմիջիայլոց.....
Բարեկամս, ես հոգեբանից շատ բան չեմ պահանջում, ընդամենը մարդկային մի քանի նորմալ որակներ. Նա խնդրահարույց հարցի շուրջ ինքը ևս չպիտի զգա հոգեբանի կարիք, լինի իր գործի նկատմամբ ազնիվ` գոնե այնքանով, որքանով նպատակ չի դնի ցուցադրել իր խելացիությունը, ներշնչի վստահություն գոնե այնքան, որքան իր վրա հույս են դնում և ունենա իր «ՎԵՋԴ ՄԻ ԴԻՐ, ՍԵԼԱՎԻ» առանցքային խորհուրդը հիմնավորելու համար անհրաժեշտ քթածակ:
Չմոռանամ ավելացնել, որ աշխատանքի ժամին իր կաբինետում հաճախորդին սպասող հոգեբանը որևէ երաշխավորված շանս չունի նշված որակներով ավելին լինելու օրինակ Ձեզանից:
Հ. Գ.
Ի դեպ հետաքրքիր ստորագրությունա, նույնպես նոր թեմայի առարկա![]()
Ես էլ եմ արդեն հասկանում հոգեբանների <տրյուկները>որն ունի բավականաչափ հարուստ արժեքային համակարգ և սկզբունքորեն հասկանում է հոգեբանի «տրյուկները»![]()
Հոգեբանության գլխավոր զենքը շփումն է, այս ետևույթի մեջ է դրսևորվում անհատի փիլիսոփայական հնարավորությունները :
Բավականին հարուստ համակարգ ունենալը հարաբերակն կատեգորիա է և փոփոխական :
«Սկզբունքորեն հասկանալը» եսին չի ձեռբազատում կախվածությունից ,բնականաբար նաև ևվս մեկ անգամ իր առավելություններից մեկը ցուցադրելու գայթակղությունից, տվյալ դեպքում որը կարտահայտվի հոգեբանին ցուցադրել սեփական մտավոր կարո ղությունները ինչպես նաև իր դիրքային առավելությունը, որը վերջին հաշվով հնարա վորություն է տալիս եսին արտահայտվել որպես «ունիվերսալ հարուստ արժեքային համակարգի» կրողի:![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