Օֆ այ մարդ
Էդ հոդվածը համարյա մինչև վերջ կարդացի,հա,գաղափարը վատը չի,նու օդի մեջ վատը չի,իրականում դրանից օգուտ չկա:
Տեքստը ինձ ինչ որ չափով դուր եկավ,հատկապես էն մասը,որ ասում ա. Հլը տեսեք,էս դասարանից ո?նց կարա երկրի զարգացման մեջ ներդրում ունեցող մարդ դուրս գա-դզեց էս պահը,քանզի իմ դասարանը սրանից 5 անգամ ավելի բեթար վիճակում էր ու հա,շատ գոհ շնորհակալ եմ,որ ինձնից յան տվեցիք ու էլ հույս չեք կապում հետս:
էս մի հատ բացատրեմ,օգնություն ասելով ես հասկանում եմ հնարավորությունների ստեղծում,որի միջոցով մարդ ինքը կկարողանա բավարարել իր պահանջմունքները,իսկ նմանատիպ <<օգնությունները>> մարդուն դարձնում են լոդռ,մարդը հույս չի դնում իր սեփական ուժերի վրա,այլ սպասում է <<օգնությանը>>:
Երբ տեսա Այվիի գրառումը,ես մտածեցի,որ գլխավոր շեշտադրումը կլինի կրթության վրա:Իհարկե,ոչ էս հոդվածի գրադարանների տեսքով,քանի որ,ախպեր,ախպոր պես,թարգեք էլի,իմ արև մեր գյուղը ընտիր գրադարան ուներ,բայց ու?մ ֆշտլին էր գիրք կարդալը ու հետո,գիրք կարդալու համար պետք է գիտակցական մակարդակ ունենալ,որ գիտակցես ու հասկանաս թե խի ես կարդում,միգուցե հետաքրքրություններիդ բավարարման համար կամ քո ցանկացած իրականությունը տեղափոխվելու համար ու տենց լիքը բաներ:Անգամ երեխաները պետք է գան էդ գիտակցական մակարդակին ու էդ մեր հասարակությունում կարա ապահովի միայն որակյալ կրթությունը,որ երեխան գիտակցաբար կարդա,կամ գնա իրա գործերին:Հիմա էլ լիքը մարդ գրքային մոդայի տակ գիրքա <<կարդում>>,էդ ում տնգլինա?:Մենք էդ կրթությունից շատ հեռու ենք էդ իսկ պատճառով առաջի հարկը թողած 6-րդ հարկ սարքելը էդ օդի միջի կրակոց է:Իրականում էս էլ է բնական,քանի որ չկա մի վստահելի մարմին,որը էս ամենը կկարգավորի,որ էս աշխատանքները կտանի ճիշտ հունով,դրա համար ամեն ինչում այ սենց անկազմակերպվածությունը ծըփում է:
Ռուբի ասածն էլ երևի չհասկացա,քանի որ նույն Գաղթականի ասած <<օգնության>> նման էր:
Էջանիշներ