Vitam regit fortuna, non sapientia.
Հիստերիայի թատերականության պահն ա հենց շփոթության մեջ գցում: Էն ծայրահեղ ու բառիս բուն իմաստով թատերական, ուշադրություն հրավիրող վարքագիծն ըստ ժամանակակից դասակարգման հիստերիա չի, անձի հիստրիոնիկ խանգարում ա: Իսկ էն, ինչից մենք խոսում ենք, ըստ ժամանակակից դասակարգման կոչվում ա դիսոցիատիվ-կոնվերսիվ խանգարում, որի ժամանակ կարան ցնցումների մեջ ընկնեն կամ զանազան հիվանդություններ նմանակեն: Սովետում դրան հիստերիկ նևրոզ կասեին (ի դեպ, նոր գլխի ընկա, Բիլլիի առաջին դիագնոզն էլ ա էդ): Ուժի պահն էլ էնքան զարմանալի չի: Մարդն ի վերջո լիքը պահեստային ուժ ունի, ինչն ինքը չի օգտագործում, որտև կարիքը չի լինում: Իսկ Ռեյջենը գալիս ա գիտակցության ու անում ա էդ, որ ինքն իրան պաշտպանի: Ինձ թվում ա՝ սաղս էլ որ մեզ հիշենք, զանազան կրիտիկական իրավիճակներում անսպասելի վարք ցուցաբերած կլինենք:
Մի էդպիսի օրինակ պատմեմ իրական կյանքից: Մամաս իրա բջջայինից հեչ գլուխ չի հանում, սկի չգիտի՝ ոնց ձայնն անջատի: Դրա համար կարևոր հանդիպումների ժամանակ մեկ էլ կարող ա սկսի զնգալ, ջղայնանա մեզ վրա, որ զանգել ենք: Ինչքան ասում էինք՝ ձայնն անջատի, չէր անում, որտև զահլա չուներ փորփրելու ու պարզելու, թե դա ոնց ա կատարվում: Մաքսիմում հարցազրույցների ժամանակ հեռախոսն ամբողջությամբ անջատեր: Բայց հոկտեմբերի 27-ին, երբ Նաիրիենք մտել են ու սկսել կրակել, ինքը որ գետնին պառկել ա, առաջին բանը, որ արել ա, ձայնն անջատելն էր, ընդ որում՝ վայրկյաններ ա տևել: Հետո, որ ուզում էր նորից ձայնը միացնել կամ անջատել, չէր հիշում՝ ոնց ա արել: Շատ հեշտ բացատրություն ա. կրիտիկական իրավիճակում իրա կոգնիտիվ ֆունկցիաները շատ ուժեղ սրվել են, ինքը կարողացել ա վայրկենական խնդրին լուծում տալ, իսկ նորմալ, առօրյա կյանքում դրա կարիքը չունի: Նույնն էլ Ռեյն ա. կրիտիկական իրավիճակներում ինչքան ֆիզիկական ուժ ունի, գործածվում ա: Ես չեմ զարմանա, եթե պարզվի, որ իրա ամեն մի քաջագործությունից հետո ուժասպառ ա լինում: Քանի որ Բիլլին ինքը բավական էմոցիոնալ անձ ա, պատկերացնում եմ՝ իրա համար տենց կրիտիկական իրավիճակներ բավական հաճախ են լինում:
Չգիտեմ, հակառակը, հիվանդության մասին շատ բան իմանալու համար ես ոչ մեկի խորհուրդ չէի տա էս գիրքը կարդալ: Ի վերջո, ինչ իմանում ես հիվանդության մասին, կողքի լրացուցիչ նյութերը կարդալով ես իմանում: Իսկ էս գիրքը շատ միակողմանի ա, շատ ա պաշտպանում հիվանդին: Դեմ չեմ իհարկե հիվանդներին պաշտպանելուն, բայց դա պետք ա անել բազմակողմանի: Իսկ հոգեկան հիվանդների նկատմամբ վերաբերմունքը մենակ կրթելով կփոխվի, սենց գրքերը չեն փրկի:
Ես չեմ հասկանում՝ էդ անհատականությունները ոնց էին իրար հետ կոնտակտի գնում: Կոպիտ ասած՝ «որտեղ»: Ու ոնց էր մեկը իմանում մյուսի արածի մասին, եթե spot-ի մոտ այսինքն՝ գիտակցության մեջ մի ժամանակահատվածում մենակ մեկը կարող էր լինել:
Ասում եմ՝ ֆանտաստիկ գրականություն է:
Vitam regit fortuna, non sapientia.
Դե հենց էդ է, որ հնարավոր չի էդպես: Եթե գիտակցության մեջ էդ պահին մեկն էր, տեսականորեն մյուսը չէր կարող նրա ասածը «լսել»:
Հա, հիվանդի պահով համաձայն եմ: Բայց հիվանդությունն էլ ա պետք հասկանալ: Էստեղ Քիզը մենակ հիվանդին ա ներկայացրել, ոչ հիվանդությունը:
Էդ կոնտակտի գնալն ահավոր նման ա շիզոֆրենիայի: Շիզոֆրենիա ունեցողներն էլ են լիքը ձայներ լսում, ընդ որում՝ իրանց ներսից էկող: Հաճախ ձայներն անձնավորված են լինում, հաճախ ուղղակի էնպիսի զգացողություն ա, որ իրանց մտքերը բարձրաձայն են: Էդ ձայները կարան իրար հետ կռիվ անեն, հրամաններ տան (հրամայողական ցնորք), իրար հակասող պատվերներ տան՝ քայլի-մի քայլի (անտանգոիստական ցնորք) և այլն: Ես ինքս դա չեմ զգացել, բնականաբար, բայց էդպիսի հիվանդների հետ շատ-շատ եմ շփվել: Իրոք զարմանալի բան ա: Մեկ էլ կարող ա տեսնես՝ հիվանդը վեր ա կենում, սկսում իրան պատերին խփել: Ասում ես՝ ի՞նչ ես անում, ասում ա՝ ես չեմ, էսինչն ա ինձ բռնում, պատերով տալիս (կամ՝ մեջս չիպ կա, Ամերիկայից են պատերով տալիս, կամ՝ սատանան ա անում, ինչ տարբերակ ասես չես լսի): Բիլլիի պատերով խփվելն էլ ա դրան նման:
Այ էդ spot-ի պահը ես էլ չեմ ջոկում: Կամ էլ մաքսիմում ստեղ շիզոֆրենիայի ու հիստերիայի զուգակցություն ունենք, դրա համար սենց ֆանտաստիկ սիմպտոմներ ա տալիս:
GriFFin (04.09.2015)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