User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 556 հատից

Թեմա: Ճանապարհային երթևեկությունը Երևանում և Հայաստանում

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #10
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Լեո-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Ըստ իս մի քիչ հանդուրժողականություն ա պետք (և՛ հետիոտների, և՛ վարորդների կողմից): Թե չէ աջ ու ձախ տուգանելը անխղճություն ա (նկատի ունեմ ոչ չարամտորեն (ստիպված) փոքր խախտում անողներին):
    Անխղճություն չի, տեռոռ ա ու դասական թալան՝ ամրագրված օրենքով: Որ տենց չանեն, Սաշիկը հեղափոխություն կանի, Սերժին գործից կհանի:

    Մեջբերում Լեո-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Օրինակ ստիպված զեբրային մի քիչ մոտ կանգնած վարորդին տուգանելը անխղճություն ա: Կամ օրինակ երբեմն զեբրայի վրա հետիոտնին չզիջելը: Երբեմն ստացում ա, որ շտապում եմ ու թույլատրելի 60կմ/ժ արագությամբ քշելիս մեկ էլ հանկարծ 10 մետրից զեբրայի վրա անսպասելի մարդ ա հայտվում: Թդ ժամանակ համարյա անհնար ա միանգայից արգելակելը, կարող ա հետևի ավտոն խփի քեզ, դու էլ՝ հետիոտնին: Տենց դեպքում երբեմն չեմ զիջում (կարելի ա ասել հետիոտնի անվտանգությունից ելնելով), չնայած էլի աշխատում եմ զիջել:
    Ոչ մի նորմալ երկրում դրա համար ոչ մի կոպեկ չեն տուգանում: Նամուսով երկրների մեծամասնությունում, կամ նույնիսկ բոլորում, էտ զեբրայից առաջ քաշած հաստ գիծն ընդհանրապես գոյություն չունի: Սկզբունքը նրանում ա, որ մեքենաները զեբրայի վրա չկանգնեն: Բայց ասենք մի քիչ մոտ կամ մի քիչ հետ կանգնելու համար տուգանելը անասունություն ա ու տեղով վթարի ու մարդասպանության պատճառ ա հանդիսանում: Վարորդը մոտենում ա գծին ու լույսը փոխվում ա, ոչ էն ա անցնի, ոչ էն ա չանցնի: Անցնի, շանս կա որ կարմիր լույսի տուգանք ա գալու: Չանցնի, գիծը հատելու տուգանք ա գալու: Վարդրոդների մեծ մասը շշկռվում ա, ոչ էն ա զիջի անցորդին, ոչ էն ա զիջի էն կողմից խաչմերուկը դեռ չազատածին կամ նոր մտնողին, ոչ էն ա կանգնի, ոչ էն ա քշի: Զիջի, գծից առաջ ա կանգնում, ու մեկ էլ լույսը փոխվում ա: Ու սենց լիքը անհարմարություններ:

    Երևանում տեղով սվետաֆորների աշխատանքը ոչ մի լոգիկայի չի ենթարկվում, տարրական 5-7 վարկյանանոց ինտեվալ մի կողմի կարմիրի ու մյուս կողմի կանաչի միջև չկա: Դեղին լուսյը վաբշե անիմաստություն ա ու վաղուց պիտի հանված լիներ: Ոչ մեկը էտ դեղինի իմաստը չի հասկանում - յանիմ զգուշացի հեսա կարմիր կամ կանաչ ա լինելու Ու էտ պայմաններում զեբրայի ու գծի համար տուգանելը սաշիկություն ա:

  2. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Kuk (11.07.2015), Լեո (12.07.2015)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ճանապարհային ոստիկանություն
    Հեղինակ՝ h_jak, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 1099
    Վերջինը: 28.02.2016, 12:45
  2. Ճանապարհային ոստիկան և վարորդ
    Հեղինակ՝ Isadjanyan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 07.02.2014, 00:58
  3. Քայլենք Երևանում
    Հեղինակ՝ erewanski, բաժին` Առողջ ապրելակերպ
    Գրառումներ: 14
    Վերջինը: 09.08.2009, 01:28
  4. Վեբ կամերաներ Հայաստանում, Երևանում
    Հեղինակ՝ Artgeo, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 30.04.2009, 14:22
  5. Ճանապարհային քարտեզ
    Հեղինակ՝ david, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.12.2008, 18:07

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •