User Tag List

Էջ 2 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 16 համարից մինչև 30 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 50 հատից

Թեմա: Ավտոմեքենայի նորոգում, արհեստավորներ, պահեստամասեր

  1. #16
    Պատվավոր անդամ Overdose-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.03.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    607
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երկու հարցը-

    1.ռադիատոր մտնող ՄՅՈՒՍ շլանգին ,որը պետք ա մտնի ռադիատորի վերևի մասերից, որ ձեռ ես տալսի, տաք/եռման ա թե գոլ/սառը ՞
    2. մեքնեայիտ տակը որ նայում ես, ջրի պոմպի մոտակայքում, անտիֆրիզ թափած կա՞, երբ որ խալաստոյ խոդի վրա ես աշխատացնում:

    Քո պատմածով էն ա, որ ջուրը ցիրկուլացիա չի անում: Դա կարա հիմնականում երկու պատճառով-
    1. թերմոստատ
    2. ջրի պոմպ:

    Քո նախորդ ինֆոից կարամ ասեմ, որ հավանական ա որ ջրի պոպմը չի ֆռում նորմալ արագությամբ: Բայց մի հատ հարցերիս պատասխանի հետո ավելի կնայենք:

    Իսկ ավարյոնիի ռեժիմ չի կարա մտնի: Քո թերմնո-դատչիկը, որը պետք ա լինի թերմոստատի մոտերքը ռադիառորի կողմից, ցույց ա տալիս ցածր ջերմաստիճան, հետևաբար ռադիատորի ֆեները չեն աշխատում:

    Եթե հավես ունես - ու եթե հեշտ ա հանելը, կարաս թերմոստատը հանես ու քո փոխած հին թերմոստատներից մեկը մեջից ջարդես ու լրիվ բաց վիճակով դնես, ոնց որ թերմոստատ չլինի: Հետո մալիի տակ աշխատացնես ու նայես, ոնց ա տաքանում բլոկը: եթե շուտ ա տաքանում ու շատ ա տարբրվում թերմոստատիլանգի տաքութունից, ուրեմն պոմպն ա:
    Ուրեմնս հարցերը.
    1. ռադիատորի վերեւի շլանգը տաք ա: Այսինքն նենց չէ, որ չկարողանաս ձեռք տալ, բայց նորմալ տաք ա:
    2. ջրի պոմպից ահագին վախտ ա թողում ա: Բայց քանի որ ահագին թանկ գործ ա դրան հասնելը, մինչեւ էս ուղղակի ջուր էի ավելացնում:
    3. էդ իմ ասած դատչիկը, որի պատճառով ռադիատորի ֆեները ավարիննի աշխատում էին, թերմոստատի դատչիկը չէր, նույն ֆունկցիան կատարող մի հատ ուրիշ դատչիկ էր, որ մատոռի հետեւի մասում ա:

    Արհեստավորներից մեկը վաբշե բոմբեց. ասում ա կարող ա սիստեմի մեջ օդ ա հավաքվել, դրանից ա:
    Եղբայր, իսկ դիագնոստիկայով հնարավոր է ինչ-որ կերպ կռահել բանն ինչում ա? Ջոկում եմ, որ սա մեխանիկական դեֆեկտի արդյունք ա, իսկ դիագնոստիկան էլէկտրական մասն ա նայում, բայց այնուամենայնիվ կա տենց տարբերակ ըստ քեզ?
    ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…

  2. #17
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց որպես "սիրող" կարող եմ շատ շատերի համար դասախոսություն կարդալ ավտո- էլեկտորնիակյիդ,դեֆեկտո-դիագնոստիկայից:
    Ոնց կարելի ա ստուգել ինդուկցիոն կոճը աշխատում ա թե չէ?? Ավելի ճիշտ,եթե անգամ աշխատում ա ոնց համոզվեմ, որ ճիշտ հոսանք ա տալիս???

  3. #18
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ուրեմնս հարցերը.
    1. ռադիատորի վերեւի շլանգը տաք ա: Այսինքն նենց չէ, որ չկարողանաս ձեռք տալ, բայց նորմալ տաք ա:
    2. ջրի պոմպից ահագին վախտ ա թողում ա: Բայց քանի որ ահագին թանկ գործ ա դրան հասնելը, մինչեւ էս ուղղակի ջուր էի ավելացնում:
    3. էդ իմ ասած դատչիկը, որի պատճառով ռադիատորի ֆեները ավարիննի աշխատում էին, թերմոստատի դատչիկը չէր, նույն ֆունկցիան կատարող մի հատ ուրիշ դատչիկ էր, որ մատոռի հետեւի մասում ա:

    Արհեստավորներից մեկը վաբշե բոմբեց. ասում ա կարող ա սիստեմի մեջ օդ ա հավաքվել, դրանից ա:
    Եղբայր, իսկ դիագնոստիկայով հնարավոր է ինչ-որ կերպ կռահել բանն ինչում ա? Ջոկում եմ, որ սա մեխանիկական դեֆեկտի արդյունք ա, իսկ դիագնոստիկան էլէկտրական մասն ա նայում, բայց այնուամենայնիվ կա տենց տարբերակ ըստ քեզ?
    Քո նկարագրածով ամենահավանականը ջրի պոմպն ա, նման ա որ պրոպելերները չեն ֆռում ինչ-ինչ պատճառով:
    Մնացած դեպքերի հավանականությունը ավելի փոքր ա:
    Ցանկացած դեպքում, քանի որ մանավանդ քո ջրի պոմպը թողում ա, խորհուրդ կտամ սկսել հենց պոմպը փոխելուց: մեկ ա ուշ թե շուտ իրան պետք ա փոխես, ու ըտենց վտանգավոր ա բլոկի համար:

    Եթե դիագնոստիկ սարք ունես, ապա լավ կլինի միացնես ու կարդաս կոդերը: Աուդիի/Վագի դիագնոստիկը էս դեպքերում ահագին մոտիկ ինֆորմացիա ա տալիս:
    Ու մեկ էլ դիագոնստիկով նայես ջրի ջերմաստիճանը ու համեմատես դաշբորդի ցույց տվածի հետ, մոտավորապես բռնում ա՞ թե չէ:

    Եթե մեջը շատ օդ լիներ, ապա ջերմաստիճանի դատչիկը չպետք ա բարձրանար:

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Overdose (01.11.2016)

  5. #19
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ոնց կարելի ա ստուգել ինդուկցիոն կոճը աշխատում ա թե չէ?? Ավելի ճիշտ,եթե անգամ աշխատում ա ոնց համոզվեմ, որ ճիշտ հոսանք ա տալիս???
    Տարբեր կոճեր երկրորդային փաթույթից տարբեր լարումներ են փոխակերպում: մոըտ 15-20 կլիվոլտ ու ավել:
    Եթե մեքենայի վրա չափես. ապա միջինացված արժեք ես չափելու:
    կարելի է մեծ լարման բաժանարարի միջոցով ստուգել օսցիլոգրաֆի վրա դրագրամը նայելով:

    Կոճերի ամենհեշտ ստուգել - դա տեղերով փոխելն է:

    Ի՞նչ մեքենայի մասին է խոսքը գնում: Մեքենայի մարկան ու մատոտի ծավալը ասա, ու ավելի պարզ կլինի:

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Gayl (01.11.2016)

  7. #20
    Պատվավոր անդամ Overdose-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.03.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    607
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քո նկարագրածով ամենահավանականը ջրի պոմպն ա, նման ա որ պրոպելերները չեն ֆռում ինչ-ինչ պատճառով:
    Մնացած դեպքերի հավանականությունը ավելի փոքր ա:
    Ցանկացած դեպքում, քանի որ մանավանդ քո ջրի պոմպը թողում ա, խորհուրդ կտամ սկսել հենց պոմպը փոխելուց: մեկ ա ուշ թե շուտ իրան պետք ա փոխես, ու ըտենց վտանգավոր ա բլոկի համար:

    Եթե դիագնոստիկ սարք ունես, ապա լավ կլինի միացնես ու կարդաս կոդերը: Աուդիի/Վագի դիագնոստիկը էս դեպքերում ահագին մոտիկ ինֆորմացիա ա տալիս:
    Ու մեկ էլ դիագոնստիկով նայես ջրի ջերմաստիճանը ու համեմատես դաշբորդի ցույց տվածի հետ, մոտավորապես բռնում ա՞ թե չէ:

    Եթե մեջը շատ օդ լիներ, ապա ջերմաստիճանի դատչիկը չպետք ա բարձրանար:
    Շնորհակալ եմ, եղբայր: Մասերը օնլայն կպատվիրեմ, կմնա քանդել-դնելը:
    ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…

  8. #21
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տարբեր կոճեր երկրորդային փաթույթից տարբեր լարումներ են փոխակերպում: մոըտ 15-20 կլիվոլտ ու ավել:
    Եթե մեքենայի վրա չափես. ապա միջինացված արժեք ես չափելու:
    կարելի է մեծ լարման բաժանարարի միջոցով ստուգել օսցիլոգրաֆի վրա դրագրամը նայելով:

    Կոճերի ամենհեշտ ստուգել - դա տեղերով փոխելն է:

    Ի՞նչ մեքենայի մասին է խոսքը գնում: Մեքենայի մարկան ու մատոտի ծավալը ասա, ու ավելի պարզ կլինի:
    Mercedes c240 6 մխոցային։ Դե սենց ասեմ դիագնոստիկան ցույց տվեց որ 3 պոռշինները թերի են աշխատում։ Կամ կոճ կամ մուշտուկ կամ սվեչա։ Հիմա ասում եմ եթե կոճն ա ուրեմն միանգամից կոճը փոխեմ։ Սվեչեքը նոր եմ փոխել։

  9. #22
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շնորհակալ եմ, եղբայր: Մասերը օնլայն կպատվիրեմ, կմնա քանդել-դնելը:
    Խնդրեմ եղբայր:
    Թե շատ վռազ չես, ունես բավականաչափ համբերություն որ ոչ մի բան չջարդես, ու գործիք բռնել գիտես, ապա խորհուրդ կտայի որ դու քո ձեռով փոխես: Լիքը պոզիտիվ մոմենտներ կունենաս ու նաև լիքը բան կսովորես, նույնիսկ անկախ քո կամքից:
    Մենակ թայմինգը բռնցնելուց կարող ա պետք կգա արհեստավորի դիմես:

    Ու մի բան էլ, եթե քանդելուց թերմոստատի մոտերով անցնելու եք, ապա լավ կլինի հանես ու ստուգես: Իհարկե նախօրոք իրա սալնիկից առնելուց հետո:
    Եթե մտքիտ լինի հանել, ապա ասա ու կասեմ, թե ոնց ստուգես

  10. #23
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Mercedes c240 6 մխոցային։ Դե սենց ասեմ դիագնոստիկան ցույց տվեց որ 3 պոռշինները թերի են աշխատում։ Կամ կոճ կամ մուշտուկ կամ սվեչա։ Հիմա ասում եմ եթե կոճն ա ուրեմն միանգամից կոճը փոխեմ։ Սվեչեքը նոր եմ փոխել։
    Մերսեդեսի վրա ամեն ինչ դորդուբեշ ա, ու միսֆայերները էտքան հեշտ չի բռնցնելը:
    Սկզբի համար տետրում գրի թե որ ցիլինդրներն են միսֆայր, որոնք նորմալ: հետո ասնեք սպիտակ ներկով համարակալի բոլոր կոճերը ըստ ցիլինդրների համարների : Ցիլինդրների համարները նայի էս նկարում

    https://www.google.ca/search?q=merce...RSThkB0X3DM%3A
    աջ կողմի սկզբինը առաջին ցիլինդրն ա:


    Հետո բոլոր երեք չաշխատող կոճերը տեղերով փոխի աշխատող կոճերի հետ:
    Ու դիագնոստիկա արա, տես փոխվում ա՞ միսֆայեր ցիլինդրների համարերը թե չէ: Եթե կոճերի հետ դրանք էլ են փոխվում, ապա նոր կոճեր փոխելու մասին մտածի:

    Էտ միսֆայերի ժամանակ ցիլինդրները աշխատում ե՞ն: Ի՞նչ սիմպտոմներ կան:

    մեքենան ո՞ր թիվ ա ըստ վին կոդի:

    Կասկածում եմ, որ քո կոճերի հարցն ա:
    Ո՞ր ցիլինդրներն ա միսֆայեր տալիս:
    Ի՞նչ Վառելիքը ես օգտագործում:
    Օդի լիկեր/պրապուսկատներ ստուգել ես՞ : Մատոռի /կարծեմ հետևի/ վերևի օդի շլանգները ուշադիր զննի: Առանց կոտրելու, դրանց չորանալուց շատ հեշտ կոտրվում են:

  11. #24
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մերսեդեսի վրա ամեն ինչ դորդուբեշ ա, ու միսֆայերները էտքան հեշտ չի բռնցնելը:
    Սկզբի համար տետրում գրի թե որ ցիլինդրներն են միսֆայր, որոնք նորմալ: հետո ասնեք սպիտակ ներկով համարակալի բոլոր կոճերը ըստ ցիլինդրների համարների : Ցիլինդրների համարները նայի էս նկարում

    https://www.google.ca/search?q=merce...RSThkB0X3DM%3A
    աջ կողմի սկզբինը առաջին ցիլինդրն ա:


    Հետո բոլոր երեք չաշխատող կոճերը տեղերով փոխի աշխատող կոճերի հետ:
    Ու դիագնոստիկա արա, տես փոխվում ա՞ միսֆայեր ցիլինդրների համարերը թե չէ: Եթե կոճերի հետ դրանք էլ են փոխվում, ապա նոր կոճեր փոխելու մասին մտածի:

    Էտ միսֆայերի ժամանակ ցիլինդրները աշխատում ե՞ն: Ի՞նչ սիմպտոմներ կան:

    մեքենան ո՞ր թիվ ա ըստ վին կոդի:

    Կասկածում եմ, որ քո կոճերի հարցն ա:
    Ո՞ր ցիլինդրներն ա միսֆայեր տալիս:
    Ի՞նչ Վառելիքը ես օգտագործում:
    Օդի լիկեր/պրապուսկատներ ստուգել ես՞ : Մատոռի /կարծեմ հետևի/ վերևի օդի շլանգները ուշադիր զննի: Առանց կոտրելու, դրանց չորանալուց շատ հեշտ կոտրվում են:
    3,4,5...ուրեմն դրանց մուշտուկները քանդել նայել եմ։ Մի էրկու հատը նագարակալած էին մի հատի ռեզինը չորացած էր։ Էն 3 հատի հետ կապված աչքով ոչ մի բան չի երևում։
    Վառելիքի անունը շան տղա գազ ա։
    Օդի լիկերը ինչա??
    Ես չեմ ջոկում խի են 12 հատ սվեչա դրել?? Իմաստը որնա?? Որ իբր մեկը ատկազ անի էն մյուսը զգացնել չտա??

  12. #25
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մատոռիստի մոտ էլ եմ տարել։ Ձայնը լսեց ու ասեց որ մատոռիդ հետ մեխանիկական ոչ մի խնդիր չունես։
    97 թիվա ու ճապոնականնա։

  13. #26
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    3,4,5...ուրեմն դրանց մուշտուկները քանդել նայել եմ։ Մի էրկու հատը նագարակալած էին մի հատի ռեզինը չորացած էր։ Էն 3 հատի հետ կապված աչքով ոչ մի բան չի երևում։
    Վառելիքի անունը շան տղա գազ ա։
    Օդի լիկերը ինչա??
    Ոչ նորմավորված օդ ա թողում կալեկտրի մեջ: Կալեկտորի մեջ մտնող վակումի շլանգները ուշադիր ստուգի:

    երեք հատ կոճ միանգամից չի կարա փչանա:
    Իմ ասածով արա, կոճերը իրանց "մուշտուկներով" տեղերով փոխի, հետո կտեսնենք:

    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես չեմ ջոկում խի են 12 հատ սվեչա դրել?? Իմաստը որնա?? Որ իբր մեկը ատկազ անի էն մյուսը զգացնել չտա??
    մերսեդեսսսսսսս՜՜՜՜
    Մատոռի վիբրացիան քչացնելու համար: կամ ավելի ճիշտ վերացնելու համար:
    Օրինակ ամերիկյան 6-8 մխողանի շարժիչները օրինակ ահագին վիբրացիա ունեն այրման ժամանակ: Բայց զաթո հեշտ ու էժան ռմոնտի ենթակա են :

  14. #27
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ոչ նորմավորված օդ ա թողում կալեկտրի մեջ: Կալեկտորի մեջ մտնող վակումի շլանգները ուշադիր ստուգի:

    երեք հատ կոճ միանգամից չի կարա փչանա:
    Իմ ասածով արա, կոճերը իրանց "մուշտուկներով" տեղերով փոխի, հետո կտեսնենք:


    մերսեդեսսսսսսս՜՜՜՜
    Մատոռի վիբրացիան քչացնելու համար: կամ ավելի ճիշտ վերացնելու համար:
    Օրինակ ամերիկյան 6-8 մխողանի շարժիչները օրինակ ահագին վիբրացիա ունեն այրման ժամանակ: Բայց զաթո հեշտ ու էժան ռմոնտի ենթակա են :
    Արդեն զանգել ասել եմ որ վաղը վեց հատ մուշտուկ բերեն։ Էս թազեքը կդնեմ վրեքները ու կգնամ էլի դիագնոստիկա անելու։
    Լավ հիմա քո ասած վակուումի շլանգները ոնց ստուգեմ??? Փրփուր փչեմ վրեքները???
    Ավտոիս բան չասես։ճճճճճ իրոք գոհ եմ շատ, հոյակապ ույուտ ունի մեջը ստեղծած ուղղակի մեկ մեկ ծախսի տակ կարողա քցի։ճճճճճճ

  15. #28
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արդեն զանգել ասել եմ որ վաղը վեց հատ մուշտուկ բերեն։ Էս թազեքը կդնեմ վրեքները ու կգնամ էլի դիագնոստիկա անելու։
    Լավ հիմա քո ասած վակուումի շլանգները ոնց ստուգեմ??? Փրփուր փչեմ վրեքները???
    Ավտոիս բան չասես։ճճճճճ իրոք գոհ եմ շատ, հոյակապ ույուտ ունի մեջը ստեղծած ուղղակի մեկ մեկ ծախսի տակ կարողա քցի։ճճճճճճ
    ոչ մի փրփուր
    հակառակը: պետք ա ստուգես վակում, և ոչ թե օդի արտանետում:
    Ստուգելու համար էտ շլանգների վրա սփռեյ ես անում այրվող նյութ, որ եթե վակումի ներհոսք կա, էտ այրվող նյութը էտ ծակերով գնա ու այրվի ու մատոռի աշխատանքից միանգամից կզգաս որ RPM - ը /աբառոտնեը/ ավելացավ: Էնպես ես անում, որ տակերից էլ գնա:
    Բայց պետք ա շատ զգույշ լինել, թե չէ կարող ես տաք մատոռը վրա պաժառ ստանաս:
    Դրա համար կարելի ա օգտագործել ինթեյկ քլիներներ , որով մաքրում են թրաթլ բադին /throttle body - корпус дроссельной заслонки ըստ գոգոլ ձյաձյաի թարգնամիչի/ , որը այրվում ա, բայց տաքությունից չի բռնկվում : Ես չգիտեմ թե ձեր մոտ դա ինչպես են ասում:

    Իսկ մեքենայիտ համար ասեմ, որ ոչ մի եվրոական մեքենա էլ "մեքենա" չէ : դարդ մի արա:
    Ու մերսեդեսի սովորական մոդելները առավել քան մյուսները չեն համապասխանում գին-որակ սանդղակին: բայց սա ուրիշ խոսակցության թեմա է

  16. #29
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ոչ մի փրփուր
    հակառակը: պետք ա ստուգես վակում, և ոչ թե օդի արտանետում:
    Ստուգելու համար էտ շլանգների վրա սփռեյ ես անում այրվող նյութ, որ եթե վակումի ներհոսք կա, էտ այրվող նյութը էտ ծակերով գնա ու այրվի ու մատոռի աշխատանքից միանգամից կզգաս որ RPM - ը /աբառոտնեը/ ավելացավ: Էնպես ես անում, որ տակերից էլ գնա:
    Բայց պետք ա շատ զգույշ լինել, թե չէ կարող ես տաք մատոռը վրա պաժառ ստանաս:
    Դրա համար կարելի ա օգտագործել ինթեյկ քլիներներ , որով մաքրում են թրաթլ բադին /throttle body - корпус дроссельной заслонки ըստ գոգոլ ձյաձյաի թարգնամիչի/ , որը այրվում ա, բայց տաքությունից չի բռնկվում : Ես չգիտեմ թե ձեր մոտ դա ինչպես են ասում:

    Իսկ մեքենայիտ համար ասեմ, որ ոչ մի եվրոական մեքենա էլ "մեքենա" չէ : դարդ մի արա:
    Ու մերսեդեսի սովորական մոդելները առավել քան մյուսները չեն համապասխանում գին-որակ սանդղակին: բայց սա ուրիշ խոսակցության թեմա է
    Աբռոով կանեմ։ Զասլյոնկեն դրանով են մաքրում։ Կարճ ասած եթե քաշեց ներս մատոռը դետոնացիայի մեջ ա ընկնելու։ Բայց դիագնոստիկան ռեալ ցույց տվեց որ 3 պոռշինը թերի ա աշխատում։ Ինձ էլ թվումա որ մուշտուկներն ա որովհետև 130.000 ա քշած ու վապշե փոխած չի։
    Շատ պետքս ա դարդ անեմ?։ճճ Համաձայն եմ գին որակի պահով բայց մեկա ինձ մերսեդեսը շատ ա դուր գալիս։ Ինքն էլ իրա առավելություններն ունի։ Հայվանս կանգնած տեղը ֆռումա։ճճճճճճճ

  17. #30
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Աբռոով կանեմ։ Զասլյոնկեն դրանով են մաքրում։ Կարճ ասած եթե քաշեց ներս մատոռը դետոնացիայի մեջ ա ընկնելու։ Բայց դիագնոստիկան ռեալ ցույց տվեց որ 3 պոռշինը թերի ա աշխատում։ Ինձ էլ թվումա որ մուշտուկներն ա որովհետև 130.000 ա քշած ու վապշե փոխած չի։
    Դիագնոստիկան ոնց՞ ա ցույց տվել: Մի քիչ ավելի մանրամասն ասա: Մենակ սխալի կոդերով եք տեսել՞, թե լայվ թայմ դաննիների մեջ էտ միսֆայերների թիվը տեսել եք ու տեսել եք ոնց ա աճու՞մ:

    իսկ վակումը կորուստը բռնելու համար ցանկացած դեպքում սառը մատոռի դեպքում կանես, պաժառ չտաս ավտոն: Երբ որ նոր ես խոդ տալու: Խոսքը մենակ դետոնացիայի մասին չի: ընդանրապես կլսես որ մատոռի աշխատանքը փոխվում ա,եթե ծակեր կան:

Էջ 2 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ավտոմեքենայի անվադողեր
    Հեղինակ՝ Ձայնալար, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 29
    Վերջինը: 08.08.2014, 11:00
  2. Ավտոմեքենայի լիցքավորիչներ
    Հեղինակ՝ Armeno, բաժին` Առք և վաճառք
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 11.01.2007, 16:20

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •