User Tag List

Նայել հարցման արդյունքները: «Դիսկրիմինացիոն/ռասիստական կատակներ» թեման պե՞տք է ջնջել, թե՞ ոչ:

Քվեարկողներ
29. Դուք չեք կարող մասնակցել այս հարցմանը
  • Այո, պետք է ջնջել:

    8 27.59%
  • Ոչ, ջնջելու պատճառ չեմ տեսնում:

    21 72.41%
Էջ 10 14-ից ԱռաջինԱռաջին ... 67891011121314 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 136 համարից մինչև 150 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 207 հատից

Թեմա: «Դիսկրիմինացիոն/ռասիստական կատակներ» թեման արժե՞ ջնջել, թե՞ ոչ:

  1. #136
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,624
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    One_Way_Ticket, էդ նույն գեյերի անեկդոտը ընդհանուր անեկդոտներում գրի, մարդավարի մոլեգնենք, սարքենք ֆեմինիստական ու հայրիշխանական տեղը տեղին սռաչ, թե չէ էն «դիսկրիմինատիվներում» հիմա ինչ գրում ես, գնում-կպնում ա էն մարդասպան ոստիկանների թեմային: Թե դրա ինչն էր դիսկրիմինատիվ, էլի, մարդիկ հանգիստ ասել-խոսելով իրանց սեքսն էին անում :
    Եսիմ, ախպեր։ Էն, որ տղամարդը պիտի դիմանա, բավական դիսկրիմինացիոն մշակութային տարր է։ Կարող է մարդ կա, լավ էլ ցավոտ է տանում։ Հատկապես եթե էդ մարդը գեյ է ու դասական տղամարդու կերպարին առանց դրա էլ չի համապատասխանում։

  2. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (18.06.2020), Varzor (19.06.2020), Տրիբուն (18.06.2020)

  3. #137
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    էն որ դիսկրիմինացիոն անեկդոտների թեմայում անեկդոտ ա պատմվում, հետո ստեղ ասում էն «դրա ինչն էր դիսկրիմինացիոն», ու պատմողը գալիս ստեղ սկսում ա էդ դիսկրիմանացիոնությունը արդարացնել՝ էլ ավելի դիսկրիմացիոն արտահայտություններով․․․ ստեղ են ասում՝ իջե՛ք, հասել ենք

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    ivy (19.06.2020)

  5. #138
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,624
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Տեսնես որն էր գրածիս մեջ "էլ ավելի դիսկրիմինացիոն արտահայտությունը"։ Գեյի՝ դասական տղամարդու կերպարին չհամապատասխանե՞լը։ Կարո՞ղ է սուտ եմ ասում՝ համապատասխանում է։ Թե՞ դասականը լավ բառ չէր, պիտի անպայման ասեի "ավանդական մշակույթի կողմից կերտված, ստեղծագործություններում փառաբանված տղամարդու կերպարին"։ Արա դե զզվցրիք էլի։ Ամեն անմեղ բառի հետ պիտի զգույշ լինես, որ տարատեսակ "իզմ"-երի հողի վրա յաները տարածները մանրադիտակով էլ նայեն, դիսկրիմինացիա չգտնեն։ Լրիվ ձախական տերրոր են սարքել։ Վիշապի ասածի պես, ես էլ եմ արդեն ագրեսսիվանում։

  6. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    CactuSoul (30.06.2020), Freeman (19.06.2020), Տրիբուն (19.06.2020)

  7. #139
    nocturnus Հայկօ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.08.2008
    Գրառումներ
    8,423
    Բլոգի գրառումներ
    4
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    էն որ դիսկրիմինացիոն անեկդոտների թեմայում անեկդոտ ա պատմվում, հետո ստեղ ասում էն «դրա ինչն էր դիսկրիմինացիոն», ու պատմողը գալիս ստեղ սկսում ա էդ դիսկրիմանացիոնությունը արդարացնել՝ էլ ավելի դիսկրիմացիոն արտահայտություններով․․․ ստեղ են ասում՝ իջե՛ք, հասել ենք
    Ես լուրջ չեմ հասկանում՝ դրա ինչն ա դիսկրիմինացիոն, շնորհակալ կլինեմ, եթե բացատրես:
    DIXI
    carpe noctem

  8. #140
    ավագ մոդեր
    Ուլուանա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    ԱՄՆ
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    12,738
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մոդերատորական. թեմայից դուրս գրառումները ջնջվել են: Հիշեցնեմ, որ տվյալ թեման բացվել է կոնկրետ թեմայի գոյության իրավունքը քննարկելու համար: Չնայած քվեարկությունն ավարտվել է, ու արդյունքի համաձայն` խնդրո առարկա թեման ներկայումս չի ջնջվում, բայց այս թեման շարունակում է բաց մնալ` հետագա քննարկումների համար: Թեման այլ ուղղություններով մի՛ շեղեք:
    Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
    Ռոյ Գուդման

  9. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Աթեիստ (19.06.2020), Վիշապ (19.06.2020)

  10. #141
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես լուրջ չեմ հասկանում՝ դրա ինչն ա դիսկրիմինացիոն, շնորհակալ կլինեմ, եթե բացատրես:
    մի համանման արհեստական անեկդոտ պատմեմ․
    տղամարդը մեջքին պառկած, կինը վրան հեծյալի դիրքով սեքս են անում, մեկ էլ տղամարդը ասում ա․
    ― Ախ, ցավաց։
    ― Տղամարդ չե՞ս, դիմացի՛։

    Ծիծաղելի՞ էր։ Քո մտքով կանցնի՞, որ սենց անեկդոտ կարա լինի։

    Այդ անեկդոտի իմաստը հենց այն է, որ ծիծաղաշարժությունը ասածների անհեթեթության մեջ է, յանի գեյը ի՞նչ տղամարդ։ Հումորը այն կարծրատիպերի վրա է հիմնված, որ տղամարդը գեյ չի կարա լինի, գեյն էլ՝ տղամարդ։ Այլապես այդ անեկդոտը վերևի պատմածս անեկդոտի նման անհեթեթ կլիներ, կամ քո ասած՝ սեքսի ժամանակ խոսում են, էլի։ Բայց հենց որպես անեկդոտ պամվելու փաստը արձանագրում է, որ այդ խոսելը պիտի ծիծաղ առաջացնի։

    Երկրորդ կածրատիպային ու դիսկրիմինացնող շերտն էլ էն ա, որ յանի տղամարդը պիտի ցավադիմացկուն լինի, ինչը ենթադրում է, որ ցավին չդիմացողը տղամարդ չի կարող համարվել։ Այ որ ցավ զգացող կերպարը նաև սև լիներ, լրիվ տրայֆեկտա անեկդոտ կլիներ։

    Բայց այս անեկդոտի մեջ կա նաև ավելի նուրբ դիսկրիմինացնող շերտ էլ․․․ Ցավադիմացկունությունն ու բռնությանը համակերպվելը իրարից լրիվ տարբեր բաներ են։ Մի հատ էլ անհեթեթ անեկդոտ պատմեմ։ Երկու տղամարդ իրար հետ գործ են անում, որի ընթացքում մեկը մյուսին գերանով խփում ա, ինչին խփվածը ասում ա․
    ― Ախ, ցավաց։
    ― Տղամարդ չե՞ս, դիմացի։

    Էլի, դժվար թե ինչ-որ մեկը սրա մեջ ծիծաղելու բան տեսնի, քանի որ խփվածը իր «ցավաց»-ով նաև ասում է՝ մի խփի, զգույշ եղիր, և այլն․ բռնության դեմ է արտահայտվում։ Հիմա սեքսի ժամանակ երբ մեկը ասում ա՝ ցավաց, դա նաև զգուշացում է, որ չցավացնեն։ Իսկ եթե ի պատասխան ասում են՝ դիմացի, ուրեմն բացահայտ բռնության ակտ է տեղի ունենում։ Ասենք մի վայրկյան պատկերացնենք սեքսի ժամանակ մեր պարտնյորը ասում ա՝ ցավում ա, ի պատասխան ասո՞ւմ ենք՝ դիմացի։ Իհարկե խոսքը ԲԴՍՄ-ի մասին չի, որտեղ ցավի մասին ասելը կարող է կայֆի մաս էլ լինել, փոխարենն էլ մեկ ուրիշ safe բառ ընտրվի, որ իրավիճակը հնարավոր լինի միակողմանի դադարեցնել։ Բայց առանց պայմանավորվածությունների, «ցավում է»-ն դեֆոլթով safe բառ ա։

    Հիմա մի անհեթեթ արհեստական անեկդոտ էլ ստեղ պատմեմ․ մի երեխատեր մարդ ու կին հետաքրքիր սեքսով են զբաղվում, ու մարդու կնոջը ֆիսթինգի ժամանակ կինը ասում ա․
    ― Ախ, ցավաց։
    ― Երեխա ծնած մայր չե՞ս, դիմացի։

    Հիմա սա նորմալ անեկդոտ ենք համարո՞ւմ։ Մեկը ես սրա մեջ սեռական բռնության թողելիության բռիություն եմ տեսնում։ Ու չէի ուզենա լինեն որևէ հասարակության մաս, որտեղ այսպիսի բանը պատմվում է որպես ծիծաղելի անեկդոտ։ Նույն ձևի էլ այդ պատմված անեկդոտը սեռական բռնության թողելիություն ա պարունակում, բայց ցավոք սրտի մեր հասարակության մեջ գեյերի նկատմամբ բռնությունը նորմալիզացված ա էն աստիճան, որ սենց տիպի անեկդոտները ականջ չեն ծակում։ Ու սրանով էլ ա այդ անեկդոտը դիսկրիմինացնող։

  11. #142
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    մի համանման արհեստական անեկդոտ պատմեմ․
    տղամարդը մեջքին պառկած, կինը վրան հեծյալի դիրքով սեքս են անում, մեկ էլ տղամարդը ասում ա․
    ― Ախ, ցավաց։
    ― Տղամարդ չե՞ս, դիմացի՛։

    Ծիծաղելի՞ էր։ Քո մտքով կանցնի՞, որ սենց անեկդոտ կարա լինի։

    Այդ անեկդոտի իմաստը հենց այն է, որ ծիծաղաշարժությունը ասածների անհեթեթության մեջ է, յանի գեյը ի՞նչ տղամարդ։ Հումորը այն կարծրատիպերի վրա է հիմնված, որ տղամարդը գեյ չի կարա լինի, գեյն էլ՝ տղամարդ։ Այլապես այդ անեկդոտը վերևի պատմածս անեկդոտի նման անհեթեթ կլիներ, կամ քո ասած՝ սեքսի ժամանակ խոսում են, էլի։ Բայց հենց որպես անեկդոտ պամվելու փաստը արձանագրում է, որ այդ խոսելը պիտի ծիծաղ առաջացնի։

    Երկրորդ կածրատիպային ու դիսկրիմինացնող շերտն էլ էն ա, որ յանի տղամարդը պիտի ցավադիմացկուն լինի, ինչը ենթադրում է, որ ցավին չդիմացողը տղամարդ չի կարող համարվել։ Այ որ ցավ զգացող կերպարը նաև սև լիներ, լրիվ տրայֆեկտա անեկդոտ կլիներ։

    Բայց այս անեկդոտի մեջ կա նաև ավելի նուրբ դիսկրիմինացնող շերտ էլ․․․ Ցավադիմացկունությունն ու բռնությանը համակերպվելը իրարից լրիվ տարբեր բաներ են։ Մի հատ էլ անհեթեթ անեկդոտ պատմեմ։ Երկու տղամարդ իրար հետ գործ են անում, որի ընթացքում մեկը մյուսին գերանով խփում ա, ինչին խփվածը ասում ա․
    ― Ախ, ցավաց։
    ― Տղամարդ չե՞ս, դիմացի։

