User Tag List

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 999 հատից

Թեմա: Զարգացումները հետհեղափոխական Հայաստանում

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վարզոր, ես տնտեսագիտությունից չկամ, բայց զուտ տրամաբանորեն քո մտքերին Տրիբունը ադեկվատ ռեակցիա է տվել, եթե հաշվի չառնենք, որ ինքը տնտեսագիտությունից կա, այսինքն վայթե դրա մասնագետն ա (#sherlockholmesmode):Ճ
    «Արտաբյուջետային» նշանակում է բյուջեյից դուրս, բյուջեյի հետ կապ չունեցող, այսինքն «արտաբյուջետային եկամուտներ»-ը բյուջեյով չկարգավորվող եկամուտներ են, կարող ա ապօրինի, եթե առանձին դրույթ որպես այդպիսին օրենքով նախատեսված չի:
    Հետո պետական բյուջեն ու պետական գանձարանը վայթե լրիվ տարբեր բաներ են, պետական բյուջեն սենյակ չի՝ որտեղ լցնում են եկամուտները, կամ որտեղից կատարվում են ծախսերը, այլ կոպիտ ասած փաստաթուղթ է, որով կարգավորվում են պետական ծախսերն ու եկամուտները:
    Նախ ասեմ, որ ես էլ տնտեսագետ չեմ ու իմ գրառումը բացարձակ ոչ միասնագիտական էր:

    Հաջորդիվ ուղղակի բացատրել էի, թե ինչ նկատի ունեմ արտաբյուջետային ասելով` եկամուտներ, որոնք նախապես հաստատված բյուջեով չեն հաշվառվել, իսկ բյուջե ասելով ի նկատի ունեի ընդամենը փաստաթուղթը, որում ներկայացված են սպասվող ծախսերն ու եկամուտները: Մեջբերածդ հատվածում դա երևում է:
    Նաև ասեմ, որ որոշակիորեն տեղեկացված եմ, թե ինչ են արտաբյուջետային հաշիվները, գանձարանը ու գանձապետարանը: Դրանց հետ տարիներով աշխատել եմ

    Բայց էդ սաղ հեչ, քանի որ ես չեմ պնդել, որ իմ գրածը ճիշտ է, Տրիբունը սխալ և այլն, մանավանդ որ իմ գրառման բուն էություն այլ բանում էր: Երկուսով էլ ասեցինք "զահլա չկա" ու անցանք առաջ:

    Բայց Տրիբունը իսկականից "ադեկվատ" ռեակցիա է տվել իմ այլ գրառմանը, որը նախորդի հետ կապ ուներ միայն այնքանով, որ պարունակում էր "զահլա" ու "բյուջե" բառերը: Էդ պարագայում ինձ համար լրիվ անհասկանալի ու սկզբից նույնիսկ զավեշտալի էր իր ռեակցան: Դե մարդա, վրիպելա, ճիշտ չի հասկացել: Չգիտես ինչու իրեն թվում էր, թե ես օրենքի հղումը դրել եմ ինչ-որ բան ապացուցեու համար, այնինչ հենց օրենքը որևէ հղում չունի "արտաբյուջետային եկամուտ" հասկացողությանը: Էդ տրամաբանությամբ հղումը դրել էի, որ ինքս ինձ հերքեի, ոչ թե բան ապացուցեի:

    ԻՆձ մոտ արդեն տպավորություն է, որ ոմանք մոռացել են, թե ֆորումներն ինչի համար են նախատեսված. կարծիքների և ինֆորմացիայի փոխանակման, բարձրացված հարցերին ավելի կոմպիտենտ ու մասնագետ մասնակիցների կողմից արժեքավոր պատասխաններ ստանալու համար և այլն: Բայց ոչ միմյանց վրա ցեխ շպրտելու կամ միմյանց վիրավորելու համար: Առավել ևս, որ մարդը, տղամարդը պատասխանատու է իր արարքների ու խոսքերի համար անկախ գտնվելու վայրից:

