Համաձայն եմ, բայց գնահատականդ երեւի պայմանավորված ա էդ ավտոները մեր երկրի դախ ճանապարհներով քշելու, մեկ էլ վառելիքի ցածրորակ փաստով: Թե չէ նույն աուդին կամ մերսեդեսը, որ մենակ Հյուսիս-Հարավով քշես, հավերժ կգնա, համենայն դեպս խադավոյի հետ խնդիր դժվար ունենաս: Այլ հարց ա, որ էդ մեքենաները ստեղծվել են գերմանական իրականության համար, բայց քշվում են Հայաստանի պես երկրում, էն էլ երկրորդ ձեռ: Բայց ամեն դեպքում տոյոտայից լավը չկա: Չեմ ունեցել տոյոտա, բայց էսքան ժամանակ մի հատ վատ բան լսած չկամ:
Չէ, եղբայր, ինձ թվում ա սխալ բացատրեցիԽոսքը գնում էր մատոռի բլոկի կափարիչի մասին, ռուսերեն՝ Замена прокладки клапанной крышки: Ստեղ ավելի մանրամասն կարաս նայես https://www.drive2.ru/l/7754242/ : Վ պրինցիպե աշխատանքը էդքան բարդ չի՝ հանում ես կոճերը, զուբչատի ռեմենի կափարիչը, օդի կլապանն ես մատոռից անջատում ու մատոռի բլոկի վրի 11 թե 12 հատ բոլտ ես քանդում: Հաջորդ անգամ որ տենց հարց ծագի, ես ինքս էլ հանգիստ էս գործը կանեմ: Էս գործի համար ես մաքսիմում 8000 կտայի, բայց դե լավ էր, որ 4000-ով գործը գլուխ եկավ: Թե չէ համաձայն եմ, բլոկ քանդել հավաքելը 4000-ով՝ էդ արդեն բարեգործական ակցիայա:
Ամեն ինչ հարաբերական ա, եղբայրԷդ նույն արհեստավորը զուբչատի ռեմեն փոխելու համար 35000 վերցրեց: Ճիշտ ա, մեքենայի սաղ դեմի մասը քանդեց հավաքեց խեղճը, բայց դե վերցրած փողն արժեր
Էջանիշներ