Աթեիստ (12.07.2015)
Էդ ի՞նչ արագությամբ եք խաչմերուկ մտնում կամ ի՞նչ ավտոյով եք մտնում, որ տենց դժվար ա դառնում տոռմուզ տալը: Ասենք մեր նեղ փողոցներին ու նեղ խաչմերուկներին ոնց էլ քշես, հատկապես որ գիտես զեբռա կա, պարզ չի՞ որ հավանական ա ու սպասելի ա, որ մարդ էլ պետք ա լինի: Իմ հետ էսքան ժամանակ հլը չի էղել, որ թեկուզ շատ չնչին վտանգավոր պահ ստացվի դրա պատճառով: Հազարից մեկ նեղում ա, եթե մեծ մեքենա ա լինում, միքիչ անհարմար ա:
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Մի աշխատանքային օր 10 րոպե ժամանակ գտի, արի Չարենցի 1-ի դեմը հաշվի, թե քանի ավտոյա մտնում թույլատրելու արագությամբ (60-ի մոտ), առանց ձեբրը տեսնելու (այսինքն տեսնում ա էն ժամանակ, երբ արդեն չի հասցնի կանգնի)։
Լավ ա, գոնե շատ բանուկ տեղ չի, զեբրով ուշ-ուշ ա մարդ անցում, անցնողներն էլ ուզած-չուզած շատ զգույշ են, որտև իրանք էլ եկող ավտոներին չեն տեսնում։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Ապ, նայի օրինակ բերեմ: Ասենք հենց էն տեղում, որտեղ էդ մեքենաները օրենքի խախտումով կայանել են, ավտոս փչացել ա: Ի՞մ մեղավորությունն ա, թե մյուս քշողների, որ ուշադիր չլինելով կարող ա փողոցն անցնողին վրաերթի ենթարկեն: Իհարկե մյուսների, որտև անտերը մեքենա են քշում, ու պետք ա ուշադիր լինեն: Ու զեբրի մոտ էլ կրկնակի ուշադիր լինեն, առավել ևս եթե դիմացի տեսադաշտը մեքենա ա կիսով չափ փակում:
Մի խոսքով, անձամբ ինձ չհամոզեցիր: Իհարկե լավ չի, որ զեբրին մոտ են կանգնում, բայց ավելի շատ դու ես իրավիճակը դրամատիզացնում, իմ կարծիքով![]()
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Դա Չարենցի 1-ի խնդիր չի ախր, ոչ էլ կոնկրետ ըտեղ զեբռային մոտ կանգնած մեքենայի խնդիր ա: Տենց պռոմբլեմ սաղ քաղաքում ա: Ըտեղ որ զեբռային մոտ մեքենա էլ չլինի, էդ անտեր անցումով անցնել չի լինում: Ոչ հետիոտնին ա հարմար էդ անցումը, ոչ վարորդներին ա հարմար զիջելը: Պարոնյանի վրայի անցումը տեսել ե՞ս, պավառոտի վրա, հիմա ըտեղ զեբռայի մոտ ավտո լինի, թե չլինի, դրանով անցնելը վտանգավոր ա ու անհարմար: Մի կողմից դիք են իջնում ու պավառոտ, մյուս կողմից բարձրանում են ու պավառոտ, տեսադաշտը քիչ ա, դրել զեբռա են գծել իձիոտները:
Դրել Սայաթ Նովայի վրա, որ Տերյանի կողմից գալիս հասնում ես Աբովյան խաչմերուկ, ձախ մտնելու նշան են գծել գետնին, հետո ջնջել են, հիմա էլ կարաս անցնես դեռ տեղը էրևում ա, ու նենց ա էրևում, որ չիմացող մարդը կարա շփոթի ու մտնի: Ոչ մի կերպ չեմ կարում հասկանամ, թե ոնց կարային դա գծեին: Մի հատիկ տարբերակ մտքովս չի անցնում: Եթե էդքան անուղեղ են, որ դա գծվել ա, եթե էդքան անուղեղ են, որ ամիսներով դեռ նորմալ չեն մաքրել, ի՞նչ դիմում գրես դրանց, դիմում գրելուց առաջ մի պահ ոնց էլ չլնի մտքովդ կանցնի չէ՞, որ դրանք կարդալ էլ չեն իմանա, բա դիմումդ ո՞վ ա կարդալու:
Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…
Chuk (12.07.2015)
Պարոնյանինը չգիտեմ, ես էլ օրինակ բերեցի որտեղ անհարմար ա (Մասիվի սկիզբը), դքի վրայա, դրա համար դրանից չեմ օգտվում, հեծոյով գնում, անցումով եմ անցնում։
Բայց դրա համար հաստատ ես չեմ դիմի, դրա առկայությունը ինձ չի խանգարում, վարորդներին ա խանգարում։
Նույնն էլ Սայաթ Նովայինը, ձախ ա, ես դրա իրավունքը չունեմ, ինձ չի հետաքրքրում։ Հեչ պետք չի դրա համար գնալ, դիմում գրել։ Ընդամենը պետք ա 2 րոպե ծախսել, զանգել բողոքել։
Իմ զանգելուց 1 ժամ հետո հերթապահն եկավ, ավտոները հանեց, զանգեց, ինձ էլ տեղյակ պահեց։ Պարզ ա, որ մաքրելը տենց արագ չի լինի, բայց իրանց մի բուշլաթի թև զեկուցել ա, իբր մաքրել ա, գրել են մաքրած ա։ Կարող ա մի զանգով գալիս են, մարդավարի մաքրում են, խի՞ չփորձել, եթե էդքան կարևոր ա։
Չարենցինը չգիտեմ ինչով ա անհարմար մեքենաների համար. երբ իմ տեսադաշտը բաց ա, ես էլ հանգիստ կարում եմ անցնեմ, եկողներն էլ ինձ կարում են տեսնեն ու զիջեն։
Էս պահին ով որ հիշում ա, որ ըտեղ զեբր ա, մոտենալուց թափը գցում ա, կարում ա զիջի, բայց օրինակ տաքսիների մեծ մասը (որոնք նաղդ գիտեն զեբրի մասին) վրեքս են հելնում։
Էս քանի օր ուշադրություն եմ դարձնում, սաղ МВД-ի ավտոներն են սկսել կանգնել։ Էլի կզանգեմ, թող իրանք գան, ոնց ուզում են իրար հետ լեզու գտնեն։
Վերջին խմբագրող՝ Աթեիստ: 12.07.2015, 02:23:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Արտ, ախր զեբրը պտի՞ երևա, որ եկողը զգույշ լինի։ Տաքսիները ինադու են վրեքս հելնում, բայց լիքը նորմալ վարորդ կա, որ մինչև չի հասնում, չի տեսնում էդ զեբրի վրա, որը օրվա մեծ մասն ազատ ա, մարդ կա՞, թե՞ չէ։
Նենց չի, որ ես մենակ էդ զեբրից եմ օգտվում. դա իմ առորյայի ամենավտանգավորն։ Սա դրամատիզացնել չի, իսկականից շատ են հելնում վրեքս։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Ըմբռնել չի կարելի շատ պարզ պատճառով, որտև իրա պատճառով կարող ա ես որպես վարորդ գնամ դատվեմ։ Ինքը ինձ զրկում ա պոտենցիալ վտանգը տեսնելու կարողությունից։ ՈՒ էլի եմ ասում էս մի ավտոյի տեղը եղանակ չի փոխում։ Օրինակ խաչմերուկի բերան չի կարելի կանգնել։ ՈՒ չեն կանգնում չէ՞։ էդ էլ մի մեքենայի տեղ չի մի 4-5 մեքենայի տեղ կլինի։ Կանգնողին էլ ոչ մեկ ըմբռնումով չի մոտենում։
Ավտոկայանատեղերի հարցը տենց հեշտ բան չի է։ Ինչի ա Հայաստանում սաղին թվում թե էդ պրոբլեմը մենակ մեր գլխին ա եկել։ Քաղաքների զգալի մասը որոնք կառուցվել են ոչ վերջին հիսուն տարում էդ խնդիրն ունեն։ Հեշտ բան չի դնել ու կառուցապատված քաղաքում կայանատեղի սարքել։ ՈՒ հա շատ եվրոպական քաղաքներում եթե մի կիլոմետրի վրա լինում ա կայանատեղի էդ լավ մոտիկ ա։ Դրա համար հազար ու մի ուրիշ ձևերով են նվազեցնում մեքենաների քանակը։ Հասարակական տրանսպորտ կա, հեծանիվ կա, մոտո կա, մոտոռոլլեր կա։ Մեր օֆիսում 300 հոգուց ոչ մեկ ավտոյով գործի չի գալիս։ Ավտոն շաբաթ կիրակիի համար ա հիմնականում։ Որտև էս հին քաղաքում էդքան ավտոյի տեղ չկա։
Աթեիստ (12.07.2015)
Հարցը խաչմերուկների վրայի անցումներին չի վերաբերվում։ Խաչմերուկների մոտ հիմնականում սենց թե նենց չեն կանգնում, բացի դրանից եթե կանաչ էլ ա հետիոտնի համար սենց թե նենց կարմիր ա։ Խոսքը խաչմերուկներից դուրս չկարգավորվող անցումների մասին ա։ Մեկը ասենք Ռայկոմից որ գալիս ես լամբադան անցնում ես ըտեղ կանգառ կա ու դրանից հետո անցում ա։ Ըտեղ եթե ավտո ա կանգնած պտի քսանից ավել չմոտենաս անցումին, որտև որ մեկը հելավ դեմդ ձև չունես կանգնելու։ Հետ բարձրանալուց էլ կա բայց ավելի մեղմ ա որտև դիք ես հելնում ավտոն շուտ ա կանգնում։ ՈՒ հենց էդ անցումի վրա լիքը դեպքեր ա լինում յա մարդ են գցում տակը յա ավտոներն են հագնում իրար։
Աթեիստ (12.07.2015)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