    Ինչևէ, լրացված տարբերակով արդեն իսկ գրառումս կատարել եմ ու հարցս էլ տվել եմ, միգուցե մի խելացի, բանիմաց մասնագետ ինձ կլուսավորի էդ հարցում
    Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 25.07.2019, 00:08:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  2. #2
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ ասեմ, որ ես էլ տնտեսագետ չեմ ու իմ գրառումը բացարձակ ոչ միասնագիտական էր:
    Դե ինչու ե՞ս անիմաստ տերմինակոխում՝ «արտաբյուջետային», «հաշվառվել», «հաշվարկվող եկամուտների աճ» և այլն, սրանց ցանկացած միջին վիճակագրական հաշվապահ WTF ռեակցիա ա տալու:
    ՈՒզում ես ասել՝ ինչ լավ ա, որ Հայ ժողովուրդը հիսթերիկ կերպով մեծամասամբ լիքը մաշած ավտո ա բերում լցնում Հայաստան ու մաքսատուրք տալիս, ու դրանից պետբյուջեյում փող ա ավելանու՞մ:

    Նախ հիսթերիան սկսվել ա նրանից, որ եկող տարի ոչ ԵԱՏՄ երկրներից ներկրելու մաքսատուրքը մի քանի անգամ աճելու է:
    Երկրորդ հերթին, ֆուֆլո ա սա, իմ կարծիքով ոչ մի ուրախանալու բան չկա բացի տխրելուց: Խոշոր հաշվով իրականում պետությունդ (կարդա՝ ժողովուրդդ) կորուստ ա ունենում հնամաշ ավտոներ ներկրելուց,
    որոնց շահագործման ծախսերը մեծ են, պիտանելիության ժամկետը կամ քիչ է, կամ՝ արդեն լրացած, էկոլոգիական նորմերին համապատասխանելը մեղմ ասած կասկածելի,
    անվտանգության նորմերի հարցի վրա էլ Հայ ժողովուրդը լրացուցիչ չիշիկ կանի՝ ռեմենները հանելով ու ABS-ի լույսերն անջատելով:
    Գումարած, հաջորդ տարվանից ավելի շատ կներմուծվեն ռուսական արտադրության «գերանվտանգ», «գերորակյալ», «գերտնտեսապես ձեռնտու», «էկոլոգիապես մաքուր» մաշնեքը:
    Դու չպիտի նայես, որ պետ բյուջե փող ա լցվում, պիտի նայես ում ջեբից ա լցվում ու ինչ ես ստանում էդ փողի դիմաց: Big picture:
    Si vis pacem, para bellum

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (25.07.2019)

  4. #3
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե ինչու ե՞ս անիմաստ տերմինակոխում՝ «արտաբյուջետային», «հաշվառվել», «հաշվարկվող եկամուտների աճ» և այլն, սրանց ցանկացած միջին վիճակագրական հաշվապահ WTF ռեակցիա ա տալու:
    ՈՒզում ես ասել՝ ինչ լավ ա, որ Հայ ժողովուրդը հիսթերիկ կերպով մեծամասամբ լիքը մաշած ավտո ա բերում լցնում Հայաստան ու մաքսատուրք տալիս, ու դրանից պետբյուջեյում փող ա ավելանու՞մ:

    Նախ հիսթերիան սկսվել ա նրանից, որ եկող տարի ոչ ԵԱՏՄ երկրներից ներկրելու մաքսատուրքը մի քանի անգամ աճելու է:
    Երկրորդ հերթին, ֆուֆլո ա սա, իմ կարծիքով ոչ մի ուրախանալու բան չկա բացի տխրելուց: Խոշոր հաշվով իրականում պետությունդ (կարդա՝ ժողովուրդդ) կորուստ ա ունենում հնամաշ ավտոներ ներկրելուց,
    որոնց շահագործման ծախսերը մեծ են, պիտանելիության ժամկետը կամ քիչ է, կամ՝ արդեն լրացած, էկոլոգիական նորմերին համապատասխանելը մեղմ ասած կասկածելի,
    անվտանգության նորմերի հարցի վրա էլ Հայ ժողովուրդը լրացուցիչ չիշիկ կանի՝ ռեմենները հանելով ու ABS-ի լույսերն անջատելով:
    Գումարած, հաջորդ տարվանից ավելի շատ կներմուծվեն ռուսական արտադրության «գերանվտանգ», «գերորակյալ», «գերտնտեսապես ձեռնտու», «էկոլոգիապես մաքուր» մաշնեքը:
    Դու չպիտի նայես, որ պետ բյուջե փող ա լցվում, պիտի նայես ում ջեբից ա լցվում ու ինչ ես ստանում էդ փողի դիմաց: Big picture:
    Տերմինակոխ բառը վաղուց չէի լսել:

