Քաղաքականություն թեման ձանձրացրեցԱկումբը քրքրեցի ու չգտա սենց թեմա: Ինձ թվում ա, ահագին մարդ ով նոր մեքենա չի քշում, ահագին հետաքրքրված կլինի թեմայով: Ես կարելի ա ասել ահագին հոգատար վարորդ եմ, ու մեքենան առնելուց հետո ընկա դրա ձեռը կրակը: Ամեն շխկոց ու դխկոց դառնում էր կպչուն միտք ու մինչեւ էդ ձենը չէր վերանում, չէի հանգստանում: Էս ընթացքում ահագին արհեստավորների հասցրի ճանաչել, ահագին փորձ ձեռքբերեցի: Ինձ թվում ա, թեման հետաքրքիր կլինի էն մարդկանց համար, ովքեր ստիպված են շփվել արհեստավորների հետ, մեքենայի մաս-մուս ճարել, կամ խնդիր ունեն լավ արհեստավոր գտնելու: Թեմայում կարող եք կիսվել ձեր փորձով, ռեքոմենդ անել լավ արհեստավորների (էս կետը մի քիչ զգայուն կետ ա, կարեւոր ա, որ չվերածվի գովազդի), պահեստամաս ճարելու հետ կապված ինֆորմացիայով եւ այլն: Շատ օգտակար կլինի կիսվել նաեւ DIY ինստրուկցիաներով կամ դրանք նկարագրող լինքերով: Սա հատկապես կարեւոր կլինի էն իրավիճակների համար, երբ մեքենայի վրա թեթեւ գործ կա անելու, բայց չեք ուզում արհեստավորի մոտ տանել, ու տեսականորեն կարող եք ինքներդ անել, եթե ինչ որ մեկը հուշի:
Ըհը, ուրեմն գնացինք: Ավտոս 2004թ. Աուդի Ա4 ա, ու դրանով ամեն ինչ ասված ա: վատ իմաստով իհարկե: Արտակարգ ավտոյա, բայց ահավոր կապրիզնի, թանկ մասերով ու բարդ ռեմոնտով: Առնելուց հետո որ ի մի եմ բերում, թե ինչքան մաս եմ փոխել վրեն, մտածում եմ էդ փողով հանգիստ մի հատ օպել կարայի առնեի
: Սկսեցի կառոբկի յուղը փոխելուց, պարզվեց որ վարիատոր կառոբկա ունի ու ամեն 60000կմ-ը մեկ յուղը պիտի փոխվի: Ու ընդ որում մենակ օրիգինալը պիտի լցնես, որը մենակ սերվիսում կա լիտրը 15000ով: Բայց էս մենակ սկիզբն էր: Հետո գնացին՝ զուբչատի ռեմեն՝ իրա թաշախուստով՝ ջրի պոմպ, ռեմենի ձգիչ, թերմոստատ, հետո ավելի մանր բաներ՝ սվեչեք, ջրի ջերմաստիճանի դատչիկ, դեմի ստաբիլիզատորի ստոյկեք, հետեւի ակի գնդառանցքակալներ (արհեստավորների լեզվով՝ ցապկի պաչեվնիկ), շարժիչի բլոկի պռոկլադկա, հետո կառոբկի կառավարման բլոկը շարքից դուրս եկավ, էդ արդեն ուրիշ տեղ սարքեցին, հետո, շարժիչի կարտերի վետիլյացիայի շլանգ ու էլի լիքը բաներ: Էն մանր մունր բաները չհաշված՝ շարժիչի յուղ, յուղի ու օդի ֆիլտրեր, դվոռնիկների ռեզիններ եւ այլն:
Կարճ ասած, եթե ինչ որ մեկը մտադիր ա աուդիի էս մոդելը կամ սրանից մի սերունդ բարձր մոդել առնի, խորհուրդ կտամ մի անգամ էլ մտածել գնումից առաջ: Լավ ավտո, բայց նորածին երեխու նման պահանջկոտ ու նուրբ:
Հիմա կիսվեմ արհեստավորների հետ կապված փորձով: Հիմնականում օգտվում էի Լենինգրադյանի վրայի արհեստանոցներից, ա իմեննո՝ Բեկո խանութի կողքի արհեստանոցից: Վատ տեղ չի, բայց հստակ պիտի իմանաք ում մոտ ու ինչի համար եք գնում, ու մոտավորապես էլ պատկերացում ունենաք ինչ գումար արժի էդ գործը: Ավելին, խորհուրդ կտամ մատոռի ու դիագնոստիկայի հետ կապված գործեր չանեք ստեղ, էդ պռոֆիլի արհեստավորը կիսագրագետ ժուլիկ ա, հանգիստ կֆռռցնի ձեզ: Ասենք մի հատ տուֆտա դիագնոստիկայի համար կարող ա 6000 դրամ պլոկի, կամ ասենք սվեչա փոխելը 10000 արժենա մոտը: Խադավոյով զբաղվող տղեն ավելի գրագետ ու բանիմաց ա, գումարած, որ փողային հարցերում մելոչնիկ չի: Եթե խադավոյի հետ կապված հարց ունեք, սթռոնգլի ռեքոմենդ եմ անում էս տղուն:
Մատոռի հետ կապված հարցերով հիմնականում գնում էի Դավթաշենի մոստի մոտ գտնվող արհեստանոց (կոնկրետ անուն չեմ նշում, որ գովազդ չհամարվի): Էնտեղ երկու ախպերներ կան, բարեխիղճ ու որակով գործ են անում, հատկապես մեծը: Ու էլի փողային հարցերում մելոչնիկ չեն: Ասենք մատոռի բլոկի կափարիչը քանդել, մաքրել, նոր պռակլադկա դնելը 4000 դրամ նստեց վրես: Ասեմ, որ էդ ահագին բարդ գործ էր տված փողի համեմատ:
Պահեստամասերի պահով էլ իմ փորձից ասեմ հետեւյալը՝ եթե ձեւ ունեք դրսից պատվիրելու,կամ բերելու, անպայման հենց տենց էլ արեք: Էստեղից պահեստամաս գնեք միայն ծայրահեղ անհրաժեշտության դեպքում, որովհետեւ 10-ից 9 դեպքում ձեզ կխաբեն: Ասենք ուզում եք առնել Lemforder ֆիրմայի շառավո կամ ծյագա, վաճառողը ձեզ կտա բացած տուփով անհայտ ֆիրմայի պահեստամաս, ու մոր արեւ կերդվի որ հենց էդ ֆիրմայի ա: Ձեր միակ երաշխիքը հենց էդ երդումն ա: Շատ շատ տուփի վրա էլ գրած լինի ձեր ուզած ֆիրմայի անունը: Կարճ ասած՝ ստեղի պահեստամասերից հեռու մնացեք:
Աուդիի սերվիս մի քանի անգամ եմ գնացել, ասեմ, որ սուպերպրոֆեսիոնալ կադրեր չունեն, ստեղի միակ առավելությունը օրիգինալ պահեստամասերն են՝ պապու գներով: Դե աշխատանքն էլ բնականաբար նույն գներով:
Ըհը, ոնց որ թե էսքանը: Էն մարդիկ, ովքեր Աուդի, Վոլկսվագեն, Սիթ կամ Շկոդա ունեն, կարամ տամ ETKA ու ELSA հավելվածների լինքերը: Ով չգիտի, ասեմ, որ առաջինը պահեստամասերի կատալոգն ա՝ OE համարներով, երկրորդն էլ գործարանային ռեմոնտի մանուալներն են: Այսինքն, էդ ծրագրի օգնությամբ, եթե համապատասխան գործիքներն ունեք, տեսականորեն կարող եք ցանկացած տեսակի ռեմոնտ անել ձեր գարաժում:
Էջանիշներ