User Tag List

Նայել հարցման արդյունքները: Ո՞ր տարբերակ(ներ)ն եք ամենաշատը հավանում.

Քվեարկողներ
18. Դուք չեք կարող մասնակցել այս հարցմանը
  • Տարբերակ 1. Ռուտին- Sambitbaba

    17 94.44%
  • Տարբերակ 2. Գողը գողից գողացավ, իսկ զարմացողը մեռել էր- Lisbeth

    4 22.22%
  • Տարբերակ 3. Սարի Մարգում- Smokie

    6 33.33%
  • Տարբերակ 4. Պիես Ակումբի համար-Գալաթեա

    8 44.44%
Մի քանի ընտրության հնարավորությամբ հարցում
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 376 հատից

Թեմա: Պիես. քննարկումներ և քվեարկություն

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #11
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Շինարար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քվեարկել եմ էն պիեսների օգտին, որոնք կարդացել եմ մինչև վերջ, կարողացել եմ մինչև վերջ կարդալ: Երկրորդի արևմտահայերենը նման չէր էն արևմտահայերենին, որին ես քիչ թե շատ ծանոթ եմ մեր դասական գրականությունից, ինձ թվում ա՝ չարժե գրել մի լեզվով, որին չես տիրապետում, բայց գուցե արևմտահայերենը փոխվել ա հիմա, ուղղակի ես եմ մեղավոր, որ պատկերացումս ի վերջո մեծ մասամբ 19-րդ դարի գրականության վրա ա հիմնված: Երրորդի հենց առաջին պարբերության կենցաղայնությունը չթողեց առաջ գնալ՝ բարևել-չբարևել, լայեղ անել-չանել: Առաջինի մասին եք ասում, թե ընթեցելու համար ա գրված, ոչ թե բեմադրելու, իսկ թատրոնի բեմին ո՞նց պետք ա խեղճ բեմադրողը ցույց տա, որ պատուհանները նոր են լվացված, որ հանդիսասրահից տեսանելի լինի, չնայած բեմից բան չեմ հասկանում, գուցե հնարավոր ա:

    Իսկ որ պիեսը նախ և առաջ ընթերցելու համար ա գրվում, եթե հեղինակը նախ և առաջ գրող ա, ինձ թվումա՝ լրիվ բնական ա: Գրողը, նորմալ գրողը սովորաբար չի կարողանում մնալ զուտ բեմադրողի համար նախատեսված ռեմարկների սահմաններում, ու դրանցում էլ հաճախ տուրք ա տալիս իր գեղարվեստական մտածողությանը, բա ուրիշ էլ ո՞նց: Գրողը առաջին հերթին գրում ա գեղարվեստական ստեղծագործություն, ո՞վ կբեմադրի, ո՞նց կբեմադրի, դա հարցի մյուս կողմն ա: Էս առումով առաջինի հեղինակը իհարկե արվեստագետ ա՝ արտիստ՝ հոգով: Էն որ գլխավոր կերպարները ագռավներ են, իհարկե մի բան արժե, ոչնչի մասի՞ն էր որ: Բա որ Մըռռից փրկեցի՞ն, քի՞չ բան էր, էսքան փոքր տարածության մեջ: Դե դուք ասեք՝ ագռավ, կռռան, զահլա տարան, իսկ իրանք Մըռռերից պաշտպանում են մարդկանց: Երբ ենք մենք մարդիկս վերջապես սովորելու հասկանալ իրանց: Չեմ սիրում, որ հաջող գործերի անունը դնում են ղըժժ ու անցնում առաջ: Գիտեմ՝ ՝սա հեղինակն էլ կգա, կասի՝ հա բա ղըժժում էի, ինչ էի անում: Չի կարելի, հեղինակ, համեստ պահիր քեզ, յանի ուզում ես ասես, որ չղըժժայիր Շեքսպիրին տալու էիր, անցնեի՞ր: Մի քիչ զուսպ եղեք, հա՞:

    Վերջին տարբերակը. դե պիեսը սովորաբար բաժանվում ա գործողությունների, ոչ թե զրույցների: Ասել է թե՝ պետք ա գործողություն լինի, ոչ թե մենակ զրույց: Բայց Լեռ Կամսարը մի հավես զրույց ունի էդպես, ինքը պիես ա կոչում: Կոմունիստը ընտանիքով հաստատվել ա ոչ կոմունիստի հարևանությամբ, ու ոչ կոմունիստի տղան պատի վրայով թռնում ա ու ծանոթանում անաստվածի տղայի հետ, ամբողջ պիեսը էդ երկուսի զրույցն ա, երկու էջ երևի, պիես էլ ասում եմ, բայց մի շնչով կուլ ես տալիս: Վերադառնանք վերջին պիեսին, որը բնականաբար ոչ կապ չունի Կամսարի գրածի հետ սյուժեի ու ընդհանրապես ոճի առումով, ուղղակի հիշեցի: Շատ գրագետ էր գրված, ուղղակի զրուցում են ու չի ձանձրացնում, ընդ որում՝ էդ ամենը շատ ինչ-որ աղջկական ա, ինձ ոչ հարազատ ա, բայց ախր իրոք շատ լավ ա ուրեմն շարադրված, որ կարդացվում ա, ես չհասկացա ասելիքը, բայց համոզված եմ՝ հեղինակը ինչ-որ մեսիջ ներդրել ա, երևի կարա ավելի լայն կտորի մաս դառնա՝ ավելի ընկալելի: Բայց էս պահին ակումբում առաջին քայլերն են էս գրական ձևի մեջ ու իմ կարծիքով՝ ահագին հաջող առաջին քայլեր են, համենայն դեպս երկու գործի հեղինակ վստահաբար ցույց ա տվել, որ եթե պահանջարկ լինի ու ժամանակ աշխատելու, կարող են բավականին հաջող արտադրանք ստեղծել:


    Շնորհակալ եմ հեղինակներին ու Այվիին:



    Մեկ էլ քանի պիեսներից ենք խոսում, դրամատուրգիայում իմ ամենասիրած տեսարանը պատմեմ: Կամյուի մոտ ա: Կալիգուլայի շրջապատը բեմի վրա պլանավորում ա դավադրություն Կալիգուլայի դեմ: Կալիգուլան ներս ա մտնում, մոտենում դավադիրներին, ձեռքով աչքերը փակում ու դուրս գալիս բեմից: Ուղղակի էս էն մասին, որ գործողությունը զրույցից կարող ա ավելի շատ ասելիք ունենա:
    Շին, էդքան էլ համաձայն չեմ հետդ…

    դրամատուրգիան, պիեսը իրանց կառուցվածքով ու էությամբ տարբերվում են մյուս ձևերից, իմ կարծիքով… հեղինակը ստեղ մնում ա նեյտրալ որպես տեսանկյուն ու բելեր կերպարները նկարագրվում ու բացահայտվում են զուտ գործողությունների ու իրենց խոսքերի հիման վրա… էսի շատ դժվար բան ա, որովհետև երբ որ կերպարի նկարագիրը թողնումես կերպարին, պետք ա նաև իրա լոգիկան ուժեղ լինի, այսինքն եթե բացասական գործող անձ ունես ապա էդ բացասական գործող անձն իր խոսքերով չի կարա ասի "ես վատ մարդ եմ ու որոշել եմ վատ բաներ անել" կարգի բաներ… ինքը երբ խոսում ա պտի լոգիկա ունենա ու համոզիչ լինի էն աստիճանի որ որ կարդացողը անգամ չկողմնորոշվի… ոչ մի վատ մարդ չի ասում "ես վատ մարդ եմ ու հիմա պտի վատ բաներ անեմ"…

    …հեղինակը դնում ա մենակ սեթինքը… ու բեմականացումը պիեսի անբաժան մասն ա՝ նպատակն ա, դրա համար "ձայնը" նախադասությունների ռթմը մեծ նշանակություն ունի… դրանք արտասանվելու են… սրան գումարած, բեմականացնողը մեծ ավանդ ու ներդրում ունի, չնայած էս ասելով գրողն իհարկե հիմքն ա դնում… տեսողական-լսողական ասպեկտը շատ կարևոր ա գրելու ժամանակ հաշվի առնել… և շատ հաճախ պիեսը չի գրում ավրեջ կարդացողի համար…

    ես ոչ մեկը չեմ կարդացել, բայց Ռութինի համար կարամ ասեմ որ կռռոցը շատ ա… կռռալով ագռավ չես դառնա… էդ խնդիրը կարար լուծվեր բոլոր "ր"-երի տեղը "ռ" դնելով ու "ռ"-երը կրկնապատկելով… չնայած ես էդ էլ չեմ ընդունում… խոսքը և պահվածք/գործողությունը պտի ագռավի լինի ոչ թե կռռոցը… էսի ռութինին չի վերաբերվումորտև չեմ կարդացել…

  2. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    LisBeth (18.03.2015), Sambitbaba (18.03.2015), Շինարար (18.03.2015)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Նորից արձակ. քվեարկություն ու քննարկումներ
    Հեղինակ՝ ivy, բաժին` Ժանրային մրցույթներ
    Գրառումներ: 337
    Վերջինը: 09.06.2016, 07:26
  2. Տարօրինակ պատմություն. քվեարկություն և քննարկումներ
    Հեղինակ՝ ivy, բաժին` Թեմատիկ մրցույթներ
    Գրառումներ: 336
    Վերջինը: 27.07.2014, 13:48
  3. 106-րդ բանաձև. քվեարկություն
    Հեղինակ՝ Monk, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 18.01.2008, 15:28
  4. Փոքրիկ քվեարկություն
    Հեղինակ՝ moj, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 34
    Վերջինը: 28.11.2007, 10:43

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •