Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Ընդամենը մի թեթև օրինակ։ Բանասեր ծնողը մաթեմատիկայի դպրոցական կուրսը սովորել է, յուրացրել է, պատրաստ է փոխանցել զավակներին։ Լավ դեպքն ենք վերցնում։ Հիմա ամենապարզ դասերից մեկն ենք նայում. բազմապատկման աղյուսակը։

Երեխուն ահավոր սկսում են դուր գալ թվերն ու թվերի հետ խաղալը։ Ուզում է ավելին, փորձեր է անում, հետո ծնողին հարցնում, թե ուրիշ հետաքրքիր մեթոդ կա՞ բազմապատկելու համար։ Ծնողը պատասխանում է.

- Տու՛, տու՛, տու՛...

Հասարակ պատճառով՝ դպրոցական կուրսում ուրիշ մեթոդ չկար։ Իսկ հետևա՞նքը. մարում է երեխու հետաքրքրությունը, կոտրվում։

Ու խնդրում եմ չասել, որ հանրակրթական դպրոցում էլ են տենց բաներ լինում։ Իհարկե լինում են։ Բայց մադնագետի՝ նման հետաքրքրությունները բավարարելու պոտենցյալը շատ ավելի մեծ է։

Sent from my A0001 using Tapatalk
Եկեք էլի տեսությունից անցնենք պրակտիկային, ավելի կոնկրետ, մեր անցած պրակտիկային:
Քանի՞ այդպիսի մասնագետ ուսուցիչ ենք ունեցել 10 տարվա ընթացքում,
Այդ մասնագետը արդյո՞ք միշտ է հնարավորություն ունեցել այդ հետաքրքրությունը վառ պահելու:

Ավելին, քա՞նի կյանքից ու իրա գործից Չ-Բեզարած ուսուցիչ ենք ունեցել, ովքեր ուսուցանել են և ոչ թե մեխանիկորեն եկել զուտ աշխատանքի:

Շատ քիչ:
Սովորել եմ Երևանի սովորական միջնակարգ դպրոցում:
Իմ պրատկիկայից կարող եմ գնահատել Երևի մեկ տոկոս :
ռուսացի դասատուս- չնայած իմ վրա դա հեչ չի ազդել ու իմ քերականականը զոռով երկուսի ա ձգում
4-5 մաթեմի ու 7-8-9 մաթեմիս դասատուն- էլի կոնկրետ իմ դեպքում արդյունավետություն կգնահատեի 40-50 %

Էլ մարդ ուսուցիչ չգիտեմ...

Զավեշտ կարող է լինել, բայց 5-երրորդ դասարանում եթե այբուբենը անգիր չէիր ասում, անգլի դասատու թքում էր վրատ: Ու ոչ մեկս ծնողի կամ որևէ մեկին չէինք բողոքել, քանի որ /հավանաբար/ համարում էինք ո եթե թքում ա, ուեմն կարգը էդպես է:

Ռեալ կյանք է: