Խելամիտ տրամաբանությունը նորից հանգեցնում է մի հին եզրույթի. եթե մի բան տեղի է ունենում, ապա առաջին հերթին տես, թե ով է դրանից շահում:
Մնացած ինդիկատորները ուշադրություն շեղելու համար են:
Հայաստանն էլ ուղղակի ընդհանուր խաղատախտակի վրա այլընտրանք չունի (այլընտրանք միշտ էլ կա), համ էլ դրսից լավ փողեր են գալիս` փորներս չեն ծակի:
Էս համաշխարհային կարանծյայի մեջ մի բան ավելի մտահոգող է` փաստորեն շատ երկրներում հնարավոր է մարդկանց համոզել, որ տնից դուրս չգան: Ու էդ "համոզելու" համար
մեծ զորքեր պետք չեն` ԶԼՄ-ները լրիվ բավարար են

Էջանիշներ