    Դե, ինչպես միշտ` մեդալը 3 կողմ ունի:
    Ես դրական կողմ էի տեսել` զուտ բյուջեի մուտքերի մասով: Բայց դու ավելի հեռու նայեցիր

    Միանշանակ համամիտ եմ` երկարաժամկետ առումով, հնամաշ ու վթարված մեքենաների այսպիսի մեծաքանակ ներմուծումը լավ բաների չի բերելու: Ու մասնավորապես հարվածելու է էդ մեքենաները շահագործող քաղաքացիների գրպանին (մի ավտո էլ ես եմ ուզում բերել )

    Տեսակետ կա, որ ներմուծված մեքենաների մեծ մասի համար գնորդ են հանդիսանալու ԵՏՄ անդամ այլ երկրների քաղաքացիները, բայց ես էդ տեսակետը չեմ կիսում միայն ունեցածս զուտ անձնական ինֆորմացիայի հիման վրա:
    Ուղղակի որևէ տվյալ չունեմ, թե ներկայումս կամ ասենք 2018-ի վերջին եռամսյակից մինչև հիմա ներմուծված մեքենաների որ մասն են գնել ԵՏՄ-ցիները:
    Պետությունը պիտի որ նման տվյալներ ունենա:

    3-րդ կողմն էլ, ԻՀԿ, էնա, որ բավականին մեծ թվով մարդիկ արդեն քանի տարի է ապրում են մեքենաների վաճառքից ստացվող եկամուտների հաշվին: Բա հաջորդ տարվանից ինչ են անելու? Հաստատ գիտեմ, որ բողոքելու են, բայց ամենայն հավանականությամբ անարդյունք:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  5. #4
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տեսակետ կա, որ ներմուծված մեքենաների մեծ մասի համար գնորդ են հանդիսանալու ԵՏՄ անդամ այլ երկրների քաղաքացիները, բայց ես էդ տեսակետը չեմ կիսում միայն ունեցածս զուտ անձնական ինֆորմացիայի հիման վրա:
    Ուղղակի որևէ տվյալ չունեմ, թե ներկայումս կամ ասենք 2018-ի վերջին եռամսյակից մինչև հիմա ներմուծված մեքենաների որ մասն են գնել ԵՏՄ-ցիները:
    Պետությունը պիտի որ նման տվյալներ ունենա:
    Ինչի չգիտե՞ս, որ օրինակ ղազախները Հայաստանից ավտո ա որ կրում են..

    Ասեմ ավելին՝ հայկական համարներով են կրում, որ հետո իրենց հայրենիքում ինչ ուզեն անեն ու բռնող չլինի ))
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  6. #5
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գաղթական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչի չգիտե՞ս, որ օրինակ ղազախները Հայաստանից ավտո ա որ կրում են..
    Ասեմ ավելին՝ հայկական համարներով են կրում, որ հետո իրենց հայրենիքում ինչ ուզեն անեն ու բռնող չլինի ))
    Չէ, գիտեմ, որ Ղազախստանից էլ, Ռուսաստանից էլ գնում են մեր բերած մեքենաները, բայց թե ներմուծվածի որ մասն են գնում, որևէ թիվ չգիտեմ: Իմ ունեցած անձնական տվյալներով ոչ ավել, քան 3-ից մեկ մեքենան: Բայց էդ թվի հիման վրա ընդհանուր դատողություն դժվար անեմ:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Գաղթական (25.07.2019)

  8. #6
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Արմեն Գրիգորյանի հետ հարցազրույցը լսե՞լ եք․ 2020-ից 150կմ Հայաստանը Արցախին կապող նոր ճանապարհի շինարարություն, քննարկվող ուղղություններից՝ Կապան-Հադրութ։ Մյուս հետաքրքիր մեկնաբանությունն այն էր, որ (ենթակառուցվածքային) զարգմացման bottleneck-ը ոչ թե ֆինանսականն է, այլ հենց ծրագրային մտածողության մինչ այժմ պակասը։ Էս գոյթւոյւն ունեցող ճանապարհի (Կովսականով) բարելավման մասի՞ն ա, տեսնես, թե՞ նոր։ Ինչ-որ մեկը էս վերջերս Կովսականի կողմերը եղե՞լ ա, Սյունիքից էդ կողմ ճանապարհը ի՞նչ վիճակում ա։

