Օրինակ՝ 12-ամյա կրթությունը լա՞վ է, թե՞ վատ, ավագ դպրոցները, ոնց ես նայում եմ, իրենց չեն արդարացնում, պե՞տք է այս ոլորտում մի բան անել, թե՞ ոչ: Բուհական կրթությունը՝ ողբալի վիճակ է, ի՞նչ է արվել, որ կրթությունը մոտենա կյանքին: Հումանիտար խայտառակ դասագրքերը, որտեղից հանված են ազգային գրողները, պե՞տք է այս վիճակն ուղղել թե՞ ոչ: Նախկին համակարգին նվիրված դպրոցների ընտրակեղծարար տնօրենների հարցը, պե՞տք է նրանք շարունակեն պաշտոնավարել, թե՞ ոչ, գիտական կոչումների արժեզրկումը, պե՞տք է մի բան անել վիճակն ուղղելու համար, թե՞ ոչ և այլն, և այլն, և այլն
Լիոն ջան, հիմա դու էս ասածդ թեմաներով խորացել ես ու պարզել ես, որ բան չի արվու՞մ, թե՞ ակնկալում ես, որ պիտի գային հենց քո ականջին ասեին ինչ ա արվում, ու եթե չեն ասել, ուրեմն եզրակացնում ես, որ գործ չեն անում։ #գորձարեքարա
Добро победило зло, поставило его на колени и зверски убило
Էջանիշներ