Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Մեքենաի խնամքից հասկացող մարդականց խորհուրդ կտամ ընդանրապես հեռու մնալ գերմանական և վաաբշէ՝ եվրոպական մեքենաներից: Սկսած մերսեդեսից վերջացրած վոլվո, էլ չասեմ ֆիատ ու ֆոլկսվագեն:
մենակ Օպելի համար բան չեմ կարա ասեմ:
Համաձայն եմ, բայց գնահատականդ երեւի պայմանավորված ա էդ ավտոները մեր երկրի դախ ճանապարհներով քշելու, մեկ էլ վառելիքի ցածրորակ փաստով: Թե չէ նույն աուդին կամ մերսեդեսը, որ մենակ Հյուսիս-Հարավով քշես, հավերժ կգնա, համենայն դեպս խադավոյի հետ խնդիր դժվար ունենաս: Այլ հարց ա, որ էդ մեքենաները ստեղծվել են գերմանական իրականության համար, բայց քշվում են Հայաստանի պես երկրում, էն էլ երկրորդ ձեռ: Բայց ամեն դեպքում տոյոտայից լավը չկա: Չեմ ունեցել տոյոտա, բայց էսքան ժամանակ մի հատ վատ բան լսած չկամ:

Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Կարող ա՞ կալեկտրի մասի՞ն էս, և ոչ թե բլոկի:
Էս արհեստավորը կամ "սովամահ" էր լինում էտ պահին կամ էլ խելքը թռղրած ա:
Ոնց՞ կարա 4000 դրամով ԱՒՈԴԻԻ բլոկ քանդի հավքի մարդ: էս գնով կարելի ա ամենաշատը մեքենան չագուջով ջնջխել:

Չ՛եմ հավատում

Հ.Գ. Երևանում իսկապես սենց գներ ա՞... խեղճ արվեստավորներ
Չէ, եղբայր, ինձ թվում ա սխալ բացատրեցի Խոսքը գնում էր մատոռի բլոկի կափարիչի մասին, ռուսերեն՝ Замена прокладки клапанной крышки: Ստեղ ավելի մանրամասն կարաս նայես https://www.drive2.ru/l/7754242/ : Վ պրինցիպե աշխատանքը էդքան բարդ չի՝ հանում ես կոճերը, զուբչատի ռեմենի կափարիչը, օդի կլապանն ես մատոռից անջատում ու մատոռի բլոկի վրի 11 թե 12 հատ բոլտ ես քանդում: Հաջորդ անգամ որ տենց հարց ծագի, ես ինքս էլ հանգիստ էս գործը կանեմ: Էս գործի համար ես մաքսիմում 8000 կտայի, բայց դե լավ էր, որ 4000-ով գործը գլուխ եկավ: Թե չէ համաձայն եմ, բլոկ քանդել հավաքելը 4000-ով՝ էդ արդեն բարեգործական ակցիայա:

Ամեն ինչ հարաբերական ա, եղբայր Էդ նույն արհեստավորը զուբչատի ռեմեն փոխելու համար 35000 վերցրեց: Ճիշտ ա, մեքենայի սաղ դեմի մասը քանդեց հավաքեց խեղճը, բայց դե վերցրած փողն արժեր