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (25.07.2019)

  10. #7
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արմեն Գրիգորյանի հետ հարցազրույցը լսե՞լ եք․ 2020-ից 150կմ Հայաստանը Արցախին կապող նոր ճանապարհի շինարարություն, քննարկվող ուղղություններից՝ Կապան-Հադրութ։ Մյուս հետաքրքիր մեկնաբանությունն այն էր, որ (ենթակառուցվածքային) զարգմացման bottleneck-ը ոչ թե ֆինանսականն է, այլ հենց ծրագրային մտածողության մինչ այժմ պակասը։ Էս գոյթւոյւն ունեցող ճանապարհի (Կովսականով) բարելավման մասի՞ն ա, տեսնես, թե՞ նոր։ Ինչ-որ մեկը էս վերջերս Կովսականի կողմերը եղե՞լ ա, Սյունիքից էդ կողմ ճանապարհը ի՞նչ վիճակում ա։
    Ինձ թվում ա գրեթե զրոյից արվող ճանապարհ պիտի լինի։ Կարող ա ընդհանուր ուղղությունը մնացած լինի երեսուն տարի առաջվանից, բայց փաստացի ճանապարհ չի լինի։ Ինչի եմ սենց ենթադրում․ Գորիսից դեպի նախկին Ղուբաթլույի զորամասերը գնացող ճանապարհը յանի կա, բայց փաստացի չկա։ Երեք ժամում հասնում ես Գորիս, հետո էլի երեք ժամում մի 50կմ ճանապարհ ես հազիվ անցնում։

    Հ․Գ․ Հետո, Հայաստանի մեջ ճանապարհներ կան, որ արդեն վաղուց ճանապարհ չեն, խելքս բան չի կտրում, որ Կապան-Կովսական-Հարդրութ ճանապարհից բան մնացած կլինի։ Ու որ սարքեն, պիտի Վարդենիս-Մարտակերտի որակի ճանապարհ սարքեն, որ իրոք իմաստ ունենա։ Այսինքն կապիտալ համարյա զրոյից որակով սարքեն։
    Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 25.07.2019, 12:07:

  11. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (25.07.2019), Ծլնգ (25.07.2019)

  12. #8
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արմեն Գրիգորյանի հետ հարցազրույցը լսե՞լ եք․ 2020-ից 150կմ Հայաստանը Արցախին կապող նոր ճանապարհի շինարարություն, քննարկվող ուղղություններից՝ Կապան-Հադրութ։ Մյուս հետաքրքիր մեկնաբանությունն այն էր, որ (ենթակառուցվածքային) զարգմացման bottleneck-ը ոչ թե ֆինանսականն է, այլ հենց ծրագրային մտածողության մինչ այժմ պակասը։ Էս գոյթւոյւն ունեցող ճանապարհի (Կովսականով) բարելավման մասի՞ն ա, տեսնես, թե՞ նոր։ Ինչ-որ մեկը էս վերջերս Կովսականի կողմերը եղե՞լ ա, Սյունիքից էդ կողմ ճանապարհը ի՞նչ վիճակում ա։
    Ապ, եթե չեմ սխալվում Կապան-Հադրութը դեռ սովետի ժամանակվա նախագիծ էր։ Նույնիսկ հիշում եմ, թե ինչպես էին հողային աշխատանքներ տանում, բայց եկավ 88-ը․․․
    Զուտ դրանից ելնելով, կարծում եմ, որ համարյա զրոյից ճանապարհ են կառուցելու։
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  13. #9
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Զարգացումները հետհեղափոխական Հայաստանում

    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արմեն Գրիգորյանի հետ հարցազրույցը լսե՞լ եք․ 2020-ից 150կմ Հայաստանը Արցախին կապող նոր ճանապարհի շինարարություն, քննարկվող ուղղություններից՝ Կապան-Հադրութ։ Մյուս հետաքրքիր մեկնաբանությունն այն էր, որ (ենթակառուցվածքային) զարգմացման bottleneck-ը ոչ թե ֆինանսականն է, այլ հենց ծրագրային մտածողության մինչ այժմ պակասը։ Էս գոյթւոյւն ունեցող ճանապարհի (Կովսականով) բարելավման մասի՞ն ա, տեսնես, թե՞ նոր։ Ինչ-որ մեկը էս վերջերս Կովսականի կողմերը եղե՞լ ա, Սյունիքից էդ կողմ ճանապարհը ի՞նչ վիճակում ա։
    Արցախի Քաղնախն ասում ա, որ մեկ այլ նոր ճանապարհն էլ են կառուցում.

    Ընթացքի մեջ է Քարվաճառ-Նորաբակ շրջանցիկ ճանապարհի կառուցման աշխատանքները:

    Վարդենիս-Մարտակերտ ճանապարհից բացի, Արցախը Հայաստանին կապող շուրջ 25,5 կմ երկարությամբ ևս մեկ այլընտրանքային ճանապարհ է կառուցվում Քարվաճառ քաղաքից դեպի Գեղարքունիքի մարզի Նորաբակ-Շատվան գյուղերի ուղղությամբ, որը Քարվաճառի և հարակից համայնքների բնակիչների համար զգալիորեն կկրճատի դեպի ՀՀ տանող ճանապարհն ու ժամանակը:

    Ներկայումս կատարվում է ծրագրի առաջին փուլը: Ճանապարհն ավազակոպճային ծածկով է, հետագայում նախատեսվում է ասֆալտապատում: Նախագիծը մշակել է ,,Այգ,, ՍՊԸ-ն, աշխատանքները կյանքի է կոչում` ,,Հայկշին,, ընկերությունը:

    ՀՀ հետ տնտեսական ու ռազմավարական նշանակության նոր ճանապարհ նախատեսվում է կառուցել հարավային ուղղությամբ` Հադրութ շրջկենտրոնից դեպի Քաշաթաղի շրջանի Կովսական քաղաք` այնուհետև ՀՀ Սյունիքի մարզի Գորիս-Կապան ուղղությամբ:

    Նախատեսվող շուրջ 150 կմ ճանապարհի նախագիծը մշակելու և կառուցումն իրականացնելու համար` այժմ քննարկումներ են ընթանում:

    https://www.facebook.com/49228882425...777545?sfns=mo
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  14. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (26.07.2019), Ծլնգ (26.07.2019), Ներսես_AM (26.07.2019), Տրիբուն (26.07.2019)

  15. #10
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գումարած, հաջորդ տարվանից ավելի շատ կներմուծվեն ռուսական արտադրության «գերանվտանգ», «գերորակյալ», «գերտնտեսապես ձեռնտու», «էկոլոգիապես մաքուր» մաշնեքը:
    Կարող ա հազար տոկոս ճիշտ չեմ հասկացել, բայց սենց մի պահ կա։ Մաքսատուրքից, ու ոնց ահասկանում ֆիզիկական անձանց համար նաև ԱԱՀ-ից, ազատվում են ԵԱՏՄ տարածքում արտադրված ավտոմեքենաները, որոնք պարտադիր չի, որ հենց ռուսական արտադրության Ժիգուլները լինեն: Ռուսաստանում, կարծեմ նաև Բելառուսում ու Ղազախստանում ֆիրմաչները լիքը գործարաններ են բացել, որտեղ արտադրվում են (իրականում ուղղակի զբոռկայա արվում) Toyota, Ford, Kia, Hyundai, Renault ու լիքը այլ ավտոներ։ Ու սրանք սաղ ընկնում են էս նոր օրենքի տակ։

    Գումարած, մինչև հինգ տարվա ավտոների համար մաքսատուրքը քիչ ա փոխվում, այսիքն գնի վրա ազդեցությունը շատ չի լիելու։

    Չգիտեմ ինչքանով ա կոնտքստում, բայց ասածս ինչ ա ․․․ էս նոր կարգը էնքան էլ վատ բան չի էլի։ Հա, լիքը մարդ դրանով փող ա աշխատում, բայց մենք էլ հո գիտենք թե ինչ կարգի ժեխ ա գալիս Հայաստան ու քշվում փողոցներում։ Հա, մի քանի հոգի էլ ղազախների վրա բիզնես են արվում։ Բայց դե, փաստը էն ա, որ Հայաստանը դառել ա մեքենաների գերեզմանոց։ Գումարած Երևանում ով ասես, ինչ կարգի ավտո ասես ու ոնց ասես չի քշում, դրա համար էլ սաղ քաղաքը պռոբկայա ու վթարներ՝ լիքը զոհերով։ Մյուս կողմից էլ, բա մարդիկ ինչ անեն, քաղաքում տրանսպոտ չկա։ Այսինքնս, էկալոգիա, հասարակական տրասնպորտ, երթևեկության անվտանգություն, մարդկանց ունեցած փող ավոտ առնելու համար, սաղ փոխկապակցված ա։ Big picture:

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (25.07.2019)

  17. #11
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարող ա հազար տոկոս ճիշտ չեմ հասկացել, բայց սենց մի պահ կա։ Մաքսատուրքից, ու ոնց ահասկանում ֆիզիկական անձանց համար նաև ԱԱՀ-ից, ազատվում են ԵԱՏՄ տարածքում արտադրված ավտոմեքենաները, որոնք պարտադիր չի, որ հենց ռուսական արտադրության Ժիգուլները լինեն: Ռուսաստանում, կարծեմ նաև Բելառուսում ու Ղազախստանում ֆիրմաչները լիքը գործարաններ են բացել, որտեղ արտադրվում են (իրականում ուղղակի զբոռկայա արվում) Toyota, Ford, Kia, Hyundai, Renault ու լիքը այլ ավտոներ։ Ու սրանք սաղ ընկնում են էս նոր օրենքի տակ։

    Գումարած, մինչև հինգ տարվա ավտոների համար մաքսատուրքը քիչ ա փոխվում, այսիքն գնի վրա ազդեցությունը շատ չի լիելու։
    Ապ, ճիշտ ես ասում։
    Բայց մենակ զբորկա չեն անում։ Նաև շատ բաղադրամասեր արտադրում են, մասնավորապես թափքի "ժեշտեղենը", շատ մասեր ներմուծում նույնիսկ Չինաստանից։
    Ու որքանով հասկացել եմ ԵՏՄ տարածքում արտադրված մեքենա ունեցողների ու նաև վաճառող ընկերությունների հետ զրուցելիս, որակական առումով բավականին զիջում են նույնիսկ Թուրքիայում հավաքված մեքենաներին։
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  18. #12
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ապ, ճիշտ ես ասում։
    Բայց մենակ զբորկա չեն անում։ Նաև շատ բաղադրամասեր արտադրում են, մասնավորապես թափքի "ժեշտեղենը", շատ մասեր ներմուծում նույնիսկ Չինաստանից։
    Ու որքանով հասկացել եմ ԵՏՄ տարածքում արտադրված մեքենա ունեցողների ու նաև վաճառող ընկերությունների հետ զրուցելիս, որակական առումով բավականին զիջում են նույնիսկ Թուրքիայում հավաքված մեքենաներին։
    Ընկեր, ինձ թվում ա էտ խոսակցությունների ահագին մասը միֆ ա, էն խադավակ ախպերները որ ասում են. «արա դե ճապոյնյայի զբոռկեն ուրիշ ա էլի, էս ռուսականին մատով սխմըմ ես կռիլոն մինչև ռաձիատռը փոս ա քցում»: Ահագին գրվել ա էս մասին, ու իմ կարծիքն էլ ա էն, որ Toyota Camry-ն չի կարա վատ ավտո լինի, որտեղ ուզում են հավաքած լինեն, ու տենց աչք ծակող որակի տարբերություններ ճապոնացիները երբեք թույլ չեն տա։ Ես օրինակ, որ նոր մեքենա առնեմ, առանց մտածելու կառնեմ Ռուսաստանում հավաքած Toyota ու մի րոպե չեմ մտածի, որ կարող ա որակով զիջի ուրիշ տեղ հավաքածին։

    Գիտե՞ս էս ինչի ա նման, էն խաշի ժամանակ նույն շշով դրած արաղի որակից խոսացողներից։

  19. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (25.07.2019)

  20. #13
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընկեր, ինձ թվում ա էտ խոսակցությունների ահագին մասը միֆ ա, էն խադավակ ախպերները որ ասում են. «արա դե ճապոյնյայի զբոռկեն ուրիշ ա էլի, էս ռուսականին մատով սխմըմ ես կռիլոն մինչև ռաձիատռը փոս ա քցում»: Ահագին գրվել ա էս մասին, ու իմ կարծիքն էլ ա էն, որ Toyota Camry-ն չի կարա վատ ավտո լինի, որտեղ ուզում են հավաքած լինեն, ու տենց աչք ծակող որակի տարբերություններ ճապոնացիները երբեք թույլ չեն տա։ Ես օրինակ, որ նոր մեքենա առնեմ, առանց մտածելու կառնեմ Ռուսաստանում հավաքած Toyota ու մի րոպե չեմ մտածի, որ կարող ա որակով զիջի ուրիշ տեղ հավաքածին։

    Գիտե՞ս էս ինչի ա նման, էն խաշի ժամանակ նույն շշով դրած արաղի որակից խոսացողներից։
    Չի բացառվում, որ իրոք ուռճացված են լուրերը` մեքենան ներկրողներին ձեռնտու է:
    Բայց հենց Toyota սրահից էին բողոքում` երաշխիքային սպասարկման հետ կապված ծախսերը շատ են ռուսաստանի արտադրած Camry-ների ու Corola-ների գործարանային թերությունների պատճառով: Հիմա կարծեմ էլ ռուսաստանից չեն բերում, բայց ինչ-որ արդեն վստահ չեմ:

    Վարպետներմ էլ էին նշում, որ որոշ պահեստամասեր, մանավանդ պլաստիկ մասերը, համատեղելի չեն:
    Մնացածի մասով բան չեմ կարող ասել` միայն ռուսաստանցիների կարծիքները, որոնց մեծ մասը կարծում եմ ուղղակի տուրք են տալիս սովետական ավանդույթներին` "ֆիրմա ավտո" ու տենց բաներ:

    Ես ինքս չեմ ցանկանում ռուսաստանի արտադրանք գնել:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  21. #14
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վարպետներմ էլ էին նշում, որ որոշ պահեստամասեր, մանավանդ պլաստիկ մասերը, համատեղելի չեն:

    Ես ինքս չեմ ցանկանում ռուսաստանի արտադրանք գնել:
    Խի մենակ պլաստիկ մասերը? Արա բա դրանց դերմանտինից սալոնը կամ օրինակ ճճճճճճճ կլասսի
    դինամիկները կամ վառելիքի ծախսը, էս որ թիվնա? Ոպշմ լիքը թերություն կարամ ասեմ։

  22. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (26.07.2019)

  23. #15
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընկեր, ինձ թվում ա էտ խոսակցությունների ահագին մասը միֆ ա, էն խադավակ ախպերները որ ասում են. «արա դե ճապոյնյայի զբոռկեն ուրիշ ա էլի, էս ռուսականին մատով սխմըմ ես կռիլոն մինչև ռաձիատռը փոս ա քցում»: Ահագին գրվել ա էս մասին, ու իմ կարծիքն էլ ա էն, որ Toyota Camry-ն չի կարա վատ ավտո լինի, որտեղ ուզում են հավաքած լինեն, ու տենց աչք ծակող որակի տարբերություններ ճապոնացիները երբեք թույլ չեն տա։ Ես օրինակ, որ նոր մեքենա առնեմ, առանց մտածելու կառնեմ Ռուսաստանում հավաքած Toyota ու մի րոպե չեմ մտածի, որ կարող ա որակով զիջի ուրիշ տեղ հավաքածին։

    Գիտե՞ս էս ինչի ա նման, էն խաշի ժամանակ նույն շշով դրած արաղի որակից խոսացողներից։
    Տրիբուն ձյա? բա ես էլ գիտեմ ճաշակով տղա ես
    Camry ին լավ ավտոա? այ ախպեր մանավանդ 2012 թ ից սկսած ըտեղ ավտո ես տեսնում? Անունը դրել եք չի փչանում, է հա 06 ն էլ չի փչանում Ախպերական կարծիքդ փոխի։
    Բնականաբար ռուսականը շատ ավելի թույլ է քան ամերիկյանը, որտև ամերիկացիների պահանջները ավելի ուրիշ են։ Ռուսական զբոռկաները միանշանակ շատ վատն են։ Տեղից էլ camry ին ավտո չի ու պլյուս ռուական?

  24. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (26.07.2019), Տրիբուն (26.07.2019)

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •