User Tag List

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 34 հատից

Թեմա: Կոտրել են Wi-Fi գաղտնաբառը (Ucom)

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.05.2017
    Գրառումներ
    32
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Կոտրել են Wi-Fi գաղտնաբառը (Ucom)

    Ժողովուրդ, սենց խնդիր կա, մի քանի ամիս առաջ Ucom եմ վերցրել տան համար, վերջերս զգացվում եր, որ երեկոններն արագությունը դանդաղումա, ուշադրություն չեի դարձնում... Մի քանի օր առաջ Eset-ի վերսիան թարմացրեցի ու դրանից հետո սկսեցի "уведомления"-ներ ստանալը, երբ որ Wi-Fi սարքին ուրիշ հեռախոս կամ նոութբուքա միանում...



    Սարքը սրանիցա

    Calix T073G-2



    Սարքի հետևի մասում լոգին ու պարոլ չկա, նաստրոյկեքի մեջ չեմ կարում մտնեմ, զանգեցի Ucom ասեցին որ սարքին դոստուպ չեն տրամադրում ու չեն կարա լոգին/պարոլ ասեն, Wi-Fi պարոլ փոխելու համար էլ թազա պայմանագիր պտի կնքես

    Ինչ կարելիա անել? Կարողա իմանաք սրանց լոգին/պարոլը դեֆոլտով վոնցա? admin, guest, root... ոչ մի բան չի լնում...
    Վերջին խմբագրող՝ for.est: 18.05.2017, 20:32:

  2. #2
    Չամուսնացած
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.10.2009
    Հասցե
    192.168.1.2
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    3,996
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Կպած սարքերի ip-ները ցույց տալի՞ս ա:

  3. #3
    Մշտական անդամ Գրիգոր-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.06.2008
    Տարիք
    32
    Գրառումներ
    294
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Իսկ թե ինչ է իրենից ներկայացնում Wi-Fi անվտանգությունը, կարող եք կարդալ այստեղ՝ http://www.wi-fi.org/discover-wi-fi/security

    Սա առհասարակ կապ չունի, թե ինչ պրովայդերից կամ ինչ սարքի միջոցով ես օգտվում։

  4. #4
    Երջանիկ մամա Cassiopeia-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.08.2006
    Հասցե
    Yerevan, Armenia, Armenia
    Տարիք
    45
    Գրառումներ
    3,759
    Բլոգի գրառումներ
    5
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում for.est-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Ինչ կարելիա անել?
    Ոնց որ Աթեիստը կասի, թքի յուքոմի վրա ու նորմալ օպերատորի դիմի

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    mzet (12.06.2017)

  6. #5
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Դե էն, որ իրանք անասուն են, էդ չի քննարկվում, բայց կոդը փոխելու համար ոչ թե նոր պայմանագիր ա պետք, այլ պայմանգիր կնքող անձը մտնում ա ցանկացած UCOM գրասենյակ, ու ասում ա, փոխում են։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  7. #6
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.05.2017
    Գրառումներ
    32
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե էն, որ իրանք անասուն են, էդ չի քննարկվում, բայց կոդը փոխելու համար ոչ թե նոր պայմանագիր ա պետք, այլ պայմանգիր կնքող անձը մտնում ա ցանկացած UCOM գրասենյակ, ու ասում ա, փոխում են։
    հերթով մի 3 հոգի օպերատոր իրար փոխանցեցին ու ոչ մեկնել խելքը գլխին բան չասեց, մեկը մյուսի հետ դրանց ասածները սկի չեր բռնում, վերջը չհամբերեցի ու անջատեցի... Վաղը գնամ տենամ ինչ են ասում
    իսկ թազա պարոլը կօգնի? Ուղղակի հմիկվաննել խուճուճ, խառը սիմվոլներով պարոլա ու բրուտֆորսը մի տեսակ քիչ հավանականա... Որ կարաի մտնեի սարքի նաստրոյկեքի մեջ ու ենտեղից MAC-ադրեսներով բլոկ անեի, լավ կլիներ, չգիտեմ արժե սարքը սբրոս անել, գուցե դրանից հետո admin/admin-ով ստացվի մտնել?

  8. #7
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Չէ, ռեսեթ դժվար կարանաս անես։
    Եթե յուքոմից ես ինտերնետ վերցնում, պտի համակերպվես, որ սարքին դոստուպ չունես։

    Դրա համար ես ծանոթներիս խորհուրդ եմ տալիս իրանց սարքի Wifi-ը միացնելու փոխարեն նույն գնով առանձին Wifi սարք առնել, որ պետք եղած դեպքում էլ ինչ ուզենան, մեջն անեն։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  9. #8
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ժող էս իմ Յուքոմից ես էլ եմ դժգոհ, մարդավարի սերվիս չկա, իտերնետը անորակ ու անկայուն, ռաութերին հասանելիություն չունենալը
    էշություն ա, ամենախելոք բանն էլ որ խորհուրդ են տալիս՝ իրենց տխմար սարքը անջատել-միացնելն ա: Ռոստելեկո՞մ, ուրի՞շ բան կա՞: Ինձ ԹՎ ու հեռախոս էլ ա պետք:
    Ռոստելեկոմի օպտիկան առանձին ա՞ (եթե հիմար հարց է, կներեք :Ճ), սայթով նայեցի, մեր բնակարանը ոնց որ «հասանելի» ա:
    Ռոստելեկոմից դժգոհներ կա՞ն:
    Si vis pacem, para bellum

  10. #9
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.05.2017
    Գրառումներ
    32
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէ, ռեսեթ դժվար կարանաս անես։
    Եթե յուքոմից ես ինտերնետ վերցնում, պտի համակերպվես, որ սարքին դոստուպ չունես։

    Դրա համար ես ծանոթներիս խորհուրդ եմ տալիս իրանց սարքի Wifi-ը միացնելու փոխարեն նույն գնով առանձին Wifi սարք առնել, որ պետք եղած դեպքում էլ ինչ ուզենան, մեջն անեն։
    Իրոք ծանոթների ու բարեկամների մոտ էլ շատ ակտուալ պրոբլեմա: Հետագայում հենց էտպես էլ կանեմ
    Իսկ սարքերից որը խորհուրդ կտաս?
    http://hardware.am/network.htm
    Վերջին խմբագրող՝ for.est: 19.05.2017, 13:28:

  11. #10
    Մշտական անդամ Գրիգոր-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.06.2008
    Տարիք
    32
    Գրառումներ
    294
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում for.est-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    հերթով մի 3 հոգի օպերատոր իրար փոխանցեցին ու ոչ մեկնել խելքը գլխին բան չասեց, մեկը մյուսի հետ դրանց ասածները սկի չեր բռնում, վերջը չհամբերեցի ու անջատեցի... Վաղը գնամ տենամ ինչ են ասում
    իսկ թազա պարոլը կօգնի? Ուղղակի հմիկվաննել խուճուճ, խառը սիմվոլներով պարոլա ու բրուտֆորսը մի տեսակ քիչ հավանականա... Որ կարաի մտնեի սարքի նաստրոյկեքի մեջ ու ենտեղից MAC-ադրեսներով բլոկ անեի, լավ կլիներ, չգիտեմ արժե սարքը սբրոս անել, գուցե դրանից հետո admin/admin-ով ստացվի մտնել?
    իսկ կարող ե՞ք ասել, թե երբ եք զանգել կամ պայմանագրի համարը, տեսնեմ ով Ձեզ խելքը գլխին բան չի ասել, կամ ինչու են 3 հոգի տարբեր տեղեր փոխանցել։

  12. #11
    Մշտական անդամ Գրիգոր-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.06.2008
    Տարիք
    32
    Գրառումներ
    294
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե էն, որ իրանք անասուն են, էդ չի քննարկվում, բայց կոդը փոխելու համար ոչ թե նոր պայմանագիր ա պետք, այլ պայմանգիր կնքող անձը մտնում ա ցանկացած UCOM գրասենյակ, ու ասում ա, փոխում են։
    Աթեիստ ջան, հուսով եմ դու ինքդ հասկանում ես, որ գրառումդ անտեղին ու ոչ կոռեկտ ա․․․

  13. #12
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Գրիգոր-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Աթեիստ ջան, հուսով եմ դու ինքդ հասկանում ես, որ գրառումդ անտեղին ու ոչ կոռեկտ ա․․․
    Լավ, այսուհետ նման աշխատակիցներին բնութագրելից կօգտագործեմ «դեբիլ» ածականը։ Անասունը կթողնեմ ընկերությանը բնութագրելիս։

    Օրինակ, որ մարդը գալիս , ասում ա քանի որ ձեր անասուն ընկերությունը թույլ չի տալիս, որ ես ինքս իմ վայֆայի կոդն ու կանալը դնեմ, դուք դրեք ասենք Backd00r, հենց օ-երի փոխարեն երկու 0-ներով, ու դեբիլ աշխատակիցը մերժում ա՝ ասելով որ տենց կոդ չի կարա դնի։

    Կամ որ մարդը զանգում ա, որ տանն անասունավարի, առանց զգուշացնելու փակված VPN-ը բացեն (մարդը չի կարում ուրիշ պրովայդերի VPN-ով կպնի), ինչ որ դեբիլ ասում ա, պտի գաք տեղում դիմեք։
    Պայմանագիրը կնքող անձը գնում ա գրասենյակ, բայց տեղի աշխատող դեբիլը տենց էլ չի հասկանում թե ինչ ա պետք։
    Վերջը Keyboard-ը զանգում ա, ու բացել ա տալիս։

    Իսկ ինչ վերաբերում ա գրառման տեղի կամ անտեղի լինելուն, քանի դեռ մարդիկ պտի էս կարգի խնդիրներ ունենան էս ընկերության հետ, ես ամեն կերպ (այս թվում այսպիսի գրառումներով) իրանց հետ եմ պահելու յուքումի հետ գործ ունենալուց։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  14. #13
    Մշտական անդամ Գրիգոր-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.06.2008
    Տարիք
    32
    Գրառումներ
    294
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Լավ, այսուհետ նման աշխատակիցներին բնութագրելից կօգտագործեմ «դեբիլ» ածականը։ Անասունը կթողնեմ ընկերությանը բնութագրելիս։

    Օրինակ, որ մարդը գալիս , ասում ա քանի որ ձեր անասուն ընկերությունը թույլ չի տալիս, որ ես ինքս իմ վայֆայի կոդն ու կանալը դնեմ, դուք դրեք ասենք Backd00r, հենց օ-երի փոխարեն երկու 0-ներով, ու դեբիլ աշխատակիցը մերժում ա՝ ասելով որ տենց կոդ չի կարա դնի։

    Կամ որ մարդը զանգում ա, որ տանն անասունավարի, առանց զգուշացնելու փակված VPN-ը բացեն (մարդը չի կարում ուրիշ պրովայդերի VPN-ով կպնի), ինչ որ դեբիլ ասում ա, պտի գաք տեղում դիմեք։
    Պայմանագիրը կնքող անձը գնում ա գրասենյակ, բայց տեղի աշխատող դեբիլը տենց էլ չի հասկանում թե ինչ ա պետք։
    Վերջը Keyboard-ը զանգում ա, ու բացել ա տալիս։

    Իսկ ինչ վերաբերում ա գրառման տեղի կամ անտեղի լինելուն, քանի դեռ մարդիկ պտի էս կարգի խնդիրներ ունենան էս ընկերության հետ, ես ամեն կերպ (այս թվում այսպիսի գրառումներով) իրանց հետ եմ պահելու յուքումի հետ գործ ունենալուց։
    Քո վրդովմունքը լավագույն դեպքում կարող է ընկերությանը հասցեագրված լինել, այլ ոչ թե աշխատակցին, անկախ նրանից, թե ինչ սխալ կամ թվացյալ սխալ նա թույլ կտա, բոլորի հետ էլ կարող են նման դեպքեր լինել, բայց օրինաչափություն չէ մարդկանց վիրավորելը դրա համար։

    Ընկերությունն ինքն ա որոշում իր սարքերի հետ կապված ինչ թույլ տա, իսկ ինչ ոչ, ու կոնկրետ GPON-ի դեպքում մի շարք պատճառներ կան, թե ինչի չի տրամադրվում մուտքը, ու ոչ ոք քեզ բնականաբար չի ասել, որ կտան մուտքը, ու հետո խաբել են։ Իսկզբանե էդպես ա եղել։ Տվյալ սարքն էլ քո սեփականությունը չի, հետևաբար նաև էտ տեսանկյունից ա նորմալ, որ քո հայեցողությամբ տնօրինելու իրավունք չունես․
    Եթե տեխնիկապես խոսենք, այսպես ասված GPON-ը խանութի router չէ ու նախատեսված չէ սպառողի օգտագործման համար։ Ինտերֆեյսում կան կարգավորումներ, որոնք պատահաբար կամ հետաքրքրությունից ելնելով փոխելով կապը տվյալների կենտրոնի հետ կկորի ու ոչ մի ծառայություն մարդը չի ունենա, մինչև չզանգի, նորից վերակարգավորում չկատարեն, ինչը բոլոր տեսանկյուններից անհարմարություն կլինի երկու կողմի համար էլ։
    Տվյալ ինտերֆեյսից մարդուն կարող ա միայն պետք գալ channel կամ password փոխելը, դա արվում ա հեշտ ու հանգիստ։ Channel—ի համար ուղղակի կարող եք զանգել ու ասել փոխեն, բնականաբար կփոխեն, ծածկագրի դեպքում գործում էր գրասենյակ մոտենալու տարբերակը, հիմա դա վերանայվել ա ու շուտով կլինի հեռախոսով փոխելու տարբերակը։

    Ինչ վերաբերվում ա գրասենյակի աշխատակցի թույլ տված սխալին, արդեն ասեցի, ոչ ոք անսխալ չի․

    Եթե քեզ VPN-ի հետ խնդիրների համար ասում են, որ պետք ա գրասենյակ մոտենալ, որ քեզ ամենայն հավանականությամբ real dynamic IP տրամադրեն խնդիր չունենալու համար, ասվել է ոչ թե աշխատակցի հայեցողությամբ, այլ այն, ինչ ընկերության ընթացակարգն է սահմանել, ինչը, արդեն 2 տարի է փոխվել է, ու ընդամենը 1 զանգով նաև այդ խնդիրն է լուծվում։ Հետևաբար ոչ մի իրավունք չունես ընկերության ընթացակարգ ներկայացնող աշխատակցին անձնական վիրավորանք հասցնելու։

    Ճիշտ ես, շատ դեպքերում գրասենյակի աշխատողը կարող է տեխնիկական հարցերից խորը գիտելիքներ չունենալ, բայց բաժանորդի խնդիրը բնականաբար կլուծվի, քանի որ ինքը կդիմի համապատասխան օղակների, անգամ եթե չկարողանա բացատրել թե ինչ է բաժանորդին անհրաժեշտ, մասնագետ կկապվի տվյալ բաժանորդի հետ։

    Ամեն դեպքում բոլոր փաստարկները որ բերեցիր, հնացած են ու միակողմանի կարծիք են ներկայացնում։ Պետք է հիշել, որ Յուքոմը հայկական ընկերություն է, դրսից փորձ չի բերել, այլ իր սեփական աշխատանքով է փորձ ձեռք բերել ու դրան համընթաց գնացել դեպի ավելի խելամիտ, ավելի բաժանորդամետ, ավելի հարմար, ավելի գրագետ սպասարկում։

    Էսօր ոչ միայն որպես Յուքոմոմ աշխատող մարդ, այլև որպես բաժանորդ վստահաբար կարող եմ ասել, որ հեռահաղորդակցության ոլորտում ոչ մի ընկերության սպասարկման որակ չի համեմատվի Յուքոմի սպասարկման որակի հետ, ինչը, ամեն դեպքում, չի նշանակում, որ աշխատելու, կատարելագործելու տեղ չկա։ Էտ ուղղությամբ աշխատանք տարվում ա ամեն վայրկյան։ Ու այսօրվա Յուքոմը կտրականապես տարբերվում ա տարիներ առաջ աշխատող Յուքոմից։ Էսօր Յուքոմը լավագույն լուծումներ, լավագույն ծառայություններ տրամադրող, սպասարկման լավ որակ ունեցող, բաժանորդների գոհանուակության համար մշտապես աշխատող, բաժանորդների կարծիքը հաշվի առնող, բաժանորդամետ ու պրոֆեսիոնալ կազմակերպություն ա,ինչի համար էլ այլընտրանք ունենալով մարդիկ վստահաբար ընտրում եմ Յուքոմը։ Ու քո ներկայացրած խնդիրներից ոչ մեկն էլ չեն ունենում, ունենալու դեպքում՝ րոպեների ընթացքում լուծումը ստանում։

    Վերջին մեկնաբանությանդ հետ կապված ոչինչ չեմ ասի, քանի որ ընկերության ցուցանիշներն են ցույց տալիս ընկերության հանդեպ վերաբերմունքը, իսկ ցուցանիշներ միայն դրական միտում ունեն։
    Վերջին խմբագրող՝ Գրիգոր: 21.05.2017, 20:19:

  15. #14
    Մշտական անդամ Գրիգոր-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.06.2008
    Տարիք
    32
    Գրառումներ
    294
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Լավ, այսուհետ նման աշխատակիցներին բնութագրելից կօգտագործեմ «դեբիլ» ածականը։ Անասունը կթողնեմ ընկերությանը բնութագրելիս։

    Օրինակ, որ մարդը գալիս , ասում ա քանի որ ձեր անասուն ընկերությունը թույլ չի տալիս, որ ես ինքս իմ վայֆայի կոդն ու կանալը դնեմ, դուք դրեք ասենք Backd00r, հենց օ-երի փոխարեն երկու 0-ներով, ու դեբիլ աշխատակիցը մերժում ա՝ ասելով որ տենց կոդ չի կարա դնի։

    Կամ որ մարդը զանգում ա, որ տանն անասունավարի, առանց զգուշացնելու փակված VPN-ը բացեն (մարդը չի կարում ուրիշ պրովայդերի VPN-ով կպնի), ինչ որ դեբիլ ասում ա, պտի գաք տեղում դիմեք։
    Պայմանագիրը կնքող անձը գնում ա գրասենյակ, բայց տեղի աշխատող դեբիլը տենց էլ չի հասկանում թե ինչ ա պետք։
    Վերջը Keyboard-ը զանգում ա, ու բացել ա տալիս։

    Իսկ ինչ վերաբերում ա գրառման տեղի կամ անտեղի լինելուն, քանի դեռ մարդիկ պտի էս կարգի խնդիրներ ունենան էս ընկերության հետ, ես ամեն կերպ (այս թվում այսպիսի գրառումներով) իրանց հետ եմ պահելու յուքումի հետ գործ ունենալուց։
    մոռացա նաև նշեմ, որ կա Անձնական գրասենյակ կայքը, որտեղից դու ինքդ կարող ես ցանկացած գործողություն կատարել, այդ դվում ծածկագրի փոխում, ծառայությունների փոփոխություն, ավելացում / հեռացում, ալիքների ավելացում / հեռացում, և տեսականորեն այն ամենը, ինչ պիտի գրասենյակ գնալով անես․

  16. #15
    Մշտական անդամ Գրիգոր-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.06.2008
    Տարիք
    32
    Գրառումներ
    294
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում for.est-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ժողովուրդ, սենց խնդիր կա, մի քանի ամիս առաջ Ucom եմ վերցրել տան համար, վերջերս զգացվում եր, որ երեկոններն արագությունը դանդաղումա, ուշադրություն չեի դարձնում... Մի քանի օր առաջ Eset-ի վերսիան թարմացրեցի ու դրանից հետո սկսեցի "уведомления"-ներ ստանալը, երբ որ Wi-Fi սարքին ուրիշ հեռախոս կամ նոութբուքա միանում...



    Սարքը սրանիցա

    Calix T073G-2



    Սարքի հետևի մասում լոգին ու պարոլ չկա, նաստրոյկեքի մեջ չեմ կարում մտնեմ, զանգեցի Ucom ասեցին որ սարքին դոստուպ չեն տրամադրում ու չեն կարա լոգին/պարոլ ասեն, Wi-Fi պարոլ փոխելու համար էլ թազա պայմանագիր պտի կնքես

    Ինչ կարելիա անել? Կարողա իմանաք սրանց լոգին/պարոլը դեֆոլտով վոնցա? admin, guest, root... ոչ մի բան չի լնում...
    Ընդամենը զանգահարեք ու խնդրեք, որ Ձեր Wi-Fi անվտանգությունը փոխեն WPA-2/AES, և հավանակությունը, որ կկոտրեն, մոտենում է 0-ի։

    Սարքի կառավարման էջին մուտքը չի տրամադրվում ու ծածագիրն էլ default գրվածը չէ ետնամասի։ Ամեն դեպքում ասեմ, որ ցանկացած փոփոխություն, որ Ձեզ հարկավոր է կատարել, զանգի միջոցով կկատարեն տեխնիկական աջակցման բաժնում (Բացառությամբ ծածկագիրը փոխելը), իսկ եթե դա հնարավոր չլինի, ալտերնատիվներ ևս կառաջարկեն։
    Վերջին խմբագրող՝ Գրիգոր: 21.05.2017, 14:49: Պատճառ: ավելացում

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ucom - բջջային կապ
    Հեղինակ՝ otar, բաժին` Բջջային կապ
    Գրառումներ: 2272
    Վերջինը: 17.03.2019, 09:23
  2. Ինչպե՞ս իմանալ ադմինիստրատորի գաղտնաբառը WinXP
    Հեղինակ՝ AMzone, բաժին` Համակարգիչ
    Գրառումներ: 38
    Վերջինը: 26.01.2011, 20:01
  3. Ucom
    Հեղինակ՝ vkmkpok, բաժին` Ինտերնետ պրովայդերներ
    Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 08.01.2011, 18:44
  4. UCom
    Հեղինակ՝ Kita, բաժին` Ինտերնետ պրովայդերներ
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 09.12.2009, 17:53

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •