User Tag List

Էջ 1 4-ից 1234 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 50 հատից

Թեմա: Ավտոմեքենայի նորոգում, արհեստավորներ, պահեստամասեր

  1. #1
    Պատվավոր անդամ Overdose-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.03.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    607
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ուշադրություն Ավտոմեքենայի նորոգում, արհեստավորներ, պահեստամասեր

    Քաղաքականություն թեման ձանձրացրեց Ակումբը քրքրեցի ու չգտա սենց թեմա: Ինձ թվում ա, ահագին մարդ ով նոր մեքենա չի քշում, ահագին հետաքրքրված կլինի թեմայով: Ես կարելի ա ասել ահագին հոգատար վարորդ եմ, ու մեքենան առնելուց հետո ընկա դրա ձեռը կրակը: Ամեն շխկոց ու դխկոց դառնում էր կպչուն միտք ու մինչեւ էդ ձենը չէր վերանում, չէի հանգստանում: Էս ընթացքում ահագին արհեստավորների հասցրի ճանաչել, ահագին փորձ ձեռքբերեցի: Ինձ թվում ա, թեման հետաքրքիր կլինի էն մարդկանց համար, ովքեր ստիպված են շփվել արհեստավորների հետ, մեքենայի մաս-մուս ճարել, կամ խնդիր ունեն լավ արհեստավոր գտնելու: Թեմայում կարող եք կիսվել ձեր փորձով, ռեքոմենդ անել լավ արհեստավորների (էս կետը մի քիչ զգայուն կետ ա, կարեւոր ա, որ չվերածվի գովազդի), պահեստամաս ճարելու հետ կապված ինֆորմացիայով եւ այլն: Շատ օգտակար կլինի կիսվել նաեւ DIY ինստրուկցիաներով կամ դրանք նկարագրող լինքերով: Սա հատկապես կարեւոր կլինի էն իրավիճակների համար, երբ մեքենայի վրա թեթեւ գործ կա անելու, բայց չեք ուզում արհեստավորի մոտ տանել, ու տեսականորեն կարող եք ինքներդ անել, եթե ինչ որ մեկը հուշի:

    Ըհը, ուրեմն գնացինք: Ավտոս 2004թ. Աուդի Ա4 ա, ու դրանով ամեն ինչ ասված ա: վատ իմաստով իհարկե: Արտակարգ ավտոյա, բայց ահավոր կապրիզնի, թանկ մասերով ու բարդ ռեմոնտով: Առնելուց հետո որ ի մի եմ բերում, թե ինչքան մաս եմ փոխել վրեն, մտածում եմ էդ փողով հանգիստ մի հատ օպել կարայի առնեի: Սկսեցի կառոբկի յուղը փոխելուց, պարզվեց որ վարիատոր կառոբկա ունի ու ամեն 60000կմ-ը մեկ յուղը պիտի փոխվի: Ու ընդ որում մենակ օրիգինալը պիտի լցնես, որը մենակ սերվիսում կա լիտրը 15000ով: Բայց էս մենակ սկիզբն էր: Հետո գնացին՝ զուբչատի ռեմեն՝ իրա թաշախուստով՝ ջրի պոմպ, ռեմենի ձգիչ, թերմոստատ, հետո ավելի մանր բաներ՝ սվեչեք, ջրի ջերմաստիճանի դատչիկ, դեմի ստաբիլիզատորի ստոյկեք, հետեւի ակի գնդառանցքակալներ (արհեստավորների լեզվով՝ ցապկի պաչեվնիկ), շարժիչի բլոկի պռոկլադկա, հետո կառոբկի կառավարման բլոկը շարքից դուրս եկավ, էդ արդեն ուրիշ տեղ սարքեցին, հետո, շարժիչի կարտերի վետիլյացիայի շլանգ ու էլի լիքը բաներ: Էն մանր մունր բաները չհաշված՝ շարժիչի յուղ, յուղի ու օդի ֆիլտրեր, դվոռնիկների ռեզիններ եւ այլն:

    Կարճ ասած, եթե ինչ որ մեկը մտադիր ա աուդիի էս մոդելը կամ սրանից մի սերունդ բարձր մոդել առնի, խորհուրդ կտամ մի անգամ էլ մտածել գնումից առաջ: Լավ ավտո, բայց նորածին երեխու նման պահանջկոտ ու նուրբ:
    Հիմա կիսվեմ արհեստավորների հետ կապված փորձով: Հիմնականում օգտվում էի Լենինգրադյանի վրայի արհեստանոցներից, ա իմեննո՝ Բեկո խանութի կողքի արհեստանոցից: Վատ տեղ չի, բայց հստակ պիտի իմանաք ում մոտ ու ինչի համար եք գնում, ու մոտավորապես էլ պատկերացում ունենաք ինչ գումար արժի էդ գործը: Ավելին, խորհուրդ կտամ մատոռի ու դիագնոստիկայի հետ կապված գործեր չանեք ստեղ, էդ պռոֆիլի արհեստավորը կիսագրագետ ժուլիկ ա, հանգիստ կֆռռցնի ձեզ: Ասենք մի հատ տուֆտա դիագնոստիկայի համար կարող ա 6000 դրամ պլոկի, կամ ասենք սվեչա փոխելը 10000 արժենա մոտը: Խադավոյով զբաղվող տղեն ավելի գրագետ ու բանիմաց ա, գումարած, որ փողային հարցերում մելոչնիկ չի: Եթե խադավոյի հետ կապված հարց ունեք, սթռոնգլի ռեքոմենդ եմ անում էս տղուն:

    Մատոռի հետ կապված հարցերով հիմնականում գնում էի Դավթաշենի մոստի մոտ գտնվող արհեստանոց (կոնկրետ անուն չեմ նշում, որ գովազդ չհամարվի): Էնտեղ երկու ախպերներ կան, բարեխիղճ ու որակով գործ են անում, հատկապես մեծը: Ու էլի փողային հարցերում մելոչնիկ չեն: Ասենք մատոռի բլոկի կափարիչը քանդել, մաքրել, նոր պռակլադկա դնելը 4000 դրամ նստեց վրես: Ասեմ, որ էդ ահագին բարդ գործ էր տված փողի համեմատ:
    Պահեստամասերի պահով էլ իմ փորձից ասեմ հետեւյալը՝ եթե ձեւ ունեք դրսից պատվիրելու,կամ բերելու, անպայման հենց տենց էլ արեք: Էստեղից պահեստամաս գնեք միայն ծայրահեղ անհրաժեշտության դեպքում, որովհետեւ 10-ից 9 դեպքում ձեզ կխաբեն: Ասենք ուզում եք առնել Lemforder ֆիրմայի շառավո կամ ծյագա, վաճառողը ձեզ կտա բացած տուփով անհայտ ֆիրմայի պահեստամաս, ու մոր արեւ կերդվի որ հենց էդ ֆիրմայի ա: Ձեր միակ երաշխիքը հենց էդ երդումն ա: Շատ շատ տուփի վրա էլ գրած լինի ձեր ուզած ֆիրմայի անունը: Կարճ ասած՝ ստեղի պահեստամասերից հեռու մնացեք:

    Աուդիի սերվիս մի քանի անգամ եմ գնացել, ասեմ, որ սուպերպրոֆեսիոնալ կադրեր չունեն, ստեղի միակ առավելությունը օրիգինալ պահեստամասերն են՝ պապու գներով: Դե աշխատանքն էլ բնականաբար նույն գներով:
    Ըհը, ոնց որ թե էսքանը: Էն մարդիկ, ովքեր Աուդի, Վոլկսվագեն, Սիթ կամ Շկոդա ունեն, կարամ տամ ETKA ու ELSA հավելվածների լինքերը: Ով չգիտի, ասեմ, որ առաջինը պահեստամասերի կատալոգն ա՝ OE համարներով, երկրորդն էլ գործարանային ռեմոնտի մանուալներն են: Այսինքն, էդ ծրագրի օգնությամբ, եթե համապատասխան գործիքներն ունեք, տեսականորեն կարող եք ցանկացած տեսակի ռեմոնտ անել ձեր գարաժում:
    ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…

  2. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (02.10.2016), John (01.10.2016), Tiger29 (02.10.2016), Աթեիստ (30.09.2016), Ձայնալար (02.10.2016), Մուշու (01.10.2016)

  3. #2
    Ձայ Ձայնալար-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.04.2007
    Տարիք
    42
    Գրառումներ
    5,289
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Դաժան պատմություն էր: Ընկերս A4 ուներ, բայց 94 թիվ, էլի ահագին գործ արեց վրան, բայց քո նկարագրածի մի 30%-ի չափով:

    Նմանատիպ թեմա կա իհարկե, բայց դե չի խանգարում, թող մնան երկուսնել, հետո եթե կարիք լինի կմիացնենք: Էդ ETKA, ELSA-ից հատկապես Էլզայից ուրիշ ավտոների համար լինո՞ւմ ա: Շատ հավես բան ա:

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Overdose (03.10.2016)

  5. #3
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ըհը, ուրեմն գնացինք: Ավտոս 2004թ. Աուդի Ա4 ա, ու դրանով ամեն ինչ ասված ա: վատ իմաստով իհարկե: Արտակարգ ավտոյա, բայց ահավոր կապրիզնի, թանկ մասերով ու բարդ ռեմոնտով: Առնելուց հետո որ ի մի եմ բերում, թե ինչքան մաս եմ փոխել վրեն, մտածում եմ էդ փողով հանգիստ մի հատ օպել կարայի առնեի: Սկսեցի կառոբկի յուղը փոխելուց, պարզվեց որ վարիատոր կառոբկա ունի ու ամեն 60000կմ-ը մեկ յուղը պիտի փոխվի: Ու ընդ որում մենակ օրիգինալը պիտի լցնես, որը մենակ սերվիսում կա լիտրը 15000ով: Բայց էս մենակ սկիզբն էր: Հետո գնացին՝ զուբչատի ռեմեն՝ իրա թաշախուստով՝ ջրի պոմպ, ռեմենի ձգիչ, թերմոստատ, հետո ավելի մանր բաներ՝ սվեչեք, ջրի ջերմաստիճանի դատչիկ, դեմի ստաբիլիզատորի ստոյկեք, հետեւի ակի գնդառանցքակալներ (արհեստավորների լեզվով՝ ցապկի պաչեվնիկ), շարժիչի բլոկի պռոկլադկա, հետո կառոբկի կառավարման բլոկը շարքից դուրս եկավ, էդ արդեն ուրիշ տեղ սարքեցին, հետո, շարժիչի կարտերի վետիլյացիայի շլանգ ու էլի լիքը բաներ: Էն մանր մունր բաները չհաշված՝ շարժիչի յուղ, յուղի ու օդի ֆիլտրեր, դվոռնիկների ռեզիններ եւ այլն:
    Մեքենաի խնամքից հասկացող մարդականց խորհուրդ կտամ ընդանրապես հեռու մնալ գերմանական և վաաբշէ՝ եվրոպական մեքենաներից: Սկսած մերսեդեսից վերջացրած վոլվո, էլ չասեմ ֆիատ ու ֆոլկսվագեն:
    մենակ Օպելի համար բան չեմ կարա ասեմ:

    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ասենք մատոռի բլոկի կափարիչը քանդել, մաքրել, նոր պռակլադկա դնելը 4000 դրամ նստեց վրես: Ասեմ, որ էդ ահագին բարդ գործ էր տված փողի համեմատ:
    Կարող ա՞ կալեկտրի մասի՞ն էս, և ոչ թե բլոկի:
    Էս արհեստավորը կամ "սովամահ" էր լինում էտ պահին կամ էլ խելքը թռղրած ա:
    Ոնց՞ կարա 4000 դրամով ԱՒՈԴԻԻ բլոկ քանդի հավքի մարդ: էս գնով կարելի ա ամենաշատը մեքենան չագուջով ջնջխել:

    Չ՛եմ հավատում

    Հ.Գ. Երևանում իսկապես սենց գներ ա՞... խեղճ արվեստավորներ

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Overdose (03.10.2016)

  7. #4
    Պատվավոր անդամ Overdose-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.03.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    607
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ձայնալար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դաժան պատմություն էր: Ընկերս A4 ուներ, բայց 94 թիվ, էլի ահագին գործ արեց վրան, բայց քո նկարագրածի մի 30%-ի չափով:

    Նմանատիպ թեմա կա իհարկե, բայց դե չի խանգարում, թող մնան երկուսնել, հետո եթե կարիք լինի կմիացնենք: Էդ ETKA, ELSA-ից հատկապես Էլզայից ուրիշ ավտոների համար լինո՞ւմ ա: Շատ հավես բան ա:
    Անկեղծ ասած չգիտեմ, եղբայր, այլ մեքենաների համար չեմ խորացել: Բայց համոզված եմ, որ բոլոր մեքենաների համար կլինի: Գուգլով նայեցի General Motors-ինը վայթե MCAT ա կոչվում, ուրիշ ավտոների համար էլ չքրքրեցի:
    ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ձայնալար (03.10.2016)

  9. #5
    Պատվավոր անդամ Overdose-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.03.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    607
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեքենաի խնամքից հասկացող մարդականց խորհուրդ կտամ ընդանրապես հեռու մնալ գերմանական և վաաբշէ՝ եվրոպական մեքենաներից: Սկսած մերսեդեսից վերջացրած վոլվո, էլ չասեմ ֆիատ ու ֆոլկսվագեն:
    մենակ Օպելի համար բան չեմ կարա ասեմ:
    Համաձայն եմ, բայց գնահատականդ երեւի պայմանավորված ա էդ ավտոները մեր երկրի դախ ճանապարհներով քշելու, մեկ էլ վառելիքի ցածրորակ փաստով: Թե չէ նույն աուդին կամ մերսեդեսը, որ մենակ Հյուսիս-Հարավով քշես, հավերժ կգնա, համենայն դեպս խադավոյի հետ խնդիր դժվար ունենաս: Այլ հարց ա, որ էդ մեքենաները ստեղծվել են գերմանական իրականության համար, բայց քշվում են Հայաստանի պես երկրում, էն էլ երկրորդ ձեռ: Բայց ամեն դեպքում տոյոտայից լավը չկա: Չեմ ունեցել տոյոտա, բայց էսքան ժամանակ մի հատ վատ բան լսած չկամ:

    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարող ա՞ կալեկտրի մասի՞ն էս, և ոչ թե բլոկի:
    Էս արհեստավորը կամ "սովամահ" էր լինում էտ պահին կամ էլ խելքը թռղրած ա:
    Ոնց՞ կարա 4000 դրամով ԱՒՈԴԻԻ բլոկ քանդի հավքի մարդ: էս գնով կարելի ա ամենաշատը մեքենան չագուջով ջնջխել:

    Չ՛եմ հավատում

    Հ.Գ. Երևանում իսկապես սենց գներ ա՞... խեղճ արվեստավորներ
    Չէ, եղբայր, ինձ թվում ա սխալ բացատրեցի Խոսքը գնում էր մատոռի բլոկի կափարիչի մասին, ռուսերեն՝ Замена прокладки клапанной крышки: Ստեղ ավելի մանրամասն կարաս նայես https://www.drive2.ru/l/7754242/ : Վ պրինցիպե աշխատանքը էդքան բարդ չի՝ հանում ես կոճերը, զուբչատի ռեմենի կափարիչը, օդի կլապանն ես մատոռից անջատում ու մատոռի բլոկի վրի 11 թե 12 հատ բոլտ ես քանդում: Հաջորդ անգամ որ տենց հարց ծագի, ես ինքս էլ հանգիստ էս գործը կանեմ: Էս գործի համար ես մաքսիմում 8000 կտայի, բայց դե լավ էր, որ 4000-ով գործը գլուխ եկավ: Թե չէ համաձայն եմ, բլոկ քանդել հավաքելը 4000-ով՝ էդ արդեն բարեգործական ակցիայա:

    Ամեն ինչ հարաբերական ա, եղբայր Էդ նույն արհեստավորը զուբչատի ռեմեն փոխելու համար 35000 վերցրեց: Ճիշտ ա, մեքենայի սաղ դեմի մասը քանդեց հավաքեց խեղճը, բայց դե վերցրած փողն արժեր
    ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…

  10. #6
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Համաձայն եմ, բայց գնահատականդ երեւի պայմանավորված ա էդ ավտոները մեր երկրի դախ ճանապարհներով քշելու, մեկ էլ վառելիքի ցածրորակ փաստով: Թե չէ նույն աուդին կամ մերսեդեսը, որ մենակ Հյուսիս-Հարավով քշես, հավերժ կգնա, համենայն դեպս խադավոյի հետ խնդիր դժվար ունենաս: Այլ հարց ա, որ էդ մեքենաները ստեղծվել են գերմանական իրականության համար, բայց քշվում են Հայաստանի պես երկրում, էն էլ երկրորդ ձեռ: Բայց ամեն դեպքում տոյոտայից լավը չկա: Չեմ ունեցել տոյոտա, բայց էսքան ժամանակ մի հատ վատ բան լսած չկամ:
    Չէ, ես խոսում եմ ամերիկյան ճանապարհներին ու ամերիկյան վառելիքի հաշվով: Ասեմ, որ երկուսն էլ իդեալական են, չնայած վառելիքի հաշվով հազվադեպ պատահում է կուրիոզներ- ասենք բենզակալոնկի դիզելի մեծ բաքի մեջ բենզին են լցնում, առանց համապատասխան մաքրելու, կամ էլ բաքի մեջ կոռոզիայի հետևաքնով ջուր է լցվում: Ու ասեմ որ ես երկու դեպքերի համար էլ շատ դժվար է հասկանալ թե ինչ եղավ մեքենայի հետ, որտև արհեստավորի մտքով ամեն ինչ անցնում է, բացի սրանից:
    Իսկ Հայաստանում հակառակն ա, քանի որ արհեստավորը առաջինը կասկածում ա վառելիքի վրա

    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէ, եղբայր, ինձ թվում ա սխալ բացատրեցի Խոսքը գնում էր մատոռի բլոկի կափարիչի մասին, ռուսերեն՝ Замена прокладки клапанной крышки: Ստեղ ավելի մանրամասն կարաս նայես https://www.drive2.ru/l/7754242/ : Վ պրինցիպե աշխատանքը էդքան բարդ չի՝ հանում ես կոճերը, զուբչատի ռեմենի կափարիչը, օդի կլապանն ես մատոռից անջատում ու մատոռի բլոկի վրի 11 թե 12 հատ բոլտ ես քանդում: Հաջորդ անգամ որ տենց հարց ծագի, ես ինքս էլ հանգիստ էս գործը կանեմ:
    ինչքան հասկացա, խոսում ես "valve cover gasket"- ների մասին
    Հա, սա ուրիշ բան- սա մաքսիմում 30 րոպեից 1 ժամվա գործ ա
    Եթե իհարկե կոճերի կանեկտները մինչև քեզ արդեն հասցրել են ջարդել:


    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ամեն ինչ հարաբերական ա, եղբայր Էդ նույն արհեստավորը զուբչատի ռեմեն փոխելու համար 35000 վերցրեց: Ճիշտ ա, մեքենայի սաղ դեմի մասը քանդեց հավաքեց խեղճը, բայց դե վերցրած փողն արժեր
    էտի քո ասած 2.0 մատոռից մեր մոտ չկա, բայց իմ նայելով մի 5 ժամվա գործ ա եթե նորմալ կամպրեսոր-գործիքներ ունես: Եթե իհարկե նաև գործից հասկանում ա ու երկու երեք անգամից նոր չպետք ա թայմինգ բռնացնի:
    Երեվանում որակյալ արհեստավորը ժամականը ինչքան ա հաշվու՞մ, միջինացված եթե նայենք
    Վերջին խմբագրող՝ anslov: 03.10.2016, 18:13:

  11. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Overdose (05.10.2016)

  12. #7
    Պատվավոր անդամ Overdose-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.03.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    607
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէ, ես խոսում եմ ամերիկյան ճանապարհներին ու ամերիկյան վառելիքի հաշվով: Ասեմ, որ երկուսն էլ իդեալական են, չնայած վառելիքի հաշվով հազվադեպ պատահում է կուրիոզներ- ասենք բենզակալոնկի դիզելի մեծ բաքի մեջ բենզին են լցնում, առանց համապատասխան մաքրելու, կամ էլ բաքի մեջ կոռոզիայի հետևաքնով ջուր է լցվում: Ու ասեմ որ ես երկու դեպքերի համար էլ շատ դժվար է հասկանալ թե ինչ եղավ մեքենայի հետ, որտև արհեստավորի մտքով ամեն ինչ անցնում է, բացի սրանից:
    Իսկ Հայաստանում հակառակն ա, քանի որ արհեստավորը առաջինը կասկածում ա վառելիքի վրա


    ինչքան հասկացա, խոսում ես "valve cover gasket"- ների մասին
    Հա, սա ուրիշ բան- սա մաքսիմում 30 րոպեից 1 ժամվա գործ ա
    Եթե իհարկե կոճերի կանեկտները մինչև քեզ արդեն հասցրել են ջարդել:




    էտի քո ասած 2.0 մատոռից մեր մոտ չկա, բայց իմ նայելով մի 5 ժամվա գործ ա եթե նորմալ կամպրեսոր-գործիքներ ունես: Եթե իհարկե նաև գործից հասկանում ա ու երկու երեք անգամից նոր չպետք ա թայմինգ բռնացնի:
    Երեվանում որակյալ արհեստավորը ժամականը ինչքան ա հաշվու՞մ, միջինացված եթե նայենք
    Եղբայր, ինձ թվում ա, ժամանակով չեն հաշվում, այլ գործի բարդությամբ: Ասենք մի դետալ փոխելը արժի միջինում 2000-4000 դրամ: Ամենաթարմ օրինակը ասեմ՝ էս վերջերս դեմի երկու ստաբիլիզատորի ստոյկեքն եմ փոխել, ու հետեւի մեկ ստուպիցայի պոդշիպնիկը (կամ պաչեվնիկը), ու դրա համար տվել եմ 10000 դրամ: Այսինքն ստացվեց, որ դետալը գալիս ա 3300 դրամ: Ինձ թվում ա սենց դեպքերում որպես ելակետ ընդունվում ա համեմատաբար պարզ գործ, ասենք յուղ փոխելը, որի հետ համեմատում են արվելիք գործը, ու դուրս գալիս գնի վրա: Հետո միշտ չի, որ գինը ֆիքսված ա, կարաս նաեւ դու իջացնես, եթե երկար բարակ խոսալու հավես ունես:

    Բայց դու լավ տեղեկացված ես ամեն ինչից եղբայր: Էս ոլորտի մասնագետ ես?
    ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    anslov (06.10.2016)

  14. #8
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եղբայր, ինձ թվում ա, ժամանակով չեն հաշվում, այլ գործի բարդությամբ: Ասենք մի դետալ փոխելը արժի միջինում 2000-4000 դրամ: Ամենաթարմ օրինակը ասեմ՝ էս վերջերս դեմի երկու ստաբիլիզատորի ստոյկեքն եմ փոխել, ու հետեւի մեկ ստուպիցայի պոդշիպնիկը (կամ պաչեվնիկը), ու դրա համար տվել եմ 10000 դրամ: Այսինքն ստացվեց, որ դետալը գալիս ա 3300 դրամ: Ինձ թվում ա սենց դեպքերում որպես ելակետ ընդունվում ա համեմատաբար պարզ գործ, ասենք յուղ փոխելը, որի հետ համեմատում են արվելիք գործը, ու դուրս գալիս գնի վրա: Հետո միշտ չի, որ գինը ֆիքսված ա, կարաս նաեւ դու իջացնես, եթե երկար բարակ խոսալու հավես ունես:

    Բայց դու լավ տեղեկացված ես ամեն ինչից եղբայր: Էս ոլորտի մասնագետ ես?
    նախ շատ հաճելի է քո "եղբայր" դիմելձևը ու ոգևորիչ:
    Ոլորտի մասնագետ ինձ չեմ համարում ,քանի որ ոլորտի մասնագետ համարում եմ "ռազրաբոտչիկին",
    ինքս էլ եմ այդպիսին որպես: Բայց որպես "սիրող" կարող եմ շատ շատերի համար դասախոսություն կարդալ ավտո- էլեկտորնիակյիդ,դեֆեկտո-դիագնոստիկայից: Այնպեսց որ եթե հարցեր լինի -տեսական կամ պրակտիկ, հանգիստ դիմիր :
    Ստաբիզիզատորի ստոյկեն, դա հավանաբար ՛stabilizer bar link-ն ա:եթե հա, ապա համեմտական դաշտոմ շատ ես տվել, քանի որ դա "1" րոպեի գործ ա /սվարկով երկու կողմից պլասմասը հալացնում ես ու համում ու մի րոպեում նորը դնում/, իսկ հետևի պաչեմնիկի դնելը հասկացողի համար էլի "մի" րոպեի գործ ա, .. եթե գիտես ոնց ձգես ու հետո մի աբառոտ թուլացնես: /ստանդարտ պրիմիմտիվ բան ա/

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Overdose (06.10.2016)

  16. #9
    Պատվավոր անդամ Overdose-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.03.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    607
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ստաբիզիզատորի ստոյկեն, դա հավանաբար ՛stabilizer bar link-ն ա:եթե հա, ապա համեմտական դաշտոմ շատ ես տվել, քանի որ դա "1" րոպեի գործ ա /սվարկով երկու կողմից պլասմասը հալացնում ես ու համում ու մի րոպեում նորը դնում/, իսկ հետևի պաչեմնիկի դնելը հասկացողի համար էլի "մի" րոպեի գործ ա, .. եթե գիտես ոնց ձգես ու հետո մի աբառոտ թուլացնես: /ստանդարտ պրիմիմտիվ բան ա/
    нае*нули гады հա, ճիշտ ես, ես որ գործը տեսա, մտածեցի ես ինքս էլ կարայի անեի: Ուղղակի սենց դեպքերում քանի որ փորձ չունես, միշտ մտածում ես «բայց կարող ա վսյո տակի իրանք մի բան գիտեն, որ ես չգիտեմ», ու ռիսկ չես անում ինքդ անելու: Հետո կոնկրետ խադավոյի հետ կապված գործերում իրանց դոմկրատները անփոխարինելի են, գարաժում յամի վրա շատ կտանջվես մինչեւ նույն գործը անես:

    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այնպեսց որ եթե հարցեր լինի -տեսական կամ պրակտիկ, հանգիստ դիմիր :/
    հա, եղբայր, կակ ռազ մի հատ տենց հարց ունեմ: Ջրի պոմպից անտիֆրիզ ա թողում: ու նենց լավ հավեսով ա թողնում, ասենք մի 4-5 օրվա մեջ մի կես լիտր ջուր եմ ավելացնում, որ հովացման սիստեմը նորմայի գա: Էդ ջրի նասոսին հասնելը ահագին թանկ հաճույք ա, արդեն գրել եմ վերեւը, մի 35000 հաստատ կբռնի: Հիմա մտածում եմ ձեռք չտամ, ուղղակի տենց ջուր ավելացնելով յոլա գնամ մինչեւ զուբչատի ռեմենի հաջորդ փոխելը, որին դեռ մի 2-3 տարի կա: Մյուս կողմից էլ մտածում եմ կարող ա էդ ջրի նասոսի պռակլադկից թողող ջուրը զուբչատի ռեմենին վնասի, մեկ էլ հանկարծ ճամփին կտրվի, ավելի մեծ ծախսի առաջ կանգնեմ: Ինչ խորհուրդ կտաս, հնարավոր ա տենց ձգել, թե պետք ա վազել արհեստավորի մոտ?
    ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…

  17. #10
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    нае*нули гады հա, ճիշտ ես, ես որ գործը տեսա, մտածեցի ես ինքս էլ կարայի անեի: Ուղղակի սենց դեպքերում քանի որ փորձ չունես, միշտ մտածում ես «բայց կարող ա վսյո տակի իրանք մի բան գիտեն, որ ես չգիտեմ», ու ռիսկ չես անում ինքդ անելու: Հետո կոնկրետ խադավոյի հետ կապված գործերում իրանց դոմկրատները անփոխարինելի են, գարաժում յամի վրա շատ կտանջվես մինչեւ նույն գործը անես:
    կոնկրետ էտ գործը բավականին հեշտ ա, ու կարելի ա առանց վերև հանելու գործը անել:

  18. #11
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    հա, եղբայր, կակ ռազ մի հատ տենց հարց ունեմ: Ջրի պոմպից անտիֆրիզ ա թողում: ու նենց լավ հավեսով ա թողնում, ասենք մի 4-5 օրվա մեջ մի կես լիտր ջուր եմ ավելացնում, որ հովացման սիստեմը նորմայի գա: Էդ ջրի նասոսին հասնելը ահագին թանկ հաճույք ա, արդեն գրել եմ վերեւը, մի 35000 հաստատ կբռնի: Հիմա մտածում եմ ձեռք չտամ, ուղղակի տենց ջուր ավելացնելով յոլա գնամ մինչեւ զուբչատի ռեմենի հաջորդ փոխելը, որին դեռ մի 2-3 տարի կա: Մյուս կողմից էլ մտածում եմ կարող ա էդ ջրի նասոսի պռակլադկից թողող ջուրը զուբչատի ռեմենին վնասի, մեկ էլ հանկարծ ճամփին կտրվի, ավելի մեծ ծախսի առաջ կանգնեմ: Ինչ խորհուրդ կտաս, հնարավոր ա տենց ձգել, թե պետք ա վազել արհեստավորի մոտ?
    Ընդանուր առմամբ քո մատռի թայմինգ կոմպոնետներին ծանոթացա ու ասեմ որ ջրի պոմպից ծորացող անտիֆրիզը ոչ մի բանի վնաս չի կարա տա: Ռեմենին էլ դա ոչ մի բան չի կարա անի:
    Իսկ այ բուն մատոռի համար կարող ա դա լինի վնասակար, քանի որ ջրի պոմպի նորմալ աշխատանքից ա կախված մատոռի նորմալ հովացումը: Քո մոտ ջրի օվեր-հիթի հետ կաված բաներ նկատում ես՞ թե չէ , ջերմաստիճանի դատչիկը ոնց ա ռեակցիա տալիս եթե երկար աշխատացնում ես մալիի տակ, առանց սկոռուստի քցելու: Ընդանուր առմամբ ջրի պոմպի սալնիկը սկսում ա գնալով ավելի շատ թողնել ու ջրի պադաչան խախտվում ա: Լավ կլինի ջրի ջերմաստիճանին հետևել ոչ թե դաշբորդի վրայի դատչիկի ինֆոյով, այլ սկանեռով հետևել թե ինչ ա լինում:

    եթե ես քո տեղը լինեի, ապա կբռնեի քո թայմինգ բելթ փոխած աևհեստավորի վզից ու կստիպեի որ փոխի պոպմս ձրի:
    Աբեր, դա անգամ ամենա-աշակերտ արհեստավորի համար պետք ա լինի պոստուլատ, որ եթե փոխում ես թայմինգ բելթը ապա ԱՆՊԱՅՄԱՆ փոխում ես նաև ջրի պոմպը, ու եթե դու համձայն չլինես, ապա արհեստավորը մեքենային չպետք ա ձեռ տա: Որտև փոխելուց հետո, անգամ եթե պոմպը պրոբլեմատիկ չի եղել հին բելթով, ապա նորով սալնիկը շատ արագ որպես կանոն շարքից դուրս ա գալիս:
    Մի հատ գնա ու իրան ասա որ իրա գործից հետո ջրի պոմպտ սկսել ա թողել, մարդ ես, կարող ա նորմալ մարդ եղնի ու վիզ վեկալի ձրի փոխի:

  19. #12
    Պատվավոր անդամ Overdose-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.03.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    607
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում anslov-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընդանուր առմամբ քո մատռի թայմինգ կոմպոնետներին ծանոթացա ու ասեմ որ ջրի պոմպից ծորացող անտիֆրիզը ոչ մի բանի վնաս չի կարա տա: Ռեմենին էլ դա ոչ մի բան չի կարա անի:
    Իսկ այ բուն մատոռի համար կարող ա դա լինի վնասակար, քանի որ ջրի պոմպի նորմալ աշխատանքից ա կախված մատոռի նորմալ հովացումը: Քո մոտ ջրի օվեր-հիթի հետ կաված բաներ նկատում ես՞ թե չէ , ջերմաստիճանի դատչիկը ոնց ա ռեակցիա տալիս եթե երկար աշխատացնում ես մալիի տակ, առանց սկոռուստի քցելու: Ընդանուր առմամբ ջրի պոմպի սալնիկը սկսում ա գնալով ավելի շատ թողնել ու ջրի պադաչան խախտվում ա: Լավ կլինի ջրի ջերմաստիճանին հետևել ոչ թե դաշբորդի վրայի դատչիկի ինֆոյով, այլ սկանեռով հետևել թե ինչ ա լինում:

    եթե ես քո տեղը լինեի, ապա կբռնեի քո թայմինգ բելթ փոխած աևհեստավորի վզից ու կստիպեի որ փոխի պոպմս ձրի:
    Աբեր, դա անգամ ամենա-աշակերտ արհեստավորի համար պետք ա լինի պոստուլատ, որ եթե փոխում ես թայմինգ բելթը ապա ԱՆՊԱՅՄԱՆ փոխում ես նաև ջրի պոմպը, ու եթե դու համձայն չլինես, ապա արհեստավորը մեքենային չպետք ա ձեռ տա: Որտև փոխելուց հետո, անգամ եթե պոմպը պրոբլեմատիկ չի եղել հին բելթով, ապա նորով սալնիկը շատ արագ որպես կանոն շարքից դուրս ա գալիս:
    Մի հատ գնա ու իրան ասա որ իրա գործից հետո ջրի պոմպտ սկսել ա թողել, մարդ ես, կարող ա նորմալ մարդ եղնի ու վիզ վեկալի ձրի փոխի:
    Հենց հարցն էլ էդ ա, որ փոխել ա Կակ ռազ հենց ջրի պոմպի պատճառով փոխեցի ռեմենը: Էդ էլ յեքա ուրիշ պատմություն ա: Մի արեւաշող օր գնում եմ գործերով, մեկ էլ ջոկեմ բորտ կամպյուտերը ծվոց ա հանում: Նայում եմ դաշբորդին՝ ջրի ջերմաստիճանը արդեն 130 աստիճան ա: Դրանից առաջ էլ թերմոստատը նոր էի փոխել: Վսյո, մտածում եմ, թերմոստատը փակ դիրքում փչացել ա, ու կիռդիկ մատոռու: Գնացի էդ արհեստավորի յախեն բռնեցի, թե անորակ մաս ես տվել, փոխի: Խեղճը փոխեց թերմոստատը, ու պարզվեց հավայի տեղը: Հետո արդեն տարա էդ դավիթաշենի արհեստավորի մոտ, ու հենց ինքը ասեց, որ ջրի նասոսն ա ցռել մատոռի մեջ: Հենց ջրի նասոսը փոխելուց էլ ձեռի հետ ռեմենն ու իրա ռոլիկները փոխեցի: Բայց ճիշտ ես ասում, պետք ա մի հատ էդ տղու հետ խոսալ, մարդ ես բռնեց ձրի փոխեց սալնիկը:

    Եղբայր, մի հատ էլ հարց դիագնոստիկայից: Ալիէքսպրեսս-ից դիագնոստիկայի կաբել եմ ուզում առնել, այ էս մեկը https://ru.aliexpress.com/item/Findw...384149777.html
    Հետն էլ վայթե դիագնոստիկայի ծրագիր էլ ունի: Սրանով նորմալ դիագնոստիկա անել լինում ա? թե իսկական դիագնոստիկան մենակ դիլերի մոտ պիտի արվի?
    ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…

  20. #13
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հենց հարցն էլ էդ ա, որ փոխել ա Կակ ռազ հենց ջրի պոմպի պատճառով փոխեցի ռեմենը: Էդ էլ յեքա ուրիշ պատմություն ա: Մի արեւաշող օր գնում եմ գործերով, մեկ էլ ջոկեմ բորտ կամպյուտերը ծվոց ա հանում: Նայում եմ դաշբորդին՝ ջրի ջերմաստիճանը արդեն 130 աստիճան ա: Դրանից առաջ էլ թերմոստատը նոր էի փոխել: Վսյո, մտածում եմ, թերմոստատը փակ դիրքում փչացել ա, ու կիռդիկ մատոռու: Գնացի էդ արհեստավորի յախեն բռնեցի, թե անորակ մաս ես տվել, փոխի: Խեղճը փոխեց թերմոստատը, ու պարզվեց հավայի տեղը: Հետո արդեն տարա էդ դավիթաշենի արհեստավորի մոտ, ու հենց ինքը ասեց, որ ջրի նասոսն ա ցռել մատոռի մեջ: Հենց ջրի նասոսը փոխելուց էլ ձեռի հետ ռեմենն ու իրա ռոլիկները փոխեցի: Բայց ճիշտ ես ասում, պետք ա մի հատ էդ տղու հետ խոսալ, մարդ ես բռնեց ձրի փոխեց սալնիկը:

    Եղբայր, մի հատ էլ հարց դիագնոստիկայից: Ալիէքսպրեսս-ից դիագնոստիկայի կաբել եմ ուզում առնել, այ էս մեկը https://ru.aliexpress.com/item/Findw...384149777.html
    Հետն էլ վայթե դիագնոստիկայի ծրագիր էլ ունի: Սրանով նորմալ դիագնոստիկա անել լինում ա? թե իսկական դիագնոստիկան մենակ դիլերի մոտ պիտի արվի?
    Չեմ հասկանում, եթե արհեստավորը պոմպը փոխել ա ու նորից չռում ա ջուրը, ապա պարզ չի՞ որ պետք ա ձրի հարցը լուծի, ու մի բան էլ ներողություն խնդրի պատճառած անհարմարության համար:
    ........
    Դիագնոստիկ սարքի մասով:
    Դա քո աուդիի վրա կաշխատի, եթե բռակ ապրանք չլինի: Դրանք աշխատում են սրա օրիգինալ http://www.ross-tech.com/vag-com/ խակերային սոֆտերով: Օրիգինալով, որը մի 500 դոլարի կարգի է, կարելի է լրիվ ու ամբողջական դիագնոստիկա և շատ ուրիշ բաներ անել VAG-երի հետ:

    Սակայն խնդիրը էն է, որ դիագնոստիկա անողը պետք է նախ և առաջ հասկանա մեքենայի աշխատանքից ու հասկանա թե սենսորների տվյալները ինչ կնշանակեն մեքենայի ռեալ կյանքոմւ: Ոնց որ բժշկական դիագնոստիկ սարքի դեպքում պետք է հասկանաս թե ինչ ես անում ու սարքի տված ինոֆոն ոնց վերծանես ու ինչ հետևություններ անես:
    Եթե զուտ սխալի կոդերը կարդալու ու մեքենան քշելու ընթացքում մի քանի պարամետրերին հետևելու համար է, ապա սա էնքան էլ հարմար չէ: Սովորական փոքր OBD2 սկանեռը շատ ավելի հարմար է:
    Չնայած սրանով դոստուպ ունես էսպես կոչված մանուֆաքչր տիրույթի տվյալներին, որոնք շատ անգամ ավելի օգտակար են, քան OBD2

  21. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Overdose (11.10.2016)

  22. #14
    Պատվավոր անդամ Overdose-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.03.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    607
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anslov ջան, նորից քո խորհրդի կարիքն ունեմ: Ավտոյիս մատոռը էլի խարաբ ա: Ջուրն ա եռացնում, ավելի ճիշտ ոչ թե եռացնում, այլ գերտաքացնում, այսինքն dashboard-ի վրա ցույց ա տալիս, որ 90 աստիճանից սլաքը բարձրանում ա: Հիմա մինչեւ արհեստավորի մոտ տանելը ուզում եմ մոտավորապես պատկերացում ունենամ, թե ինչի հետ գործ ունեմ: Իմ ջոկելով կամ թերմոստատն ա փակված վիճակում փչացել, կամ էլի ջրի պոմպն ա ջարդվել (մի անգամ էլ էր տենց բան եղել): Հիմա քեզ սիմպտոմները ասեմ դու եթե կարող ես քո կարծիքն ասա. ուրեմնս, 1. ռադիատորի տակի շլանգին ձեռք տվել եմ, կարելի ա ասել սառն էր 2. կլիմատ կոնտրոլը սառն ա փչում:

    Բացի էդ, եղբայր, մի երկու հանգամանք էլ կա, որ մի քիչ անհասկանալի ա, եթե կարաս, էդ էլ բացատրի: Մի անգամ, երեւի մի տարի առաջ, հիշում եմ ջրի ջերմաստիճանի դատչիկն էր փչացել, ցույց էր տալիս 240 աստիճան, ու ռատիատորի վենտիլյատորները վնգալով ավարիննի ռեժիմում սկսում էին փչել, ու բառացիորեն մի հինգ րոպեում ջրի ջերմաստիճանը իջեցնում էին մինչեւ երեւի մի 20 աստիճան: Ավտոյիցս նենց ձեն էր գալիս, ոնց որ բոինգի տուրբինից: Բայց էս պերեգրեվի ժամանակ էդ նույն վենտիլյատորների տանձին էլ չէր, նենց իրանց հավեսով միջին ռեժիմի տակ փչում էին: Բայց իմ ջոկելով էլի նույն ավարիննի ռեժիմով պիտի աշխատեին:

    Մյուս պահը, որ մի քիչ անհասկանալի ա, ջրի բաչոկի հետ ա կապված: Էդ պերեգրեվից առաջ շարժիչում համարյա լրիվ ջուր էր, թափանցիկ, մի քիչ կարմրավուն երանգով (անտիֆրիզի կոնցենտրացիա մի քիչ կար): Էդ պերեգրեվից առաջ մի լիտր կարմիր անտիֆրիզ լցրեցի, որը իմ հասկանալով պիտի խառնվեր մնացած 6 լիտր ջրին ու ստացվեր թեթեւակի կարմրավուն խառնուրդ: Բայց կապոտը բացում նայում եմ՝ բաչոկի մեջ կարմիր անթափանց անտիֆրիզն ա: Մտածում եմ՝ կարող ա բաչոկից անտիֆրիզը չի գնացել-խառնվել շարժիչի բլոկի միջի ջրին: Էդ էլ ասենք պատճառ հանդիսանար գերտաքացման:

    Արհեստավորի մոտ տանում եմ, ասում ա բան չեմ կարա ասեմ, պիտի քանդեմ տեսնեմ, նոր ասեմ: Իսկ քանդելը յեքա փող ա նստում, 10-40 հազար, ու պրիտոմ կարա քանդի, ու պարզվի, որ սխալվել էր: Մի խոսքով, չեմ ջոկում ինչից սկսեմ:
    ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…

  23. #15
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.05.2016
    Գրառումներ
    478
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    anslov ջան, նորից քո խորհրդի կարիքն ունեմ: Ավտոյիս մատոռը էլի խարաբ ա: Ջուրն ա եռացնում, ավելի ճիշտ ոչ թե եռացնում, այլ գերտաքացնում, այսինքն dashboard-ի վրա ցույց ա տալիս, որ 90 աստիճանից սլաքը բարձրանում ա: Հիմա մինչեւ արհեստավորի մոտ տանելը ուզում եմ մոտավորապես պատկերացում ունենամ, թե ինչի հետ գործ ունեմ: Իմ ջոկելով կամ թերմոստատն ա փակված վիճակում փչացել, կամ էլի ջրի պոմպն ա ջարդվել (մի անգամ էլ էր տենց բան եղել): Հիմա քեզ սիմպտոմները ասեմ դու եթե կարող ես քո կարծիքն ասա. ուրեմնս, 1. ռադիատորի տակի շլանգին ձեռք տվել եմ, կարելի ա ասել սառն էր 2. կլիմատ կոնտրոլը սառն ա փչում:

    Բացի էդ, եղբայր, մի երկու հանգամանք էլ կա, որ մի քիչ անհասկանալի ա, եթե կարաս, էդ էլ բացատրի: Մի անգամ, երեւի մի տարի առաջ, հիշում եմ ջրի ջերմաստիճանի դատչիկն էր փչացել, ցույց էր տալիս 240 աստիճան, ու ռատիատորի վենտիլյատորները վնգալով ավարիննի ռեժիմում սկսում էին փչել, ու բառացիորեն մի հինգ րոպեում ջրի ջերմաստիճանը իջեցնում էին մինչեւ երեւի մի 20 աստիճան: Ավտոյիցս նենց ձեն էր գալիս, ոնց որ բոինգի տուրբինից: Բայց էս պերեգրեվի ժամանակ էդ նույն վենտիլյատորների տանձին էլ չէր, նենց իրանց հավեսով միջին ռեժիմի տակ փչում էին: Բայց իմ ջոկելով էլի նույն ավարիննի ռեժիմով պիտի աշխատեին:

    Մյուս պահը, որ մի քիչ անհասկանալի ա, ջրի բաչոկի հետ ա կապված: Էդ պերեգրեվից առաջ շարժիչում համարյա լրիվ ջուր էր, թափանցիկ, մի քիչ կարմրավուն երանգով (անտիֆրիզի կոնցենտրացիա մի քիչ կար): Էդ պերեգրեվից առաջ մի լիտր կարմիր անտիֆրիզ լցրեցի, որը իմ հասկանալով պիտի խառնվեր մնացած 6 լիտր ջրին ու ստացվեր թեթեւակի կարմրավուն խառնուրդ: Բայց կապոտը բացում նայում եմ՝ բաչոկի մեջ կարմիր անթափանց անտիֆրիզն ա: Մտածում եմ՝ կարող ա բաչոկից անտիֆրիզը չի գնացել-խառնվել շարժիչի բլոկի միջի ջրին: Էդ էլ ասենք պատճառ հանդիսանար գերտաքացման:

    Արհեստավորի մոտ տանում եմ, ասում ա բան չեմ կարա ասեմ, պիտի քանդեմ տեսնեմ, նոր ասեմ: Իսկ քանդելը յեքա փող ա նստում, 10-40 հազար, ու պրիտոմ կարա քանդի, ու պարզվի, որ սխալվել էր: Մի խոսքով, չեմ ջոկում ինչից սկսեմ:
    Երկու հարցը-

    1.ռադիատոր մտնող ՄՅՈՒՍ շլանգին ,որը պետք ա մտնի ռադիատորի վերևի մասերից, որ ձեռ ես տալսի, տաք/եռման ա թե գոլ/սառը ՞
    2. մեքնեայիտ տակը որ նայում ես, ջրի պոմպի մոտակայքում, անտիֆրիզ թափած կա՞, երբ որ խալաստոյ խոդի վրա ես աշխատացնում:

    Քո պատմածով էն ա, որ ջուրը ցիրկուլացիա չի անում: Դա կարա հիմնականում երկու պատճառով-
    1. թերմոստատ
    2. ջրի պոմպ:

    Քո նախորդ ինֆոից կարամ ասեմ, որ հավանական ա որ ջրի պոպմը չի ֆռում նորմալ արագությամբ: Բայց մի հատ հարցերիս պատասխանի հետո ավելի կնայենք:

    Իսկ ավարյոնիի ռեժիմ չի կարա մտնի: Քո թերմնո-դատչիկը, որը պետք ա լինի թերմոստատի մոտերքը ռադիառորի կողմից, ցույց ա տալիս ցածր ջերմաստիճան, հետևաբար ռադիատորի ֆեները չեն աշխատում:

    Եթե հավես ունես - ու եթե հեշտ ա հանելը, կարաս թերմոստատը հանես ու քո փոխած հին թերմոստատներից մեկը մեջից ջարդես ու լրիվ բաց վիճակով դնես, ոնց որ թերմոստատ չլինի: Հետո մալիի տակ աշխատացնես ու նայես, ոնց ա տաքանում բլոկը: եթե շուտ ա տաքանում ու շատ ա տարբրվում թերմոստատիլանգի տաքութունից, ուրեմն պոմպն ա:

Էջ 1 4-ից 1234 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ավտոմեքենայի անվադողեր
    Հեղինակ՝ Ձայնալար, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 29
    Վերջինը: 08.08.2014, 11:00
  2. Ավտոմեքենայի լիցքավորիչներ
    Հեղինակ՝ Armeno, բաժին` Առք և վաճառք
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 11.01.2007, 16:20

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •