Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Եղբայր, շատ մեծ նշանակություն ունի ոչ թե "քանի՞ կիլոմետր" այլ "որտե՞ղ"։
Իհարկե։

Ահավոր շատ է հանդիպում, երբ ստիպված ես լինում խախտում կատարել՝ մեկ այլ վարորդի կատարած խախտման հետևանքով։
Դե, մեր ՃՈ-ին էլ աստված տվել, չի խնայել...

Օրինակ՝ աջ շրջադարձ պիտի կատարես, բայց աջ երթևեկելի գոտում, խաչմերուկին մոտ, մեքենա կա կայանված։ Ուզած, թե չուզած երկրորդ գծից ես աջ մտնում։ Ու եթե դրան խիստ նայենք՝ դա խախտում է, բայց Լիոնի նման փաստաբաններն այդպիսի "խախտումները" ջրում են
Դա խախտում չէ, իրավաբանության մեջ դա կոչվում է ծայրահեղ անհրաժեշտության վիճակ։

Քիչ չեն դժվար տեսանելի կամ տեսադաշտից դուրս դրված ճանապարհային նշանները։ Եթե էդ ճանապարհին լավ ծանոթ չես՝ խախտում անելու թեկնածու ես։
Ավելացրու նաև՝ թակարդ արագաչափերը, օրինակ, Դիլիջանից դուրս եկող հայտնի թակարդը, որի առկայությունը պրիվատ զրույցներում նույնիսկ դատավորներն են ընդունում։

Ահավոր շատ է հանդիպում, երբ ստիպված ես լինում խախտում կատարել՝ մեկ այլ վարորդի կատարած խախտման հետևանքով։
Օրինակ՝ աջ շրջադարձ պիտի կատարես, բայց աջ երթևեկելի գոտում, խաչմերուկին մոտ, մեքենա կա կայանված։ Ուզած, թե չուզած երկրորդ գծից ես աջ մտնում։ Ու եթե դրան խիստ նայենք՝ դա խախտում է, բայց Լիոնի նման փաստաբաններն այդպիսի "խախտումները" ջրում են

Քիչ չեն դժվար տեսանելի կամ տեսադաշտից դուրս դրված ճանապարհային նշանները։ Եթե էդ ճանապարհին լավ ծանոթ չես՝ խախտում անելու թեկնածու ես։

Ահռելի մեծ աշխատանք ունեն ՀՀ երթևեկությունը կարգավորելու համար, այդ թվում և խախտումների դիմաց խիստ պատիժներ սահմանելով։
Այդ թվում նաև դա, բայց միայն խստացնելով արդյունքի չես հասնի։