User Tag List

Էջ 4 5-ից ԱռաջինԱռաջին 12345 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 46 համարից մինչև 60 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 65 հատից

Թեմա: Կյանքն արտասահմանում

  1. #46
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Շատ սուբյեկտիվ դիտարկում - Սիլիկոնային Հովիտ, Կալիֆորնիա

    Մարդիկ. Հիմնականում աշխատանքով տարված, ժամանակ չունեցող, ամեն մեկը մի տեղ շտապող, բայց անհրաժեշտության դեպքում արագ ձեռք մեկնող, ռեակցիա տվող, չափազանց քաղաքավարի… Հարևանների հետ սովորաբար մաքսիմում բարև-բարլուս, կամ ընդհանուր պրոբլմեների, ասենք` ցանկապատը շինելու, անվտանգության, հանցագործների մասին խոսակցություն: Ու եթե նոր ԱՄՆ տեղափոխված չեն, ապա ազգությունը համարյա կապ չունի, չինացիները, հնդիկները, աֆղանները, մեքսիկները, հայերը, ռուսները... բոլորը համարյա նույն կերպ են մտածում՝ ամերիկերեն :Ճ Բոլորը ձգում են հնարավորինս ռացիոնալ լինել, ժամանակ ու փող խնայել, որպեսզի դրանք ծախսեն լրացուցիչ ժամանակ ու փող ձեռք բերելու վրա :Ճ
    Մենակ զգուշավորություն կա սևերի նկատմամբ, նրանք երբեմն ադեկվատ չեն ու վնասատու են: Մեքսիկներն էլ սովորաբար հեռու են հոգևոր աշխարհից ու փիլիսոփայությունից, բայց հիմնականում աշխատասեր ու փոքր-ինչ ագրեսիվ ժողովուրդ են:
    Հարևաններս աֆղանացի են, մեզ շատ նման են, ջերմ ու տառապած ժողովուրդ են, մեր ու նրանց միակ զգալի տարբերությունը երևի թե կրոնն է: Ընդհանուր՝ խիստ ազգային-գունային բազմազանություն է, բայց բոլորի ապրելու մոտիվները պրակտիկորեն համընկնում են: Սիլիկոնային հովտում կանայք մի քիչ պակասություն են անում, որովհետև միգրանտների մեծ մասը IT ոլորտից են, իսկ IT-ոլորտում ցավոք գերակշռում են տղամարդիկ: Առողջ ապրելակերպի մոլուցքը շատ է, վազորդներ, հեծանվորներ, յոգա, մարզասրահ գնացողներ, իրենց դիետային հետևողներ, պակասություն չկա: Ծխողները քիչ են:

    Բնությունը՝ բազմազան, մի քանի ժամ քշելով կարելի է անցնել մի քանի կլիմայական գոտիներով ու տեսնել արևադարձային, չոր-ցամաքային, խոնավ-հասարակածային, խառը տիպի անտառներ, լճեր, հարթավայրեր, լեռներ, անապատներ…
    Խաղաղ օվկիանոս՝ իր աներևակայելի ափերով, Խաղաղ օվկիանոսը մի բան է, որը ես դժվարանում եմ բառերով նկարագրել: Բնության մեջ քարշ գալու տեղեր՝ ինչքան ուզես:

    Եղանակը՝ տարին կլոր մեղմ, արևային, ես կասեի՝ ձանձրալի: Ամենացուրտը հազավադեպ լինում է 0-ին մոտ, իսկ ամռանը վերջերս ավելի է տաքացել, 25-30, երբեմն 35 կարող է հասնել: Եթե ամպրոպի, քամու ու բուռն տարերքների սիրահար եք, Կալիֆորնիան ձեզ համար չի: Մաքսիմում անձրևի ու մառախուղի համար կարելի է քշել Սան Ֆրանցիսկո, այնտեղ միշտ մի խոնավ ու քամոտ տեղ կճարվի: Վերջերս հաճախակի են դարձել երաշտները:

    Տրանսպորտը՝ Ավտոմեքենաներ: Վերջ: Առանց ավտոմեքենայի՝ նույնն է թե առանց կոշիկի: Ընտանիքներում գրեթե բոլորը ունեն իրենց անձնական ավտոմեքենան, ու որոշներն էլ մի քանիսը՝ տարբեր նպատակների համար, ասենք գործի գնալու, ճամփորդելու, ձկնորսության, առևտրի… Կարելի է ամիսը 150 դոլար վճարելով նոր (բայց ցածր կլասի) ավտոմեքենա քշել, այդ թվում՝ էլեկտրական: Էլեկտրական մեքենաների թիվը օր օրի շատանում է:
    Հասարակական տրանսպորտ կա գնացների տեսքով, բայց դրանց ուղղությունները խիստ սահմանափակ են ու հաճախ տնից կանգառ պիտի հեծանիվով գնաս ու կանգառից նպատակակետ էլ էլի հեծանիվով: Իսկ հեծանիվով տեղափոխվելու համար լավ մարզավիճակ է պահանջվում օրեկան նվազագույնը 20-30 կմ քշելու համար, քանի որ տարածությունները շատ մեծ են: Քայլելու, վազելու, հեծանիվ քշելու (հանուն մարզավիճակի, ոչ տեղափոխվելու) համար կան հատուկ արահետներ, բայց ամենուրեք չեն: Բայց Սան Ֆրանցիսկոյում կարելի է հասարակական տրանսպորտով կամ հեծանիվով յոլա գնալ, եթե նպատակակետը Սան Ֆրանցիոսկոյից դուրս չի: Բնակավայրերը իրար կապում են բարձր արագությամբ մայրուղիները, որտեղ քշում են մոտ 110-120կմ/ժ-ով: Երկրում անգլիական չափման համակարգ Է՝ մղոններ, ֆունտեր, արշիններ, գալոններ, և այլն: Երթևեկության կանոններն ու պայմանները խիստ ռացիոնալ են: Ճանապարհային ոստիկանությունը հազվադեպ է երևում, իրեն զգացնել տալիս: Քանի դեռ չափազանց ընգծվող ու կոպիտ խախտումներով չես քշել, տուգանվելու հավանականությունը շատ փոքր է: Վարորդների մեծամասնությունը քշում են խիստ կանոններով, իրար նկատմամբ չափազանց քաղաքավարի ու զիջող: Վարորդական իրավունք ձեռք բերելը մեքենա վարել իմացողների համար հեշտ է ու պարզեցված:

    Բժշկությունը՝ ծախսերի առյուծի բաժինը վճարում է ապահովագրությունը, գները առասպելական են, ընտանեկան բժիշկների ու թերապևտների մեծամասնությունը ստանդարտ են ինչպես ամենուրեք՝ աշխատում են վերացնել հետևանքը շատ արագ ու արդյունավետ, որպեսզի կլիենտը գոհ մնա: Պատճառների մեջ խորանալու հավես ոչ մեկ չունի, հետևաբար միշտ չի որ կարելի է ադեկտվատ բուժում ակնկալել: Վակցինացիաների համար խելքները իրենցը չի, ցանկացած բժիշկ կհարցնի, արդյո՞ք դու էս տարի գրիպի պատվաստում ստացել ես:
    Ինձ թվում է, եթե վիրաբուժության կարիք չկա, ապա ԱՄՆ-ում բժշկի գնալը անիմաստ է:
    Ասենք մի բարևը նստում է մոտավորապես $200: Վիրաբուժությունը ասում են բարձր մակարդակի վրա է, գրեթե ամեն ինչ կարելի է կպցնել, կարել, վերանորոգել կամ փոխարինել արհեստական սմարտ մասերով ու բլյութութով կապակցել իրար :Ճ

    Օրենքները ու օրենքների շրջանցումը՝ Կարելի է նկարագրել մի բառով՝ հավատ: Բոլորը (դե համարյա) իրար հավատում են: Այստեղ եթե որևէ մեկը ստախոս է, ուրեմն կարելի է վստահաբար ասել՝ հանցագործ է: Ընդհանրապես համակարգը այնպիսին է, որ ստախոսությունը դառնում է անիմաստ, հետամնաց, տարօրինակ, հիմար մի բան: Բայց կան հավատի չարաշահման դեպքեր, ասենք դռնեդուռ շրջող հանգանակություն հավաքողները երբեմն ինչ-որ հիմար հիմնավորումներ են ներկայացնում, կամ որևէ փաստաթուղթ չունեն, կամ կեղծում են, որը բնակիչների կողմից շատ արագ դետեկվում է, իրար ինտերնետով տեղեկացնում են, ու կեղծարարներին մնում է անհետանալ: Ինչ-որ խախտման մասին իրար կամ ոստիկանության տեղեկացնելը բավականին տարածված է, ամենուրեք խրախուսվում է 9-11 զանգելը, բնակավայրերում հարևանությունները օն-լայն համակարգեր են օգտագործում իրար ինչ-որ բան տեղեկացնելու համար: Ցանկացած գործարք կարելի է կատարել հեռախոսազանգով ուղղակի միայն տալով տվյալներ: Գործարքների կատարումը հնարավորինս պարզեցված, ռացիոնալիզացված է ժամանակ խնայելու համար: Թղթաբանությունների կամ իրավական գործարքների համար մարդիկ հաճախ օգտվում են ագենտների ծառայությունից:
    Ամենավատ հանցագործությունը համարվում է հարկերից խուսափելը: Եթե օրենքի խախտում ես արել, ապա այդ փաստը մնալու է քո տվյալներում, գրեթե բոլորին հասանելի ու դրանից կյանքդ կարող է ահագին փչանալ: Նախկինում սեռական ոտնձգություն արածները օրենքով պարտավոր են իրենց մասին օն-լայն տեղեկացնել իրենց հարևաններին:

    Առևտուրը՝ հսկա սուպերմարկետներ, կամ օն-լայն: Օն-լայն կարելի է պրակտիկորեն ամեն ինչ առնել, այդ թվում մեքենա: Ամազոնը իր առաջնային հաճախորդներին առաջարկում է ապրաքների զգալի տեսականի որ օն-լայն գնելու պահից կհասնի ձեր տուն երկու ժամվա ընթացքում: Գուգլը առաջարկում է թարմ սննդամթերք հասցնել մի կես ժամվա ընթացքում և այլն: Իհարկե հանդիպում են փոքրիկ ազգային խանութներ՝ իրանական, ռուսական, հայկական և այլ ծագման մթերքներով: Հայկական լավաշ ու սուջուխ ճարելը հեշտ է: Միֆ են այն պնդումները թե ԱՄՆ-ում մրգերը համեղ չեն, կան շատ համեղ, միջին ու անհամ մրգեր: Սովորաբար գերակշռում են համեղները: Ամենուրեք ու կլոր տարին հեշտ է ճարել թարմ մրգեր ու բանջարեցեն: Բայց մթերքը հիմնականում բավական թանկ է, չնայած տեղի աշխատողների համար հասանելի:
    Si vis pacem, para bellum

  2. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Bruno (22.06.2016), insider (22.06.2016), Life (22.06.2016), Srtik (22.06.2016), Աթեիստ (22.06.2016), Արէա (22.06.2016), Տրիբուն (22.06.2016)

  3. #47
    Մշտական անդամ Srtik-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.12.2006
    Հասցե
    Լոս Անջելես
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    223
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ես էլ մի քիչ Լոսի (ԱՄՆ) մասին գրեմ…

    Երբ գիշերվա ժամերին բակից լսվում է բարձր երաժշտություն ոստիկանությանը դիմում են? Փորձում են ինքնուրույն լուծել այս խնդիրը?
    Երբեմն պատահում ա, որ մեր շենքի մարդիկ մինչև ուշ գիշեր անկապ մուղամ են միացնում, իրենք էլ գոռալով իրար հետ խոսում։ Էնքան տհաճ ա, որ ուզում ես քնել, բայց պատուհանիդ տակ ներվայնացնող աղմուկ ա։ Մինչև հիմա ոչ ոք ոստիկանության չի զանգել, զարմանում եմ, թե ոնց կողքի շենքից չեն զանգում, բողոքում ( դե մեր շենքում միայն հայեր են, իսկ կողքի շենքում տարբեր ազգեր)։
    Մի քանի տարի առաջ ուսանող էի, Ըրվայնում էի մնում։ Մի օր հավաքվել էինք ընկերներով, գիշերը հազիվ էր ժամը տասնմեկը դարձել, ոստիկանությունից դռան զանգը տվին։ Հարևանն էր կանչել՝ իբր աղմուկի պատճառով։ Էրեխեքից մի քանիսը խոսեցին, ասեցին, որ էլ չի կրկնվի, մի խոսքով՝ զգուշացում տվին, թողին-գնացին։ Ախր որ ասեմ էսիմ ինչ մի աղմկել էինք, չէ… Ուղղակի էդ հարևանն ահավոր «խաղաղասեր» էր, երևի ոչ մի ձայն-ծպտուն պիտի չլսվեր ականջին։ Ասենք՝ կարող էր մարդավարի մի հատ դուռը թակել ու զգուշացնել, որ իրեն խանգարում էինք։ Եթե ոչինչ չփոխվեր, նոր ինչքան ուզում էր, թող զանգեր ոստիկանություն, բայց չէ…
    Հետո մի անգամ էլ Ծննդյան տոների առթիվ պիտի հավաքվեինք, մի տեսակ սրտներս կախ էր, որ հանգիստ ուրախանալ չէինք կարող, մեր ընկերներին էլ պիտի անընդհատ հիշեցնեինք, որ ցածր խոսեին, բայց ի ուրախություն մեզ, նախքան մեր հյուրերի գալը նկատեցինք, որ նրանք իրենց ճամպրուկներով հանդերձ տանից դուրս եկան։ Մյուս կողքի հարևանն էլ մի շաբաթ առաջ էր գնացել… Մեր ուրախությանը չափ ու սահման չկար էդ օրը, լավ էլ քեֆ արեցինք։

    Մեքենաների խախտումների վիդեոներով կիսվում են ճանապարհային ոստիկանության հետ? Փորձում են նրանց պատասխանատվության ենթարկել? Օրինակ մեքենայի մեջից բան շպրտելը, ոչ թույլատրելի տեղերից հետադարձ կատարելը, կարմիր լույսերի տակից անցնելը, ոչ ճիշտ տեղ կայանած մեքենաները:
    Հեչ չեմ լսել որևէ դեպք, երբ ոմն մեկը ինչ-որ խախտում նկարի ու ուղարկի ոստիկանություն, եսիմ…
    Նույնիսկ խաչմերուկի տեսախցիկներն են հանել, ուր մնաց ուրիշի նկարածի հիման վրա պատասխանատվության ենթարկեն։ Բայց այ եթե ոստիկանն ա նկատում խախտումն, ապա անպայման համապատասխան պատասխանատվության ենթարկում ա։ Քշելիս եթե հանկարծ նկատում ես, որ ոչ մի մեքենա քեզնից առաջ չի անցնում, նշանակում է՝ կամ շատ արագ ես քշում, կամ էլ մոտակայքում ոստիկանական մեքենա կա, որի ահից լրիվ նորմալ արագությամբ են քշում։

    * Համալսարանական քննություններին կաշառք տվողների մասին տեղյակ պահում են ոստիկանությանը, որ հետագայում նրանց դիպլոմները չհավասարվեն իրենցիններին:
    Կաշառքի միայն մի դեպք եմ լսել։ Մի երկու տարի առաջ մոտակա քոլեջում մի դասախոսի կաշառք վերցնելու համար գործից հանեցին։ Չտեսնված-չլսված դեպք էր էստեղի համար։ Խայտառակ եղավ։ Ինչքան հիշում եմ՝ սևամորթ դասախոս էր։

    *Ձեր երկրում աշխատանքի ադեկվատ ժամանակը պահպանվում է? Եթե ավել են աշխատեցնում, դա նորմալ է?
    Նորմալ աշխատանքային ժամանակն, ինչպես շատ տեղերում, օրական ութ ժամ ա։ 8+ մինչև 12 ժամ աշխատելու դեպքում աշխատավարձի 150%-ի չափով են վճարում, իսկ 12 ժամն անցնելու դեպքում՝ 200%։ Շաբաթ օրն աշխատելու դենքում էլ են 150% վճարում։ Կիրակի օրերին 200% վճարում են էն դեպքում, եթե շաբաթ օրն էլ ես աշխատել, եթե չէ, ուրեմն էլի 150%։ Էդ պատճառով մեզ մոտ լրացուցիչ աշխատելու դեպքում փորձում են աշխատողների կեսին շաբաթ օրը կանչել, կեսին՝ կիրակի, որպեսզի կրկնակի չվճարեն։
    Չգիտեմ, կարող ա գործատուից գործատու տարբերվում ա։ Կոնկրետ ես երկու շաբաթ ունեմ արձակուրդի համար, որպես սկսնակ աշխատող։ Բացի արձակուրդից ամեն տարվա համար հասնում ա 3 «personal day» ու 8 «sick day»…

    *Երբ պաշտոնյա է փողոցով անցնում, հնարավոր է, որ երթևեկությունը խաթարվի?
    Մի անգամ Քլինթոնն էր եկել։ 40 րոպե ճանապարհին մնացի. բոլոր խաչմերուկները փակել էին։ Էդպես էլ չիմացա ինչն էր պատճառը։ Սովորաբար, չեմ կարծում, որ նման բան անում են։ Հիշում եմ, որ շատ էի ջղայնացել։ Քննաշրջան էր։ Էդ օրը պլանավորել էի տուն գնալուն պես մի կես ժամ քնել, հետո պարապել, էն էլ ինչ քնել, ժամանակս ճամփի վրա կորավ։
    Վերջին խմբագրող՝ Srtik: 22.06.2016, 11:11:

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Life (22.06.2016), Tiger29 (22.06.2016)

  5. #48
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Srtik-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նորմալ աշխատանքային ժամանակն, ինչպես շատ տեղերում, օրական ութ ժամ ա։ 8+ մինչև 12 ժամ աշխատելու դեպքում աշխատավարձի 150%-ի չափով են վճարում, իսկ 12 ժամն անցնելու դեպքում՝ 200%։ Շաբաթ օրն աշխատելու դենքում էլ են 150% վճարում։ Կիրակի օրերին 200% վճարում են էն դեպքում, եթե շաբաթ օրն էլ ես աշխատել, եթե չէ, ուրեմն էլի 150%։ Էդ պատճառով մեզ մոտ լրացուցիչ աշխատելու դեպքում փորձում են աշխատողների կեսին շաբաթ օրը կանչել, կեսին՝ կիրակի, որպեսզի կրկնակի չվճարեն։
    Չգիտեմ, կարող ա գործատուից գործատու տարբերվում ա։ Կոնկրետ ես երկու շաբաթ ունեմ արձակուրդի համար, որպես սկսնակ աշխատող։ Բացի արձակուրդից ամեն տարվա համար հասնում ա 3 «personal day» ու 8 «sick day»…
    Էս պահը հետաքրքիր էր. այսինքն, ութ օրից ավել իրավունք չունե՞ս հիվանդ լինելու:

  6. #49
    Մշտական անդամ Srtik-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.12.2006
    Հասցե
    Լոս Անջելես
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    223
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էս պահը հետաքրքիր էր. այսինքն, ութ օրից ավել իրավունք չունե՞ս հիվանդ լինելու:
    Ճիշտն ասած՝ շատերն էդ ութ օրն էլ են աննպատակ օգտագործում, դրա համար վերջերս վերևներում նոր բան մոգոնեցին. եթե էլ օր չունեն, բայց հիվանդանալու պատճառով գործի չեն գալիս, փոյնթներ են ստանում (մի օրվա համար երկու փոյնթ), իսկ տաս փոյնթի դեպքում աշխատանքից դուրս կարող են մնալ։ Բայց դե էդ էլ ա սուպերվայզրից կախված…
    Իսկ լուրջ հիվանդանալու դեպքում երկար ժամանակով կարող են առանձին թույլտվություն ստանալ ու չգալ գործի։

  7. #50
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    դե տղա ես՝ մի կատաղի..

    ոնց չեմ սիրում ես երեխուն լողի տանել..
    ու սաղ՝ էդ անտեր փողոցի երեսից..
    չնայած, որ շատ նեղա ու երկկողմանի, մի բան էլ՝ երկու կողմից մեքենաներ են շարված
    ճիշտա՝ 50-անոց ճանապարհա, բայց 30 հազիվ ես գնում, որ ոչ ոքի չկպնես
    բայց դե շտապում էի, ուշանում էինք, ու թխկ..
    իմ հայելիով հարմարացրի աջից կայանած մեքենայի հայելուն..
    ինձ բան չեղավ, բայց իրանը փշրվեց թափվեց..

    երեխուն տարա լողի, հետ եկա սկսեցի դռները ծեծել, թե ում մեքենանանա
    չգտա
    ստիպված գրությամբ թերթիկ թողեցի ապակուն՝ իմ տվյալներով..

    մի երկու օրից տատին զանգեց ու գնացի իր տուն..

    էտի էստեղի տատի-պապիների թուլություննա..
    քանի որ վստահ չեն, երեխեք-թոռները իրենց ամեն տարի կայցելեն, թե չէ՝ ոնց որ ռեժիմով թարմ ականջի որսի դուրս գան..
    ու, որ ընկար ձեռները, էլ պրծում չկա..
    վերջը՝ 6-7 անգամ նշելուց հետո, որ խիստ շտապում եմ, մի երկու ժամից հազիվ ստացվեց տատիին հիշեցնել, թե ինչի համար ենք հավաքվել..

    ամեն մեկս լրացրեց իր վթարների համար նախատեսված եվրոֆորմուլան ու բաժանվեցինք..
    հետո արդեն պիտի տանեյինք մեր ապահովագրական ընկերություններ ու իրենք իրար հետ հարցերը լուծեյին..

    վերջում էլ, երբ հորդորեցի կայանելուց հետո հայելին ծալած պահել, վտանգավոր է, ասեց՝ գիտեմ.. արդեն 3-րդ անգամ են կոտրում, բայց առաջին դեպքն է, որ կոտրողը չփախնի գնա ու գրություն թողնի...

    քանի որ առաջին անգամ էի վթարի մեջ ընկնում, ծանոթ չէի գործընթացին, բայց մոտ 3 շաբաթ անցավ, որ նամակ-հրավեր ստացա օֆիս..
    երկար-բարակ հարցուփորձից հետո 270€-ի հաշիվ ներկայացրին..
    ոնց որ եռման ջուրը լցնեյին գլխիս..
    ասում եմ՝ ես ձեզ տարեկան 1700€ անդամավճար եմ մուծում, որ հիմա կանչեք հաշիվ ներկայացնե՞ք..
    - դե,- ասումա - պարտավոր չես մուծել: ընդամենը առաջարկում ենք.. բայց, եթե չմուծես, բոնուս-մալուսդ 2 միավորով կբարձրանա..

    էդ բոնուս-մալուսը վարորդների վթարային ցուցանիշնա..
    ամեն, առանց վթարի անցկացրած տարուց հետո 1 միավոր իջնումա ու, վթարի դեպքում, 2 միավոր բարձրանում..
    որքան բարձր է բոնուս-մալուսդ՝ էնքան, տոկոսային հարաբերությամբ, աճում է անդամավճարդ..

    հաշվիչը վերցնելով հաշվարկեց, որ եթե ես հիմա էդ 270€-ն չմուծեմ ու թողնեմ իրենց վրա, 2 միավորով կբարձրանամ ու մեկ էլ 3 տարի պիտի վթարի մեջ չընկնեմ (ընթացիկ տարում բարձրացավ, 2 հաջորդ տարին 1-ական կիջնի), որ իջնեմ հիմիկվա մակարդակի..
    ու արդյունքում, ընդհանուր հաշվով, էդ 3 տարվա կտրվածքում 550€ ավել վճարած դուրս կգամ...


    մնացածը արդեն երևակայության հարցա, թե հիմա կոնկրետ քանի հարկանի հայհոյանքով պիտի իրենց գյուղի հերոսին պատվեմ...

  8. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    John (29.06.2016), S.L.V. (29.06.2016), Tiger29 (29.06.2016)

  9. #51
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    3,624
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Կամայական կոմմերցիալ ապահովագրություն իմաստ ունի միայն անթույլատրելի ռիսկերից ապահովագրվելու համար: Կանխատեսելի հաճախությամբ առաջացող մանր claim-երը ապահովագրող ընկերությունների կողմից լավ հաշվարկված են, որ իրենք արդյունքում վնասով դուրս չգան (հետևաբար, դու ես վնասով դուրս գալու, պարզագույն մաթեմատիկա): Երկիրը ստեղ կապ չունի: Ես քո տեղը լինեի, մի հայելու համար իրենց չէի էլ դիմի, պարզապես կառաջարկեի տատիկին մեքենան տանել վերանորոգել, չեկ ներկայացնել, ըստ այդմ վճարել:

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Վիշապ (30.06.2016)

  11. #52
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գաղթական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    դե տղա ես՝ մի կատաղի..

    ոնց չեմ սիրում ես երեխուն լողի տանել..
    ու սաղ՝ էդ անտեր փողոցի երեսից..
    չնայած, որ շատ նեղա ու երկկողմանի, մի բան էլ՝ երկու կողմից մեքենաներ են շարված
    ճիշտա՝ 50-անոց ճանապարհա, բայց 30 հազիվ ես գնում, որ ոչ ոքի չկպնես
    բայց դե շտապում էի, ուշանում էինք, ու թխկ..
    իմ հայելիով հարմարացրի աջից կայանած մեքենայի հայելուն..
    ինձ բան չեղավ, բայց իրանը փշրվեց թափվեց..

    երեխուն տարա լողի, հետ եկա սկսեցի դռները ծեծել, թե ում մեքենանանա
    չգտա
    ստիպված գրությամբ թերթիկ թողեցի ապակուն՝ իմ տվյալներով..

    մի երկու օրից տատին զանգեց ու գնացի իր տուն..

    էտի էստեղի տատի-պապիների թուլություննա..
    քանի որ վստահ չեն, երեխեք-թոռները իրենց ամեն տարի կայցելեն, թե չէ՝ ոնց որ ռեժիմով թարմ ականջի որսի դուրս գան..
    ու, որ ընկար ձեռները, էլ պրծում չկա..
    վերջը՝ 6-7 անգամ նշելուց հետո, որ խիստ շտապում եմ, մի երկու ժամից հազիվ ստացվեց տատիին հիշեցնել, թե ինչի համար ենք հավաքվել..

    ամեն մեկս լրացրեց իր վթարների համար նախատեսված եվրոֆորմուլան ու բաժանվեցինք..
    հետո արդեն պիտի տանեյինք մեր ապահովագրական ընկերություններ ու իրենք իրար հետ հարցերը լուծեյին..

    վերջում էլ, երբ հորդորեցի կայանելուց հետո հայելին ծալած պահել, վտանգավոր է, ասեց՝ գիտեմ.. արդեն 3-րդ անգամ են կոտրում, բայց առաջին դեպքն է, որ կոտրողը չփախնի գնա ու գրություն թողնի...

    քանի որ առաջին անգամ էի վթարի մեջ ընկնում, ծանոթ չէի գործընթացին, բայց մոտ 3 շաբաթ անցավ, որ նամակ-հրավեր ստացա օֆիս..
    երկար-բարակ հարցուփորձից հետո 270€-ի հաշիվ ներկայացրին..
    ոնց որ եռման ջուրը լցնեյին գլխիս..
    ասում եմ՝ ես ձեզ տարեկան 1700€ անդամավճար եմ մուծում, որ հիմա կանչեք հաշիվ ներկայացնե՞ք..
    - դե,- ասումա - պարտավոր չես մուծել: ընդամենը առաջարկում ենք.. բայց, եթե չմուծես, բոնուս-մալուսդ 2 միավորով կբարձրանա..

    էդ բոնուս-մալուսը վարորդների վթարային ցուցանիշնա..
    ամեն, առանց վթարի անցկացրած տարուց հետո 1 միավոր իջնումա ու, վթարի դեպքում, 2 միավոր բարձրանում..
    որքան բարձր է բոնուս-մալուսդ՝ էնքան, տոկոսային հարաբերությամբ, աճում է անդամավճարդ..

    հաշվիչը վերցնելով հաշվարկեց, որ եթե ես հիմա էդ 270€-ն չմուծեմ ու թողնեմ իրենց վրա, 2 միավորով կբարձրանամ ու մեկ էլ 3 տարի պիտի վթարի մեջ չընկնեմ (ընթացիկ տարում բարձրացավ, 2 հաջորդ տարին 1-ական կիջնի), որ իջնեմ հիմիկվա մակարդակի..
    ու արդյունքում, ընդհանուր հաշվով, էդ 3 տարվա կտրվածքում 550€ ավել վճարած դուրս կգամ...


    մնացածը արդեն երևակայության հարցա, թե հիմա կոնկրետ քանի հարկանի հայհոյանքով պիտի իրենց գյուղի հերոսին պատվեմ...
    Մի անգամ Նիդեռլանդներում նման պատմության մեջ ես էլ եմ ընկել: Տարբերությունն էն էր, որ հեծանիվով էի: Էն ժամանակ շատ լավ չէի քշում ու սովորաբար դանդաղ էի գնում: Մեքենաներն էլ դրանից կատաղում էին: Տենց մի անգամ մի մեքենա որոշեց, որ կարա ինձ անցնի, չնայած փողոցում տեղ չկար: Ես մնացի կայանած ու շարժվող մեքենաների արանքում, խառնվեցի իրար ու ընկա հեծանիվից: Վարորդը դուրս էկավ մեքենայից, հեչ վեջը չի, որ սատկած, ընկած եմ գետնին: Ասում ա՝ անուն-ազգանուն, հասցեդ տուր, մեքենաս վնասվել ա, պիտի տամ ապահովագրական ընկերությանս: Տենց, տվեցի տվյալներս, բայց երկու ականատես կային, մոտեցան ինձ, իրանց հասցեն, անուն-ազգանունը տվեցին, ասեցին՝ եթե վկա պետք լինի, ձեն հանի:

    Մի շաբաթից նամակ եմ ստանում ապահովագրական ընկերությունից, որ հեծանիվս տանեմ, վնասը գնահատել տամ: Իմ հեծանիվին բան չէր էղել, մենակ հետևի լույսն էր ջարդվել, էն էլ սենց թե նենց փչացած էր: Իգնոր արեցի էդ նամակը: Մի երկու շաբաթից մի եքա դաֆթար ստացա: Մանրամասն նկարագրում էր վթարը, վերջում էլ ասում՝ դու ես մեղավոր, պիտի 1100 եվրո մուծես: Ընդ որում, մեքենայի վրա մի հատ խազ էր, բայց ես սկի չեմ էլ հիշում, որ իրա մեքենային կպած լինեմ, որտև կայանածին էին խփել, ընկել: Պատմության իմ վերսիան գրեցի, ուղարկեցի իրանց, իմ ապահովագրական ընկերության տվյալներն էլ հետը: Էդ էր ու էդ, իրանցից էլ չեմ լսել: Բայց Նիդեռլանդներում ըստ օրենքի ինչ էլ լինի, հեծանվորդը մեղավոր չի: Չգիտեմ՝ ոնց էր էդ ապահովագրական ընկերությունն ուզում ինձնից փող պոկել:

  12. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Cassiopeia (30.06.2016), Գաղթական (29.06.2016)

  13. #53
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կամայական կոմմերցիալ ապահովագրություն իմաստ ունի միայն անթույլատրելի ռիսկերից ապահովագրվելու համար: Կանխատեսելի հաճախությամբ առաջացող մանր claim-երը ապահովագրող ընկերությունների կողմից լավ հաշվարկված են, որ իրենք արդյունքում վնասով դուրս չգան (հետևաբար, դու ես վնասով դուրս գալու, պարզագույն մաթեմատիկա): Երկիրը ստեղ կապ չունի: Ես քո տեղը լինեի, մի հայելու համար իրենց չէի էլ դիմի, պարզապես կառաջարկեի տատիկին մեքենան տանել վերանորոգել, չեկ ներկայացնել, ըստ այդմ վճարել:
    տես ոնցա էստեղ..
    ապահովագրություն ունենալ պարտավոր են բոլորը
    որն ես ուզում` ընտրիր ինքդ
    իմը երկրում ամենաշատ անդամ ունեցողներիցա
    տեղեր կան, որ դա դերա խաղում..
    ավելի որակյալ փաստաբաններ` վիճելի հարցերում, ավելի շատ առաջարկվող հնարավորություններ, փաթեթների տեսակներ..
    շատերը հիմնականում basic փաթեթն են ընտրում, ինչը շատ հնարավորություններ չի տալիս, բայց մի քիչ ավելի էժանա..
    քանի որ իմ մեքենան 2015 թիվա, մի երկու այլ փաթեթ էլ եմ վերցրել..
    այսինքն` միջին ստատիստիկ անդամից ավելի շատ գումար եմ վճարում իրենց..
    բայց ում մտքով կանցներ, որ անգամ տենց մանր հարցում կսկսեն սենց հետույք խաղացնել...
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  14. #54
    Մշտական անդամ Micke-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.09.2015
    Հասցե
    Վիեննա
    Գրառումներ
    203
    Բլոգի գրառումներ
    5
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մի անգամ Նիդեռլանդներում նման պատմության մեջ ես էլ եմ ընկել: Տարբերությունն էն էր, որ հեծանիվով էի: Էն ժամանակ շատ լավ չէի քշում ու սովորաբար դանդաղ էի գնում: Մեքենաներն էլ դրանից կատաղում էին: Տենց մի անգամ մի մեքենա որոշեց, որ կարա ինձ անցնի, չնայած փողոցում տեղ չկար: Ես մնացի կայանած ու շարժվող մեքենաների արանքում, խառնվեցի իրար ու ընկա հեծանիվից: Վարորդը դուրս էկավ մեքենայից, հեչ վեջը չի, որ սատկած, ընկած եմ գետնին: Ասում ա՝ անուն-ազգանուն, հասցեդ տուր, մեքենաս վնասվել ա, պիտի տամ ապահովագրական ընկերությանս: Տենց, տվեցի տվյալներս, բայց երկու ականատես կային, մոտեցան ինձ, իրանց հասցեն, անուն-ազգանունը տվեցին, ասեցին՝ եթե վկա պետք լինի, ձեն հանի:

    Մի շաբաթից նամակ եմ ստանում ապահովագրական ընկերությունից, որ հեծանիվս տանեմ, վնասը գնահատել տամ: Իմ հեծանիվին բան չէր էղել, մենակ հետևի լույսն էր ջարդվել, էն էլ սենց թե նենց փչացած էր: Իգնոր արեցի էդ նամակը: Մի երկու շաբաթից մի եքա դաֆթար ստացա: Մանրամասն նկարագրում էր վթարը, վերջում էլ ասում՝ դու ես մեղավոր, պիտի 1100 եվրո մուծես: Ընդ որում, մեքենայի վրա մի հատ խազ էր, բայց ես սկի չեմ էլ հիշում, որ իրա մեքենային կպած լինեմ, որտև կայանածին էին խփել, ընկել: Պատմության իմ վերսիան գրեցի, ուղարկեցի իրանց, իմ ապահովագրական ընկերության տվյալներն էլ հետը: Էդ էր ու էդ, իրանցից էլ չեմ լսել: Բայց Նիդեռլանդներում ըստ օրենքի ինչ էլ լինի, հեծանվորդը մեղավոր չի: Չգիտեմ՝ ոնց էր էդ ապահովագրական ընկերությունն ուզում ինձնից փող պոկել:
    Կարծում եմ նման հարցերում ամբողջ ԵՄ-ում միևնույն համակարգն է գործում։ Եթե վթարի մասնակիցներն են մի կողմից հեծանվորդը, մյուս կողմից ավտոմեքենան, ապա հեծանվորդը համարվելով որպես երթևեկության թույլ մասնակից, հնարավորինս քիչ պատասխանատվության է ենթարկվում։ Քո պարագայում մեքենայի վարորդի վարքագիծն ստիպել է քեզ սխալվել կամ շփոթվել, որի հետևանքով դու ընկել ես և վնասվել։ Եթե օրենքները լավ իմանաիր՝ այդ դեպքում ընդհակառակը, դու՛ կարող էիր այդ վարորդի ապահովագրականից մի հյութալի փոխհատուցում ստանալ։
    Ափսոս որ չես ստացել, թե չե հիմա ակումբի անդամներին մի-միհատ մառոժնի կառնեիր, չէ՞։ Կամ գոնե իմ համար՝ խորհրդի համար։

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Գաղթական (29.06.2016)

  16. #55
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մի անգամ Նիդեռլանդներում նման պատմության մեջ ես էլ եմ ընկել: Տարբերությունն էն էր, որ հեծանիվով էի: Էն ժամանակ շատ լավ չէի քշում ու սովորաբար դանդաղ էի գնում: Մեքենաներն էլ դրանից կատաղում էին: Տենց մի անգամ մի մեքենա որոշեց, որ կարա ինձ անցնի, չնայած փողոցում տեղ չկար: Ես մնացի կայանած ու շարժվող մեքենաների արանքում, խառնվեցի իրար ու ընկա հեծանիվից: Վարորդը դուրս էկավ մեքենայից, հեչ վեջը չի, որ սատկած, ընկած եմ գետնին: Ասում ա՝ անուն-ազգանուն, հասցեդ տուր, մեքենաս վնասվել ա, պիտի տամ ապահովագրական ընկերությանս: Տենց, տվեցի տվյալներս, բայց երկու ականատես կային, մոտեցան ինձ, իրանց հասցեն, անուն-ազգանունը տվեցին, ասեցին՝ եթե վկա պետք լինի, ձեն հանի:

    Մի շաբաթից նամակ եմ ստանում ապահովագրական ընկերությունից, որ հեծանիվս տանեմ, վնասը գնահատել տամ: Իմ հեծանիվին բան չէր էղել, մենակ հետևի լույսն էր ջարդվել, էն էլ սենց թե նենց փչացած էր: Իգնոր արեցի էդ նամակը: Մի երկու շաբաթից մի եքա դաֆթար ստացա: Մանրամասն նկարագրում էր վթարը, վերջում էլ ասում՝ դու ես մեղավոր, պիտի 1100 եվրո մուծես: Ընդ որում, մեքենայի վրա մի հատ խազ էր, բայց ես սկի չեմ էլ հիշում, որ իրա մեքենային կպած լինեմ, որտև կայանածին էին խփել, ընկել: Պատմության իմ վերսիան գրեցի, ուղարկեցի իրանց, իմ ապահովագրական ընկերության տվյալներն էլ հետը: Էդ էր ու էդ, իրանցից էլ չեմ լսել: Բայց Նիդեռլանդներում ըստ օրենքի ինչ էլ լինի, հեծանվորդը մեղավոր չի: Չգիտեմ՝ ոնց էր էդ ապահովագրական ընկերությունն ուզում ինձնից փող պոկել:
    էս ինչ խառը պատմության մեջ ես ընկել ))))))))
    բայց նաղդ ուզում էր քեզ գցած լիներ ու ու էդ իրա խազը փչել տար (շատ խազեր էդպես հեշտությամբ չեն վերանում, դրա համար պիտի լրիվ նորից փչել տար.. այսինքն` 1100€ խելքին մոտա)

    մի երկու պահ էլ կար, որ անհասկանալի մնաց..
    եթե դու խառնվելով իրար կանգնած էիր մնացել շարժվող մեքենաների արանքում (մեջտեղով էիր քշում անխիղճ ՃՃ), հետևաբար քեզ վազանց կատարել ցանկավողը աջից էր մտել, ինչն ինքնին արդեն սխալ ա..
    ոնց արդեն ասեցիր, Հոլանդիայում հեծանվորդը միշտ առավելություն ունի շարժիչավորների նկատմամբ (մեքենա, մոտո), այսինքն դա էլ էր իր կողմից սխալ իջնել ու միանգամից քո տվյալները վերցնել..
    մեկ էլ չհասկացա, թե քո ապահովագրության տվյալներն ինչի էիր որոշել ուղարկել իրանց ))) քոնը երևի առողջական պիտի որ եղած լիներ...
    նման դեպքերում իրենք կարող են խառնվել միայն այն ժամանակ, եթե պատմության մեջ ընկնես օրինական աշխատանքի գնալուց կամ հետ գալուց... դա էլ ա մտնում <առողջության վնաս կրել աշխատանքի պատճառով> ու պարտադիր ծածկվումա գործատուի կողմից..


    բայց քո պատմությունից մի բան էլ հիշեցի.
    անցած տարի` նախորդ մեքենաս հասցրեցի արգելակել կարմիրի փոխած լուսացույցի տակ, բայց հետևիցս եկող մոտոն անվտանգ տարածությունը չէր պահել ու թափով հագնելով հետևից` շուռ եկավ...
    իջա սրան օգնեցի վեր կենա, մոտոն կանգնացնի
    ասումա - մեղավոր եմ, արի եվրոֆորմուլան լրացնենք..
    ասեցի - տո չէ, լավա, կարևորը քեզ բան չեղավ, ողջ առողջ ես..

    ինչիս էր պետք` համ իմ մոտ հազիվ նկատելի փոս էր ընկել, համ էլ` կակ ռազ մեքենան արդեն վաճառել էի, գումարն էլ ստացել..
    տանում էի Աֆրիկա մեկնող ռեյսով ուղարկելու..

    բայց մեծահոգության տպավորությունն էնքան մեծ էր, որ մայթին հավաքված ժողովուրդը սլսեց խմբով ծափահարել ))))))))))
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  17. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    John (30.06.2016), Micke (30.06.2016), Աթեիստ (29.06.2016), Նաիրուհի (30.06.2016)

  18. #56
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    3,624
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գաղթական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    տես ոնցա էստեղ..
    ապահովագրություն ունենալ պարտավոր են բոլորը
    որն ես ուզում` ընտրիր ինքդ
    իմը երկրում ամենաշատ անդամ ունեցողներիցա
    տեղեր կան, որ դա դերա խաղում..
    ավելի որակյալ փաստաբաններ` վիճելի հարցերում, ավելի շատ առաջարկվող հնարավորություններ, փաթեթների տեսակներ..
    շատերը հիմնականում basic փաթեթն են ընտրում, ինչը շատ հնարավորություններ չի տալիս, բայց մի քիչ ավելի էժանա..
    քանի որ իմ մեքենան 2015 թիվա, մի երկու այլ փաթեթ էլ եմ վերցրել..
    այսինքն` միջին ստատիստիկ անդամից ավելի շատ գումար եմ վճարում իրենց..
    բայց ում մտքով կանցներ, որ անգամ տենց մանր հարցում կսկսեն սենց հետույք խաղացնել...
    Մեքենաների ապահովագրության մեջ դա գրեթե ունիվերսալ համակարգ է՝ քո մեղքով վթարի դեպքում եթե ուզում ես իրենց հաշվին վերանորոգել մեքենան, ապա ռեյտինգդ ընկնում է, անդամավճարը մեծանում է: Չեմ հասկանում, թե ինչից ես դժգոհում: Ասենք թե ապահովագրությունը պարտադիր է, բայց հո չե՞ն պարտադրում կամայական վերանորոգում չեռեզ իրենց անել:

  19. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Վիշապ (30.06.2016)

  20. #57
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեքենաների ապահովագրության մեջ դա գրեթե ունիվերսալ համակարգ է՝ քո մեղքով վթարի դեպքում եթե ուզում ես իրենց հաշվին վերանորոգել մեքենան, ապա ռեյտինգդ ընկնում է, անդամավճարը մեծանում է: Չեմ հասկանում, թե ինչից ես դժգոհում: Ասենք թե ապահովագրությունը պարտադիր է, բայց հո չե՞ն պարտադրում կամայական վերանորոգում չեռեզ իրենց անել:
    կամայական-կամայական...
    էլի թող բարձրանար
    բայց իրենց փոխանցածի մի որոշ մաս
    ու ինչի վրա ուրախանա՞մ..
    որ տարեկան 1700€ անկապ ջուրն եմ գցո՞ւմ
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  21. #58
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    3,624
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գաղթական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կամայական-կամայական...
    էլի թող բարձրանար
    բայց իրենց փոխանցածի մի որոշ մաս
    ու ինչի վրա ուրախանա՞մ..
    որ տարեկան 1700€ անկապ ջուրն եմ գցո՞ւմ
    Եթե պարտավոր ես, ապա համաձայն եմ, դա արդեն ճիշտ չէ (ըստ իմ պատկերացումների):
    Իսկ ջուրը լցնելու պահով... Եթե հանկարծ Լամբորգինիի խփես ու խայտառակ ծախսեր առաջանան, այդ դեպքում ապահովագրությունը քեզ կփրկի: Համենայն դեպս, ես հենց դրա համար եմ ապահովագրել իմ մեքենան, ոչ թե հայելիների ու խազերի համար:

  22. #59
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե պարտավոր ես, ապա համաձայն եմ, դա արդեն ճիշտ չէ (ըստ իմ պատկերացումների):
    իհարկե..
    օրենքով պարտադրում են մասնակցես մի խաղի, որից, ցանկացած պարագայում, պարտված ես դուրս գալու...


    Իսկ ջուրը լցնելու պահով... Եթե հանկարծ Լամբորգինիի խփես ու խայտառակ ծախսեր առաջանան, այդ դեպքում ապահովագրությունը քեզ կփրկի:
    էս մասի հետ համաձայն եմ ))

    հետո մի հետաքրքիր պահ էլ կա.
    եթե մեքենադ 5+ տարեկան է, ոչ մի ապահովագրություն չի ապահովագրում քեզ երկկողմանի..
    միայն վնասված մեքենայի ծախսերն են հոգում

  23. #60
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,583
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գաղթական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    էս ինչ խառը պատմության մեջ ես ընկել ))))))))
    բայց նաղդ ուզում էր քեզ գցած լիներ ու ու էդ իրա խազը փչել տար (շատ խազեր էդպես հեշտությամբ չեն վերանում, դրա համար պիտի լրիվ նորից փչել տար.. այսինքն` 1100€ խելքին մոտա)

    մի երկու պահ էլ կար, որ անհասկանալի մնաց..
    եթե դու խառնվելով իրար կանգնած էիր մնացել շարժվող մեքենաների արանքում (մեջտեղով էիր քշում անխիղճ ՃՃ), հետևաբար քեզ վազանց կատարել ցանկավողը աջից էր մտել, ինչն ինքնին արդեն սխալ ա..
    ոնց արդեն ասեցիր, Հոլանդիայում հեծանվորդը միշտ առավելություն ունի շարժիչավորների նկատմամբ (մեքենա, մոտո), այսինքն դա էլ էր իր կողմից սխալ իջնել ու միանգամից քո տվյալները վերցնել..
    մեկ էլ չհասկացա, թե քո ապահովագրության տվյալներն ինչի էիր որոշել ուղարկել իրանց ))) քոնը երևի առողջական պիտի որ եղած լիներ...
    նման դեպքերում իրենք կարող են խառնվել միայն այն ժամանակ, եթե պատմության մեջ ընկնես օրինական աշխատանքի գնալուց կամ հետ գալուց... դա էլ ա մտնում <առողջության վնաս կրել աշխատանքի պատճառով> ու պարտադիր ծածկվումա գործատուի կողմից..
    Մեջտեղով չէի քշում: Հեծանվուղի չունեցող փողոց էր, որտեղ օրենքով աջ եզրը հեծանվորդինն ա: Ու քանի որ աջ եզրում էլ մեքենաներ էին կայանած, հեծանվորդները համարյա երկրորդ գծում են հայտնվում: Աջ կողմից մեքենան կայանած էր: Այսինքն, ես իմ ճիշտ տեղում էի, էն ա, որ դանդաղ էի գնում: Չէ, իմ ապահովագրությունն ինչ ֆինտուֆլուշկա ասես չէր ընդգրկում, էդ թվում՝ liability (մենակ եթե մեքենա վարելուց լինեի, չէր ծածկի ապահովագրությունս, էդ հստակ ասվում էր):

    Բայց ամբողջ Եվրոպայում տենց չի: Ինչքան գիտեմ, Գերմանիայում հեծանվորդի օգտին ավելի պակաս են օրենքները: Համենայնդեպս, էն զգուշությունը, որ մեքենաների վարորդների մոտ կտեսնես Հոլանդիայում ու Դանիայում, Գերմանիայում չես տեսնի: Ու երբեք մեքենաները հեծանվորդին ճամփա չեն զիջում:

Էջ 4 5-ից ԱռաջինԱռաջին 12345 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Դպրոցականների կրթություն արտասահմանում
    Հեղինակ՝ Ամելի, բաժին` Կրթություն
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 25.03.2018, 15:09
  2. Կյանքն առանց սահմանափակումների
    Հեղինակ՝ Sambitbaba, բաժին` Գրականություն
    Գրառումներ: 73
    Վերջինը: 05.05.2016, 21:27
  3. Կյանքն առանց ցավի...
    Հեղինակ՝ Claudia Mori, բաժին` Բժշկություն
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 19.05.2012, 11:05
  4. Կյանքն առանց Աստծո
    Հեղինակ՝ VisTolog, բաժին` Կրոն
    Գրառումներ: 86
    Վերջինը: 17.05.2012, 09:06
  5. Կյանքն առանց բարդությունների
    Հեղինակ՝ Smokie, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 38
    Վերջինը: 09.11.2010, 15:56

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •