Մեջբերում Ուլուանա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
...
Ինչ-որ սխալ եզրակացություններ ես անում: Ես որևէ կենդանու սպանելու առաջարկ չեմ արել: Ընդամենը առաջարկում եմ այլևս չբուծել, չբազմացնել էն կենդանիներին, որոնք մարդն արհեստականորեն բուծել-ընտելացրել ա ու դարձրել իրենից կախված, անօգնական, ինքնուրույն գոյատևելու անընդունակ արարածներ: Եղածները թող ապրեն իրենց համար, մինչև բնականորեն մեռնեն իրենց մահով: Թե՞ մորթելն ավելի մարդկային ես համարում, քան թողնելը, որ բնական մահով մեռնեն:
Իսկ ընդհանրապես ես համարում եմ, որ ի սզբանե բնությունն ամեն ինչ ճիշտ ստեղծել ա, այսինքն` ինչից ինչքան որ պետք ա, ինչ ձևի որ պետք ա ու որտեղ որ պետք ա` ստեղծվել ա, որովհետև բնության մեջ ամեն կենդանի արարած իր դերն ունի, իր տեղն ունի ու իր ֆունկցիան, ոչ մեկն ավելորդ չի ստեղծվել, ու ցանկացած տեսակի պակասելը կամ վերանալն էլ, համոզված եմ, բացասաբար ա անդրադառնում բնության ու ընդհանրապես մոլորակի վրա` մեկինը մի քիչ շատ, մյուսինը` մի քիչ քիչ, բայց բոլորինն էլ ազդում ա, որովհետև բոլորը միասին բալանս են ապահովում. իրար ուտելով, իրար սիրելով թե ոնց, բայց փաստ ա, որ երբ մենք չենք միջամտում, իրենք իրենցով բնության մեջ բալանս են պահում, իսկ վերանում կամ պակասում են մենակ երբ մենք ենք միջամտում: Բնության մեջ ի սկզբանե խոզ, կով, հավ չեն եղել, հետևաբար էդ տեսակների վերանալու պատճառով մարդու քիմքից բացի, ուրիշ ոչինչ չի տուժելու, բնությունը չի տուժելու, հետևաբար ես բոլորովին չեմ ափսոսա, եթե էդ կենդանատեսակները մի օր ուղղակի վերանան: Ես ցավ կապրեմ դրանցից ամեն մեկի մորթվելուց, բայց զուտ որպես տեսակ վերանալուց` ոչ, քանի որ իրենք բնության մեջ ի սկզբանե տեղ չեն ունեցել:
Ուլու ջան, դու չես կարող միաժամանակ համ բնության ճշտին հավատալ ու համ էլ կենդանիներին ուտելուն դեմ լինել։ Չե՞ս կարծում, որ ինքդ քեզ հակասում ես, արհեստական աշխարհ ես փորձում ստեղծել քեզ ցանկալի կատեգորիաներով։ Մարդը քարե դարից հետո սկսել է ընտանի կենդանիներ բուծել բույսեր աճեցնելու հետ մեկտեղ, սրանցից մեկը դու արհեստական ես համարում, մյուսը` բնական։ Խոզը, կովն ու հավը օդից չեն իջել այլ եղել են բնության մեջ վայրի տեսքով, մարդը սրանց դարձրել է ընտանի, որ սաղ օրը որսի քարշ գալու փոխարեն արվեստով ու մշակույթով զբաղվի ու փիլիսոփայի։
Մենք բնության գործերին միջամտելու բոլոր սահմանները համարյա անցել ենք վերջին դարում, բայց սա կենդանիներին բուծելու ու ուտելու հետ վայթե հեչ կապ չունի։ Կլիմայական խնդիրների մեջ կովաբուծության վրա կենտրոնանալը «գիտնականների» կողմից փրփուրներից կախվել է ու նաև բիզնեսային կողմնակալության արդյունք։

Վիշապ ջան, ես լրիվ հասկանում եմ, որ դու միս կյանքիցդ շատ ես սիրում ու պատրաստ ես նույնիսկ կյանքիդ գնով պաշտպանելու միս ուտելու քո իրավունքը: Այն քեզնից ոչ ոք չի խլում, ու քո կենդանության օրոք դժվար թե մարդկանց մսակերությունը հասցնի վերանալ (մի օր հաստատ վերանալու ա, դրանում կասկած չունեմ, բայց էս կյանքում մենք դա չենք տեսնի, իսկ հաջորդ կյանքին դու, մեկ ա, չես հավատում, չէ՞), նենց որ հանգիստ եղի :
Իմ կարծիքով դու խառնում ես օբյեկտիվ իրականությունը իմ սուբյեկտիվ ցանկությունների հետ։ Եթե անկեղծ ասեմ, ես շատ եմ սիրում խմորեղեն, բրնձով փլավ ու սպագետի` իր լեչոյով, կամ լցոնած բադրիջանով բանով, բայց հանգամանքների բերմամբ ստիպված եմ հրաժարվել ածխաջրերից։ Ճիշտն ասած հաջորդ կյանքի հավես չունեմ, ներկան էլ առանձնապես ոգևորիչ չի, հաշվի առնելով մարդկության վառ օբյեկտիվությունն ու իրականության ադեկվատ ընկալումները։