Էկա ասեմ, որ Վիշապը շատ ճիշտ խորհուրդներ ա տալիս։ Ու ոնց արդեն ասվեց․ ամենաառաջին հարցը էն ա, թե
հիմնականում որտե՞ղ ես քշելու։
1. Քաղաքում, 2.քաղաքից դուրս երկար ճամփեք, բայց ասֆալտին, 3. քաղաքից դուրս գրունտային ճամփեքով, 4. սարերից էս իջնելու, և այլն։
ՈՒ էլի շեշտեմ, կարևոր ա հասկանալ, թե
հիմնականում ինչ պայմաններում ես քշելու, ոչ թե հնարավոր ինչ ճամփեքով կարող ա քշես։ Որովհետև պրակտիկորեն ցանկացած տիպի հեծանիվ էլ կարող ես քշել ցանկացած պայմաններում, բայց ասենք քաղաքային հեծանիվը քաղաքում ա ավելի հաճելի քշվում, downhill–ը սարից իջնելուց։ Բնականաբար չես կարող նենց հեծանիվ առնել, որ ամենուր ունիվերսալ հարմար լինի։ Հետևաբար պիտի նենց հեծանիվ ընտրես, որը հարմար կլինի քո հիմնական օգտագործման պայմաններում, իսկ մյուս՝ ավելի հազվադեպ առաջացող իրավիճակերի համար թող մի քիչ էլ անհարմար լինի։
Օրինակ, եթե 95% դեպքերում քաղաքում ես քշելու, բայց ամիսը մեկ էլ քաղաքից դուրս ես քշելու ասենք Երևանից քշես Օշական հետ գաս, ապա ավելի լավ ա քաղաքային հեծանիվ առնես, որը քեզ քաղաքում ամենահարմարն ա լինելու, Քաղաքից դուրս հեռու դիստանցիաներին մի քիչ ավելի պակաս հարմար կլինի, բայց մեկ ա յոլա կտանի։ Բայց եթե հիմնականում քաղաքից դուրս երկար հեռավորություններ ես անցնելու, հաճախ ոչ էնքան հարթ ճամփեքով, ապա ավելի լավ ա հիբրիդ առնես, որը կարող ա քաղաքային հեծոյի պես կամֆորտնի չի քաղաքի կարճ զբոսանքների համար, բայց քո հիմնական օգտագործման՝ քաղաքից դուրս երկար ճամփորդությունների համար շատ ավելի հարմար կլինի։ Եվ այլն։
Որ ասում ես երկար դիստանցիաներ ես քշելու․ երկար ասելով մոտավորապես քանի՞ կիլոմետր նկատի ունես

Էջանիշներ