    Էլի, դժվար թե ինչ-որ մեկը սրա մեջ ծիծաղելու բան տեսնի, քանի որ խփվածը իր «ցավաց»-ով նաև ասում է՝ մի խփի, զգույշ եղիր, և այլն․ բռնության դեմ է արտահայտվում։ Հիմա սեքսի ժամանակ երբ մեկը ասում ա՝ ցավաց, դա նաև զգուշացում է, որ չցավացնեն։ Իսկ եթե ի պատասխան ասում են՝ դիմացի, ուրեմն բացահայտ բռնության ակտ է տեղի ունենում։ Ասենք մի վայրկյան պատկերացնենք սեքսի ժամանակ մեր պարտնյորը ասում ա՝ ցավում ա, ի պատասխան ասո՞ւմ ենք՝ դիմացի։ Իհարկե խոսքը ԲԴՍՄ-ի մասին չի, որտեղ ցավի մասին ասելը կարող է կայֆի մաս էլ լինել, փոխարենն էլ մեկ ուրիշ safe բառ ընտրվի, որ իրավիճակը հնարավոր լինի միակողմանի դադարեցնել։ Բայց առանց պայմանավորվածությունների, «ցավում է»-ն դեֆոլթով safe բառ ա։

    Հիմա մի անհեթեթ արհեստական անեկդոտ էլ ստեղ պատմեմ․ մի երեխատեր մարդ ու կին հետաքրքիր սեքսով են զբաղվում, ու մարդու կնոջը ֆիսթինգի ժամանակ կինը ասում ա․
    ― Ախ, ցավաց։
    ― Երեխա ծնած մայր չե՞ս, դիմացի։

    Հիմա սա նորմալ անեկդոտ ենք համարո՞ւմ։ Մեկը ես սրա մեջ սեռական բռնության թողելիության բռիություն եմ տեսնում։ Ու չէի ուզենա լինեն որևէ հասարակության մաս, որտեղ այսպիսի բանը պատմվում է որպես ծիծաղելի անեկդոտ։ Նույն ձևի էլ այդ պատմված անեկդոտը սեռական բռնության թողելիություն ա պարունակում, բայց ցավոք սրտի մեր հասարակության մեջ գեյերի նկատմամբ բռնությունը նորմալիզացված ա էն աստիճան, որ սենց տիպի անեկդոտները ականջ չեն ծակում։ Ու սրանով էլ ա այդ անեկդոտը դիսկրիմինացնող։
    Հորս արև մարդ արդեն վախում ա անեգդոտ պատմի, ոնց ֆռանք կամ տափակություն ա լինելու կամ դիսկրիմինացիա:

    Հեսա մի հատ էլ ես գնամ պատմեմ իմ սիրած անեգդոտներից մեկը, նենց հետաքրքիր ա դիսկրիմինացիոն ա, թե՞ չէ:


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    CactuSoul (30.06.2020), Varzor (21.06.2020)

  13. #143
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Օֆ օֆ․․․ մի հատ «դիսկրիմինացիա» բառի նշանակությունը հասկանանք․

    Ստուգաբանություն
    < дискриминация < լատ. discriminatio, տարբերում, զանազանում
    Գոյական
    (հնց․) խտրականություն՝ իրավունքների անհավասարություն ըստ ազգային՝ ռասայական կամ այլ տարբերությունների ոչ միատեսակ վերաբերմունք իրավական տեսակետից հավասար մարդկանց նկատմամբ
    (իրավ․) տե′ս խտրականություն
    (դիվ․) խտրականություն, միջազգային հարաբերություններում՝ որևէ պետության ներկայացուցիչների, կազմակերպությունների կամ քաղաքացիցների համար սահմանել պակաս իրավունքներ, քան մեկ այլ պետության ներկայացուցիչների, կազմակերպություննների կամ քաղաքացիների համար
    Ու ոնց ստացվեց, որ հանկարծակիորեն, ասենք՝ չաղերի, կամ երկար քթովների, կամ շիզոֆերնիայով հիվանդների, կամ բանտարկյալների, կամ անոտուձեռ մարդկանց, կամ շատ ծեր ու հիվանդ, կամ նորածին երեխաներին պատին ծեփող անեկդոտները օքեյ են, բայց սևերի ու գեյերի մասին անեկդոտները էլ օքեյ չեն։
    Ես մանրից հակվում եմ այն մտքին, որ հիմարությունը վարակիչ ա։ Ես էլ քիչ ա մնում վարակվեմ, հազիվ եմ ինձ զսպում, Ծլնգին շնորհակալություն չտամ, անիմաստ ախմախությունը հանգամանալից բացատրելու համար
    Si vis pacem, para bellum

  14. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (20.06.2020), Varzor (21.06.2020), Աթեիստ (20.06.2020), Տրիբուն (20.06.2020)

  15. #144
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Օֆ օֆ․․․ մի հատ «դիսկրիմինացիա» բառի նշանակությունը հասկանանք․

    Ու ոնց ստացվեց, որ հանկարծակիորեն, ասենք՝ չաղերի, կամ երկար քթովների, կամ շիզոֆերնիայով հիվանդների, կամ բանտարկյալների, կամ անոտուձեռ մարդկանց, կամ շատ ծեր ու հիվանդ, կամ նորածին երեխաներին պատին ծեփող անեկդոտները օքեյ են
    whataboutism much? բայց դու ասա, ո՞նց ստացվեց որ օքեյ են... ուշադիր կսպասեմ պատասխանիդ։

    բայց սևերի ու գեյերի մասին անեկդոտները էլ օքեյ չեն։
    Ես ասել եմ օքեյ չե՞ն։ Քեզ վայթե սֆթուց էլ ասեցի, որ ստեղ ես «don't give a fuck» ջոկատից եմ։ Հայկօն հարցերլ էր ինչն ա էդտեղ դիսկրիմինացնող, ես էլ իմ կարծիքը գրեցի։ Ոնցոր թե ոչ մի տեղ չասվեց, թե որտեղ էր ինչ-որ բան օքեյ, կամ ոչ։ Մեկն իմ կարծիքով «չօքեյ» անեկդոտ պատմողը առաջին հերթին ինքն իրեն ա ստորացնում, քան որևէ ուրիշ մեկին կամ խմբին, նենց որ մեկը ես դեմը առնելու բան չունեմ։

    Ես մանրից հակվում եմ այն մտքին, որ հիմարությունը վարակիչ ա։ Ես էլ քիչ ա մնում վարակվեմ, հազիվ եմ ինձ զսպում, Ծլնգին շնորհակալություն չտամ, անիմաստ ախմախությունը հանգամանալից բացատրելու համար
    ընկեր, ինչքան դու ես անիմաստ ախմախությունները ակումբում հանգամանալից բացատրում վերջերս վայթե ուրիշ ոշմեկ չի անում Բայց դե քյար լինի...

  16. #145
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հորս արև մարդ արդեն վախում ա անեգդոտ պատմի, ոնց ֆռանք կամ տափակություն ա լինելու կամ դիսկրիմինացիա:

    Հեսա մի հատ էլ ես գնամ պատմեմ իմ սիրած անեգդոտներից մեկը, նենց հետաքրքիր ա դիսկրիմինացիոն ա, թե՞ չէ:
    տափակ ա... ու տխուր, որ դա քո սիրած անեկդոտներից ա...

  17. #146
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    whataboutism much? բայց դու ասա, ո՞նց ստացվեց որ օքեյ են... ուշադիր կսպասեմ պատասխանիդ։

    Ես ասել եմ օքեյ չե՞ն։ Քեզ վայթե սֆթուց էլ ասեցի, որ ստեղ ես «don't give a fuck» ջոկատից եմ։ Հայկօն հարցերլ էր ինչն ա էդտեղ դիսկրիմինացնող, ես էլ իմ կարծիքը գրեցի։ Ոնցոր թե ոչ մի տեղ չասվեց, թե որտեղ էր ինչ-որ բան օքեյ, կամ ոչ։ Մեկն իմ կարծիքով «չօքեյ» անեկդոտ պատմողը առաջին հերթին ինքն իրեն ա ստորացնում, քան որևէ ուրիշ մեկին կամ խմբին, նենց որ մեկը ես դեմը առնելու բան չունեմ։

    ընկեր, ինչքան դու ես անիմաստ ախմախությունները ակումբում հանգամանալից բացատրում վերջերս վայթե ուրիշ ոշմեկ չի անում Բայց դե քյար լինի...
    Դու քո կարծիքով բացատրել ես, թե ոնց ա անեկդոտը դիսկրիմինացնո՞ղ։ Անեկդոտը գիտե՞ս ինչ բան է, մի հատ էլ դրա բացատրությունը դնենք, ոնց հասկանում եմ, լիբերալիզմի արդյունքում բառերի իմաստների հերն էլ ա մանրից անիծվում․

    Բացատրություն
    (նորբ․) կարճ ծիծաղաշարժ պատմվածք որևէ արտասովոր դեպքի մասին, զավեշտասք, զվարճապատում
    Ածական
    կարճ, ◆ Այդ մասին վաղուց զվարճալի անեկդոտներ էին պատմում
    զվարճալի,
    սրամիտ պատմվածք ծիծաղաշարժ կամ արտասովոր դեպքի մասին
    (խսկց․) մտացածին անհավանական բան
    Այսինքն ծիծաղաշարժ պատմվածքը խտրականության դրսևորում է, անհավասար իրավունքներ, անհավասար վերաբերմունք, հա՞։
    Ասենք մի սեղանի շուրջ որ մեկը տափակ կպնողական անեկդոտ ա պատմում դիմացինի մասին (արտաքին, գեյ, սև, շիկահեր, էական էլ չի), ապա դա տիկնայ ու պարոնայք էլ այլևս հենց այնպես պարզ ու հասարակ ծաղր ու անարգանք չի, դրա անունը ԴԻՍԿՐԻՄԻՆԱՑԻԱ ա (մի պահ մոռանանք, որ էս թեմայում խոսքը անորոշ ու կոնկրետ անձի չուղղորդված անեկդոտների մասին է)։
    Հիմա հարց․ Կարելի՞ է մարդուն քրեականորեն հետապնդել անեկդոտի համար։ Եթե ծաղրը չէ, ապա դիսկրիմինացիան քրեորեն հետապնդելի արարք է շատ երկրներում։
    Պարզաբանեք խնդրեմ տկարամիտիս։
    Si vis pacem, para bellum

  18. #147
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դու քո կարծիքով բացատրել ես, թե ոնց ա անեկդոտը դիսկրիմինացնո՞ղ։ Անեկդոտը գիտե՞ս ինչ բան է, մի հատ էլ դրա բացատրությունը դնենք, ոնց հասկանում եմ, լիբերալիզմի արդյունքում բառերի իմաստների հերն էլ ա մանրից անիծվում․



    Այսինքն ծիծաղաշարժ պատմվածքը խտրականության դրսևորում է, անհավասար իրավունքներ, անհավասար վերաբերմունք, հա՞։
    Ասենք մի սեղանի շուրջ որ մեկը տափակ կպնողական անեկդոտ ա պատմում դիմացինի մասին (արտաքին, գեյ, սև, շիկահեր, էական էլ չի), ապա դա տիկնայ ու պարոնայք էլ այլևս հենց այնպես պարզ ու հասարակ ծաղր ու անարգանք չի, դրա անունը ԴԻՍԿՐԻՄԻՆԱՑԻԱ ա (մի պահ մոռանանք, որ էս թեմայում խոսքը անորոշ ու կոնկրետ անձի չուղղորդված անեկդոտների մասին է)։
    Հիմա հարց․ Կարելի՞ է մարդուն քրեականորեն հետապնդել անեկդոտի համար։ Եթե ծաղրը չէ, ապա դիսկրիմինացիան քրեորեն հետապնդելի արարք է շատ երկրներում։
    Պարզաբանեք խնդրեմ տկարամիտիս։
    անօգուտ ա

  19. #148
    nocturnus Հայկօ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.08.2008
    Գրառումներ
    8,423
    Բլոգի գրառումներ
    4
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    մի համանման արհեստական անեկդոտ պատմեմ․
    տղամարդը մեջքին պառկած, կինը վրան հեծյալի դիրքով սեքս են անում, մեկ էլ տղամարդը ասում ա․
    ― Ախ, ցավաց։
    ― Տղամարդ չե՞ս, դիմացի՛։

    Ծիծաղելի՞ էր։ Քո մտքով կանցնի՞, որ սենց անեկդոտ կարա լինի։

    Այդ անեկդոտի իմաստը հենց այն է, որ ծիծաղաշարժությունը ասածների անհեթեթության մեջ է, յանի գեյը ի՞նչ տղամարդ։ Հումորը այն կարծրատիպերի վրա է հիմնված, որ տղամարդը գեյ չի կարա լինի, գեյն էլ՝ տղամարդ։ Այլապես այդ անեկդոտը վերևի պատմածս անեկդոտի նման անհեթեթ կլիներ, կամ քո ասած՝ սեքսի ժամանակ խոսում են, էլի։ Բայց հենց որպես անեկդոտ պամվելու փաստը արձանագրում է, որ այդ խոսելը պիտի ծիծաղ առաջացնի։

    Երկրորդ կածրատիպային ու դիսկրիմինացնող շերտն էլ էն ա, որ յանի տղամարդը պիտի ցավադիմացկուն լինի, ինչը ենթադրում է, որ ցավին չդիմացողը տղամարդ չի կարող համարվել։ Այ որ ցավ զգացող կերպարը նաև սև լիներ, լրիվ տրայֆեկտա անեկդոտ կլիներ։

    Բայց այս անեկդոտի մեջ կա նաև ավելի նուրբ դիսկրիմինացնող շերտ էլ․․․ Ցավադիմացկունությունն ու բռնությանը համակերպվելը իրարից լրիվ տարբեր բաներ են։ Մի հատ էլ անհեթեթ անեկդոտ պատմեմ։ Երկու տղամարդ իրար հետ գործ են անում, որի ընթացքում մեկը մյուսին գերանով խփում ա, ինչին խփվածը ասում ա․
    ― Ախ, ցավաց։
    ― Տղամարդ չե՞ս, դիմացի։

    Էլի, դժվար թե ինչ-որ մեկը սրա մեջ ծիծաղելու բան տեսնի, քանի որ խփվածը իր «ցավաց»-ով նաև ասում է՝ մի խփի, զգույշ եղիր, և այլն․ բռնության դեմ է արտահայտվում։ Հիմա սեքսի ժամանակ երբ մեկը ասում ա՝ ցավաց, դա նաև զգուշացում է, որ չցավացնեն։ Իսկ եթե ի պատասխան ասում են՝ դիմացի, ուրեմն բացահայտ բռնության ակտ է տեղի ունենում։ Ասենք մի վայրկյան պատկերացնենք սեքսի ժամանակ մեր պարտնյորը ասում ա՝ ցավում ա, ի պատասխան ասո՞ւմ ենք՝ դիմացի։ Իհարկե խոսքը ԲԴՍՄ-ի մասին չի, որտեղ ցավի մասին ասելը կարող է կայֆի մաս էլ լինել, փոխարենն էլ մեկ ուրիշ safe բառ ընտրվի, որ իրավիճակը հնարավոր լինի միակողմանի դադարեցնել։ Բայց առանց պայմանավորվածությունների, «ցավում է»-ն դեֆոլթով safe բառ ա։

    Հիմա մի անհեթեթ արհեստական անեկդոտ էլ ստեղ պատմեմ․ մի երեխատեր մարդ ու կին հետաքրքիր սեքսով են զբաղվում, ու մարդու կնոջը ֆիսթինգի ժամանակ կինը ասում ա․
    ― Ախ, ցավաց։
    ― Երեխա ծնած մայր չե՞ս, դիմացի։

    Հիմա սա նորմալ անեկդոտ ենք համարո՞ւմ։ Մեկը ես սրա մեջ սեռական բռնության թողելիության բռիություն եմ տեսնում։ Ու չէի ուզենա լինեն որևէ հասարակության մաս, որտեղ այսպիսի բանը պատմվում է որպես ծիծաղելի անեկդոտ։ Նույն ձևի էլ այդ պատմված անեկդոտը սեռական բռնության թողելիություն ա պարունակում, բայց ցավոք սրտի մեր հասարակության մեջ գեյերի նկատմամբ բռնությունը նորմալիզացված ա էն աստիճան, որ սենց տիպի անեկդոտները ականջ չեն ծակում։ Ու սրանով էլ ա այդ անեկդոտը դիսկրիմինացնող։
    Ծլնգ ջան, քեզ երևի կարող եմ հասկանալ, բայց էնքան էլ համաձայն չեմ: Ինձ թվում ա՝ չափազանց շատ ես խորացել ու, կներես, սև կատու ես փնտրում մութ սենյակում, նույնիսկ եթե էդ սենյակում կատու չկա: Արի մի հատ փորձիր ուրիշ՝ իմ տեսանկյունից նայել էս կատակին:

    Էդ անեկդոտի միակ թերությունն էն ա, որ ծիծաղելի չի: Լուրջ, նենց միջինից թույլ կիսահումորիկ ա: One_Way_Ticket ջան, կներես: Վերևում երեք-չորս հատ անհեթեթ անեկդոտի օրինակ ես բերել՝ որպես փաստարկ, որ եթե անեկդոտից գեյերի սեքսը հանում ես, անեկդոտը դառնում ա աղբ, ու եզրակացրել, որ անեկդոտը ծիծաղելի ա միայն ու միայն էն պատճառով, որ ծաղրում ա գեյերին: Բայց էդ անեկդոտը սենց թե նենց էնքան էլ ծիծաղելի չի․ առաջին օրինակդ՝ կնոջ ու տղամարդու սեքսի էպիզոդը, ինձ համար 100%-ով հավասար ա օրիգինալ անեկդոտին՝ թե՛ բովանդակությամբ, թե՛ զվարճալիության աստիճանով: Այսինքն ինձ համար եթե գեյերի կոնտեքստը անեկդոտից հանում ես, մեկ ա՝ բան չի փոխվում:

    Էս նաև նշանակում ա, որ ես էդ անեկդոտում միակ քիչ թե շատ ծիծաղի արժանի բանը համարել եմ «տղամարդ չե՞ս» արտահայտությունը՝ անկախ կոնտեքստից: Բացարձակապես ուշադրություն չեմ դարձրել գեյերի առկայությանը: Նորմալ ա, որ գեյ զույգը սեքս ա անում, նորմալ ա, որ սեքսի ժամանակ իրար բզբզում են ակնհայտորեն սարկաստիկ բնույթ ունեցող ու իրար ձեռ առելու նպատակով արված արտահայտությամբ, որը միտված ա ծաղրելու ոչ թե էն կարծիքը, որ արական սեռի գեյերը կամ բիսեքսուալները տղամարդ չեն կարող լինել (բարև, Աքիլես), այլ տղամարդկության՝ հայրիշխանական ու ավանդական ընկալումը, որին զույգից երկուսն էլ դեմ են: Էդ անեկդոտը կարող ա ծիծաղելի լինել միայն ու միայն էն դեպքում, երբ սեքս անող զույգն իրար տենց թեթևի մեջ կծմծում են էդ արտահայտությամբ՝ իմանալով, որ իրենք դրան դեմ են: Էդ անեկդոտի միակ ծիծաղելի մասն էդ ա՝ հենց էդ կոնտեքստում: Եթե դիմացինդ դրան դեմ չի, դու չես կարող իրեն իր կարծիքին հակասող արտահայտությամբ ձեռ առնել ու համարել, որ կատակ ես անում, որը ենթադրաբար պիտի ծիծաղելի լինի․ անեկդոտը դադարում ա անեկդոտ լինելուց ու դառնում ա բարոյախրատական ասք: Դրա համար եմ վերևում գրել՝ թեթև կիսահումոր ա, ավելի շատ կենցաղային համով երկխոսություն, քան թե սուր ու ծաղրող անեկդոտ:

    Կողքից ուրիշը չի ասում «տղամարդ չե՞ս»․ ասում ա պարտնյորներից մեկը՝ մյուսին: Ասում ա սեքսի ժամանակ, որը լռելյայն սիրո ու կապվածության գործողություն ա ենթադրում, ու անեկդոտում ոչ մի ակնարկ չկա, որ էդ սեքսը պարունակում ա բռնության տարրեր:

    Միակ կարծրատիպը, որ ծաղրում ա էդ անեկդոտը, էն ա, որ տղամարդը պետք ա ցավին դիմանա: Չեմ հասկանում՝ ոնց ես հաջողացրել էդտեղ տեսնել կարծրատիպ, որ գեյը չի կարող տղամարդ լինել, տղամարդն էլ՝ գեյ (բարև, Հին Հռոմի կես): Լուրջ, ոչ մի կերպ չեմ հասկանում: Ասենք՝ լուրջ, էլի․ ակտիվ պարտնյորը պասիվին փորձում ա ստորացնել՝ հիշեցնելով, որ պասիվը գեյ ա, այսինքն՝ տղամարդ չի, ու էդ հենց էն ա, ինչ էս պատմությունը դարձնում ա անեկդոտ, այսինքն՝ ծիծաղելի պատմությու՞ն: Նորից եմ ասում՝ տղամարդու ավանդական ընկալումը միակ կարծրատիպն ա, որ ես տեսնում եմ էդ անեկդոտում, ընդ որում՝ անեկդոտը էդ կարծրատիպը ոչ թե հաստատում ա, այլ ծաղրում:

    Դու էդ անեկդոտում նաև բռնության ակնարկ ես տեսել՝ չգիտեմ ոնց: Եթե փորձես, ամեն տեղ էլ հնարավոր ա բռնության ակնարկ գտնել, բայց արդյո՞ք էդ ճիշտ ա: «Ախ, ցավաց» արտահայտությունը, իհարկե, ենթադրում ա կոչ, որ պարտնյորը էլ տենց չանի: Սրան ի պատասխան շատ հանգիստ կարելի ա անմեղ կատակ անել՝ երկուսի համար էլ ծիծաղելի երևույթի մասին, իրավիճակը մի քիչ թուլացնել ու էլ տենց չանել: Ավելին ասեմ՝ էս շատ ավելի նորմալ ու հասկանալի իրավիճակ ա՝ պարտնյորների ցանկացած համակցության դեպքում, քան պասիվին ստորացնելը, ինչն առնվազն աբսուրդ ա ու, վստահաբար, ոչ մի կերպ չի նպաստում անեկդոտի՝ անեկդոտ լինելուն: Անեկդոտում ոչ մի կերպ չի շեշտվում, որ ցավ զգացողը դրան դեմ էր, կամ ցավ պատճառողը հետո շարունակեց ցավացնել, որովհետև դրանք անեկդոտի բովանդակության համար էական չեն: Էական լինեին՝ կշեշտվեին:

    Դիսկրիմինացիան, ինձնից էլ լավ գիտես, նշանակում ա ոչ միայն մարդկանց ինչ-որ խմբի առանձնացում՝ իրենց սեռական, ռասսայական տարիքային, քաշային ու այլ հատկանիշերի հիման վրա, այլև էդ խմբի հանդեպ ընդգծված անարդարացի ու կանխակալ վատ վերաբերմունք՝ միայն ու միայն էդ առանձնացման հիման վրա: Հիմա ես էս անեկդոտում տեսնում եմ դիսկրիմինացիայի առաջին բաղադրիչը՝ շեշտում, որ սեքս անողները գեյ են, բայց չեմ տեսնում երկրորդ ու ամենակարևոր բաղադրիչը ՝ էդ մարդկանց ուղղված ծաղր՝ միայն ու միայն գեյ լինելու պատճառով: Վերևում գրեցի՝ էդ անեկդոտի միակ ծաղրական բովանդակությունը որն ա:

    Ցանկության դեպքում ցանկացած անեկդոտում, պատմության մեջ, իրավիճակում հնարավոր ա էնքան խորանալ, որ տակից դիսկրիմինացիա հայտնաբերվի: «Пятачок, это неправильные пчёлы» տողը կարող եմ էնքան վերլուծել, որ Վինի Թուխին արգելեն եթեր դուրս գալ, մուլտի բոլոր պատճեններն էլ վառեն․ էս նույնքան անհեթեթ օրինակ ա, ինչքան վերևի գրածդ անեկդոտները: Որոնք, մեր մեջ ասած, նենց տեղը տեղին շահագործում են post hoc ergo propter hoc տրամաբանական սխալը․ էն փաստը, որ քո ամեն հաջորդ օրինակը հաջորդում ա մյուսին, դեռ չի նշանակում, որ ամեն հաջորդը ամրապնդում ու վերհաստատում ա նախորդի փաստարկները, որովհետև գուցե էդ փաստարկն ի սկզբան էլ սխալ էր: Եթե ես չեմ կարծում կամ գոնե ինձ համար կարող եմ հիմնավորել, որ օրիգինալ անեկդոտի ծիծաղելի մասը «գեյը տղամարդ չի» կարծրատիպը չի, հաջորդ ոչ մի օրինակ էդ քո փաստարկը չի ամրապնդում:

    Դրա համար էլ գրել էի՝ սրա ինչն ա դիսկրիմինատիվ, ուրիշ տեղ գրեք, հայրիշխանություն քլնգենք:

    Խոստանում եմ էլ երբեք ոչ մի անեկդոտ էսքան չվերլուծել: Ու, Ծլնգ ջան, կարող ա՞ դու էլ ես չափազանց շատ խորանում կամ իրավիճակը միայն մի տեսանկյունից հասկանալու ու մեկնաբանելու նախատրամադրվածություն ունես: Confirmation bias-ը գիտես ինչ ա․ արդյո՞ք դու հենց նոր վերևում էդ անեկդոտի մեջ չէիր փնտրում ինֆորմացիա,որը հաստատում ա քո անձնական համոզմունքները՝ միաժամանակ անտեսելով ու հերքելով դրանց հակասող ինֆորմացիան:
    Վերջին խմբագրող՝ Հայկօ: 20.06.2020, 02:11:
    DIXI
    carpe noctem

  20. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    CactuSoul (30.06.2020), Freeman (20.06.2020), Ուլուանա (20.06.2020), Տրիբուն (20.06.2020)

  21. #149
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ծլնգ ջան, քեզ երևի կարող եմ հասկանալ, բայց էնքան էլ համաձայն չեմ: Ինձ թվում ա՝ չափազանց շատ ես խորացել ու, կներես, սև կատու ես փնտրում մութ սենյակում, նույնիսկ եթե էդ սենյակում կատու չկա: Արի մի հատ փորձիր ուրիշ՝ իմ տեսանկյունից նայել էս կատակին:

    Էդ անեկդոտի միակ թերությունն էն ա, որ ծիծաղելի չի: Լուրջ, նենց միջինից թույլ կիսահումորիկ ա: One_Way_Ticket ջան, կներես: Վերևում երեք-չորս հատ անհեթեթ անեկդոտի օրինակ ես բերել՝ որպես փաստարկ, որ եթե անեկդոտից գեյերի սեքսը հանում ես, անեկդոտը դառնում ա աղբ, ու եզրակացրել, որ անեկդոտը ծիծաղելի ա միայն ու միայն էն պատճառով, որ ծաղրում ա գեյերին: Բայց էդ անեկդոտը սենց թե նենց էնքան էլ ծիծաղելի չի․ առաջին օրինակդ՝ կնոջ ու տղամարդու սեքսի էպիզոդը, ինձ համար 100%-ով հավասար ա օրիգինալ անեկդոտին՝ թե՛ բովանդակությամբ, թե՛ զվարճալիության աստիճանով: Այսինքն ինձ համար եթե գեյերի կոնտեքստը անեկդոտից հանում ես, մեկ ա՝ բան չի փոխվում:

    Էս նաև նշանակում ա, որ ես էդ անեկդոտում միակ քիչ թե շատ ծիծաղի արժանի բանը համարել եմ «տղամարդ չե՞ս» արտահայտությունը՝ անկախ կոնտեքստից: Բացարձակապես ուշադրություն չեմ դարձրել գեյերի առկայությանը: Նորմալ ա, որ գեյ զույգը սեքս ա անում, նորմալ ա, որ սեքսի ժամանակ իրար բզբզում են ակնհայտորեն սարկաստիկ բնույթ ունեցող ու իրար ձեռ առելու նպատակով արված արտահայտությամբ, որը միտված ա ծաղրելու ոչ թե էն կարծիքը, որ արական սեռի գեյերը կամ բիսեքսուալները տղամարդ չեն կարող լինել (բարև, Աքիլես), այլ տղամարդկության՝ հայրիշխանական ու ավանդական ընկալումը, որին զույգից երկուսն էլ դեմ են: Էդ անեկդոտը կարող ա ծիծաղելի լինել միայն ու միայն էն դեպքում, երբ սեքս անող զույգն իրար տենց թեթևի մեջ կծմծում են էդ արտահայտությամբ՝ իմանալով, որ իրենք դրան դեմ են: Էդ անեկդոտի միակ ծիծաղելի մասն էդ ա՝ հենց էդ կոնտեքստում: Եթե դիմացինդ դրան դեմ չի, դու չես կարող իրեն իր կարծիքին հակասող արտահայտությամբ ձեռ առնել ու համարել, որ կատակ ես անում, որը ենթադրաբար պիտի ծիծաղելի լինի․ անեկդոտը դադարում ա անեկդոտ լինելուց ու դառնում ա բարոյախրատական ասք: Դրա համար եմ վերևում գրել՝ թեթև կիսահումոր ա, ավելի շատ կենցաղային համով երկխոսություն, քան թե սուր ու ծաղրող անեկդոտ:

    Կողքից ուրիշը չի ասում «տղամարդ չե՞ս»․ ասում ա պարտնյորներից մեկը՝ մյուսին: Ասում ա սեքսի ժամանակ, որը լռելյայն սիրո ու կապվածության գործողություն ա ենթադրում, ու անեկդոտում ոչ մի ակնարկ չկա, որ էդ սեքսը պարունակում ա բռնության տարրեր:

    Միակ կարծրատիպը, որ ծաղրում ա էդ անեկդոտը, էն ա, որ տղամարդը պետք ա ցավին դիմանա: Չեմ հասկանում՝ ոնց ես հաջողացրել էդտեղ տեսնել կարծրատիպ, որ գեյը չի կարող տղամարդ լինել, տղամարդն էլ՝ գեյ (բարև, Հին Հռոմի կես): Լուրջ, ոչ մի կերպ չեմ հասկանում: Ասենք՝ լուրջ, էլի․ ակտիվ պարտնյորը պասիվին փորձում ա ստորացնել՝ հիշեցնելով, որ պասիվը գեյ ա, այսինքն՝ տղամարդ չի, ու էդ հենց էն ա, ինչ էս պատմությունը դարձնում ա անեկդոտ, այսինքն՝ ծիծաղելի պատմությու՞ն: Նորից եմ ասում՝ տղամարդու ավանդական ընկալումը միակ կարծրատիպն ա, որ ես տեսնում եմ էդ անեկդոտում, ընդ որում՝ անեկդոտը էդ կարծրատիպը ոչ թե հաստատում ա, այլ ծաղրում:

    Դու էդ անեկդոտում նաև բռնության ակնարկ ես տեսել՝ չգիտեմ ոնց: Եթե փորձես, ամեն տեղ էլ հնարավոր ա բռնության ակնարկ գտնել, բայց արդյո՞ք էդ ճիշտ ա: «Ախ, ցավաց» արտահայտությունը, իհարկե, ենթադրում ա կոչ, որ պարտնյորը էլ տենց չանի: Սրան ի պատասխան շատ հանգիստ կարելի ա անմեղ կատակ անել՝ երկուսի համար էլ ծիծաղելի երևույթի մասին, իրավիճակը մի քիչ թուլացնել ու էլ տենց չանել: Ավելին ասեմ՝ էս շատ ավելի նորմալ ու հասկանալի իրավիճակ ա՝ պարտնյորների ցանկացած համակցության դեպքում, քան պասիվին ստորացնելը, ինչն առնվազն աբսուրդ ա ու, վստահաբար, ոչ մի կերպ չի նպաստում անեկդոտի՝ անեկդոտ լինելուն: Անեկդոտում ոչ մի կերպ չի շեշտվում, որ ցավ զգացողը դրան դեմ էր, կամ ցավ պատճառողը հետո շարունակեց ցավացնել, որովհետև դրանք անեկդոտի բովանդակության համար էական չեն: Էական լինեին՝ կշեշտվեին:

    Դիսկրիմինացիան, ինձնից էլ լավ գիտես, նշանակում ա ոչ միայն մարդկանց ինչ-որ խմբի առանձնացում՝ իրենց սեռական, ռասսայական տարիքային, քաշային ու այլ հատկանիշերի հիման վրա, այլև էդ խմբի հանդեպ ընդգծված անարդարացի ու կանխակալ վատ վերաբերմունք՝ միայն ու միայն էդ առանձնացման հիման վրա: Հիմա ես էս անեկդոտում տեսնում եմ դիսկրիմինացիայի առաջին բաղադրիչը՝ շեշտում, որ սեքս անողները գեյ են, բայց չեմ տեսնում երկրորդ ու ամենակարևոր բաղադրիչը ՝ էդ մարդկանց ուղղված ծաղր՝ միայն ու միայն գեյ լինելու պատճառով: Վերևում գրեցի՝ էդ անեկդոտի միակ ծաղրական բովանդակությունը որն ա:

    Ցանկության դեպքում ցանկացած անեկդոտում, պատմության մեջ, իրավիճակում հնարավոր ա էնքան խորանալ, որ տակից դիսկրիմինացիա հայտնաբերվի: «Пятачок, это неправильные пчёлы» տողը կարող եմ էնքան վերլուծել, որ Վինի Թուխին արգելեն եթեր դուրս գալ, մուլտի բոլոր պատճեններն էլ վառեն․ էս նույնքան անհեթեթ օրինակ ա, ինչքան վերևի գրածդ անեկդոտները: Որոնք, մեր մեջ ասած, նենց տեղը տեղին շահագործում են post hoc ergo propter hoc տրամաբանական սխալը․ էն փաստը, որ քո ամեն հաջորդ օրինակը հաջորդում ա մյուսին, դեռ չի նշանակում, որ ամեն հաջորդը ամրապնդում ու վերհաստատում ա նախորդի փաստարկները, որովհետև գուցե էդ փաստարկն ի սկզբան էլ սխալ էր: Եթե ես չեմ կարծում կամ գոնե ինձ համար կարող եմ հիմնավորել, որ օրիգինալ անեկդոտի ծիծաղելի մասը «գեյը տղամարդ չի» կարծրատիպը չի, հաջորդ ոչ մի օրինակ էդ քո փաստարկը չի ամրապնդում:

    Դրա համար էլ գրել էի՝ սրա ինչն ա դիսկրիմինատիվ, ուրիշ տեղ գրեք, հայրիշխանություն քլնգենք:

    Խոստանում եմ էլ երբեք ոչ մի անեկդոտ էսքան չվերլուծել: Ու, Ծլնգ ջան, կարող ա՞ դու էլ ես չափազանց շատ խորանում կամ իրավիճակը միայն մի տեսանկյունից հասկանալու ու մեկնաբանելու նախատրամադրվածություն ունես: Confirmation bias-ը գիտես ինչ ա․ արդյո՞ք դու հենց նոր վերևում էդ անեկդոտի մեջ չէիր փնտրում ինֆորմացիա,որը հաստատում ա քո անձնական համոզմունքները՝ միաժամանակ անտեսելով ու հերքելով դրանց հակասող ինֆորմացիան:
    Ոչ, չէի փնտրում, ոչ էլ գտնում եմ։ Բայց կարծում եմ, որ դու ես դրա մեջ տեսնում բաներ, որոնք պարզապես չկան, օրինակ որ ասածները ծաղրական են, կամ որ գեյ լինելու փաստը այդ անեկդոտի իմաստի վրա ազդեցություն չունի։ Տրամաբանական սխալն էլ ես սխալ տեղ փնտրում։ Ու ի դեպ, անում ես այն սխալն ինչ քո կարծիքով իմ բացատրության մեջ էիր գտել (որը չեմ կարծում թե այն է, ինչ նկատի ունեիր)։ Ու ճիշտն ասած ափսոսում եմ այդ բացատրության վրա ծախսածս ժամանակը, քանի որ այն բացարձակ չի հասկացվել։ Բայց ոչինչ, սխալներից սովորում են․․․

  22. #150
    Troll mode: On Sagittarius-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2008
    Հասցե
    Գերմանիա
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    3,213
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ուրեմն SNLի էս երկուսը մի սեգմենտ ունեն, որ իրար համար կատակներ են գրում, ու մյուսը պտի եթերում կարդա կատակը, առանց իմանալու կատակը: Մայքլ Չեն (սևը) հիմնականում ռասիստական կատակներ ա գրում, որ սպիտակը պտի կարդա: Իմ պատկերացմամբ այ սենց պետք է դիսկրիմինացիոն կատակները մատուցվեն ու ընդունվեն՝ անլուրջ.


  23. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (20.06.2020), Varzor (21.06.2020), Աթեիստ (20.06.2020), Տրիբուն (20.06.2020)

Էջ 10 14-ից ԱռաջինԱռաջին ... 67891011121314 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •