Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Փոխանցումները հենց նրա համար են, որ իրանցից օգտվես։
Աշխատի դրանց նենց սովորել, որ շատ փոխես։
Իմը 3x9 ա, ու ասենք 3/5-ով մոտենում եմ խաչմերուկ, որտեղ կարմիր լույս ա։
Մոտենալուց գցում եմ 2/5-ի, կանգնում, դրանով տեղից պոկվում ու արագություն հավաքելով էլի տանում 3/5։
Կա կադենս հասկացություն՝ անիվները պտտելու արագություն, որի օպտիմալ ա կարծեմ 100պտույտ/րոպե։
Դու 2/3-ի տակ ամենայն հավանականությամբ ուղիղ տեղերում շատ ավելի արագ ես պտտում։ Դա ծնկներին վնաս ա։
Իսկ վերելքներին էլ, որպես սկսնակ կարող ա նեղվես էդ արագությունից, ահագին ուժ տաս, ու դա էլի ծնկներին վնաս ա։
Անկեղծ ասած ես էլ էի սկզբում շուտ-շուտ փոխում, բայց հետո... ցեպ կտրեցի սխալ փոխելիս, դրանից հետո «աչքս վախեցավ»...

Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Հեչ էլ քիչ չի, քշի էնքան ինչքան հավես ա, ոչ թե ուրիշի պլանն ա պահանջում։ Ու քանի հմտանաս, ավելի ու ավելի երկար կսկսես քշել։ Բայց սկսնակների ամենամեծ սխալը նրանում ա, որ պեդալները հրում են, ոչ թե պտտում։ Ու հա, փորձի էնքան ցածրացնել սկոռուստները, որ կարողանաս արագ պեդալները պպտսես, ոչ թե զոռ տաս։ Սա կոչվում է high cadence spinning, ու շատ ավելի էֆեկտիվ հեծանիվ քշելու ձև ա (թե մկանների օգտագործման էֆեկտիվության, թե ավելի արդյունավետ ընթացքի), քան բարձր սկոռուստների վրա զոռով պեդալ բրթելը (mashing)։ Նենց որ սկսի խաղալ սկոռուստներիդ հետ, որ հասկանաս թե որ դեպքերում որն է ավելի էֆեկտիվ. իմաստը նրանում ա, որ գրեթե միշտ նույն պտտելու հաճախականությունը պահպանես, անկախ նրանից դիք ա, հարթ տարածք, թե սպուսկ։
Ապրես, արժեքավոր խորհուրդ էր, վերջին օրերին ես էլ էի դրան հանգել: Հիմա քշում եմ դիմացը 2-ով, հետևը՝ 3-ով: Ու չեմ փոխում՝ մեծ հաշվով երթուղուս ողջ ընթացքում նույն պեդալային ռեժիմն է: Սա, ինչքան հասկացա, քո ասածն է...