Դասերը մի քիչ ուշ սկսեցին: Գլխավոր տնօրենը պատմեց կազմակերպության ու կառուցվածքի մասին: Վերջում էլ հարց-պատասխան էր: Մի Պակիստանցի հարցնում ա, թե ոնց են համոզում էսքան կառավարությունների ֆինանսավորել իրանց նախագծերը: Էդ պրոֆեսորն էլ խնդաց, ասում ա մի հատ շատ լավ օրինակ կա, որը ճիշտ նկարագրում ա կիրառական ու ֆունդամենտալ գիտությունների համարժեք կարևորությունը: Մոմը կարելի ա անընդհատ լավացնել, տարբեր բաղադրամասերից սարքել պատրույգը, տարբեր քանակներով պարաֆին լցնել, շատ ձևափոխություններ անել, որ ավելի էֆֆեկտիվ այրվի. Էդ կիրառական գիտությունն ա: Բայց երբեք մոմը լամպ չի դառնա: Սկզբում էլեկտրականության փորձերը մենակ ֆունդամենտալ էին, ու ոչ մեկ չէր մտածում դրա կիրառության մասին, բայց դրանք բերեցին նրան, որ լամպի գյուտը եղավ:Այսինքն շատ կարևոր են թե կիրառականը, թե ֆունդամենտալը, որի օգնությամբ են մարդիկ առաջ գնում:
Վերջում մի գերմանացի դասախոս եկավ, ու դաշտի տեսության երկար-բարակ դասախոսություն սկսեց: Լրիվ մեր համալսարանի դասախոսների նման՝ սլայդների վրա բանաձևերի կույտ էր շարել ու պատմում էր որ բանաձևից որն ա հետևում: Էլ Գերմանիա չեմ ուզում
Անվտանգության թեստը ավարտեցի, ու արդեն փորձարարական մաս իրավունք ունեմ գնալ: Ղեկավարս էլ պատմեց թե ինչ պիտի անեմ ամառվա ընթացքում: Ես էլ վախեցա՝ շատ պատասխանատու գործ ա, ու եթե սխալ մի բան անեմ կարող ա սաղ փչացնեմ: Հետո էլ ամբողջ խմբով հավաքվեցինք փորձի գլխավոր տնօրենի մոտ՝ ուրիշ համալսարանների գործընկերների հետ սկայպով քննարկելու հաջորդ շաբաթվա պլանը: Մի կես ժամ իրար էին ողջունում, կատակներ անում ու իրար թխվածք առաջարկումՀետո սկսեցին գործնական խոսակցությունը ու մոռացան ժամանակի մասին: 2 ժամ ուշ պրծան, իսկ ես մեռած հասա տուն: Ճանապարհին ղեկավարս առաջարկեց մյուս շաբաթվանից հավելյալ աշխատել որոշ օրերին, էքսպերիմենտի վրա: Ոնց որ համաձայն եմ
![]()
Բարի գիշեր![]()
Էջանիշներ