Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Դիագնոստիկան ոնց՞ ա ցույց տվել: Մի քիչ ավելի մանրամասն ասա: Մենակ սխալի կոդերով եք տեսել՞, թե լայվ թայմ դաննիների մեջ էտ միսֆայերների թիվը տեսել եք ու տեսել եք ոնց ա աճու՞մ:

իսկ վակումը կորուստը բռնելու համար ցանկացած դեպքում սառը մատոռի դեպքում կանես, պաժառ չտաս ավտոն: Երբ որ նոր ես խոդ տալու: Խոսքը մենակ դետոնացիայի մասին չի: ընդանրապես կլսես որ մատոռի աշխատանքը փոխվում ա,եթե ծակեր կան:
Ուրեմն էկրանի վրա ցույց տվեց վեց պոռշինների աշխատանքը, բայց ամեն մեկը առանձին տվյալներով։ Համ թիվ էր ցույց տալիս համ էլ գծագրի վրա։ Որ պոռշինը, որ ճիշտ էր աշխատում թիվը զրո էր, իսկ գծագրի վրա ուղիղ գիծ, իսկ էդ երեք պոռշինները 2-ից մեծ թիվ էր ցույց տալիս։ Ինքը ասեց մինչև 1-@ նորմալա որովհետև երկրորդ պոռշինը մինչեվ 0.8 հելնում էր։ Իսկ երրորդ պոռշինս բենզինի ժամանակ մինչև 4, իսկ գազի դեպքում մինչև 7.7։ 3,5 պոռշիններն էլ մինչև 3 հելնում էին ու դրա համար էլ ասեց որ 3,4,5 պոռշիններդ վարի ա իսկ երրորդը կարելի ա ասել մահացելա։ճճճճճճ
Իսկ մուշտուկը ստուգելու ձև կա? Թեստերով դիմադրություն չափեմ։