artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
S.L.V. (04.08.2016)
Հարցդ լավ չեմ հասկանում , մի քիչ մանրամասնի:
Հոդված 258, կետ 4
Ինքնապաշտպանությունը որն ա էդտեղ բացատրի հասկանամ: Էն, որ զինված ներխուժում են գնդի տարածք, ու զինվորը , որ պարտավոր ա պաշ՛տպանի գնդի տարածքը, կրակում ա գրոհողների վրա, էդ բացարձակապես նորմալ ա: Էդ նույնն ա, որ գնամ մեկին բռնաբարելու, հանի բալոնչիկը փչի աչքերիս, ջղայնանամ, տամ սպանեմ, հետո էլ ասեմ, թե բալոնչիկից ինքնապաշտպանվեցի, դրա համար սպանեցի: Կա տրամաբանություն իմ էս իրավիճակում?
Առաջին միտքը հավեսով հեղհեղուկ ու վիճելի միտք ա: Երկրորդ նախադասության պահով էլ՝ տես բալոնչիկի օրինակը: Մեկ էլ նորից հարցնեմ: Եթե տղերքը տեսնեին, որ դիմացինները ԲՏ ոստիկաններ են, ու էդ առթիվ էդ ոստիկաններին ոչ թե սպանեին այլ բռնաբարեին, էլի կարդարացնեիր? Չէ որ հանուն երկրի արած կլինեին:
ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…
Եթե տղեքը հանուն հայրենիքի սերժին, վովային, երանոսյանին, գալուստին, հովիկաբրահամյանին բռնաբարեն ու հետո սպանեն՝ ես միանշանակ կպայքարեմ, որ իրենք արդարացվեն։ Ու հաստատ ոչ միայն ես, այլ նաև լիքը մարդիկ։
Մեկա չհասկացա ինչ ես ուզում ասած լինես: Ենթադրում եմ հետեւյալը ՝ մարտի 1-ին տենց էլ նորմալ քննություն չարեցին, հետեւաբար էստեղ էլ չեն անի: Միանգամայն ճիշտ ես:
Բայց հարցը ուրիշ էր: Փաստ ասելով ինչ ես հասկանում? Մի քանի տարբերակ կա՝
1. Սասնա Ծռերի կողմնակիցների կարծիքները
2. Իշխանականների կարծիքները
3. Դատավարության նյութերը:
Առաջին երկուսը ահավոր սուբյեկտիվ են: Երրորդն էլ ա սուբյեկտիվ, բայց հաշվի առնելով թե ինչ հսկայական հասարակական ճնշում ու հետաքրքրություն կլինի էդ նյութերի հանդեպ, կարող ենք ասել, որ օբյեկտիվին ամենամոտիկ փաստերը հենց քննությունը կներկայացնի:
Դե դու էլ ներկայացրու քո տեսակետը: Փաստ ասելով ինչ ենք հասկանում:
ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…
Ապեր, բա ինչ տարբերություն ձեր կողմից առաջարկված պետության ու էն մ պետության միջեւ որը հիմա ունենք: Հիմիկվա պետությունը չսպանեց ահաբեկիչներին, որ օրենքով դատի: Դու ասում ես, որ քո առաջարկած պետությունում բռնաբարելը լեգիտիմ կլիներ: Ուրեմն բախտներս բերել ա, որ քո առաջարկած պետությունը իրականություն չի դարձել, հաջող աստղի տակ ենք ծնվել: Որովհետեւ եթե քո առաջարկած պետությունը հաջողվեր ստեղծել, ապա հիմիկվանը երկրային դրախտ կհամարվեր:
ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…
Մի կողմից պետական տարածք ա, գրավված (մարդկանց գործոնը հանում ենք), մյուս կողմից բռնաբարված մարդ ա։
Դու հարցնում ես եթե առաջինը արդարացնում ենք, երկրորկն էլ կարդարացնենք։ Ես էլ ասում եմ, որ համեմատությունը նման ա «ձու գողացողը ձի էլ կգողանա» հիմար արտահայտությանը։
Համեմատության եզրեր չկան։
Բյուջեից միլիոններ չի գողացողը ՍԱՍ-ից պեչենի գողանալով չի սկսել։
Շնորհակալություն, իմանանք։ Սրանից հետո որ տենց հարսանիքի վիդեո ընկավ աչքովս, էն Աշոտ Ագարոնյանից բացատրություն կպահանջեմ։
Զինվորն իրա պարտականանությունն ա կատարել, փորձել ա արգելել ներխուժումը։ Հարձակվողն էլ փորձել ա զինված ապստամբության շնորհիվ հասնել հեղափոխության։
Մեկը իրա համոզմամբ խիստ կարևոր գործ ա անում՝ պետական տարածք ա պաշտպանում։ Մյուսն էլ իրա համոզմամբ ավելի կարևոր գործ ա անում՝ երկիր ա պաշտպանում։ Ինչպես սահմանի վրա կանգնած զինվորները, որոնք լիքը մարդ սպանեցին։ Չգիտեն լավ մարդու են սպանում, թե վատ։ Խնդիր էր դրած պահել երկիրը, ստիպված էին։
Էդ «ոստիկաններին» ինչ էլ անեին, կարդարացնեի։ Եթե երկրիդ օրենքը չի գործում, ես կողմ եմ, որ գոնե ինչ որ մեկը մեղավորներին պատժի։ Մենք հիմա էն փուլում ենք, որ օրենքը շատ ընտրողաբար ա աշխատում։ Ուրեմն ինչու՞ ես չլինեմ ընտրողը, այլ օրենքից նույնչափ անտեղյակ ինչ որ «ոստիկան»։
Հատուկ նշեմ, որ ես տարբերակում եմ «ոստիկանին» ոստիկանից։
Երկրորդն ի տարբերություն առաջինի, գիտի ու պաշտպանում ա օրենքները (հըլը չեմ տեսել, բայց ենթադրում եմ, որ կլնեն տենցները)։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
S.L.V. (04.08.2016)
Օրինակ փանփուշտի ու ծռերի մոտ եղած զենքի համադրում։ Սպանված ոստիկանի դիրքի, մեքենայի հետևի ծակի հիման վրա կրակելու կետի որոշումը։ Կասկած չհարուցող, չմոնտաժված տեսանյութ, որտեղ կերևա և կրակողը, և մեքենան, և ժամն ու օրը։
Հազար ու մի բան կարա լինի։
Ու չի կարա լինի «ոստիկանի» ցուցմունքը։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
S.L.V. (04.08.2016)
Ես հլը որ չեմ առաջարկել պետության իմ տեսլականը՝ նենց որ օդից են վերցված հետագա հետևություններդ։ Էդ որ ասում ես ոչնչով չէր տարբերվի՝ ճիշտ ես, որտև հիմա լեգիտիմ ա բռնությունն ու սպանությունը, դրա համար չպատժվելը։ Քանի հլը տենց ա՝ առաջարկում եմ դրա պատասխանատուներին իրենց սիրած մեթոդներով սիկտիր անել, հետո մի բան կմտածենք![]()
S.L.V. (04.08.2016)
John (04.08.2016)
Համեմատության եզրեր կան էն էլ ինչպիսի եզրեր: Առաջ մարդ սպանելը տաբու էր, հիմա այլեւս տաբու չի, որովհետեւ որոշ մարդիկ հայտարարում են, որ հա դե ինչ ա եղել, որ, պատահում ա: Նույն կերպ կանեք ամեն ինչի պարագայում, բացարձակապես ամեն ինչի: Ասածս ինչ ա, որ ջնջվել են բոլոր հնարավոր սահմանները կարելիի ու չի կարելիի միջեւ: Ես մեկ մեկ սկսում եմ մտածել, որ եթե ՊՊԾ գնդում նույնիսկ մանկական պոռնո նկարեին, մարդիկ կգտնվեին, որ կարդարացնեին էդ արարքը:
Իսկ բյուջեից միլիոն գողացողը հենց պեչենի գողանալուց ա սկսել, որովհետեւ գողանալու հակում ունեցողը միշտ էլ կգողանա, անկախ նրանից պեչենի ա թե բյուջեի միլիոն: Հակառակ կողմից գամ՝ ծխած բիչոկը փողոցում շպտող մարդը հա էլ կկեղտոտի շրջապատը, անկախ նրանից թե ինչ երկրում ապրի: Եվ վերջապես, սպանությունն արդարացնող մարդը, պետք եղած դեպքում կարդարացնի ցանկացած այլ վատ արարք, եթե իրան ձեռ ա տալիս:
Գրածդ ամեն տառի տակ ստորագրում եմ: Սա առաջին միտքն էր, որի հետ 100%-ով համաձայն եմ:
Եղբայր, քո ասածը ուղիղ տանում ա դեպի անարխիա: Էլ մեր ինչին ա պետք պետություն ու օրենքներ, եթե ամեն մեկս իրա հասկացածով ու իրա գաղափարներով պիտի արդարադատություն իրականացնի: Միգուցե քեզ հակառակորդ մեկն էլ ա նույն ձեւ մտածում, վերջը ինչ կլինի, պատկերացնում ես? Ես պատկերացնում եմ: Անարխիա, քաոս, իրար մորթոցի: Կասկածում եմ, որ Սասնա Ծռերը տենց բան էին ուզում:
ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…
Ապեր, վատը գիտես որն ա? Որ Սասնա Ծռերն էլ էին տենց մտածում, Սերժիկենց լարենք, հետո մի բան կմտածենք: Հենց դրա համար էլ հենց սկզբից ես էդ շարժումը չհհավանեցի: Ոնց կարան էդ մարդիկ ավելի լավ պետություն ստեղծեն, եթե իրանց գործողությունների սաղ իմաստը վրեժխնդրությունն ա: Ունեն ավելի լավ կադրեր պետության կառավարման համար, ունեն մեխանիզմներ ավելի լավ զսպումների եւ հակակշիռների համար, թե չէ, ու սենց հազար հատ հարցեր անպատասխան են: Առաջին ու ամենակարեւոր հարցը սերժիկենց հանենք, հետո կերեւա: Նույն հաջողությամբ կարային իրենց հեղափոխության լոզունգ դարձնեին «Բալքիմ լավ կլինի»: Էդ ավելի արդար կլիներ:
Եղբայր, իհարկե իմ գործը չի, բայց ինչքան գիտեմ ֆորումում նաեւ աղջիկներ կան: Ինչ ես կարծում իրանք լավ են զգում էս տիպի բառեր տեսնելով:
Ընդհանրապես, էդ շարժման որոշ մասնակիցների բառապաշարը տարակուսանք ա հարուցում: Խեռժիկ, Ագարոնյան, Չաթիբեկյան եւ այլն: Ուզում եմ հարցնեմ առանց քֆուրի հնարավոր չի պայքարել? Իմ ջոգելով էդ քֆուրային արտահայտությունները բացի էմոցիաները դուրս տալուց, ձեր գործին օգուտ չեն տալիս: Հնարավոր չի գրագետ լեզվով պայքարել?
ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…
Բա էլ ինչու եք զարմանում, երբ սերժիկն էլ նույն զենքով ու ուժի գործադրմամբ ձեր դեմ ա պայքարումասել կուզի՝ մեկը մյուսին արժի?
ոնց պայքարում եք, նենց ել հակազդեցություն եք ստանում, արդար չի?
բացարձակ ցանկացած, թե այնուամենայնիվ բացառություններ կան? ասենք սպանություն ու գերի վերցնելը ոնց հասկացանք արդարացված ա, դրա մասին չի խոսքը: Այլ գործողություններ, այլ քրեորեն պատժելի արարքներ արդարացված են, թե ոչ? Օրինակ, թրաֆիկինգ, ստրկավաճառություն, մանկական պոնոգրաֆիա եւ այլն
ԴԵ ԶԶՎՑՐԻՔ ԷԼԻ…
Ապեր, Սերժիկնա սկսել էտ գործելաոճը, ժողովուրդն ինքնապաշտպանվումա: Զինված թրքին չես կարող վտարել, եթե ավելի ուժեղ չես իրանից:
Ինչ վերաբերվումա կոնկրետ մենթերին գերեվարելուն ու սպանելուն, եթե իրանք խանգարում են ժողովրդին իրացնելու իր կամքը, լիովին արդարացված է:
Մենք էլ չենք բողոքում, մտածում ենք թե ոնց կարելիա լուծել ժողովրդի գլխին հասունացած պոռնիկներին երկրից ռադ անելու խնդիրը:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