User Tag List

Էջ 26 38-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1622232425262728293036 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 376 համարից մինչև 390 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 556 հատից

Թեմա: Ճանապարհային երթևեկությունը Երևանում և Հայաստանում

  1. #376
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես էլ եմ տենց "շումախեռություն" անում։ Որովհետև որոշ վարորդներ տարատեսակ պատճառներով նախավերջին արագ գծով դանդաղ քշում են (մեկի արագաչափը իրականից քիչ է ցույց տալիս, մյուսը պահի տակ չի նկատել որ դանդաղել է, երրորդը թքած ունի, չորորդը՝ նախորդների տարատեսակ համադրություն):
    Ես միշտ լիմիտով եմ քշում մանավանդ ուրիշ երկրներում, ու դեմ չեմ եթե մեկը վռազ ա ձախից վազանցի։ Բայց երբ դա տեղի ա ունենում երկու կողմից էլ, մեկ մեկ բավական մոտիկ ու անսպասելի, քանի որ էդ վարորդները ոնց որ ասում եմ կարող են 4-րդ գծից քաշեն 1-ին ու հետո նորից 4-րդ, էդ ահավոր լարվածության ա ստեղծում խիտ ընթացքի մեջ։ Խոսքն իհարկե չի վերաբերվում դինջ դանդաղ քշողներին անցնելու մասին, այլ երբ ընդհանուր հոսքը գնում ա թույլատրելի մաքսիմումով իսկ «վռազողները» ուզում են արանքը ճղեն։
    Ասենք ՄԹ–ում, «վռազողներն» երթևեկում են ամենաարագ գծով, եթե իրանցից դանդաղ ես գնում, կամ բաց ես թողնում իրանք գնան, կամ չես էլ մտնում էդ գիծ։
    Վերջին խմբագրող՝ Ներսես_AM: 19.02.2020, 18:03:

  2. #377
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Բելգիայում օրինակ առաջին գծում երկար չի էլ կարելի մնալ, եթե երկրորդն ազատ ա:

    Ասենք մեկը կարող ա մի քիչ արագ ա քշում ու երկրորդ գծով ընթացողներին հերթով անցնում ա:
    Բայց էդ «անցվողների» արանքը կարող ա լավ մեծ լինի:
    Տենց դեպքերում պարտավոր ա վերադառնա երկրորդ ազատ գիծ, թե չէ՝ տուգանք ա:
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  3. #378
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,623
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ներսես_AM-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես միշտ լիմիտով եմ քշում մանավանդ ուրիշ երկրներում, ու դեմ չեմ եթե մեկը վռազ ա ձախից վազանցի։ Բայց երբ դա տեղի ա ունենում երկու կողմից էլ, մեկ մեկ բավական մոտիկ ու անսպասելի, քանի որ էդ վարորդները ոնց որ ասում եմ կարող են 4-րդ գծից քաշեն 1-ին ու հետո նորից 4-րդ, էդ ահավոր լարվածության ա ստեղծում խիտ ընթացքի մեջ։ Խոսքն իհարկե չի վերաբերվում դինջ դանդաղ քշողներին անցնելու մասին, այլ երբ ընդհանուր հոսքը գնում ա թույլատրելի մաքսիմումով իսկ «վռազողները» ուզում են արանքը ճղեն։
    Ասենք ՄԹ–ում, «վռազողներն» երթևեկում են ամենաարագ գծով, եթե իրանցից դանդաղ ես գնում, կամ բաց ես թողնում իրանք գնան, կամ չես էլ մտնում էդ գիծ։
    Դեմը կտրելը տեղով խախտում է, անկախ՝ որ գծից որ գիծ։
    Իսկ մնացածի պահով, եթե ասենք ճանապարհը հինգ գիծ ունի, ընդամենը մի քիծ թողնել վազանց անողների համար մի քիչ քիչ է, չե՞ս կարծում։ Եթե ոչ մեկին չես վազանցում, ու կողքիդ ավելի դանդաղ գիծը ազատ է, տեղափոխվի։ Բացառություն է, գուցե, ամենադանդաղ գիծը (եթե ավելի քան երկու գիծ կա): Իսկ ամենաարագ գիծը ապրիորի վազանցի համար է։ Դրանով պարզապես երթևեկողների համար (երբ ոչ ոքի չեն վազանցում) դժոխքում հատուկ կաթսա է նախատեսված։

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (19.02.2020)

  5. #379
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ճանապարհային երթևեկությունը Երևանում և Հայաստանում

    Վազանց, կողանց, բալային համակարգ ... բարդ բարդ բաներ եք ասում։ Ճիշտ դվիժենին սենց ա լինում: Ու տարօրինակ ա, բայց միշտ ժամանակին տեղ ես հասնում


    Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 19.02.2020, 20:23:

  6. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (20.02.2020), Varzor (20.02.2020), Վիշապ (19.02.2020)

  7. #380
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դու կարմիրի տակով չես մտնում, ու չես կայանում այնտեղ, որտեղ արգելված ա։ Ինչու՞։
    Այ էս ա ամենակարևորը։
    Հարգանքը ձևավորվում ա ժամանակի ընթացքում։ Երբ մարդը տեսնում ա, որ մեկը սաղի վրա թքած ունի, կայանել ա հեծանվուղու վրա, դատարկ խաչմերուկում չի սպասում կանաչ լույսին, դա վարակիչ ա դառնում, մյուսներն էլ են սկսում տենց թքողական քշել։ Դրա համար էդ լկտի խախտողը պտի պատժվի, որ կողքինները չկրկնեն։ Իսկ մեր մոտ գործում ա «բայց ո՞ւմ ա խանգարում» սկզբունքը։ Նույնիսկ որ բացատրում ես թե զեբրի վրա, կամ թեքահարթակի դիմաց կայանելն ում ա խանգարում, ցույց ա տալիս, զեբրի էն ազատ մնացած 1 մետրն ու ասում ա, «ստեղով չես կարո՞ւմ անցնես» կամ «էսքանը տեղը քեզ քիչ ա՞»։

    Մենթալիտետի տարբերությունը ենթադրում ա վերաբերմունքի տարբերություն։
    Իմ կարծիքը մնում է նույնը՝ մենակ պատժելով չի, ու կամերայով նկարելով պատժելը շատ չի օգնում։ Ես նույնիսկ մտածում եմ, որ պատժաչափերը թեթևի մեջ պահելն ու կամերայով (գյոզերով) նկարելը լավ էլ ապահովում է կայուն խախտումների քանակն ու կայուն եկամուտները, այսինքն ոստիկանության նպատակը քիչ աշխատելն ու փող գռփելն ա, ոչ թե կարգուկանոնի խնդիր լուծելը, որովհետև ոչ մի նորմալ երկրում նման ձևով կարգուկանոնի խնդիր չի լուծվել։
    Ու կշարունակեմ պնդել, որ ապուշ վիճակ ա Հայաստանի վիճակը։
    Եթե կարգուկանոն ես ուզում, ուրեմն ռեալ մարդ՝ ոստիկան պիտի վերահսկի ամենուրեք(որ նաև կանխի խախտումները) ու պիտի տուգանքները անհամեմատ բարձր լինեն, բայց զուգահեռ, պիտի կանոնները, ճանապարհների վիճակը, նշանները ու մնացած բաների որակական ստանդարտները պիտի բարձրացվեն, ներառյալ ոստիկանի վերաբերմունքն ու շփվելու ունակությունները, որ ոստիկանը հեղինակություն ունենա, ու շարքային քաղաքացիները պրոբլեմների մասին ոստիկանություն դիմոն առանց նվաստության զգացումի կամ կասկածների որ իրենց խնդիրը լուծվող է։
    Անհավանական ա պատկերացնել, որ Էդ նույն կերպարը, որ հայտնվի խոսքի Կալիֆոռնիայում, ապա կկայանի զեբրի վրա։
    Si vis pacem, para bellum

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (20.02.2020)

  9. #381
    Երջանիկ մամա Cassiopeia-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.08.2006
    Հասցե
    Yerevan, Armenia, Armenia
    Տարիք
    45
    Գրառումներ
    3,759
    Բլոգի գրառումներ
    5
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Բալային համակարգի ներդրումից հետո վիճակը ահագին լավացել ա։ Այո, մարդիկ վախենում են նկարվել ու նորմալ վարում են։ Նենց, որ հիմա արդեն կարելի ա հաճույք էլ ստանալ վարելուց։

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (20.02.2020)

  11. #382
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վազանց, կողանց, բալային համակարգ ... բարդ բարդ բաներ եք ասում։ Ճիշտ դվիժենին սենց ա լինում: Ու տարօրինակ ա, բայց միշտ ժամանակին տեղ ես հասնում


    Այ Երևանի փողոցներն ու կանոնները տոշնի ռիքշայի համար են նախատեսված, ափսոս հայերս գոռոզ ենք, ռիքշա չենք քշում։
    Si vis pacem, para bellum

  12. #383
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմ կարծիքը մնում է նույնը՝ մենակ պատժելով չի, ու կամերայով նկարելով պատժելը շատ չի օգնում։ Ես նույնիսկ մտածում եմ, որ պատժաչափերը թեթևի մեջ պահելն ու կամերայով (գյոզերով) նկարելը լավ էլ ապահովում է կայուն խախտումների քանակն ու կայուն եկամուտները, այսինքն ոստիկանության նպատակը քիչ աշխատելն ու փող գռփելն ա, ոչ թե կարգուկանոնի խնդիր լուծելը, որովհետև ոչ մի նորմալ երկրում նման ձևով կարգուկանոնի խնդիր չի լուծվել։
    Ու կշարունակեմ պնդել, որ ապուշ վիճակ ա Հայաստանի վիճակը։
    Եթե կարգուկանոն ես ուզում, ուրեմն ռեալ մարդ՝ ոստիկան պիտի վերահսկի ամենուրեք(որ նաև կանխի խախտումները) ու պիտի տուգանքները անհամեմատ բարձր լինեն, բայց զուգահեռ, պիտի կանոնները, ճանապարհների վիճակը, նշանները ու մնացած բաների որակական ստանդարտները պիտի բարձրացվեն, ներառյալ ոստիկանի վերաբերմունքն ու շփվելու ունակությունները, որ ոստիկանը հեղինակություն ունենա, ու շարքային քաղաքացիները պրոբլեմների մասին ոստիկանություն դիմոն առանց նվաստության զգացումի կամ կասկածների որ իրենց խնդիրը լուծվող է։
    Անհավանական ա պատկերացնել, որ Էդ նույն կերպարը, որ հայտնվի խոսքի Կալիֆոռնիայում, ապա կկայանի զեբրի վրա։
    Եթե իմանա, որ տարածքում ոստիկան չկա, հաստատ կկայանի։
    Իսկ ոստիկանից վախենալով չի կայանի (ի տարբերություն Հայաստանի), որտև ըտեղ համ նորմալ տուգանք ա (քո չսիրած պատիժը), համ էլ ոստիկանը սրանց պես դեբիլ չի։
    Վերջին խմբագրող՝ Աթեիստ: 19.02.2020, 22:14:
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  13. #384
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    https://www.google.com/maps/@37.7536...7i13312!8i6656

    Զեբրի դեմը փակած մեքենա։ Մի կտոր էլ զեբրի վրա։
    Մեր օրենքով 5 մետրից մոտ իրավունք չունի։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  14. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (20.02.2020)

  15. #385
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ու նույնի պոռնո վիճակը Թումանյան փողոցի վրա։

    https://www.google.com/maps/@40.1863...7i11000!8i5500
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  16. #386
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    https://www.google.com/maps/@37.7536...7i13312!8i6656

    Զեբրի դեմը փակած մեքենա։ Մի կտոր էլ զեբրի վրա։
    Մեր օրենքով 5 մետրից մոտ իրավունք չունի։
    Հա, կատաֆալկ ա, հետևի դռները բաց, եկեղեցու դեմը, վայթե մեռել ա բերել, կամ տանում, Հայաստանում հաստատ կտուգանեին 20 սանտի զեբռի վրա կանգնացնելու համար, որովհետև դու ռիփորթ արած կլինեիր։
    Իսկ որ մեր օրենքով 5 մետրից մոտ իրավունք չունի, այ դա մալադեց, բարձրացրել ա երթևեկության անվտանգությունը, մեր մոտ։ Ու ես վստահ եմ, մերոնք կամերաներով հատուկ մասշտաբային գործիք ունեն, որով նկարահանված վիդեոյի մեջ տարբեր դիրքերից միլիմետրերի ճշգրտությամբ չափում են կայանած մեքենայի առաջամասի եզրային գծից մինչև առաջիկա հետիոտնային անցման գծանշման ամենամոտ եզրագիծը՝ հաշվի առնելով նկարահանման անկյան թեքությունը, ջերմաստիճանից ու օդի խոնավությունից կախված լույսի դիֆրակցիան, գրավիտացիան վերջապես․․․
    Si vis pacem, para bellum

  17. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Lion (20.02.2020), Quyr Qery (21.02.2020), Varzor (20.02.2020)

  18. #387
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Cassiopeia-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բալային համակարգի ներդրումից հետո վիճակը ահագին լավացել ա։ Այո, մարդիկ վախենում են նկարվել ու նորմալ վարում են։ Նենց, որ հիմա արդեն կարելի ա հաճույք էլ ստանալ վարելուց։
    Ինչ-որ էդ հաճույքը չեմ զգում: Դեգեներատ ու տգետ վարորդների քանակն ուղղակի ահռելի է: Մանավանդ ճանապարհի այն հատվածներում, որտեղ տեսախցիկներ չկան: Դե էլ չեմ ասում մարզերոմ տիրող վիճակի մասին:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  19. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (20.02.2020), Quyr Qery (21.02.2020)

  20. #388
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես նույնիսկ մտածում եմ, որ պատժաչափերը թեթևի մեջ պահելն ու կամերայով (գյոզերով) նկարելը լավ էլ ապահովում է կայուն խախտումների քանակն ու կայուն եկամուտները, այսինքն ոստիկանության նպատակը քիչ աշխատելն ու փող գռփելն ա, ոչ թե կարգուկանոնի խնդիր լուծելը, որովհետև ոչ մի նորմալ երկրում նման ձևով կարգուկանոնի խնդիր չի լուծվել։
    Վիշապ ջան, քո գնահատմամբ Բելգիան նորմալ երկրների մեջ մտնում ա՞:
    Ստեղ լավ էլ կարգուկանոնը, առաջին հերթին, մարդու գրպանին կպնելով ա լուծվում:
    Այսինքն մարդը օրենքը գիտի, բայց հաճախ ա պատրաստ էդ օրենքը խախտել, եթե զգա, որ չի վերահսկվում:
    Առավել ևս, եթե էդ մարդը դեռ երիտասարդ ա:
    (Դաժը մեքենան ապահովագրելիս դու հատուկ թուղթ ես ստորագրում, որ դա 25տ-ից ջահել վարորդ չի քշելու, որտև էդ տարիքային կատեգորիայի համար ապահովագրությունը համարյա կրկնակի անգամ ավելի թանկ ա)

    Ինչի համար են նավիգացիան շուտ-շուտ ափդեյթ անում.
    Որ, նոր ճամփեքից բացի, համ էլ նոր շարժական ու անշարժ կամերաների տեղը տեսնի:
    Իսկ մեքենաարտադրողներին էլ օրենքով արգելված ա դաշբորդային նավիգացիայի մեջ կամերաների տեղը հայտնող ալարմ միացնել:
    Այսինքն՝ ինքն էլի դրանք տեսնում ա, բայց չի կարելի քեզ հայտնի:
    Էն դեպքում, որ սովորական տոմտոմը կամ գարմինը, հենց կամերային պիտի մոտենաս, սկսում ա ծվծվալ:
    Դրա համար ա, որ մարդիկ սկսել են մոտները լիքը ափեր պահել (ամենահայտնին վայթե Միշելինն ա), որտեղ վարորդներն օնլայն ռեժիմում իրար տեղեկացնեն նոր կամերաների մասին:
    Դաշբորդը լռում ա, գոնե հեռախոսը ծվծվա..
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  21. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Աթեիստ (20.02.2020)

  22. #389
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչ-որ էդ հաճույքը չեմ զգում: Դեգեներատ ու տգետ վարորդների քանակն ուղղակի ահռելի է: Մանավանդ ճանապարհի այն հատվածներում, որտեղ տեսախցիկներ չկան: Դե էլ չեմ ասում մարզերոմ տիրող վիճակի մասին:
    Մենք ընդհանուր դեգեներատ ու տգետ ենք։ Ժողովդրին վայթե կարելի է խելամիտ ժամկետներում կառավարել, կարգուկանոն ու մեքենա մարդավարի վարել սովորեցնել, կամերաներով նկարելու տեղն էլ փողոցների հարմարությունները լավացնել, բայց ոչ կառավարող կա, ոչ սովորեցնող։ Իշխանություն էլ ունեն, փող էլ, գործիքներ էլ, լրատվական միջոցներ էլ, հեռուստատեսություն էլ, մեքենաներ էլ իրենց միգալկեքով, զենք էլ․․․ Օրինակ Փաշինյանը փաստորեն ուրիշ տարբերակ չուներ, քան Օսիպյանի նման խիյարին ոստիկանության պետ նշանակելու, հետո ազատեց ու մինչև օրս ոստիկանության պետ չունի Հայաստանը Դե խելքը գլխին մարդ չկա, հո զոռով չես։ Որ ապուշ գազելների տեղը մարդավարի տրանսպորտ լիներ, մարդիկ վայթե էդքան խլամ չներմուծեին էլ, որ չճխտվեին իրար գլուխ։ Ծերից ծեր 10 կմ ա ընդամենը, հանգիստ մեծ մասը կարար հեծանվով գործի գնար գար, դրա նանը։
    Si vis pacem, para bellum

  23. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Quyr Qery (21.02.2020), Varzor (20.02.2020), Աթեիստ (20.02.2020), Տրիբուն (20.02.2020)

  24. #390
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հա, կատաֆալկ ա, հետևի դռները բաց, եկեղեցու դեմը, վայթե մեռել ա բերել, կամ տանում, Հայաստանում հաստատ կտուգանեին 20 սանտի զեբռի վրա կանգնացնելու համար, որովհետև դու ռիփորթ արած կլինեիր։
    Իսկ որ մեր օրենքով 5 մետրից մոտ իրավունք չունի, այ դա մալադեց, բարձրացրել ա երթևեկության անվտանգությունը, մեր մոտ։ Ու ես վստահ եմ, մերոնք կամերաներով հատուկ մասշտաբային գործիք ունեն, որով նկարահանված վիդեոյի մեջ տարբեր դիրքերից միլիմետրերի ճշգրտությամբ չափում են կայանած մեքենայի առաջամասի եզրային գծից մինչև առաջիկա հետիոտնային անցման գծանշման ամենամոտ եզրագիծը՝ հաշվի առնելով նկարահանման անկյան թեքությունը, ջերմաստիճանից ու օդի խոնավությունից կախված լույսի դիֆրակցիան, գրավիտացիան վերջապես․․․
    Հաաա, էն կողքինն էլ մեռելատուն էր էկել, իրան էլ կարելի ա
    Ես դրա համար Թումանյանի հետ համեմատեցի, որ մի խաչմերուկում մի քանի հոգի նույն խախտումով կանգնած են։

    Ես էնքան զանգեցի, մինչև զեբրի դեմը մի հատ էլ դեղին (կայանումն արգելող) գիծ գծեցին, որ հետները մետր ման տալու կարիք չլինի։
    Բայց եթե դու չես պատկերացնում զեբրի հենց դիմաց կայանողի վտանգավորության աստիճանը, ես դա չեմ բացատրի ։)
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

Էջ 26 38-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1622232425262728293036 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ճանապարհային ոստիկանություն
    Հեղինակ՝ h_jak, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 1099
    Վերջինը: 28.02.2016, 12:45
  2. Ճանապարհային ոստիկան և վարորդ
    Հեղինակ՝ Isadjanyan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 07.02.2014, 00:58
  3. Քայլենք Երևանում
    Հեղինակ՝ erewanski, բաժին` Առողջ ապրելակերպ
    Գրառումներ: 14
    Վերջինը: 09.08.2009, 01:28
  4. Վեբ կամերաներ Հայաստանում, Երևանում
    Հեղինակ՝ Artgeo, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 30.04.2009, 14:22
  5. Ճանապարհային քարտեզ
    Հեղինակ՝ david, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.12.2008, 18:07

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •