Մեջբերում varo987-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Ախպեր ջան բայց ով էր ասում բոլոր մեքենաները կամազ բերեիք։ Կարծեմ մազը բողոքարկել էիք մրցույթի արդյունքը։
Թող մեքենաների կեսը կամազ լիներ մյուս կեսը մազ։ Կամ ընդանրապես բոլոր զիբիլի ավտո արտադրողներին զապրոս անեինք թե ովա կարա ասենք 6ամսում 50հատ զինլի ավտո հասցնի Երևան: Եթե ոչ մեկ։ Ով քանի հատ կարա 3ամսում կան 6ամսում հասցնի։
Պետք էր թող 10տարբեր ֆիրմայի մեքենաներ բերեին։ Մեկա ժամանակաորա 1,5տարով։

Իսկ մրցույթ լինելուց նոր օպերատորների գալուց հետո, էտ ավտոնրեը վաճառեին իրանց։ Եթե անգամ չուզեին էլի խնդիր չկա։
Կարելի էր ավտոները տալ մյուս քաղաքներին։ Նենց չի որ մյուս տեղերում աղբահանության հարցը իդեալական վիճակումա։
սենք 20 կամազները կգնար Գյումրի, 10մազերը Վանաձոր, վոլվոները Ստեփանավան ու տենց շարունակ։
Կամ կարելի էր, քիմմաքրումանել պերեդելկա անել տրամադրել բանակին։
Ամբողջ գրառմանդ մեջ մենակ մեջբերածս հատվածից է, որ կոնստրուտկտիվ քննարկման հոտ է գալիս։

Բայց մենք գիտե՞նք, թե ու՞մ հետ և ինչպե՞ս են բանակցել, ի՞նչ պայմաններով։ Ես որ չգիտեմ, միայն մերժված ցածր ձիաուժերի մասին իմացա։
Հույժ գաղտնի կերպով քեզ ասեմ, որ եվրոպական ընկերությունների կողմից արտադրված բեռնատար-աղբատարերի արժեքն առնվազն կրկնակի գերազանցում է ԿամԱԶ-ի արժեքին։ Ինչպես ասում են՝ սովետականի հետ միայն սովատականն է մրցունակ։