28.
Սքանչելի է Երկրի վրա Եղբայրության մասին միտքը։ Ոգու ամեն դիսցիպլին նկրտում է տալիս։ Միայն կամքը կարող է ոգու դիսցիպլին տալ, բայց երբ միտքը թափառում է ինչպես հաստատված ինքնություն, ուրեմն, հիրավի, չկա փոխանցք ճշմարիտ կենսական գործողության համար։ Այդպես ամեն կիրառված միտք ոգուն աճ կտա։ Միայն այդպես Վերարքայության շղթան վերընթացի հնարավորություն կտա։ Մեծ հնազանդությունը տանում է դեպի ճշմարիտ ստեղծագործում, քանզի երբ հնազանդությունը կառավարում է գործողությունը, աճում է հզորությունը և երաշխավորությունը լարում է բոլոր ուժերը։
- - - - - - -
29.
Անսահմանության Ուսմունքին հարողը նվաճում է, նախ և առաջ, գործողության ազատություն։ Նա, ով վախենում է հարել Եղբայրությանը, զրկվում է ամենամեծից։ Ով վախեցել է դավանանքից, Ուսմունքի մեջ կարող է հաստատվել, ինչպես դեպի Հեռավոր Աշխարհներ թռիչքում։ Այդ հարաբերությունից վախեցողը կարող է շեմին կանգնած մնալ։ Նկրտման անընդմեջությունը Մեր Ուսմունքի հաստատում է տալիս։
Մարդկությանը լիքը թասի հասկացությունը տվող Արքատները չեն կարող մարդկությանը զրկել ազատությունից։ Ոչ թե հրաժարման, ոչ թե անազատության մեջ է ապրում Եղբայրությունը։ Գիտակցությունը բռնկող ամեն կայծ իր տարեգրություններն ունի. ամեն նկրտող նետ իր տարեգրություններն ունի։ Ոչ թե վերացականությունը, այլ հրեղեն նպատակասլացությունն է ապրում։ Տիեզերական նկրտումների նվաճումը գիտեցողները կարող են, հիրավի, ասել. «Մենք արարում ենք հրով, հրով մենք նկրտվում ենք, հրի մեջ ապրում ենք. և ոչ թե հրաշքներ, այլ կյանքի իրագործում է Լուսատու Նյութի հագուստը»։
Ինչպե՞ս է Եղբայրությունն ապրում։ Ինչպե՞ս է Եղբայրությունը գործում։ Որպես նկրտում մարդկությանը, Մեր Բնակավայրից դեպի սրտեր են գնում Մեր ստեղծագործման թելերը։
- - - - - - -
30.
Մարդկանց օտար է Ուսուցչին ապաշխարհելու մասին միտքը։ Ինչպե՞ս ոգին կարող է կորցնել, եթե Ուսուցիչն Առաջնորդող Փարոս է։ Ինչպե՞ս աշակերտը կարող է իր հուրը կորցնել, եթե Ուսուցիչը բոլոր կրակներին ստիպում է այրվել։ Ինչպե՞ս Ուսուցչի վահանը կարող է կասեցնել, եթե աշակերտին հրեղեն նկրտում է Ուսուցիչը։ Այդպես մարդկության գիտակցության մեջ փոքր ցանկություն է ապրում նկրտել դեպի ուղևարի հետ համատեղ զբաղմունքի։ Բայց մարդկությունը պետք է սովորի Ուսուցչի բոլոր հաստատված մտքերը մարմնավորելու ինքնագործողությանը։ Այդպես Տիեզերական Միտքը հասնում է բարեշրջման, այդպես մարդկությունը պետք է սովորի արարել բարձրագույն ուղիով։ Հիրավի, Ուսուցչին նմանակելը Ուսուցչի Պատկերը պարունակելն է։
Էջանիշներ