User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 41 հատից

Թեմա: Օսկար 2020

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jojo Rabbit֊ն ահավոր լավն էր։ Նայեք անպայման, հատկապես սև հումորի սիրահարներդ։

    Մեջբերում Յոհաննես-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Netflix-ը քուանշեց էս գրածիդ
    ԱՄՆ֊ում օրենսդրական փոփոխություն ա հեսա լինելու, ինչի արդյունքում Դիսնեյը սաղին առնելու ա, ում էլ չառնի, տակ են տալու։

    Մեջբերում ivy-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Պարազիտը ես էլ կարծում, որ լավը պիտի լինի, բայց (Յոհանի ասած) չեմ կարողանում ինձ տրամադրել, որ նայեմ:
    Հա, ոնց որ ասում են էդ ֆիլմի մասին, քեզնից մենակ գնում ա քեզ տրամադրել ու նստել նայելու։ Մնացածն ինքնիրան կգնա։ Հենց մենակ կորեական լինելու պահը սաղին հետ ա պահում։

    Ի դեպ, էսօր Little Women֊ի թրեյլերն էլ տեսա, անհամբեր սպասում եմ, թե երբ պիտի կինոն նայեմ։ Saoirse Ronan֊ը լրիվ ծիտ էր էնտեղ։

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    ivy (19.01.2020)

  3. #2
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հենց մենակ կորեական լինելու պահը սաղին հետ ա պահում։
    Կորեացիք եթե լավ ֆիլմ եմ նկարում, դա սովորաբար շատ լավն ա լինում ։)

    Oldboy-ը վկա։ Եթե ինչ որ մեկը դեռ չի նայել, անպայման նայեք, ու անպայման voiceover-ով կամ տիտրերով։ Հանկարծ դուբլյաժով չնայեք։ Սաղ էֆեկտը կորելու ա։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  4. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Jarre (03.06.2020), Quyr Qery (28.01.2020), Յոհաննես (20.01.2020)

  5. #3
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կորեացիք եթե լավ ֆիլմ եմ նկարում, դա սովորաբար շատ լավն ա լինում ։)

    Oldboy-ը վկա։ Եթե ինչ որ մեկը դեռ չի նայել, անպայման նայեք, ու անպայման voiceover-ով կամ տիտրերով։ Հանկարծ դուբլյաժով չնայեք։ Սաղ էֆեկտը կորելու ա։
    Կորեական ֆիլմեր ես էլ եմ սիրում, բայց դժվար ա կինոթատրոն գնացող, ադիբուդի ուտող միջին վիճակագրական սպիտակ մարդուն բացատրել, որ կինոն կարա լավը լինի, նույնիսկ եթե դերասաններն արտաքինով իրան նման չեն, իրան հասկանալի լեզվով չեն խոսում։

  6. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Quyr Qery (28.01.2020), Աթեիստ (20.01.2020), Յոհաննես (20.01.2020)

  7. #4
    այվի ivy-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.04.2006
    Գրառումներ
    11,059
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ''Marriage Story''-ն հեչ չէր ձգում՝ զուտ վերնագրի պատճառով. լավ բանի անունը սովորաբար «ամուսնություն» չի լինում: Հետն էլ Սքարլեթ Յոհանսոնին տանել չեմ կարող, ոչ էլ Ադամ Դրայվերին եմ հավանում:
    Բայց որ էստեղ դրական կարծիքներ հնչեցին, մտածեցի՝ լավ, փորձեմ նայել:
    Ուրախացնողն էն էր, որ արագ հասկացվեց՝ ընտանիքի «գեղեցկության» մասին պատմող հերթական բուլշիթը չի, այլ իրականում ''Divorce Story'' է: Բայց միևնույն է կես ժամից ավել չձգեցի. Սքարլեթին ուղղակի ի վիճակի չեմ ավելի երկար նայել ու առավել ևս՝ լսել (ինչ ահավոր ձայն ունի): Կողքի երկրորդ պլանի դերասանուհիններն էլ, իմ կարծիքով, շատ վանող ու անբնական էին:
    Վերջին խմբագրող՝ ivy: 26.01.2020, 14:38:

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Quyr Qery (28.01.2020)

  9. #5
    Կատու Quyr Qery-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2010
    Հասցե
    կինոներում
    Գրառումներ
    728
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ivy-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ''Marriage Story''-ն հեչ չէր ձգում՝ զուտ վերնագրի պատճառով. լավ բանի անունը սովորաբար «ամուսնություն» չի լինում: Հետն էլ Սքարլեթ Յոհանսոնին տանել չեմ կարող, ոչ էլ Ադամ Դրայվերին եմ հավանում:
    Բայց որ էստեղ դրական կարծիքներ հնչեցին, մտածեցի՝ լավ, փորձեմ նայել:
    Ուրախացնողն էն էր, որ արագ հասկացվեց՝ ընտանիքի «գեղեցկության» մասին պատմող հերթական բուլշիթը չի, այլ իրականում ''Divorce Story'' է: Բայց միևնույն է կես ժամից ավել չձգեցի. Սքարլեթին ուղղակի ի վիճակի չեմ ավելի երկար նայել ու առավել ևս՝ լսել (ինչ ահավոր ձայն ունի): Կողքի երկրորդ պլանի դերասանուհիններն էլ, իմ կարծիքով, շատ վանող ու անբնական էին:
    Ինձ ամենաշատ չձգող ֆիմն էր էս տարվա, շատ нудный ա երևում ու Ադամ Դրայվերից զզվում եմ, ավելի լավ է Midsommar-ը նոմինացվեր դրա փոխարեն:
    Maybe that's what hell is, the entire rest of eternity spent in fucking Bruges.

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Jarre (03.06.2020)

  11. #6
    Վերադարձ Լեո-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.10.2007
    Հասցե
    Երևակայություն
    Գրառումներ
    6,253
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Այս պահի դրությամբ նայել եմ հետևյալ ֆիլմերը.

    Ջոկեր - Ժոակին Ֆենիքսը շատ լավն էր, համոզիչ ու դրամատիզմով լի (տղամարդու լավագույն դերի Օսկարի հիմնական թեկնածուն): Որևէ ուրիշ էական բան ֆիլմում չտեսա, իմը չէր:

    Իռլանդացին - Երկար էր, երկար էր, երկար էր... Դե Նիրոն Գոռ Վարդանյանի ոճով ողջ ֆիլմի ընթացքում դեմքի արտահայտությունը չփոխեց: Ալ Պաչինոյի պերսոնաժի իմաստը չհասկացա, կարող էր և չլինել... Պերսոնաժի միակ առավելությունն այն էր, որ նրան մարմնավորել էր Ալ Պաչինոն: Ի դեպ այս ֆիլմում Ալ Պաչինոյի խաղը մի քանի գլուխ բարձր էր Դե Նիրոյի խաղից:

    Մի անգամ Հոլիվուդում - Այս սա կինո էր: Ամեն ինչ կար. օրիգինալ սցենար, լավ օպերատորական աշխատանք, դերասանական լավ խաղ (Բ.Պիտն անկասկած երկրորդ պլանի համար Օսկարը կվերցնի), գրավիչ ընթացք և իհարկե, Տարանտինոյին հատուկ անսպասելի ավարտ: Մի խոսքով հոյակապ էր, ես միանշանակ էս ֆիլմին կտայի Օսկարը:

    1917 - Առաջին բանը, ինչը հենց սկզբից գերեց ու մինչև վերջ էկրանի առաջ գամած պահեց, օպերատորական լավ աշխատանքն էր (ինչ խոսք, Օսկարի արժանի): Սցենարը չէի ասի, որ օրիգինալ էր, բայց ամեն դեպքում հետաքրքիր էր: Դրամատիզմ կար, բայց քիչ էր նման թեմայի համար:

  12. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Jarre (03.06.2020), Վիշապ (29.01.2020)

  13. #7
    այվի ivy-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.04.2006
    Գրառումներ
    11,059
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jojo Rabbit-ն էդ ի՜նչ լավն էր
    Նույնիսկ Սքարլեթ Յոհանսոնի հետ հաշտվեցի․ շատ լավն էր ֆիլմում։ Մնացած բոլոր դերասաններն էլ էին ընտիր։
    Իսկ ֆիլմը կինոթատրոնում նայելը, երբ կողքդ լիքը գերմա․․․նացիներ են, մի իսկական հաճույք էր

  14. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Quyr Qery (02.02.2020), Աթեիստ (11.02.2020), Հայկօ (02.02.2020)

  15. #8
    sound Jarre-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.01.2009
    Հասցե
    սեփական ՍՈՒԲՅԵԿՏԻՎ իրականության մեջ
    Գրառումներ
    2,832
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ivy-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ''Marriage Story''-ն հեչ չէր ձգում՝ զուտ վերնագրի պատճառով. լավ բանի անունը սովորաբար «ամուսնություն» չի լինում: Հետն էլ Սքարլեթ Յոհանսոնին տանել չեմ կարող, ոչ էլ Ադամ Դրայվերին եմ հավանում:
    Բայց որ էստեղ դրական կարծիքներ հնչեցին, մտածեցի՝ լավ, փորձեմ նայել:
    Ուրախացնողն էն էր, որ արագ հասկացվեց՝ ընտանիքի «գեղեցկության» մասին պատմող հերթական բուլշիթը չի, այլ իրականում ''Divorce Story'' է: Բայց միևնույն է կես ժամից ավել չձգեցի. Սքարլեթին ուղղակի ի վիճակի չեմ ավելի երկար նայել ու առավել ևս՝ լսել (ինչ ահավոր ձայն ունի): Կողքի երկրորդ պլանի դերասանուհիններն էլ, իմ կարծիքով, շատ վանող ու անբնական էին:
    ivy, ներողություն սենց երկար քոմենթի համար։ Կարող ես հանգիստ իգնոր անել ))) Ես լիովին քեզ կհասկանամ ))) Իրականում էս գրառում գտա Midsommar ֆիլմը որոնելիս։ Ուզում էի տեսնեի էդ ֆիլմի մասին քննարկումներ եղել են, թե ոչ, ու տեսա քո այս գրառումը։ Չկարողացա անտարբեր անցնել ))))

    Չգիտեմ Marriage Story-ին Օսկարի արժանի էր, թե ոչ, բայց ֆիլմը շատ շատ առանձնահատուկ է՝ համեմատած մյուս դրամաների հետ։ Ուզում եմ մի քանի բան գրել։ Ներողություն եմ խնդրում, եթե գրածս որոշ տեղեր անհասկանալի կամ ձանձրալի է։ Կարծում եմ, որ ինչ որ չափով հետաքրքիր կլինի, դրա համար եմ գրում

    Դու քո գրառման մեջ գրում ես, որ «լավ բանի անունը սովորաբար «ամուսնություն» չի լինում» և ես քեզ հետ համաձայն եմ )) Բայց դու երևի կզարմանաս իմանալով, որ ֆիլմի ռեժիսորնել է քեզ հետ համաձայն )) Վերնագրի մեջ շատ հետաքրքիր խաղ ու իրոնյա կա։ Ամբողջ ֆիլմը ամուսնալուծության մասին է՝ սկզբից մինչև վերջ։ Հարց է առաջանում. բա ինչո՞ւ է Divorce Story-ի մասին ֆիլմը անվանում Marriage Story։ Ես հակված եմ մտածել, որ սա հատուկ է մտածված։ Իմաստներից մեկը հնարավոր է այն է, որ ցանկացած ամուսնության պատմություն, դա իրականում հենց ամուսնալուծության պատմություն է։ Կամ՝ ինչպես հենց ռեժիսորն է ասում. ամուսնալուծությունը ավելի լավ, քան ցանկացած այլ բան, ցույց է տալիս, թե ինչ է ամուսնությունը։ Եթե ուշադրություն դարձնես, ապա կնկատես, որ դասական գրականության, ֆիլմերի կամ արվեստի այլ ճյուղերի մեջ ցանկացած ամուսնության պատմություն, դա հենց ամուսնալուծության պատմություն է։ Ինչպես գրում է Տոլստոյը Աննա Կարենինայի մեջ՝ «Все счастливые семьи похожи друг на друга, каждая несчастливая семья несчастлива по-своему»։ Այ սա հենց ֆիլմ է այն մարդկանց մասին, ովքեր «несчастливы по-своему»։ Մի խոսքով էս նյուանսը շատ հետաքրքիր է և տալիս է ընդհանուր պատկերացում ֆիլմի կառուցվածքի ու տրամաբանության մասին։

    Ֆիլմը ունիկալ է նաև նրանով, որ այնտեղ կան հղումներ բազմաթիվ ստեղծագործությունների, ֆիլմերի, մյուզիքլների։
    Այս ֆիլմը, ինչպես և վերջին 45 տարիների ընթացքում ամունալուծության մասին նկարահանված լուրջ ֆիլմերը, մեծ չափով նմանակում են Ինգմար Բերգմանի Scenes from a Marriage վեց ժամանոց սերիալին։ Այս սերիալը երևի մոտակա հարյուր տարվա համար հիմք է հանդիսանալու նորանոր ֆիլմերի և ստեղծագործությունների։ Կարծում եմ, որ քեզ՝ որպես հոգեբանի շատ հետաքրքիր կլինի։ Ամբողջ վեց ժամը զրույցներ են։ Բայց այնքան խորը, այնքան անսպասելի, այնքան անմիջական, պարզ, ազնիվ, որ կարող եմ հարյուր տոկոսով երաշխավորել, որ անգամ ժամանակակից մարդկանցից շատ շատերը իրենք իրենց հետ այդքան ազնիվ չեն։ Եթե ժամանակ ունենաս նայի։ Մարտինը Սքորցեզե, Ալենը Վուդի այդ ֆիլմը անվանում են աստվածային, չրկնվող, աննման.... Դա նայելուց հետո Marriage Story-ին լրիվ այլ կերպ կընկալես ու կարծում եմ ավելի շատ կսիրես։

    Բացի դրանից ֆիլմում կան հղումներ դեպի այլ ֆիլմեր։ Օրինակ՝ Ռոբերտ Բենտոնի Kramer vs. Kramer և Ասգար Ֆարհադիի A Separation։ Էս ֆիլմը կարծես էս երկու ֆիլմերի ալտերնատիվ տարբերակը լինի, բայց ահավոր յուրահատուկ ձեռագրով ու ասելիքով։ Բայց կառուցվածքային ահագին նմանություններ կան։

    Ու մի բան էլ ասեմ, ու էլ գլուխդ չեմ տանի ))
    Ֆիլմի համարյա թե վերջում Չարլին երգում է մի երգ.

    Someone to need you too much,
    Someone to know you too well,
    Someone to pull you up short
    And put you through hell.
    Someone you have to let in,
    Someone whose feelings you spare,
    Someone who, like it or not,
    Will want you to share
    A little, a lot.

    Somebody, hold me too close,
    Somebody, hurt me too deep,
    Somebody, sit in my chair
    And ruin my sleep
    And make me aware
    Of being alive,
    Being alive.

    (Кто-то слишком в тебе нуждается,
    Кто-то слишком хорошо тебя знает,
    Кто-то обрывает тебя на полуслове.
    И устраивает тебе кромешный ад.
    Кто-то, кого ты должен впустить,
    Кто-то, чьи чувства надо беречь,
    Кто-то, с кем хочешь не хочешь
    Надо делиться и большим, и малым.
    Кто-нибудь, обними меня чересчур крепко,
    Кто-нибудь, рань меня слишком глубоко,
    Кто-нибудь, займи мое кресло
    И помешай мне спать.
    И дай мне знать,
    Что я живой…
    Быть живым.)

    Ես սրա վրա տենց հատուկ ուշադրություն չէի դարձրել, մինչև չկարդացի մի հոդված մի հատ շատ լուրջ ֆիլմերին նվիրված պարբերականում, որտեղ բացատրում էր թե ինչին ա սա ակնարկում։ Պարզվում է այս խոսքերը վերցված են 70-ականների մի մյուզիքից, որտեղ 40-ի մոտ холостяк Ռոբերտի ընկերները, որոնք արդեն վաղուց ամուսնացած են, ունեն երեխաներ, գտնվում են ամուսնական պարտականությունների ծանր բեռի տակ, անկանխատեսելի են, դավաճանում են.... մի խոսքով էն ամենը ինչ կա «ընտանիք»-ներից շատերում։ Ու իրենք Ռոբերտին անընդհատ դրդում են ամուսնանալու, իսկ ինքը անընդհատ ինչ որ պատճառներ է բերում հօգուտ իր որոշման՝ մնալու չամուսնացած։ Ու էդ ընկերները Ռոբերտի յուրաքանչյուր պատասխանից հետո կրկնում են.
    "You’ve got so many reasons for not being with someone, but you haven’t got one good reason for being alone"
    (у тебя так много резонов, чтобы не быть ни с кем, и ни одного убедительного, для чего оставаться одному)

    Ու էն խոսքերով, որը ես բերեցի վերևում, Ռոբերտը ինքն իրեն պատասխանում է, թե ինչու ԼԻՆԵԼ ինչ որ մեկի հետ.
    And make me aware
    Of being alive,
    Being alive.

    И дай мне знать,
    Что я живой…
    Быть живым.

    Փաստորեն, ըստ էս խոսքերի փիլիսոփայության, լինել կենդանի նշանակում է արտացոլվել ինչ որ մեկի մեջ։ Չենք կարող լինել կենդանի մենակ։ Միշտ պետք է մյուսը, որ մենք լինենք կենդանի։

    Փաստորեն որքան էլ որ ֆիլմը ամուսնալուծության մասին է, բայց այն կարծես հայելիային արտացոլանքով ամուսնալուծության մեջ արտացոլում է ամուսնությունը։ Մի խոսքով, էսքան գրում եմ, որ մի բան ասեմ։ Չգիտեմ օսկարի արժանի է, թե չէ, բայց որ յուհատուկ խորը, գեղեցիկ ու ճաշակով ֆիլմ են ստեղծել դա փաստ է։

  16. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Աթեիստ (03.06.2020), Ուլուանա (06.06.2020)

  17. #9
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Արա, էդ խեղճ կորեացին երկրորդ օսկարից հետո ասեց՝ վսյո, էս իրիկուն կխմեմ, հետո երրորդ անգամ կանչեցին, մարդը շփոթված ասեց՝ լավ, կխմեմ մինչև առավոտ, հիմա էլ չորրորդ անգամ կանչեցին ասին, ապեր կինոդ էլ ա օսկար ստանում, արդեն մանթոից քիչ էր մնում գետնինը մտներ, պարազիտը սաղ տարավ
    Si vis pacem, para bellum

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Աթեիստ (11.02.2020)

  19. #10
    Պատվավոր անդամ
    Բարեկամ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.09.2006
    Գրառումներ
    3,677
    Բլոգի գրառումներ
    6
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արա, էդ խեղճ կորեացին երկրորդ օսկարից հետո ասեց՝ վսյո, էս իրիկուն կխմեմ, հետո երրորդ անգամ կանչեցին, մարդը շփոթված ասեց՝ լավ, կխմեմ մինչև առավոտ, հիմա էլ չորրորդ անգամ կանչեցին ասին, ապեր կինոդ էլ ա օսկար ստանում, արդեն մանթոից քիչ էր մնում գետնինը մտներ, պարազիտը սաղ տարավ
    Պարազիտը չեմ նայել, բայց մի բան ինձ հուշում ա, որ պալիծիկայի մատը խառն ա ստեղ։ Ու ռեժիսորն էլ ոնց որ մի քիչ շատ համարեց էդքան նոմինացիաներ սրբել֊տանելը, ես կասեի՝ անհարմար էր զգում ավելի շատ, քան թե մանթո էր, նույնիսկ Սկորսեզին մխիթարում էր՝ վերջինիս ցիտելով։

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •