User Tag List

Էջ 3 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 31 համարից մինչև 45 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 50 հատից

Թեմա: Ավտոմեքենայի նորոգում, արհեստավորներ, պահեստամասեր

  1. #31
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դիագնոստիկան ոնց՞ ա ցույց տվել: Մի քիչ ավելի մանրամասն ասա: Մենակ սխալի կոդերով եք տեսել՞, թե լայվ թայմ դաննիների մեջ էտ միսֆայերների թիվը տեսել եք ու տեսել եք ոնց ա աճու՞մ:

    իսկ վակումը կորուստը բռնելու համար ցանկացած դեպքում սառը մատոռի դեպքում կանես, պաժառ չտաս ավտոն: Երբ որ նոր ես խոդ տալու: Խոսքը մենակ դետոնացիայի մասին չի: ընդանրապես կլսես որ մատոռի աշխատանքը փոխվում ա,եթե ծակեր կան:
    Ուրեմն էկրանի վրա ցույց տվեց վեց պոռշինների աշխատանքը, բայց ամեն մեկը առանձին տվյալներով։ Համ թիվ էր ցույց տալիս համ էլ գծագրի վրա։ Որ պոռշինը, որ ճիշտ էր աշխատում թիվը զրո էր, իսկ գծագրի վրա ուղիղ գիծ, իսկ էդ երեք պոռշինները 2-ից մեծ թիվ էր ցույց տալիս։ Ինքը ասեց մինչև 1-@ նորմալա որովհետև երկրորդ պոռշինը մինչեվ 0.8 հելնում էր։ Իսկ երրորդ պոռշինս բենզինի ժամանակ մինչև 4, իսկ գազի դեպքում մինչև 7.7։ 3,5 պոռշիններն էլ մինչև 3 հելնում էին ու դրա համար էլ ասեց որ 3,4,5 պոռշիններդ վարի ա իսկ երրորդը կարելի ա ասել մահացելա։ճճճճճճ
    Իսկ մուշտուկը ստուգելու ձև կա? Թեստերով դիմադրություն չափեմ։

  2. #32
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Էս մի բանն էլ ասեմ։ Բենզինով շատ քիչ ա զգացնել տալիս։ Սառը ժամանակ կարող ա թեթվ պերեբո քցի ու անցի։ Հենց ջրերը տաքանում են թափը լրիվ տեղն ա գալիս։ Իսկ գազով ահավոր ա։ Մէ պերեբո մէ ավտոն հանգել։ Ասենք P վրայա դրած ու կարողա գազ տամ հանգի կամ քցեմ D վրա էլի հանգի ու եթե դաժե չհանգի մի 10 մետր քշեմ տոռմուզ տամ էլի հանգում ա։ Բայց հենց ջրերը տաքանում ա համարյա դզվում ա։ Հա մեկ էլ կարող ա խոդ տամ չթողեմ գազ փոխի ու սկսեմ բենզինով քշել ու ջերմաստիճանը դառնա 80 նոր փոխեմ գազ էտ վախտ էլի համ հանգում ա համ էլ պերեբո, բայց եթե թողեմ, որ ինքն իրան գազ փոխի ու մի 10 րոպե ուղղակի աշխատի էդ ժամանակ դզվում ա։ Ոպշմ մի հատ վատ կինո ա ու բենզինով եմ գուլյատ լինում։ Հեսա կկբ-ն նստելու ա պոչիս։ճճճճճճճ

  3. #33
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ուրեմն էկրանի վրա ցույց տվեց վեց պոռշինների աշխատանքը, բայց ամեն մեկը առանձին տվյալներով։ Համ թիվ էր ցույց տալիս համ էլ գծագրի վրա։ Որ պոռշինը, որ ճիշտ էր աշխատում թիվը զրո էր, իսկ գծագրի վրա ուղիղ գիծ, իսկ էդ երեք պոռշինները 2-ից մեծ թիվ էր ցույց տալիս։ Ինքը ասեց մինչև 1-@ նորմալա որովհետև երկրորդ պոռշինը մինչեվ 0.8 հելնում էր։ Իսկ երրորդ պոռշինս բենզինի ժամանակ մինչև 4, իսկ գազի դեպքում մինչև 7.7։ 3,5 պոռշիններն էլ մինչև 3 հելնում էին ու դրա համար էլ ասեց որ 3,4,5 պոռշիններդ վարի ա իսկ երրորդը կարելի ա ասել մահացելա։ճճճճճճ
    Իսկ մուշտուկը ստուգելու ձև կա? Թեստերով դիմադրություն չափեմ։
    բան չհասկացա, թե ինչ ա չափել: էտ ի՞նչ թվեր են: Ի՞նչ պարամերտր ա:
    "մուշտուկը" ստուգելու ամենալավ ձևը - աշխատելու ժամանակ մի հատ իզոլացված պլաստիկով մի քիչ բարձրացնում ես ու նայում ես կայծերը: Եթե նորմալ կայծեր են, մի հատ էլ ստուգի դեպի դուրս պրապուսկատ անում ա թե չէ:
    կարաս դրսում էլ ստուգես, մի հատ սվեչրա դնես զեմլաի վրա ու ծերին իրան հագցնես ու վիզուալ նայես:

  4. #34
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էս մի բանն էլ ասեմ։ Բենզինով շատ քիչ ա զգացնել տալիս։ Սառը ժամանակ կարող ա թեթվ պերեբո քցի ու անցի։ Հենց ջրերը տաքանում են թափը լրիվ տեղն ա գալիս։ Իսկ գազով ահավոր ա։ Մէ պերեբո մէ ավտոն հանգել։ Ասենք P վրայա դրած ու կարողա գազ տամ հանգի կամ քցեմ D վրա էլի հանգի ու եթե դաժե չհանգի մի 10 մետր քշեմ տոռմուզ տամ էլի հանգում ա։ Բայց հենց ջրերը տաքանում ա համարյա դզվում ա։ Հա մեկ էլ կարող ա խոդ տամ չթողեմ գազ փոխի ու սկսեմ բենզինով քշել ու ջերմաստիճանը դառնա 80 նոր փոխեմ գազ էտ վախտ էլի համ հանգում ա համ էլ պերեբո, բայց եթե թողեմ, որ ինքն իրան գազ փոխի ու մի 10 րոպե ուղղակի աշխատի էդ ժամանակ դզվում ա։ Ոպշմ մի հատ վատ կինո ա ու բենզինով եմ գուլյատ լինում։ Հեսա կկբ-ն նստելու ա պոչիս։ճճճճճճճ
    Քո լրիվ նկարագրածով շատ նման ա, որ կալեկտորի պռակլադկից օդ ա գնում... սա առաջին տպավորությունն ա:
    Ցանկացած դեպքում մի հատ գնա գազի ռեգուլիրովչիկի մոտ ու թող նայի գազի պադաչան:

  5. #35
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    բան չհասկացա, թե ինչ ա չափել: էտ ի՞նչ թվեր են: Ի՞նչ պարամերտր ա:
    "մուշտուկը" ստուգելու ամենալավ ձևը - աշխատելու ժամանակ մի հատ իզոլացված պլաստիկով մի քիչ բարձրացնում ես ու նայում ես կայծերը: Եթե նորմալ կայծեր են, մի հատ էլ ստուգի դեպի դուրս պրապուսկատ անում ա թե չէ:
    կարաս դրսում էլ ստուգես, մի հատ սվեչրա դնես զեմլաի վրա ու ծերին իրան հագցնես ու վիզուալ նայես:
    Չգիտեմ ինչ չափման միավոր էր։
    Հա տենց ստուգել եմ, բայց էտի սուտի բան ա որովհետև կարա կայծը տա ու ճիշտ քանակությամբ չտա։ Համ էլ երրորդ պոռշինիս տեղը հլա պատկերացրա, ձեռս մի կերպ ա մտնում էդ մասը վապշե գործ անելու տեղ չկա ու մուշտոկը զոռով ա մտնում էնքան զոռով որ մինչև հանում եմ մատերս դեֆորմացվում են,որովհետև գործիքը չի աշխատում էդ մասում։
    Մուշտուկում դիմադրությունը 1.6-2.0 կօմ ա??

  6. #36
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քո լրիվ նկարագրածով շատ նման ա, որ կալեկտորի պռակլադկից օդ ա գնում... սա առաջին տպավորությունն ա:
    Ցանկացած դեպքում մի հատ գնա գազի ռեգուլիրովչիկի մոտ ու թող նայի գազի պադաչան:
    Գազավիկը, որ ինձ տենում ա աչքերը լցնում ա քիչ ա մնում պարանը քցի վիզը ու խեղդվի։ Էդ խեղճ տղու կյանքը կերա ու մի երկու հոգու մոտ էլ եմ տարել իբր ամենա ամենաներից են, բայց բացարձակ գլուխ չեն հանում։

  7. #37
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չգիտեմ ինչ չափման միավոր էր։
    Հա տենց ստուգել եմ, բայց էտի սուտի բան ա որովհետև կարա կայծը տա ու ճիշտ քանակությամբ չտա։ Համ էլ երրորդ պոռշինիս տեղը հլա պատկերացրա, ձեռս մի կերպ ա մտնում էդ մասը վապշե գործ անելու տեղ չկա ու մուշտոկը զոռով ա մտնում էնքան զոռով որ մինչև հանում եմ մատերս դեֆորմացվում են,որովհետև գործիքը չի աշխատում էդ մասում։
    Մուշտուկում դիմադրությունը 1.6-2.0 կօմ ա??
    հեչ անպայման չի, որ հենց 3-ի վրա ստուգես, կարաս էտ մուծտուկը հանես ու բերես հագցնես առաջին կոճի վրա ու ստուգես:
    Չի կարա "ճիշտ քանակությամբ չտա", կարա պռապուսկատ անի իրա կողքերը: կոպիտ ասած մաշված լինի իզալացիան ինչ որ տեղերում:

    Իսկ դիմադրությունը ամեն մի սվեչի պրովուդ տարբեր ա: Հանի են "մուշտուկը", որին հավատում ես որ լավն ա ու չափի դիմադրությունը հետո համեմատի:
    Ապեր, էտ դիմադրությունը մի քիչ էսկոմ էնկոմ կապ չունի 20 կիլովոլտի վրա: Դրանց մեջ ռեզիստորներ ա լինում որ սահմանափակի հոսանքը կարոտկիների դեպքում ու կոճը վարի չեթա: Դու էտ դիմադրությունն ես չափում թեսթերով: Դրան լինում են ինդուկտիվ ու կարբոն ռեզիստորներ,
    ինդուկտիվի դեպքում մոտ 2-ից 8 կօհմ
    կարբոնի դեպքում 10-25 կօմ:
    սրանց ուշադրություն մի դարձրու :

  8. #38
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գազավիկը, որ ինձ տենում ա աչքերը լցնում ա քիչ ա մնում պարանը քցի վիզը ու խեղդվի։ Էդ խեղճ տղու կյանքը կերա ու մի երկու հոգու մոտ էլ եմ տարել իբր ամենա ամենաներից են, բայց բացարձակ գլուխ չեն հանում։

    մերսեդեսի մատոռը սովորաբար շատ նրբիկ ա վառելիքի հանդեպ ու մի քիչ էս կողմ էն կողմ , կոմպը պարամերտերը փոխում ա ու "ոռի" բաներ են սկսում:
    Ես չեմ հասկանում, թե վաաաբշե մերչսեդեսները Հայաստանում ոնց են աշխատում
    Գազը սրսկվում ա առանց նորմալ հետադարձ կապի, իսկ եթե բենզինի վրա թողես, ապա պրեմիում բենզին Հայաստանում գոյություն չունի:

    ...
    ու իրականում մնում ա մենակ կախվելը, եթե մերսեդես ունես :

  9. #39
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էս մի բանն էլ ասեմ։ Բենզինով շատ քիչ ա զգացնել տալիս։ Սառը ժամանակ կարող ա թեթվ պերեբո քցի ու անցի։ Հենց ջրերը տաքանում են թափը լրիվ տեղն ա գալիս։ Իսկ գազով ահավոր ա։ Մէ պերեբո մէ ավտոն հանգել։ Ասենք P վրայա դրած ու կարողա գազ տամ հանգի կամ քցեմ D վրա էլի հանգի ու եթե դաժե չհանգի մի 10 մետր քշեմ տոռմուզ տամ էլի հանգում ա։ Բայց հենց ջրերը տաքանում ա համարյա դզվում ա։ Հա մեկ էլ կարող ա խոդ տամ չթողեմ գազ փոխի ու սկսեմ բենզինով քշել ու ջերմաստիճանը դառնա 80 նոր փոխեմ գազ էտ վախտ էլի համ հանգում ա համ էլ պերեբո, բայց եթե թողեմ, որ ինքն իրան գազ փոխի ու մի 10 րոպե ուղղակի աշխատի էդ ժամանակ դզվում ա։ Ոպշմ մի հատ վատ կինո ա ու բենզինով եմ գուլյատ լինում։ Հեսա կկբ-ն նստելու ա պոչիս։ճճճճճճճ
    իսկ էտ գազի ու բենզինի դեպքերում ատրբերությունը ՆԱև դրանից կարա լինի, որ բենզինի դեպքում մեքենայի կոմպը շատ գրագետ կարողանում ա բենզինի պադաչան դզի ըստ սիտուացիայի, իսկ գազի դեպքում տուպը սրսկում ա, ու գազավիկը շատ մեծ վիբռ չունի, եթե շատ բացի ուրիշ պրոբլեմ ա, եթե քիչ բացի, ուրիշ:

  10. #40
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    մերսեդեսի մատոռը սովորաբար շատ նրբիկ ա վառելիքի հանդեպ ու մի քիչ էս կողմ էն կողմ , կոմպը պարամերտերը փոխում ա ու "ոռի" բաներ են սկսում:
    Ես չեմ հասկանում, թե վաաաբշե մերչսեդեսները Հայաստանում ոնց են աշխատում
    Գազը սրսկվում ա առանց նորմալ հետադարձ կապի, իսկ եթե բենզինի վրա թողես, ապա պրեմիում բենզին Հայաստանում գոյություն չունի:

    ...
    ու իրականում մնում ա մենակ կախվելը, եթե մերսեդես ունես :
    Հակառակը հենց իմ մատոռի վրա գազը շատ ընտիր ա աշխատում։ Շատերից եմ էդ լսել։ Իսկ բենզինով լրիվ մարալ ա վապշե տանձին չի, ինչ ոււզեմ անում ա։ճճճճճ
    Դե լավ էդքան մի բողոքի մերսեդեսից։ Լավ էլ էշի պես աշխատում ա։ճճճճ

  11. #41
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    իսկ էտ գազի ու բենզինի դեպքերում ատրբերությունը ՆԱև դրանից կարա լինի, որ բենզինի դեպքում մեքենայի կոմպը շատ գրագետ կարողանում ա բենզինի պադաչան դզի ըստ սիտուացիայի, իսկ գազի դեպքում տուպը սրսկում ա, ու գազավիկը շատ մեծ վիբռ չունի, եթե շատ բացի ուրիշ պրոբլեմ ա, եթե քիչ բացի, ուրիշ:
    Համաձայն եմ ու բացի էդ բենզինը լավ ա այրվում քան գազը։ Ոպշմ սպասենք բենզինի գները իջացնեն թե չէ սենց մինիմում 15 լիտր ծախսում ա։

  12. #42
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Համաձայն եմ ու բացի էդ բենզինը լավ ա այրվում քան գազը։ Ոպշմ սպասենք բենզինի գները իջացնեն թե չէ սենց մինիմում 15 լիտր ծախսում ա։
    Զուտ ինտուիտիվ կարամ ասեմ, որ եթե լրիվ անցնես Երևանի սովորական բենզակալոնկի բենզինի, ապա ասենք մի տարուց շատ լուրջ պրոբլեմներ կունենաս ու դրանց ծերը չես կարա գտնես:
    Մերսի հին մատոռներիը գիտեմ, ու իրանց կոմպի պրոգրամման շատ չորով կցված ա կոնկրետ բենզինի բռնկման ցուցիչի:
    Կոպիտ ասած, - ամնեագռուբիով- շատ արագ կատալիտիկն ա շարքից դուրս գալիս, դրա հիման վրա օքսիջեն սենսրը կոմպը մտցնում են լրիվ ավարյոննի ռեժիմ իր հետագա բենզինի այլանդակ ծախսով, որի չայրմնա պատճառով շարքից դուրս են գալիս ինժեկտորնրի սրիսկիչները, կոճերը, սվեչեքը, ու վերջին հաշվով ցիլինդրների մեխանիկան:

  13. #43
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Զուտ ինտուիտիվ կարամ ասեմ, որ եթե լրիվ անցնես Երևանի սովորական բենզակալոնկի բենզինի, ապա ասենք մի տարուց շատ լուրջ պրոբլեմներ կունենաս ու դրանց ծերը չես կարա գտնես:
    Մերսի հին մատոռներիը գիտեմ, ու իրանց կոմպի պրոգրամման շատ չորով կցված ա կոնկրետ բենզինի բռնկման ցուցիչի:
    Կոպիտ ասած, - ամնեագռուբիով- շատ արագ կատալիտիկն ա շարքից դուրս գալիս, դրա հիման վրա օքսիջեն սենսրը կոմպը մտցնում են լրիվ ավարյոննի ռեժիմ իր հետագա բենզինի այլանդակ ծախսով, որի չայրմնա պատճառով շարքից դուրս են գալիս ինժեկտորնրի սրիսկիչները, կոճերը, սվեչեքը, ու վերջին հաշվով ցիլինդրների մեխանիկան:
    Չէ չհավատացի որովհետև գազը մինիմում 2 անգամ արագացնում ա քո ասած պրոցեսը բայց մի տարի ա ես եմ գազով քշում ու մի տարի էլ նախկին տերն ա քշել։ Դաժե ԴՄՌՎ-ն չի փչացել։ Ու եթե էսի գազով սենց դիմանում ա ուրեմն բենզինով կդիմանա ու կդիմանա դաժե մեր Հայաստանի բենզինով։ Մարդ ա յուղը փոխում ա ու մոռանում ա որ արդեն 15.000 քշելա կամ էլ գիտի որ մեքենայի հետ մի բան էն չի բայց սպասում ա որ մինչև վերջ վարի գնա ու հլա մի հատ էլ էդ դեֆեկտից ուրիշ բաներել են փչանում ու սկսում ա վրեն լացել։
    Ուրեմն մի անգամ շաաաատ մեծ արագությամբ թմբի վրայից թռել եմ։ճճճճճ տենց բան մեկ էլ կինոների մեջ ա լիոնւմ։ճճճճ Միանգամից գնացի խադավիկի մոտ ասի սաղ հատ հատ նայեք ոնց էլ լինի մի բան ջարդած կլինեմ։ Ասին ավտոտ վեկալ ու գնա բացարձակ բան չի եղել։

  14. #44
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէ չհավատացի որովհետև գազը մինիմում 2 անգամ արագացնում ա քո ասած պրոցեսը բայց մի տարի ա ես եմ գազով քշում ու մի տարի էլ նախկին տերն ա քշել։ Դաժե ԴՄՌՎ-ն չի փչացել։ Ու եթե էսի գազով սենց դիմանում ա ուրեմն բենզինով կդիմանա ու կդիմանա դաժե մեր Հայաստանի բենզինով։ Մարդ ա յուղը փոխում ա ու մոռանում ա որ արդեն 15.000 քշելա կամ էլ գիտի որ մեքենայի հետ մի բան էն չի բայց սպասում ա որ մինչև վերջ վարի գնա ու հլա մի հատ էլ էդ դեֆեկտից ուրիշ բաներել են փչանում ու սկսում ա վրեն լացել։
    Ուրեմն մի անգամ շաաաատ մեծ արագությամբ թմբի վրայից թռել եմ։ճճճճճ տենց բան մեկ էլ կինոների մեջ ա լիոնւմ։ճճճճ Միանգամից գնացի խադավիկի մոտ ասի սաղ հատ հատ նայեք ոնց էլ լինի մի բան ջարդած կլինեմ։ Ասին ավտոտ վեկալ ու գնա բացարձակ բան չի եղել։
    էտ ճապոնիայում գերմանիայում արտադրված մեքենաներն են ծախու՞մ: Վաաբշե տը հենց գերմանայում սբորկա արածների որակը տարբերվում ա:

    Ցանկացած դեպքում անփորձանք դրայվ

  15. #45
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    էտ ճապոնիայում գերմանիայում արտադրված մեքենաներն են ծախու՞մ: Վաաբշե տը հենց գերմանայում սբորկա արածների որակը տարբերվում ա:

    Ցանկացած դեպքում անփորձանք դրայվ
    Խնդիրը մուշտուկների մեջ էր։ Լրիվ դզվեց։ Քեզ էլ խորհուրդների համար շատ մերսի։
    Դե կամ էլ իրանց գործարանը Ճապոնիայում։

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    anslov (03.11.2016)

Էջ 3 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ավտոմեքենայի անվադողեր
    Հեղինակ՝ Ձայնալար, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 29
    Վերջինը: 08.08.2014, 11:00
  2. Ավտոմեքենայի լիցքավորիչներ
    Հեղինակ՝ Armeno, բաժին` Առք և վաճառք
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 11.01.2007, 16:20

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •